Ok. Dat is 100% zeker niet gegokt in dit geval.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:10 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Mijn reactie ging erover dat iemand zei dat ze toch maar gokten..
Bij op1 zeiden ze het steliger: Geen rede te veronderstellen dat ze het niet zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:12 schreef Viv het volgende:
[..]
Bij RTL staat (net zoals bij NOS en die tweet van de politie) dat het vermoedelijk om hen gaat.
Was het niet die middag flink stortregenen daar? Heb ook in een paar flinke buien gereden, maar dat was op de A4. Collega richtingen het Oosten had ook veel regen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:07 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Onmogelijk dat het ongezien kan gebeuren (overdag) volgens de verslaggever bij op1.
komt ook doordat ze haar 2 dagen kwijt waren op klaarlichte dag. En we smullen allemaal van Peter R de Vries uitzendingen. En naar opsporing verzocht kijken de meesten ook gewoon voor het drama, niet om echt mee te helpen met het oplossen van zaken.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Relax, iedereen doet hier aannames en speculeert er op los…
Nee, de arts werkt bij het MMT, wat gestationeerd is op het vliegveld. De arts gaat vanaf de melding echter vaak mee met de ambulance, dus die arts zullen ze bij het ziekenhuis dan weer moeten oppikken om meteen weer inzetbaar te zijn. (of gewoon weer terug te gaan naar het vliegveld)quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus de LFL vliegt vanaf het vliegveld naar het ziekenhuis om daar een team artsen op te halen om daarna naar de melding te vliegen?
Daar zeg je wat.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:09 schreef GereDathan het volgende:
[..]
En toch is dat wat er gebeurd is.
Als je mij op 7 maart 2014 gevraagd had of een Boeing 777 zomaar kon verdwijnen dan had ik je verteld dat dat in die tijd onmogelijk was. En toch is ook dat gebeurd.
Maar als ze naar de Mac gingen was het niet om perse.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:14 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
https://www.google.com/ma(...)3466!2d51.653306!3e0
Excusez le moi, ik had Raamsdonkveer ergens anders geplot.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vanaf Raamsdonkveer niet?![]()
Om te beginnen toch zéker..
Dus vertel!
De ouders zijn daar niet, puur gespeculeer en nergens bevestigd door een bron.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:13 schreef BE het volgende:
[..]![]()
En na 2 dagen in het water ziet een lichaam er niet fijn uit. Maar als er 'deels in het water' staat kan het zomaar zijn dat ze niet in het water hebben gelegen.
En dat die ouders daar zijn wil niet zeggen dat ze ter plekke hun dochter mogen zien. Maar ik kan me wel voorstellen dat ze met eigen ogen de plek willen zien en waar die auto ligt bijvoorbeeld...
De arts werkt bij de heli zelf. Dus ze kunnen per direct weg vliegen hem hem/haar.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus de LFL vliegt vanaf het vliegveld naar het ziekenhuis om daar een team artsen op te halen om daarna naar de melding te vliegen?
Staan struiken voor toch? Eigenlijk bizar dat dit kan in NL. Niet voor het eerst dat zoiets gebeurd, paar jaar terug 2 dames die gelukkig niet in het water lagen. Op dit soort plekken hoort geen water of moet er een vangrail staan zegt mijn onderbuik.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb me overigens nooit beseft dat aan die kant van de bocht water ligt, en ik rij er toch 3 a 4 keer per week langs
Het lijkt inderdaad gewoon begroeid met struiken en gras... en ik moet eerlijk zeggen dat ik me ook nooit heb beseft dat daar geen vangrail zitquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:17 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Staan struiken voor toch? Eigenlijk bizar dat dit kan in NL. Niet voor het eerst dat zoiets gebeurd, paar jaar terug 2 dames die gelukkig niet in het water lagen. Op dit soort plekken hoort geen water of moet er een vangrail staan zegt mijn onderbuik.
Open deur..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:17 schreef maan_man het volgende:
Hoe spijtig ook, maar dit was in mijn ogen het meest aannemelijke scenario. Kan mij voorstellen dat dit antwoord nog altijd fijner is dan geen antwoord. Heb wel eens een verhaal gelezen dat zo'n auto pas na 30-40 jaar wordt gevonden in het water. Daar moet je helemaal niet aan denken.
NL ook, zeker als een auto zoals in dit geval uit zicht blijkt te liggen. Maar bij de MH370 ben ik niet zozeer verbaasd door de grote van de zee, ik ben meer verbaasd dat we vanuit de ruimte in kunnen zoomen tot op de onderbroek (even een beetje overdreven) en zo ongeveer alles 24/7 verbonden is met allerlei systemen en dat er dan een vliegtuig uren lang van de route afwijkt en dan spontaan verdwijnt.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:14 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Daar zeg je wat.
Maar Zee is groot
Net zo iets als dezequote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:17 schreef maan_man het volgende:
Hoe spijtig ook, maar dit was in mijn ogen het meest aannemelijke scenario. Kan mij voorstellen dat dit antwoord nog altijd fijner is dan geen antwoord. Heb wel eens een verhaal gelezen dat zo'n auto pas na 30-40 jaar wordt gevonden in het water. Daar moet je helemaal niet aan denken.
Natuurlijk niet, als die arts ergens anders is komt gewoon de backup er bij de heli. Wat een gelul joh.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee, de arts werkt bij het MMT, wat gestationeerd is op het vliegveld. De arts gaat vanaf de melding echter vaak mee met de ambulance, dus die arts zullen ze bij het ziekenhuis dan weer moeten oppikken om meteen weer inzetbaar te zijn. (of gewoon weer terug te gaan naar het vliegveld)
Niet gek ook, daar ben je normaliter als automobilist niet mee bezig. Je gaat er vanuit dat een wegbeheerder hier over nadenkt.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad gewoon begroeid met struiken en gras... en ik moet eerlijk zeggen dat ik me ook nooit heb beseft dat daar geen vangrail zit
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, als die arts ergens anders is komt gewoon de backup er bij de heli. Wat een gelul joh.
En dat aan de binnenkant wel een geleiderail zit. Bij nader inzien best wel raarquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb me overigens nooit beseft dat aan die kant van de bocht water ligt, en ik rij er toch 3 a 4 keer per week langs
Dat was een oplettende Google Earth gebruiker, die was aan het speuren naar een bepaald huis en zag een lichte vlek in het water. De inzittende was al 27 jaar spoorloos.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:17 schreef maan_man het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |