abonnement Unibet Coolblue
pi_206372574
Informatie over Het Koninklijk Huis: http://www.koninklijkhuis.nl/













speak only if it improves the silence.
pi_206372592
Ik vroeg me iets af: het is gebruikelijk dat het voormalig staatshoofd benoemt word tot Prins(es) der Nederlanden maar hoe zit dat als WA vandaag zou aftreden?? ik neem aan dat hij dan geen Prins der Nederlanden kan worden.

In het VK hebben ze daar allemaal regels voor.
speak only if it improves the silence.
pi_206375180
quote:
3s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 10:33 schreef TjjWester het volgende:
Ik vroeg me iets af: het is gebruikelijk dat het voormalig staatshoofd benoemt word tot Prins(es) der Nederlanden maar hoe zit dat als WA vandaag zou aftreden?? ik neem aan dat hij dan geen Prins der Nederlanden kan worden.

In het VK hebben ze daar allemaal regels voor.
Waarom niet? Als zijn moeder het is na haar aftreden (moet bekennen dat ik dat dan weer niet zeker weet, maar dacht het wel) kan hij toch prins der Nederlanden worden? De situatie is tenslotte precies hetzelfde
  woensdag 19 oktober 2022 @ 15:01:02 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206375400
quote:
3s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 10:33 schreef TjjWester het volgende:
Ik vroeg me iets af: het is gebruikelijk dat het voormalig staatshoofd benoemt word tot Prins(es) der Nederlanden maar hoe zit dat als WA vandaag zou aftreden?? ik neem aan dat hij dan geen Prins der Nederlanden kan worden.

In het VK hebben ze daar allemaal regels voor.
In Nederland wel, Wilhelmina en Juliana werden ook weer "prinses", in andere landen (België, Spanje) blijven de afgetreden koning en koningin wel hun aaspreektitel houden.
Als WA zou aftreden zou hij dus weer Prins WA worden.

In de andere Europese vorstenhuizen blijft men zitten tot men omvalt, dus daar speelt het niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 19 oktober 2022 @ 15:19:08 #5
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_206375574
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 14:36 schreef totebel het volgende:

[..]
Waarom niet? Als zijn moeder het is na haar aftreden (moet bekennen dat ik dat dan weer niet zeker weet, maar dacht het wel) kan hij toch prins der Nederlanden worden? De situatie is tenslotte precies hetzelfde
En zo is het. Beatrix is ook Prinses der Nederlanden.
Willem Alexander is overigens officieel nu nog steeds Prins der Nederlanden, maar voert die titel niet omdat hij een hogere titel heeft (Koning der Nederlanden). Bij aftreden vervalt de hogere titel, en wordt hij wederom Prins der Nederlanden.
KuikenGuppy
pi_206376242
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 14:36 schreef totebel het volgende:

[..]
Waarom niet? Als zijn moeder het is na haar aftreden (moet bekennen dat ik dat dan weer niet zeker weet, maar dacht het wel) kan hij toch prins der Nederlanden worden? De situatie is tenslotte precies hetzelfde
Omdat het niet gebruikelijk is dat twee personen(die niet elkaars geliefde zijn) dezelfde titel dragen, al helemaal niet met twee generaties.
speak only if it improves the silence.
pi_206376297
En de titel Koningin-moeder kennen wij niet in Nederland, volgens mij.
Denk ook aan Wilhelmina en Juliana.
Of Prinses Beatrix wilde dat niet. O-)
  Redactie Sport woensdag 19 oktober 2022 @ 16:46:08 #8
109131 crew  sportfreak
pi_206376520
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 16:26 schreef AnneX het volgende:
En de titel Koningin-moeder kennen wij niet in Nederland, volgens mij.
Denk ook aan Wilhelmina en Juliana.
Of Prinses Beatrix wilde dat niet. O-)
Die titel is voor de weduwe van een koning. Emma was wel Koningin-moeder :)
pi_206376524
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 16:26 schreef AnneX het volgende:
En de titel Koningin-moeder kennen wij niet in Nederland, volgens mij.
Denk ook aan Wilhelmina en Juliana.
Of Prinses Beatrix wilde dat niet. O-)
Bovendien waren zij koninginnen door geboorte en niet door huwelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door potjecreme op 19-10-2022 20:36:59 ]
pi_206379254
quote:
3s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 16:22 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Omdat het niet gebruikelijk is dat twee personen(die niet elkaars geliefde zijn) dezelfde titel dragen, al helemaal niet met twee generaties.
"Niet gebruikelijk" is niet helemaal hetzelfde als "het gebeurt niet".

Sterker nog, hier in NL is het gebruikelijk om na abdicatie weer prins of prinses te zijn. WA was ook prins der Nederlanden voor ie koning werd.

Sterker nog, er zijn op dit moment 8 mensen die die titel dragen.
  donderdag 20 oktober 2022 @ 00:17:06 #11
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_206382650
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 15:01 schreef Leandra het volgende:

[..]
In Nederland wel, Wilhelmina en Juliana werden ook weer "prinses", in andere landen (België, Spanje) blijven de afgetreden koning en koningin wel hun aaspreektitel houden.
Als WA zou aftreden zou hij dus weer Prins WA worden.

In de andere Europese vorstenhuizen blijft men zitten tot men omvalt, dus daar speelt het niet.
Prince Pils, that is.. Maar ff wat anders: hij mag van mij ook pretty please morgen wel aftreden i.p.v. dat het z'n tijd is..

Deze gezellige "cheers bro" is van 2014. Om een paar biertjes proostten met een moordenaar. Kwam W.A. van Buren zomaar mee weg. Al zeker onacceptabel omdat ruim tien jaar eerder 'bekend' was dat Putin o.a. journalisten of andere te aanwezige weerstand liet ombrengen.

Lijkt me verder een aardige gozerd, W.A. Maar kappen met dat circus nu en schnell gaarne!
love & heet
pi_206386904
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 00:17 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Prince Pils, that is.. Maar ff wat anders: hij mag van mij ook pretty please morgen wel aftreden i.p.v. dat het z'n tijd is..
[ afbeelding ]
Deze gezellige "cheers bro" is van 2014. Om een paar biertjes proostten met een moordenaar. Kwam W.A. van Buren zomaar mee weg. Al zeker onacceptabel omdat ruim tien jaar eerder 'bekend' was dat Putin o.a. journalisten of andere te aanwezige weerstand liet ombrengen.

Lijkt me verder een aardige gozerd, W.A. Maar kappen met dat circus nu en schnell gaarne!
Ik ben geen fan van WimLex en Max en vind ze eerlijk gezegd ook niet heel sympathiek (hun dochter is een stuk slimmer in aanvoelen wat wel en niet goed valt), maar zie wel de PR waarde van een koningshuis en de deuren die zij wel open krijgen en het normale bedrijfsleven niet.

Dus, ze mogen wel van me blijven, maar graag met iets minder arrogantie en iets minder minachting voor de bevolking.

Misschien moeten ze een quote die ik ooit eens ergens gelezen heb maar ter harte nemen: het publiek dat voor je staat te juichen bij je kroning, staat ook vooraan bij je onthoofding". Niet dat we daar nu naar terug moeten, maar ietsje minder over t paard getild en "ik doe lekker wat ik wil"... heel graag.
pi_206393641
Een wat rommelige video over Queen Elizabeth maar wel met leuk beeldmateriaal:

pi_206465766
https://www.telegraaf.nl/(...)anuari-in-de-winkels

quote:
Boek prins Harry heet 'Spare' en ligt vanaf 10 januari in de winkels

'Spare', het langverwachte en gevreesde boek van de Britse prins Harry, ligt vanaf 10 januari 2023 in de winkels. Dat heeft uitgeverij Penguin Books donderdag bekendgemaakt.

Harry's memoires zouden deze herfst al verschijnen, maar de Britse prins zou op het laatste moment om uitstel hebben gevraagd. Naar verluidt wilde hij zijn boek op enkele punten aanpassen. ,,Harry vreest dat de laatste versie niet zo goed ontvangen zal worden sinds het overlijden van de Queen, haar begrafenis en de troonopvolging door zijn vader Charles. Het gaat om bepaalde delen, het is niet dat hij het hele boek wil herschrijven", liet een bron eerder weten aan The Sun.

Het is niet bekend of Spare ook daadwerkelijk is aangepast.
Harry's memoires vertellen over zijn 'ervaringen, avonturen, verliezen en levenslessen die hem hebben gevormd'. De aankondiging van het boek zou vorig jaar al een 'tsunami van angst' bij de Britse royals hebben veroorzaakt. Hangt prins Harry opnieuw de vuile was buiten over zijn familie?
  donderdag 27 oktober 2022 @ 13:45:23 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206466011
Ben benieuwd, de titel is alvast goed gekozen, want "The heir and the spare" was al soort van onderwerp toen zijn broer amper geboren was; er moest nog een reserve komen.

Diana was ook min of meer klaar met haar primaire plicht (nageslacht baren) toen Harry geboren was.
Er was immers een reserve.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Redactie Sport vrijdag 4 november 2022 @ 15:19:12 #16
109131 crew  sportfreak
pi_206556409
Er was weer een fotomoment vandaag. Locatie was de Nieuwe Kerk in Amsterdam waar op dit moment een tentoonstelling over koningin Juliana is.





  Spellchecker vrijdag 4 november 2022 @ 15:21:51 #17
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206556429
De jas van Maxima O+

Mooie foto.
Jammer van het saaie witte overhemd van WA .....
pi_206556537
Ik vind de meiden bijna altijd vreselijk gekleed.
  vrijdag 4 november 2022 @ 15:57:55 #19
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206556700
Dat groene pak van Amalia O+
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 4 november 2022 @ 16:11:05 #20
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_206556811
Zo ken ik Alexia's stijl niet.

Amalia perfect gekleed.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_206556981
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2022 15:36 schreef mootie het volgende:
Ik vind de meiden bijna altijd vreselijk gekleed.
Ik vind zulke jasjes wat ouwelijk aandoen. Welke meid van die leeftijd draagt dat nu?
(disclaimer: totaal niet op de hoogte wat tieners/jong volwassenen tegenwoordig dragen :+ )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206557105
Zag ook een foto waarop Amalia helemaal tegen Máxima aanhangt en handen vasthoudt.
Ik vind het allemaal een beetje.. tja. Ouwelijk en belegen.
Alius aliud dicit
  Spellchecker vrijdag 4 november 2022 @ 17:11:35 #23
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206557309
Hoe houdt Maxima die mantel toch op z'n plek? Met magneten?
quote:
Het was koningin Máxima, en dus niet de prinsessen, die vandaag de show stal tijdens de halfjaarlijkse fotosessie in de Nieuwe Kerk in Amsterdam. Waar haar dochters kozen voor 'veilige' broekpakken, deed Máxima iets waar menig vrouw jaloers op is.
Zo op het eerste gezicht passen het koningspaar en de prinsessen mooi bij elkaar, meent modejournaliste Josine Droogendijk, die de mode van het koningshuis op de voet volgt. ,,Je ziet er het herfstpalet duidelijk in terug. Voor de prinsessen geldt: ga er maar aan staan, je bent prinses en tegelijkertijd ben je ook een gewoon tienermeisje die naar school of naar de universiteit gaat. Wat trek je dan aan? Er wordt iets koninklijks van je verwacht, maar je wil er ook mee aankomen bij je leeftijdsgenoten.'' Het antwoord daarop werd de broekpak. Zowel voor Amalia, Alexia als Ariane. Droogendijk noemt dat een veilige keuze, maar wel logisch.

Prinses Amalia wordt vaker gespot in een broekpak, zoals afgelopen Koningsdag. ,,Daar zal ze zich het meest fijn in voelen'', denkt Droogendijk. Er is in ieder geval goed over nagedacht. Wie goed kijkt, ziet dat de groene kleur van Amalia's pak terugkomt in Máxima's mantel. ,,Normaal gesproken gaan de prinsessen klassiek gekleed. Dat is nu niet zo. Het is vooral veilig. Amalia's hoge hakken kan ik wel waarderen.''

Droogendijk ontdekte dat Ariane een (geruit) jasje van haar moeder draagt. ,,Op een of andere manier is er altijd iets van Máxima te zien bij de meiden. Dat laat wel iets zien over hun bewondering voor hun moeder. Blijkbaar is zij ook een stijlicoon voor de prinsessen.'' Grappig detail: het duurde even voordat Droogendijk zag dat Amalia's pak 'gewoon' van Zara is. ,,Ze maakte het mij moeilijk, doordat ze de kleppen van haar zak naar binnen had geslagen. Dan oogt een jasje gelijk anders.''

De koningin koos voor een bekende mantel die ze vaak eerder droeg. Vermoedelijk behoort het tot haar favorieten. ,,Het is ook verstandig'', vindt Droogendijk. ,,Het koningshuis ligt natuurlijk onder vuur. Er wordt geklaagd over de hoge kosten van het koningshuis. Als je dan voor een bekende jas kiest, kan dat een bewuste boodschap zijn.'' Waarom draagt Máxima de mantel over haar schouders? ,,Ik heb het zelf al een paar keer geprobeerd, maar voor je het weet sta je voor gek en ligt die mantel op de grond. Ik weet niet hóe zij 'm op zijn plek houdt? Het lijkt wel alsof er magneten in haar schouders zitten. Ik vind het knap dat ze het aandurft, zeker bij zo'n fotomoment. Het is wel iets wat heel erg bij Máxima past. Niemand in Nederland, draagt zijn jas zo.''

Sowieso vindt Droogendijk dat het de koningin is, die er ook nu weer uitspringt. ,,Je hebt te maken met drie broekpakken, blazers en rechte lijnen, zakelijke looks, dan is juist dit mooi. Een rijke stof, een rok van vegan leer, dat is juist wel leuk.'' Over de blouse van Amalia werd extra goed nagedacht. Het gaat om een exemplaar van Zeus Edeo. ,,Dat is een Grieks label waar Máxima maandag mee werd gespot in Griekenland.''

Over de koning is de modejournaliste 'heel tevreden'. ,,Voor zijn doen is dit een heel goed pak. Die stapeling van stof bij zijn enkels, dat is zijn handelsmerk. Ik vind hem er oprecht netjes uitzien.''


[ Bericht 88% gewijzigd door maily op 04-11-2022 17:17:39 ]
  vrijdag 4 november 2022 @ 17:13:59 #24
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_206557338
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 16:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik vind zulke jasjes wat ouwelijk aandoen. Welke meid van die leeftijd draagt dat nu?
(disclaimer: totaal niet op de hoogte wat tieners/jong volwassenen tegenwoordig dragen :+ )
Tegenwoordig niet zo veel (op de een of andere manier zijn jonge meiden binnen een paar jaar overgegaan van kuise lange EO-jurken naar croptops), maar ze kunnen de prinsessen moeilijk in croptop op de foto zetten. :')

Ik weet niet of je je de mode van circa 2000 nog kunt herinneren, maar die ordinaire dingen van toen zijn iig weer terug.

Een middenweg was echter leuk geweest. Dit vind ik nogal humorloos. :{
pi_206557360
Zelfs ik met 40 jaar zie er nog fleuriger uit :P
pi_206557456
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 17:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zelfs ik met 40 jaar zie er nog fleuriger uit :P
Dat dacht ik ook al van mezelf. Wanneer ik in mijn kledingkast kijk zie ik de kleuren als de jas van Maxima en zeker niet de kleuren van de drie prinsessen (en dan ben ik 61)
We have far more in common than that which devides us..
pi_206557678
Vind het pak en vooral de kleur prachtig staan bij Amalia.

Rest ziet er ook prima uit. Maar inderdaad, voor een koning zitten zijn pakken altijd twijfelachtig.
pi_206557762
In die jaren 80 waren die colberts (uit je moeders kast) toch ook erg in? :P
pi_206557770
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 16:48 schreef Mrmime het volgende:
Zag ook een foto waarop Amalia helemaal tegen Máxima aanhangt en handen vasthoudt.
Ik vind het allemaal een beetje.. tja. Ouwelijk en belegen.
Als die familie in het openbaar verschijnt is het altijd kussie kroel. Zoals hieronder ook staat, dat die meiden altijd wel iets van Maxima aan hebben. 'Dat geeft aan hoe die meiden haar bewonderen'. Ja of niet, ik kan me niet voorstellen dat die meiden dat zelf bedenken. Het komt op mij allemaal vreselijk gescript over.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 4 november 2022 @ 18:10:32 #30
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206557806
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 17:13 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Tegenwoordig niet zo veel (op de een of andere manier zijn jonge meiden binnen een paar jaar overgegaan van kuise lange EO-jurken naar croptops), maar ze kunnen de prinsessen moeilijk in croptop op de foto zetten. :')

Ik weet niet of je je de mode van circa 2000 nog kunt herinneren, maar die ordinaire dingen van toen zijn iig weer terug.

Een middenweg was echter leuk geweest. Dit vind ik nogal humorloos. :{
Binnen een paar jaar? Ik leef al 30 jaar en ik heb echt geen tijd meegemaakt waarin jonge meiden in kuise EO-jurken en -rokken liepen, hoor. En crop tops waren ook in de early zeros een ding (en de 90s ook wel deels). Een crop top is toch niet ordinair?

Wat betreft de kleding van de prinsessen: meh. Altijd zo ouwelijk. Enige wat ik leuk vind is het oversized jasje van Amalia. Jammer wel van de kleur en de mismatch met de saaie zwarte broek.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206557823
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 16:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik vind zulke jasjes wat ouwelijk aandoen. Welke meid van die leeftijd draagt dat nu?
(disclaimer: totaal niet op de hoogte wat tieners/jong volwassenen tegenwoordig dragen :+ )
Een getailleerde blazer in een mooie kleur kan ik wel waarderen. Maar dat lange oversized gedoe vind ik weinig flatteus.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_206557861
Het schijnt dat prinses Stéphanie van Luxemburg ook weer zwanger is. Had ik helemaal gemist. Was het hier al langsgekomen?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_206557960
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2022 15:57 schreef AgnesGru het volgende:
Dat groene pak van Amalia O+
Ja, in de jaren 80 voor je oma. Niet voor een jonge meid. Met colbertjes kun je zo veel leuks doen. En de anderen in grijs en zwart/wit. Zonde
  vrijdag 4 november 2022 @ 19:16:33 #34
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_206558422
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 18:12 schreef Celestien het volgende:

[..]
Een getailleerde blazer in een mooie kleur kan ik wel waarderen. Maar dat lange oversized gedoe vind ik weinig flatteus.
Dit. Ik draag zelf ook getailleerde blazers in allerhande kleuren naar mijn werk omdat ik er anders als een hobbezak uitzie.
With love :*
pi_206558675
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2022 15:36 schreef mootie het volgende:
Ik vind de meiden bijna altijd vreselijk gekleed.
Volgens mij mogen die meiden redelijk zelf kiezen. Ik vind het stoer.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 4 november 2022 @ 21:14:35 #36
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_206560215
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 november 2022 18:10 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Binnen een paar jaar? Ik leef al 30 jaar en ik heb echt geen tijd meegemaakt waarin jonge meiden in kuise EO-jurken en -rokken liepen, hoor. En crop tops waren ook in de early zeros een ding (en de 90s ook wel deels). Een crop top is toch niet ordinair?

Ja, dat was 1 of 2 jaar, pakweg 2019, dat die lange hobbezakken in de mode waren voor jonge mensen. Prairiejurken, heel oubollig. Amalia leek ze ook graag te dragen.

Ze waren al snel weer weg.
pi_206563771
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 19:40 schreef Soury het volgende:

[..]
Volgens mij mogen die meiden redelijk zelf kiezen. Ik vind het stoer.
Sterker nog, er was ooit een interview waarin de dames het zelf zeiden. Ik zie bij mijn dochter en haar vriendinnen nu ook de blazer terugkomen, zal wel in zijn nu.
  Moderator zaterdag 5 november 2022 @ 11:00:57 #38
184769 crew  Deisyy
pi_206564071
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2022 15:21 schreef maily het volgende:
De jas van Maxima O+

Mooie foto.
Jammer van het saaie witte overhemd van WA .....
Roze
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Spellchecker zaterdag 5 november 2022 @ 11:02:14 #39
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206564086
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:00 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Roze
Moest nog een keer goed kijken maar het is inderdaad roze.
Nog steeds saai :+
  Moderator zaterdag 5 november 2022 @ 11:02:45 #40
184769 crew  Deisyy
pi_206564096
De prinsessen hebben nog nooit zo eensgezind gekleed op de foto gestaan :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_206564158
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 november 2022 18:10 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Binnen een paar jaar? Ik leef al 30 jaar en ik heb echt geen tijd meegemaakt waarin jonge meiden in kuise EO-jurken en -rokken liepen, hoor. En crop tops waren ook in de early zeros een ding (en de 90s ook wel deels). Een crop top is toch niet ordinair?

Wat betreft de kleding van de prinsessen: meh. Altijd zo ouwelijk. Enige wat ik leuk vind is het oversized jasje van Amalia. Jammer wel van de kleur en de mismatch met de saaie zwarte broek.
Nee? :D

Ik zie meisjes van 11 in de brugklas rondlopen, om 08:45 in een croptop. Vreselijk.
En dan met een dikke laag make-up. Maar goed, het gaat om bepaalde plaatsen zullen we maar zeggen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_206564198
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 18:12 schreef Celestien het volgende:

[..]
Een getailleerde blazer in een mooie kleur kan ik wel waarderen. Maar dat lange oversized gedoe vind ik weinig flatteus.
Grote blazer (met strakke stof eronder) op een strakke broek vind ik prachtig. :)
Grote blazer op een baggy broek vind ik niks.

Bij de prinsessen vind ik de fit niet flatterend. Ook geen sieraden. Tuttig laarsje bij Alexia. Nee, dan oogt het ouwelijk.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 5 november 2022 @ 11:12:12 #43
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206564203
Vind een crop top (heette dat vroeger toen ik nog niet oud en verdroogd was niet een naveltruitje?) extreem ordinair

Die blazers dan weer een oubollig iets maar dat is idd in, net als die suffe oversized nette kleding.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206564252
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2022 18:29 schreef mootie het volgende:

[..]
Ja, in de jaren 80 voor je oma. Niet voor een jonge meid. Met colbertjes kun je zo veel leuks doen. En de anderen in grijs en zwart/wit. Zonde
Ik vind kleuren en 1001 printjes juist voor oma's. :D Jong loopt in stijlvol zwart, wit, grijs, crème.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_206564268
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:17 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik vind kleuren en 1001 printjes juist voor oma's. :D Jong loopt in stijlvol zwart, wit, grijs, crème.
Ooohhh, hier verschillen we van mening :P

Als ik zo naar het straatbeeld kijk zie ik bijna alleen maar basic kleuren. Zo jammer en zo saai. Het lijkt of niemand eens uit de band durft te springen.

#teamkleur
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 5 november 2022 @ 11:25:26 #46
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206564336
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Nee? :D

Ik zie meisjes van 11 in de brugklas rondlopen, om 08:45 in een croptop. Vreselijk.
En dan met een dikke laag make-up. Maar goed, het gaat om bepaalde plaatsen zullen we maar zeggen.
Nee vind ze totaal niet ordinair. Zeker als je een high waist broek of rokje oid erbij draagt. De combi die 99,9% van de meiden draagt overigens. Dan sluit het bijna gewoon aan ook.

Wat maakt het uit dat ze rondlopen om 08:45? :D wat heeft de tijd ermee te maken, _O-. Of meisjes van 11 rondlopen op de brugklas geen idee. Ik kan niet van een afstand zien hoe oud een meisje is (11, 12 of 13 etc. is echt één pot nat wmb).









Al is die laatste niet echt een crop top en bij die daarvoor kan je hem zo hoog en laag maken als je wilt.

Ik zie het niet, hoor :D.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 5 november 2022 @ 11:27:32 #47
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206564351
Vind het niks en vind ook die kapotte broeken te ordinair voor woorden. Maar goed, ik word 40 dit jaar en ik draag bloemetjes/printjesjurkjes dus deze dino heeft niet echt meer recht van spreken denk ik op modevlak :T
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 5 november 2022 @ 11:28:27 #48
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206564363
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 21:14 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Ja, dat was 1 of 2 jaar, pakweg 2019, dat die lange hobbezakken in de mode waren voor jonge mensen. Prairiejurken, heel oubollig. Amalia leek ze ook graag te dragen.

Ze waren al snel weer weg.
Oh, dat was ver voor COVID al. Dat was inderdaad eventjes zo. Maar dat was meer een trend dan crop tops (of korte topjes als je ze zo wil noemen). Want die laatste zijn al aardig wat decennia oké geweest (give or take een paar centimeter én wat je eronder draagt is dan wel weer wat trendgevoelig).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206564367
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:25 schreef ChipsZak. het volgende:

Wat maakt het uit dat ze rondlopen om 08:45? :D wat heeft de tijd ermee te maken, _O-.

Dat ik bepaalde outfits naar een club draag en niet overdag. Verschil van tijdstip en moment.

Jonge meiden dragen het ook vaak bloter dan jij schetst. En je typeert zomerse outfits.
En verder blijft het een croptop, dit draag je ook niet naar je sollicitatie. Maar smaken verschillen. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 5 november 2022 @ 11:30:30 #50
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206564393
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat ik bepaalde outfits naar een club draag en niet overdag. Verschil van tijdstip en moment.

Jonge meiden dragen het ook vaak bloter dan jij schetst. En je typeert zomerse outfits.
En verder blijft het een croptop, dit draag je ook niet naar je sollicitatie. Maar smaken verschillen. :)
Ik vind het ordinair.
Mijn kind zou daar ook niet meer naar school mogen hoor

Niveau petje op of teenslippers in de klas. Trek dat lekker aan bij het zwembad of voor de tent op de camping
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206564433
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:20 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ooohhh, hier verschillen we van mening :P

Als ik zo naar het straatbeeld kijk zie ik bijna alleen maar basic kleuren. Zo jammer en zo saai. Het lijkt of niemand eens uit de band durft te springen.

#teamkleur
Ik hou van mooie kleding en wil idd niet iets dragen om uit te band te springen. :D Ik doe genoeg aan make-up, nagels en haar.

Maar ik snap je, als je van kleur houdt, of het enkel van je kleding moet hebben, is een straatbeeld 'saai'. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 5 november 2022 @ 11:37:47 #52
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206564464
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:17 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik vind kleuren en 1001 printjes juist voor oma's. :D Jong loopt in stijlvol zwart, wit, grijs, crème.
Wat verschillen wij van mening, _O-. Ik zie nauwelijks jong lopen in grijs of crème. Zwart en wit: ok. Maar dat zijn dan ook altijd de twee standaard kleuren die altijd overal wel aanwezig zijn (de basics). Ik zie veel kleur (en in iets mindere mate print, behalve dierenprint). Open een willekeurige kledingwebsite en het spat je tegemoet. Nu is een beetje een verkeerde tijd om dit punt te maken want in verband met de feestdagen zie je meer bedekte en zwarte ‘little black dresses’, :'). Maar verder zie ik (fel)roze, oranje, rode etc. jassen, vinyl, ‘bont’, dierenprint en meer. Polkadot is wel wat uit (thank god) en streepjes ook, denk ik? Thank god daarvoor ook. Dat zijn toch wel echt de twee prints die ik het meeste haat, samen met bloemen, :D.

Ik vind dat mensen zich eindelijk wat ‘jonger’ kleden in plaats van die ouwe, saaie zooi wat alleen maar zwart/wit/grijs is. Soms zag je dertigers en zou je zweren dat ze al 65+ waren of zo, mijn God.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 5 november 2022 @ 11:38:56 #53
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206564472
Streepjes zijn nooit uit.
The love you take is equal to the love you make.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 5 november 2022 @ 11:40:43 #54
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206564484
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik hou van mooie kleding en wil idd niet iets dragen om uit te band te springen. :D Ik doe genoeg aan make-up, nagels en haar.

Maar ik snap je, als je van kleur houdt, of het enkel van je kleding moet hebben, is een straatbeeld 'saai'. :)
Dit sluit elkaar niet uit, :). Bovendien houden de meeste mensen wel van mooie kleding, :D. Anders koop en draag je het niet. Wat mooi is, is echter afhankelijk van de persoon aan wie je het vraagt.

Die outfits op die foto van de prinsessen bijvoorbeeld: vreselijk. Zijn ze al 50? :+
En Alexia combineert daar grijs met een zwarte broek: afschuwelijke combi. Een ander (zoals zij) kan dat echter mooi vinden en daar snap ik dan weer niks van, :D _O-.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 5 november 2022 @ 11:41:34 #55
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206564495
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:38 schreef Lienekien het volgende:
Streepjes zijn nooit uit.
Jawel. Ze zijn misschien in zekere zin tijdloos (als in: je kunt er weinig fout mee gaan) maar ze zijn absoluut niet populair nu. Enkele jaren terug waren ze veel zichtbaarder in de winkels en het straatbeeld.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 5 november 2022 @ 11:42:50 #56
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206564504
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:41 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Jawel. Ze zijn misschien in zekere zin tijdloos (als in: je kunt er weinig fout mee gaan) maar ze zijn absoluut niet populair nu. Enkele jaren terug waren ze veel zichtbaarder in de winkels en het straatbeeld.
Who fucking cares, Chipszak.
The love you take is equal to the love you make.
pi_206564516
Thank God dat ik in een grote stad woon. Niemand geeft een shit hoe je erbij loopt :')
pi_206564522
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:40 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Dit sluit elkaar niet uit, :). Bovendien houden de meeste mensen wel van mooie kleding, :D. Anders koop en draag je het niet. Wat mooi is, is echter afhankelijk van de persoon aan wie je het vraagt.

Die outfits op die foto van de prinsessen bijvoorbeeld: vreselijk. Zijn ze al 50? :+
En Alexia combineert daar grijs met een zwarte broek: afschuwelijke combi. Een ander (zoals zij) kan dat echter mooi vinden en daar snap ik dan weer niks van, :D _O-.
Alexia ziet er ook minder uit, zelfs het haar wil niet. :+ Amalia en ouders zien er oké uit, imo.

Het blijven ook prinsessen, ik heb dan toch liever dat er enige klasse bij komt kijken dan te trendy. En dat doen ze prima. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 5 november 2022 @ 11:47:51 #59
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206564562
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat ik bepaalde outfits naar een club draag en niet overdag. Verschil van tijdstip en moment.

Jonge meiden dragen het ook vaak bloter dan jij schetst. En je typeert zomerse outfits.
En verder blijft het een croptop, dit draag je ook niet naar je sollicitatie. Maar smaken verschillen. :)

Winteroutfits met crop tops bedekken zo mogelijk nóg meer. Voor veel mensen staat bedekt gelijk aan niet-ordinair (onterecht imo) dus leek me geen handige om naar voren te halen, :+.

Maar goed, outfits die ik postte zou ik never in de club dragen en ook nog wat bloter niet, I guess. Ik heb de afgelopen tijd/jaren maar één keer (letterlijk) iemand gezien met een echt blote buik (lage heupbroek of -shorts bijvoorbeeld met kortere crop top). Dat ze bij bosjes in zulke outfits lopen kan ik me dus niet voorstellen. Maar goed, smaken verschillen inderdaad.

Overigens zou ik mijn dagelijkse outfit nooit samenstellen naar het motto: ‘zou ik dit dragen bij een sollicitatie?’. Dan kan ik ook geen kort rokje zonder panty of shorts meer aan. :D
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 5 november 2022 @ 11:49:03 #60
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206564573
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Who fucking cares, Chipszak.
Who fucking care, Lienekien. Jij blijkbaar wel want je reageert wel. Begin over een ander onderwerp. Iemand hierboven postte iets over een zwangerschap. Het staat je vrij om daar shit over te zeggen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 5 november 2022 @ 11:49:56 #61
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206564582
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Thank God dat ik in een grote stad woon. Niemand geeft een shit hoe je erbij loopt :')
Groningen represent hier, :7. En een paar jaar Rotterdam.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 5 november 2022 @ 11:52:56 #62
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206564615
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Alexia ziet er ook minder uit, zelfs het haar wil niet. :+ Amalia en ouders zien er oké uit, imo.

Het blijven ook prinsessen, ik heb dan toch liever dat er enige klasse bij komt kijken dan te trendy. En dat doen ze prima. :)
Ja, dat laatste snap ik. Maar het mag best iets ‘jonger’. Je hoeft niet compleet Bershka-model te gaan maar iets meer naar hun eigen leeftijd zou mooier zijn (vind ik). Amalia neigt qua keuze en stijl altijd wat meer naar Beatrix en Alexia wat meer naar haar moeder (al merk je daar nu niet veel van). Mijn gevoel zegt dat Alexia in haar vrije tijd zich echt heel anders kleedt (duh), meer dan Amalia zeg maar. Ariane, die vergeet ik steeds, :D :') :@.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 5 november 2022 @ 12:30:16 #63
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206564921
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:30 schreef Molo het volgende:

[..]
Mijn kind zou daar ook niet meer naar school mogen hoor
Op de middelbare waar mijn oudste zat was het simpelweg niet toegestaan; naveltruitjes.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 5 november 2022 @ 12:34:59 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206564952
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:38 schreef Lienekien het volgende:
Streepjes zijn nooit uit.
Ze komen iig elke zomer weer terug.

Overigens denk ik dat je met een polkadot jurk ook iedere zomer prima wegkomt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 5 november 2022 @ 12:38:25 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206564976
Punt is natuurlijk wel dat zo'n fotomoment voor de prinsessen wel van het niveau is "wat zou ik naar een sollicitatiegesprek dragen", en geen sollicitatiegesprek voor een bijbaantje bij de ijstheewinkel van Rachel Hazes.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker zaterdag 5 november 2022 @ 12:55:36 #66
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206565105
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:41 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Jawel. Ze zijn misschien in zekere zin tijdloos (als in: je kunt er weinig fout mee gaan) maar ze zijn absoluut niet populair nu. Enkele jaren terug waren ze veel zichtbaarder in de winkels en het straatbeeld.
Zie je mij nooit lopen zeker _O-
pi_206565233
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 12:34 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ze komen iig elke zomer weer terug.

Overigens denk ik dat je met een polkadot jurk ook iedere zomer prima wegkomt.
:Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_206601311
quote:
De Noorse prinses Märtha Louise doet afstand van haar koninklijke taken, zo laat het Noorse koningshuis dinsdagochtend weten. De 51-jarige dochter van koning Harald V is al lange tijd onderwerp van gesprek wegens haar relatie met sjamaan Durek Verrett.
"Prinses Märtha Louise wil een duidelijker onderscheid maken tussen haar eigen activiteiten en die van het koninklijk huis", staat in de verklaring. "De prinses heeft daarom in overleg met de koning en de naaste familie besloten dat zij op dit moment geen officiële taken voor het koninklijk huis zal uitvoeren."

De prinses is beschermvrouwe van meerdere maatschappelijke instellingen, maar zal er niet meer actief voor zijn. Deze rollen worden overgenomen door andere leden van de Noorse koninklijke familie.

In 2019 maakte Märtha Louise bekend een nieuwe vriend te hebben. Het gaat om Durek Verrett, die werkt als sjamaan: iemand die naar eigen zeggen contact maakt met de geestenwereld om mensen te genezen en voorspellingen te doen.

Het publiek reageerde negatief op de nieuwe liefde van de prinses. Verrett gaat namelijk op een vrij controversiële wijze te werk. Zo moeten mensen die zich door de sjamaan laten behandelen hem schriftelijk toestemming geven dat hij hun genitaliën mag aanraken.

Kort na het begin van hun relatie begonnen ze samen te werken. Ze gingen onder de noemer The princess and the shaman samen op tournee. Maar ook hiermee stuiten ze op weerstand. Het publiek vindt het niet kunnen dat Märtha Louise haar koninklijke titel voor commerciële doeleinden gebruikt.
https://www.nu.nl/konings(...)streden-relatie.html

https://www.nu.nl/konings(...)zo-omstreden-is.html

quote:
Bergen kritiek, (valse) beschuldigingen en een titel (deels) moeten opgeven: de relatie tussen de Noorse prinses Märtha Louise en de Amerikaanse sjamaan Durek Verrett heeft weinig weg van een sprookje. Waarom wekt hun liefdesrelatie zoveel weerstand op bij de pers en het publiek?
Waar de meeste koninklijke relaties zich in het geheim ontwikkelen en vervolgens op een publiekelijk moment worden bekendgemaakt, ging dat bij de vijftigjarige Märtha Louise heel anders.

In 2019 maakt de prinses, de oudste dochter van koning Harald V en koningin Sonja van Noorwegen, via Instagram bekend een nieuwe vriend te hebben (https://www.instagram.com(...)36-891d-20b27185bb3e).

Ze is op dat moment drie jaar gescheiden van de eind 2019 overleden schrijver Ari Behn. "Als je je soulmate ontmoet, dan weet je het. Ik heb het geluk de mijne te hebben gevonden", schrijft de Noorse bij een foto met Verrett, die overigens ook Noorse roots heeft. "Ik ben zo blij en gezegend dat ik hem mijn vriend mag noemen."

Geen verrassing dat haar vriend actief is op het spirituele vlak
Dat is niet helemaal de manier waarop iemand van het koningshuis zoiets doorgaans aanpakt, maar de reputatie van Märtha Louise is op dat moment al wat omstreden. Zo beweert de prinses telepathische krachten te hebben en te kunnen praten met dieren.

Het komt dus niet echt als een verrassing dat de Noorse prinses verliefd is geworden op iemand die ook actief is op het spirituele vlak. Verrett is naar eigen zeggen al sinds zijn twaalfde werkzaam als sjamaan: iemand die contact maakt met de geestenwereld om mensen te kunnen genezen en iets te kunnen voorspellen.

De twee hebben elkaar leren kennen bij een healing van de prinses bij Verrett. "Ik keek in zijn ogen en zei: 'Ik ken jou al'", vertelt ze in een Amerikaanse talkshow. "En hij antwoordde: 'Het stond al voor onze geboorte in de sterren dat we elkaar ooit zouden ontmoeten.'"

De sjamaan begeeft zich dan al een poos in de wereld van celebrity's. Hij is goed bevriend met acteurs als Chris Pine en Selma Blair en is zelfs de spiritueel adviseur van Gwyneth Paltrow. Hij schrijft ook artikelen voor haar lifestyleplatform Goop.
Märtha Louise is geen 'privéprinses'
Hoewel dit allemaal liefdevol en romantisch klinkt, heeft het publiek niet veel positiefs over hun relatie te zeggen. Verrett gaat namelijk op een vrij controversiële wijze te werk. Zo moeten mensen die zich door de sjamaan laten behandelen hem er schriftelijk toestemming voor geven dat hij hun genitaliën mag aanraken.

Ook zijn levensstijl - gevuld met luxe feestjes en andere oppervlakkige en materialistische zaken - doet gezien zijn bestaan als sjamaan flink wat wenkbrauwen optrekken: mensen kunnen dit niet met elkaar rijmen. En het inmiddels verwijderde bericht waarin Verrett schrijft dat hij "een reptiel afkomstig van een andere planeet" is, zorgt al helemaal voor consternatie.

Kort na het begin van hun relatie besluit het koppel te gaan samenwerken. Ze gaan onder de noemer The princess and the shaman samen op tournee. Maar ook hiermee stuiten ze op weerstand. Het publiek vindt het niet kunnen dat Märtha Louise haar koninklijke titel voor commerciële doeleinden gebruikt.

In samenspraak met haar familie besluit dat ze de titel prinses alleen nog gebruikt wanneer zij koninklijke en officiële taken vervult. Ze omschrijft het zelf als een "goede oplossing". Overigens is Märtha Louise geen troonopvolger, omdat in Noorwegen de oudste zoon (in dit geval Hakon) en niet de oudste dochter de eerste in lijn van troonopvolging is.

Sjamaan wacht nog even met zijn aanzoek
Als haar ex-man Behn eind 2019 zelfmoord pleegt, menen veel mensen dat de nieuwe relatie van Märtha Louise de aanleiding was. "Ze zeiden dat als Durek er niet was geweest, het niet gebeurd zou zijn", vertelt ze in een interview met Vanity Fair.

De sjamaan wil zijn geliefde eigenlijk dan al ten huwelijk vragen - zelfs de koning en zijn vrouw zijn al om toestemming gevraagd - maar gezien de omstandigheden ziet hij daarvan af. Dat Verrett plannen heeft om met de prinses in het huwelijk te treden, steekt hij niet onder stoelen of banken. De ring is al ontworpen, zo vertelt hij.
Verrett is ernstig ziek
Het koppel overweegt naar de VS te verhuizen. De twee brengen immers al regelmatig samen tijd door in Verretts thuisland. "Hier staan ze er veel meer open voor", legt Märtha Louise uit. "In Noorwegen vinden ze het niet kunnen dat je een relatie met een sjamaan hebt." Toch blijft de prinses voorlopig in Europa wonen, ook omdat ze drie kinderen heeft die hier naar school gaan.

Op dinsdag 7 juni 2022 maakt de sjamaan bekend dat de verloving officieel is. "Ze zei ja", schrijft hij op Instagram. Maar naast alle festiviteiten rond hun aankomende huwelijk maken ze ook een lastige tijd door. Verrett is ernstig ziek: hij heeft problemen met zijn nieren en moet drie tot vijf keer per week naar het ziekenhuis voor dialyse. Een geplande transplantatie ging eind mei niet door.

Familieleden hebben de prinses en Verrett hun zegen in ieder geval gegeven. Op de website van het Noorse koningshuis staan felicitaties van haar ouders, koning Harald en koningin Sonja. Ook kroonprins Haakon en zijn vrouw Mette-Marit wensen het stel veel geluk. "Durek is de man die mijn hart sneller doet kloppen, die mij en mijn potentie ziet. Hij maakt me aan het lachen en ik kan me bij hem kwetsbaar opstellen. Ik ben zo blij dat ik samen met deze prachtige man verder kan groeien", schrijft de prinses.


[ Bericht 5% gewijzigd door JourneyBlue op 08-11-2022 13:01:11 ]
  Spellchecker donderdag 10 november 2022 @ 21:38:39 #69
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  vrijdag 11 november 2022 @ 08:55:33 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206633496
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 21:38 schreef maily het volgende:
Camilla vrijwillig naar anti-alcoholkliniek

In haar eerste weken als koningin-gemalin.

Helaas achter betaalmuur.
Mwah, de Engelstalige bronnen die ik vind hebben de National Enquirer als bron...
https://www.ibtimes.co.uk(...)ation-report-1708477

De National Enquirer is zo geloofwaardig als het geheugen van Rutte.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 november 2022 @ 11:17:12 #71
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_206635302
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 21:38 schreef maily het volgende:
Camilla vrijwillig naar anti-alcoholkliniek

In haar eerste weken als koningin-gemalin.

Helaas achter betaalmuur.
Het staat niet voor niets onder "entertainment" :') Foto's van Camilla met glazen drank larderen het artikel >:O
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_206635338
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 08:55 schreef Leandra het volgende:

[..]
Mwah, de Engelstalige bronnen die ik vind hebben de National Enquirer als bron...
https://www.ibtimes.co.uk(...)ation-report-1708477

De National Enquirer is zo geloofwaardig als het geheugen van Rutte.
Ja, ik twijfel ook sterk aan het waarheidsgehalte van dat bericht. Ik denk zelf ook dat zij echt nooit in zo'n kliniek terecht zou komen, de kans dat dat openbaar wordt is te groot. Ze zou denk ik eerder professionele hulp aan huis krijgen als er een probleem zou zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206635931
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2022 12:55 schreef maily het volgende:

[..]
Zie je mij nooit lopen zeker _O-
Ik heb een meter aan streepjeskleding in mijn kledingkast hangen :7

Streepjes O+ _O_
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Spellchecker vrijdag 11 november 2022 @ 13:33:39 #74
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206637457
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 12:00 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik heb een meter aan streepjeskleding in mijn kledingkast hangen :7

Streepjes O+ _O_
Weet ik ^O^
pi_206736051
Geen foie gras meer voor de royals: koning Charles verbiedt gebruik in alle koninklijke residenties


Deze kerst geen foie gras op de tafel van de Britse royals. King Charles III (74) heeft beslist dat het product in geen enkele koninklijke residentie nog gebruikt mag worden. Dat blijkt uit een brief die de koning stuurde naar dierenrechtenorganisatie PETA. “Er wordt door het paleis geen foie gras gebruikt of aangekocht”, klinkt het.

https://www.hln.be/royalt(...)esidenties~ad438292/
  zondag 20 november 2022 @ 12:22:33 #76
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206744490
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 17:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Geen foie gras meer voor de royals: koning Charles verbiedt gebruik in alle koninklijke residenties

Deze kerst geen foie gras op de tafel van de Britse royals. King Charles III (74) heeft beslist dat het product in geen enkele koninklijke residentie nog gebruikt mag worden. Dat blijkt uit een brief die de koning stuurde naar dierenrechtenorganisatie PETA. “Er wordt door het paleis geen foie gras gebruikt of aangekocht”, klinkt het.

https://www.hln.be/royalt(...)esidenties~ad438292/
Leuk dat hij het nu overal doorvoert in de koninklijke residenties. In de zijne was het al meer dan 10 jaar verbannen.
Maar het verbaast me niet, hij houdt van eerlijk voedsel.

quote:
King Charles, when he was Prince of Wales, had been an advocate of higher welfare standards in farming and for over a decade had stopped the use of foie gras in his own properties and had been instrumental in a wider ban across royal residences.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206745215
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 17:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Geen foie gras meer voor de royals: koning Charles verbiedt gebruik in alle koninklijke residenties


Deze kerst geen foie gras op de tafel van de Britse royals. King Charles III (74) heeft beslist dat het product in geen enkele koninklijke residentie nog gebruikt mag worden. Dat blijkt uit een brief die de koning stuurde naar dierenrechtenorganisatie PETA. “Er wordt door het paleis geen foie gras gebruikt of aangekocht”, klinkt het.

https://www.hln.be/royalt(...)esidenties~ad438292/
Ik moest dit Googlen. :@
pi_206745234
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2022 13:21 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik moest dit Googlen. :@
Wat? Foie gras?
pi_206745523
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 13:23 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Wat? Foie gras?
Yes.
pi_206745560
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2022 13:45 schreef vencodark het volgende:

[..]
Yes.
Dit meen je niet :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206745594
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 13:46 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Dit meen je niet :D
Ik wilde graag humor in het topic brengen en verzon even een grap dat ik, inderdaad, bovenstaande term moest Googlen. :?

Ik geef het tenminste toe. :%
  zondag 20 november 2022 @ 13:51:02 #82
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206745636
Ik hou niet van paté maar een goede Foie Gras vind ik wel lekker, ik eet het alleen uit principe niet.
Staat het bij een 3 vorken restaurant in het menu dan wordt het al lastiger als ik weet dat het restaurant is met alleen maar biologisch regionaal voedsel, maar dan sla ik ook over.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206745644
Nog nooit gegeten.
  zondag 20 november 2022 @ 13:53:19 #84
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_206745682
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2022 13:48 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik wilde graag humor in het topic brengen en verzon even een grap dat ik, inderdaad, bovenstaande term moest Googlen. :?

Ik geef het tenminste toe. :%
:*
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_206745753
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 13:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nog nooit gegeten.
Twee keer op een vakantie in Frankrijk, een jaar of 14 geleden.

Vond het heerlijk, wilde het ook gewoon een keer gegeten hebben.

Daarna nooit meer gegeten.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 1 december 2022 @ 16:59:28 #86
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_206895117
Altijd wat te doen op Buckingham Palace

https://www.volkskrant.nl(...)rlegenheid~b27094f5/
  Redactie Sport donderdag 1 december 2022 @ 17:26:54 #87
109131 crew  sportfreak
pi_206895494
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 16:59 schreef Fietsertje70 het volgende:
Altijd wat te doen op Buckingham Palace

https://www.volkskrant.nl(...)rlegenheid~b27094f5/
Dit is de hofdame die getrouwd is met de voormalige baas van de BBC, kijkers van het laatste seizoen van The Crown zullen haar kennen. :P
  Vis een optie? donderdag 1 december 2022 @ 19:37:45 #88
70532 loveli
N
pi_206897864
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 17:26 schreef sportfreak het volgende:

[..]
Dit is de hofdame die getrouwd is met de voormalige baas van de BBC, kijkers van het laatste seizoen van The Crown zullen haar kennen. :P
De dame met de klacht had eerder al andere royals aangevallen.
twitter

https://www.thenews.com.p(...)of-domestic-violence
quote:
Ngozi Fulani previously accused King Charles and Camilla of domestic violence'
crap in = crap out
  donderdag 1 december 2022 @ 19:42:58 #89
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_206897961
Nou de manier waarop ze doorging als een hond met een bot was heel duidelijk niet gewoon normaal belangstellend meer. De hele conversatie lezen is een must maar die wordt in alle nieuwsartikelen niet goed uiteen gezet.


twitter
Ik heb je lief mijn hele leven
  Vis een optie? donderdag 1 december 2022 @ 19:45:05 #90
70532 loveli
N
pi_206898003
Maar het was niet de bedoeling om de hofdame in kwestie te schamen, ze wil dat het systeem werd aangepast.

twitter
crap in = crap out
  donderdag 1 december 2022 @ 19:52:40 #91
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_206898179
Huh, ik las juist vorige week dat Camilla alle hofdames had ontslagen en vervangen door haar vijf "beste vriendinnen" (of zes, zo interessant vond ik het niet dat ik dat detail heb onthouden).

Edit: zes, dus. https://www.rtlboulevard.(...)es-beste-vriendinnen
KuikenGuppy
  vrijdag 2 december 2022 @ 10:58:51 #92
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_206906905
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 19:45 schreef loveli het volgende:
Maar het was niet de bedoeling om de hofdame in kwestie te schamen, ze wil dat het systeem werd aangepast.

[ twitter ]
Echt hier kan ik me zó aan ergeren...... de schijnheiligheid ten top.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 2 december 2022 @ 11:45:24 #94
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_206907362
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 10:58 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Echt hier kan ik me zó aan ergeren...... de schijnheiligheid ten top.
Inderdaad. Ze noemt nota bene haar initialen. En nu je anagesproken wordt op je niet zo sjieke schandpaalactie (ik bedoel, waarom dien je niet een officiële klacht in maar moet het op Twitter?), nu gaat ze zichzelf rechtvaardigen met een soort sausje van kijk mij eens social justice warrior zijn. Bloed onder de nagels vandaan trekkkend, dat gedrag. Haar eigen timeline is ook niet zo fris.

Die hofdame spoort natuurlijk ook niet hoor, daar niet van.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 2 december 2022 @ 12:38:46 #95
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_206907949
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2022 11:45 schreef Andromache het volgende:

[..]
Inderdaad. Ze noemt nota bene haar initialen. En nu je anagesproken wordt op je niet zo sjieke schandpaalactie (ik bedoel, waarom dien je niet een officiële klacht in maar moet het op Twitter?), nu gaat ze zichzelf rechtvaardigen met een soort sausje van kijk mij eens social justice warrior zijn. Bloed onder de nagels vandaan trekkkend, dat gedrag. Haar eigen timeline is ook niet zo fris.

Die hofdame spoort natuurlijk ook niet hoor, daar niet van.
Het lijkt mij anders een heel normale vraag. Ik kan er ook niks racistisch in vinden. Maar tegenwoordig lijkt alles waar een niet blanke bij betrokken is pijnlijk racistisch te zijn. Het is gewoon een mijnenveld....
En ja, idd die hofdame had beter moeten weten.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 2 december 2022 @ 12:54:10 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206908096
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 12:38 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Het lijkt mij anders een heel normale vraag. Ik kan er ook niks racistisch in vinden. Maar tegenwoordig lijkt alles waar een niet blanke bij betrokken is pijnlijk racistisch te zijn. Het is gewoon een mijnenveld....
En ja, idd die hofdame had beter moeten weten.
Ja? Iemand vragen uit welk deel van Afrika hij/zij komt vind je een normale vraag?
In Engeland nota bene, waar het gros van de donkere mensen sowieso uit de Caraïben komt?

Net zoals in NL het gros van de donkere mensen uit Suriname of de Antillen komt?
Je zou het ook een normale vraag vinden als aan hen gevraagd werd uit welk deel van Afrika ze komen? :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206908191
Sistah Space. Klinkt als een reggae artieste die de hele dag loopt te blowen. En zo ziet ze er ook uit; als een reggae artieste. ;)

pi_206908244
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 12:38 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Het lijkt mij anders een heel normale vraag. Ik kan er ook niks racistisch in vinden. Maar tegenwoordig lijkt alles waar een niet blanke bij betrokken is pijnlijk racistisch te zijn. Het is gewoon een mijnenveld....
En ja, idd die hofdame had beter moeten weten.

Vanaf 6:25
  Vis een optie? vrijdag 2 december 2022 @ 13:17:24 #99
70532 loveli
N
pi_206908362
Mijn ma lag in het ziekenhuis en vroeg dan waar een zuster vandaan kwam, als aanknopingspunt voor een praatje. Die stad? Oh leuk, daar heb ik gewerkt, je heet zo en zo, ben je familie van die en die?
Spanje? En dan kwam er een gesprekje in middelbare school Spaans. Congo? Gesprekje in het Frans.
Hoe heet je? Wat betekent je naam? Nou, dan hebben je ouders je een mooie naam gegeven.
Er waren ook zusters die afwijzend reageerden, terwijl het doel was om smalltalk te maken en iets gemeenschappelijks te vinden.

Het incident was op een benefietavond over geweld tegen vrouwen. 16 dagen vanaf 25 november om geweld tegen vrouwen te elimineren: verkrachting, huiselijk geweld en andere vormen van geweld. Ik hoop dat ze daar ook nog wat aandacht voor genereren.

https://www.unwomen.org/e(...)/16-days-of-activism

Linkje naar de speech van Camilla:
https://www.royal.uk/spee(...)on-buckingham-palace
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 2 december 2022 @ 13:19:36 #100
70532 loveli
N
pi_206908398
Q ipv e
crap in = crap out
  vrijdag 2 december 2022 @ 13:27:37 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_206908498
't Is ook niet zo erg om iemand te vragen waar ze vandaan komt, dat is het hele punt ook niet.
Maar als deze persoon al antwoord heeft gegeven, doordrammen omdat je antwoord je niet zint, sjaa :')
disclaimer
pi_206908638
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2022 13:27 schreef SQ het volgende:
't Is ook niet zo erg om iemand te vragen waar ze vandaan komt, dat is het hele punt ook niet.
Maar als deze persoon al antwoord heeft gegeven, doordrammen omdat je antwoord je niet zint, sjaa :')
Het voelt een beetje als: Ja, maar waar kom je écht vandaan?
Zo van: je bent niet Brits. En dat is toch wel racistisch.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206908667
Ooit zette iemand het mooi voor mij in prespectief. We weten allemaal dat het gros van de Amerikanen niet oorspronkelijk uit Amerika komt. Ze komen uit de hele wereld en blank komen de voorouders uit Nederland, Frankrijk, Engeland, Duitsland, Hongarij, Tsjechië, Polen etc etc etc. Maar niemand blijft doorzeuren bij een blank iemand waar de voorouders vandaan komen. Alleen bij mensen met een niet-blanke huid.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206908912
Als je zo blijft doordrammen over haar roots en haar voorouders, dan ben je op zoek naar iets.
Al dan niet vervelend bedoeld, ik kan me voorstellen dat het storend is als je toch echt in GB geboren bent en je jezelf als een Brit identificeert.

Ik werkte ooit met een uitzendkracht van Turkse afkomst. Ze praat keurig Nederlands en was ook in Nederland geboren.
Maar toen ik haar vroeg welke afkomst ze heeft, was ze ook wel enigszins verontwaardigd over waarom dit toch altijd aan haar gevraagd wordt.
Ze bleef vriendelijk hoor maar ik denk dat ze die vraag gewoon zo vaak krijgt dat je er een keer klaar mee bent ofzo.
Het kan interesse zijn maar tegelijk kan het mensen dus ook irriteren. Misschien bang dat er gelijk een label opgeplakt wordt.
  Vis een optie? vrijdag 2 december 2022 @ 14:03:39 #105
70532 loveli
N
pi_206908938
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 13:41 schreef Isabeau het volgende:
Ooit zette iemand het mooi voor mij in prespectief. We weten allemaal dat het gros van de Amerikanen niet oorspronkelijk uit Amerika komt. Ze komen uit de hele wereld en blank komen de voorouders uit Nederland, Frankrijk, Engeland, Duitsland, Hongarij, Tsjechië, Polen etc etc etc. Maar niemand blijft doorzeuren bij een blank iemand waar de voorouders vandaan komen. Alleen bij mensen met een niet-blanke huid.
Pakistanen die ik ken worden vaak voor Marokkaan aangezien en in hun "eigen taal" aangesproken, de Nederlands sprekende Let op werk werd gevraagd iets in het Pools te vertalen.

Sistah Space is een organisatie (quote van eigen site) "SUPPORTING AFRICAN & CARIBBEAN
HERITAGE WOMEN AFFECTED BY DOMESTIC & SEXUAL ABUSE". De achtergrond/herkomst van de dame in kwestie is vrij belangrijk voor haar zelf en haar organisatie. Waarom is het een racistisch probleem als een blanke bejaarde naar die blijkbaar relevante achtergrond vraagt? Waarom heeft ze de oude dame niet uitgelegd waarom ze juist vanuit haar achtergrond haar organisatie heeft opgericht? Dan had ze daarna een constructief gesprek kunnen hebben over aannames en dat ze het onprettig vond om als echte Britse als buitenlander te worden aangesproken.
crap in = crap out
  vrijdag 2 december 2022 @ 14:50:12 #106
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_206909405
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 12:54 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja? Iemand vragen uit welk deel van Afrika hij/zij komt vind je een normale vraag?
In Engeland nota bene, waar het gros van de donkere mensen sowieso uit de Caraïben komt?

Net zoals in NL het gros van de donkere mensen uit Suriname of de Antillen komt?
Je zou het ook een normale vraag vinden als aan hen gevraagd werd uit welk deel van Afrika ze komen? :D
Als die persoon zich in niet Europese kleding hult wel ja. ( en anders eigenlijk ook wel ) Je kunt het mss een domme vraag vinden maar daar hoef je je toch niet beledigd door te voelen ?
Ik vind als het puntje bij paaltje komt de reactie van deze zwarte mevrouw eerder op racisme wijzen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 2 december 2022 @ 16:18:50 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206910451
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 14:50 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Als die persoon zich in niet Europese kleding hult wel ja. ( en anders eigenlijk ook wel ) Je kunt het mss een domme vraag vinden maar daar hoef je je toch niet beledigd door te voelen ?
Ik vind als het puntje bij paaltje komt de reactie van deze zwarte mevrouw eerder op racisme wijzen.
Serieus? Dus iemand blijft doordrammen over welk Afrikaans land iemand komt, en dan is degene die dat gedram bizar vindt degene die racistisch is?
De kans is groot dat ze niet eens weet uit welk Afrikaans land haar voorouders als slaven weggeroofd zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 2 december 2022 @ 16:21:08 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206910530
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 13:41 schreef Isabeau het volgende:
Ooit zette iemand het mooi voor mij in prespectief. We weten allemaal dat het gros van de Amerikanen niet oorspronkelijk uit Amerika komt. Ze komen uit de hele wereld en blank komen de voorouders uit Nederland, Frankrijk, Engeland, Duitsland, Hongarij, Tsjechië, Polen etc etc etc. Maar niemand blijft doorzeuren bij een blank iemand waar de voorouders vandaan komen. Alleen bij mensen met een niet-blanke huid.
Aan de andere kant is de "Where are you from" vraag in de VS vrij standaard, op sommige plekken omdat niemand daar eigenlijk vandaan komt, maar op de meeste plekken omdat Amerikanen vrij makkelijk het land door verhuizen, het is dus eigenlijk nooit een vraag over je afkomst maar altijd naar waar je geboren of opgegroeid bent.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206910869
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 16:21 schreef Leandra het volgende:

Aan de andere kant is de "Where are you from" vraag in de VS vrij standaard, op sommige plekken omdat niemand daar eigenlijk vandaan komt, maar op de meeste plekken omdat Amerikanen vrij makkelijk het land door verhuizen, het is dus eigenlijk nooit een vraag over je afkomst maar altijd naar waar je geboren of opgegroeid bent.
Jawel, maar als iemand je in NY vraagt waar je vandaan komt en je zegt 'San Diego' dan gaat niemand doorvragen waar je ècht vandaan komt (als in: waar je voorouders uit Europa vandaan komen).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Vis een optie? vrijdag 2 december 2022 @ 17:00:41 #110
70532 loveli
N
pi_206911133
Maar goed, de Queen Consort veroordeelt de pandemie van geweld tegen vrouwen.

https://www.bbc.com/news/uk-63795042.amp
quote:
This was the Queen Consort's highest-profile effort to raise awareness about one her most personal causes, with palace sources saying she feels "passionately" about this issue.
crap in = crap out
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 2 december 2022 @ 17:17:35 #111
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_206911319
twitter

twitter


Cool ^O^
  vrijdag 2 december 2022 @ 17:30:31 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206911479
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 16:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Jawel, maar als iemand je in NY vraagt waar je vandaan komt en je zegt 'San Diego' dan gaat niemand doorvragen waar je ècht vandaan komt (als in: waar je voorouders uit Europa vandaan komen).
Nee daarom, de vraag is in de VS een heel andere; het is eigenlijk altijd de vraag naar de plek waar je geboren/opgegroeid bent, niet naar waar je voorouders vandaan komen.
Het is ook geen vraag die alleen maar aan mensen gesteld wordt die een buitenlands accent hebben, het wordt aan iedereen gevraagd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 2 december 2022 @ 17:32:39 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206911502
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2022 17:17 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]

Cool ^O^
Cool idd.... en ondertussen deden ze net alsof ze een jaartje de wereld rondreisde voor de leuk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 2 december 2022 @ 17:45:02 #114
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_206911651
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2022 14:01 schreef vencodark het volgende:
Als je zo blijft doordrammen over haar roots en haar voorouders, dan ben je op zoek naar iets.
Al dan niet vervelend bedoeld, ik kan me voorstellen dat het storend is als je toch echt in GB geboren bent en je jezelf als een Brit identificeert.

Ik werkte ooit met een uitzendkracht van Turkse afkomst. Ze praat keurig Nederlands en was ook in Nederland geboren.
Maar toen ik haar vroeg welke afkomst ze heeft, was ze ook wel enigszins verontwaardigd over waarom dit toch altijd aan haar gevraagd wordt.
Ze bleef vriendelijk hoor maar ik denk dat ze die vraag gewoon zo vaak krijgt dat je er een keer klaar mee bent ofzo.
Het kan interesse zijn maar tegelijk kan het mensen dus ook irriteren. Misschien bang dat er gelijk een label opgeplakt wordt.
Onze breedtegraad en de daarvoor benodigde pigmentatie om niet levend te verbranden is een antropologisch gegeven. We kunnen wel allemaal doen alsof de wereld een Unicef-sprookjespark is met alle kleuren van de regenboog evenredig aanwezig, maar dat is gewoon niet zo. Hier zal de samenleving er altijd overwegend blank uitzien. Deal with it. En er zitten heel veel smaken tussen met gepaste afstand belangstellend zijn naar de afkomst van iemands voorouders of dwingend doorzaniken over 'je komt hier vast niet vandaan'.

[ Bericht 0% gewijzigd door Andromache op 02-12-2022 21:00:25 ]
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 2 december 2022 @ 18:20:52 #115
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_206912380
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 16:18 schreef Leandra het volgende:

[..]
Serieus? Dus iemand blijft doordrammen over welk Afrikaans land iemand komt, en dan is degene die dat gedram bizar vindt degene die racistisch is?
De kans is groot dat ze niet eens weet uit welk Afrikaans land haar voorouders als slaven weggeroofd zijn.
Zijn haar voorouders dan slaven geweest ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_206919274
Netflix-trailer komt uit op opvallend moment: prins Harry zet broer William met wraakactie voor het blok.

TITELS AFGEPAKT? Prins Harry en Meghan overspelen mogelijk hun hand met de lancering van de trailer van hun Netflix-documentaire, precies tijdens het bezoek van kroonprins William en Kate aan de VS. Pakt het paleis hun titels af?


De trap van het vliegtuig met aan boord kroonprins William en prinses Kate op Logan International Airport in Boston was nauwelijks uitgeklapt, toen Netflix op sociale media de trailer van ‘Harry & Meghan’ de wereld instuurde. Kunstzinnige foto’s in zwart-wit van het echtpaar gingen gepaard met alarmerende uitspraken. De timing van de lancering lijkt een bewuste poging om het koninklijk huis in het nauw te brengen.


,,Niemand ziet wat er achter de schermen gebeurt”, stelt Harry met gedragen stem. ,,Ik deed alles om mijn gezin te beschermen. Meghan, die in het slot van de video tranen van haar wangen veegt, kijkt de camera in en vraagt retorisch: ,,Als de belangen zo groot zijn, is het dan niet logisch om onze kant van het verhaal te horen?” Met deze granaat zetten de hertog en hertogin van Sussex de gespannen relatie met The Firm op scherp.


Niet toevallig
Van toeval kan geen sprake zijn, menen vrijwel alle Britse media. Kwam Meghan niet met een vergelijkbare stunt op de proppen toen William en Kate in 2019 een bezoek brachten aan Pakistan? De voormalige actrice, met Harry op een officiële reis door zuidelijk Afrika, trok alle aandacht naar zich toe in een interview met Tom Bradby van zender ITV. ,,Niemand heeft me gevraagd of ik me oké voel”, vertelde ze.

De dodelijke opmerking vormde de inleiding van ‘Megxit’, hun geregisseerde vertrek uit de koninklijke familie. Waar Harry en Meghan destijds konden rekenen op de steun van koningin Elizabeth, verkeren ze nu in een andere situatie. Na het overlijden van de Queen zit met koning Charles een minder coulante monarch op de troon. En diens oudste zoon William, een van zijn voornaamste adviseurs, is eveneens uit harder hout gesneden.


Nieuw tijdperk
Een pijnlijke affaire tijdens een receptie op Buckingham Palace gaf een inkijkje in het nieuwe tijdperk. Hofdame Susan Hussey werd op staande voet ontslagen, toen ze tijdens de officiële bijeenkomst Ngozi Fulani beledigde. Lady Hussey veegde het haar opzij van de directeur van Sistah Space, een stichting die zich inzet om huiselijk geweld uit te bannen, om haar naamkaartje te zien en vroeg: ,,Uit welk deel van Afrika kom je?”

Fulani gaf beleefd aan in het Verenigd Koninkrijk te zijn geboren, maar Hussey wilde daar niets van weten. ,,Nee, waar komen jij en jouw mensen vandaan?” Hussey, nota bene de peettante van William, kreeg geen clementie van het paleis. Voor vertrek naar de Verenigde Staten liet de Prince of Wales via zijn woordvoerder een statement uitgaan. ,,Voor racisme is geen plek in onze samenleving. Deze opmerkingen waren onacceptabel.”


Kardashians
In The Times volgde een artikel waarin ‘mensen dicht bij het vuur’ Harry en Meghan met de grond gelijkmaken. De krant, van oudsher de officieuze spreekbuis van vooraanstaande leden van het koninklijke huis, meldt dat het paleis in de trailer een ‘bewuste actie’ ziet om William en Kate het leven zuur te maken. Ook noemen ‘insiders’ Meghan en Harry weinig vleiend de ‘Kardashians’, de aandachtszieke familie die leeft van drama en intrige.

William, die vrijdag tijdens een gala de Amerikaanse president Joe Biden ontmoette, liet met beide reacties merken consequenties niet te schuwen. En Harry’s memoires, getiteld Reserve, moeten nog uitkomen. De Conservatieve parlementariër Bob Seeley gaf op TalkTV alvast een voorzet: ,,Waarom mag dit tweetal in hemelsnaam hun titels behouden als ze dit land en de monarchie zo haten? Op die vraag komt met Charles en William aan het roer mogelijk snel een antwoord.

https://www.ad.nl/show/ne(...)r-het-blok~ae73a5d4/

Ik weet het niet meer zo met die twee. Ik gaf ze altijd het voordeel van de twijfel, maar weer een interview? Was dat bij Oprah niet genoeg vraag ik me af?

[ Bericht 19% gewijzigd door Sunshine1982 op 03-12-2022 07:28:02 ]
pi_206919721
Ik vind Meghan één groot aandachtsapparaat die William Harry hierin meesleurt. Prima dat je het met sommige zaken niet eens bent, maar pak je gage en blijf lekker in de luwte. Dat eindeloze uitmelken vind ik echt onnodig.

[ Bericht 6% gewijzigd door Mrmime op 03-12-2022 15:18:41 ]
Alius aliud dicit
pi_206919735
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 09:19 schreef Mrmime het volgende:
Ik vind Meghan één groot aandachtsapparaat die William hierin meesleurt. Prima dat je het met sommige zaken niet eens bent, maar pak je gage en blijf lekker in de luwte. Dat eindeloze uitmelken vind ik echt onnodig.
Harry bedoel je :P
  zaterdag 3 december 2022 @ 09:35:59 #119
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_206919827
Wat een stemmingmakend artikel zeg :{w
Ik heb je lief mijn hele leven
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 3 december 2022 @ 09:40:13 #120
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206919850
Ik vind het tegenwoordig ook wat lastiger maar ze krijgen van mij tóch nog het voordeel van de twijfel. Ik kan me ergens wel voorstellen dat je na jaren in een door jezelf gehaat keurslijf moeten zitten, je ergens uit de band springt. Ook na een lange tijd nog. Ein-de-lijk kun je voor jezelf spreken, niet gebonden aan The Firm. Dan sla je nou eenmaal soms compleet in het extreme de andere kant op. Als je dan ook nog een toch wel sterke vrouw naast je hebt staan die je steunt en aangeeft dat het heus niet verkeerd is om je eigen stem te laten horen, dan krijg je de huidige Meghan & Harry.

Uiteindelijk heeft hij gezegd wat hij al jaren wilde, zij gezegd wat ze wilde en dan belanden ze ergens in het midden. Wat hun leven betreft zijn ze erg privé overigens.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 3 december 2022 @ 09:45:27 #121
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_206919891
Ik kan me heel goed voorstellen dat als je zo behandeld bent, inclusief rascistisch motief, en men nog elke dag de kranten vol over je schrijft terwijl je inmiddels al naar de US gevlucht bent dat je de behoefte hebt om je verhaal te doen. Dat het nodig is je verhaal te doen. Ik denk dat de beerput echt enorm is. De enige manier om het systeem te veranderen is er tegenaan te blijven schoppen. Hulde dat iemand het eindelijk echt durft.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_206920331
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2022 09:45 schreef laziness het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat als je zo behandeld bent, inclusief rascistisch motief, en men nog elke dag de kranten vol over je schrijft terwijl je inmiddels al naar de US gevlucht bent dat je de behoefte hebt om je verhaal te doen. Dat het nodig is je verhaal te doen. Ik denk dat de beerput echt enorm is. De enige manier om het systeem te veranderen is er tegenaan te blijven schoppen. Hulde dat iemand het eindelijk echt durft.
Al leggen ze 100 interviews bij Netflix af, er gaat niks veranderen. En ik denk dat zij dat ook heus wel weten.
  Spellchecker zaterdag 3 december 2022 @ 10:51:22 #123
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Redactie Sport zondag 4 december 2022 @ 19:03:54 #124
109131 crew  sportfreak
pi_206943204
quote:
Kroon Sint Edward onder handen genomen voor kroning Charles

De kroon van Sint Edward is verwijderd uit de Tower of London zodat deze de komende tijd kan worden aangepast in aanloop naar de kroning van Charles op 6 mei. Geheel volgens traditie zal de koning met het kroonjuweel worden gekroond in Westminster Abbey in Londen.

Ook koningin Elizabeth, de moeder van Charles die 8 september op 96-jarige leeftijd overleed, droeg de kroon van Sint Edward bij haar kroning op 2 juni 1953. De beroemde kroon is ooit gemaakt voor Charles II in 1661. De kroon weegt meer dan 2,3 kilo en is voornamelijk vervaardigd uit goud en edelstenen.

Ook koningin-gemalin Camilla wordt op 6 mei gekroond in Westminster Abbey, waar ook de uitvaartdienst van Elizabeth plaatsvond. De aartsbisschop van Canterbury leidt de kroning. Tijdens de dienst wordt vooruitgeblikt op de rol van Charles als vorst.
https://www.telegraaf.nl/(...)voor-kroning-charles

De kroon:
pi_206947260
Netflix toont beelden van een huilende Meghan Markle. We horen haar echtgenoot, prins Harry, op de achtergrond zeggen: “Niemand weet wat er zich achter gesloten deuren afspeelt.” Op één zwart-witfoto zien we Meghan met haar hoofd in haar handen op een stoel, terwijl ze een telefoongesprek voert. ‘Herkenbaar’, zo zeggen sommigen, maar de foto gaat intussen viraal op Twitter, om heel andere redenen.

“Herkenbaar? Wel, ik heb nog nooit gehuild onder een Hermes-deken van 3000 dollar”, schrijft iemand. In de trailer is namelijk te zien hoe er een duur deken van luxemerk Hermes over Meghans stoel hangt. Na een snelle zoektocht op Google kwamen kijkers erachter dat het dekentje een prijskaartje heeft van 3000 dollar, ofwel zo’n 2.850 euro. “Meghan denkt dat ze het zo slecht heeft, en dat wil ze ons allemaal doen geloven”, schrijft een andere Twitteraar. “Maar dat zou iets beter lukken als ze geen peperdure dekens van Hermes had."


:') :') :') :') Alsof een deken van 3000 dollar (wat?!) iemands verdriet en pijn kan wegnemen. Ik snap serieus niet dat mensen deze link leggen.
  Spellchecker maandag 5 december 2022 @ 08:26:49 #126
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206947500
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 07:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Netflix toont beelden van een huilende Meghan Markle. We horen haar echtgenoot, prins Harry, op de achtergrond zeggen: “Niemand weet wat er zich achter gesloten deuren afspeelt.” Op één zwart-witfoto zien we Meghan met haar hoofd in haar handen op een stoel, terwijl ze een telefoongesprek voert. ‘Herkenbaar’, zo zeggen sommigen, maar de foto gaat intussen viraal op Twitter, om heel andere redenen.

“Herkenbaar? Wel, ik heb nog nooit gehuild onder een Hermes-deken van 3000 dollar”, schrijft iemand. In de trailer is namelijk te zien hoe er een duur deken van luxemerk Hermes over Meghans stoel hangt. Na een snelle zoektocht op Google kwamen kijkers erachter dat het dekentje een prijskaartje heeft van 3000 dollar, ofwel zo’n 2.850 euro. “Meghan denkt dat ze het zo slecht heeft, en dat wil ze ons allemaal doen geloven”, schrijft een andere Twitteraar. “Maar dat zou iets beter lukken als ze geen peperdure dekens van Hermes had."


:') :') :') :') Alsof een deken van 3000 dollar (wat?!) iemands verdriet en pijn kan wegnemen. Ik snap serieus niet dat mensen deze link leggen.
Ze gaan zoeken op alle nieuwtjes om zulke opmerkingen te kunnen plaatsen.
pi_206947503
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 08:26 schreef maily het volgende:

[..]
Ze gaan zoeken op alle nieuwtjes om zulke opmerkingen te kunnen plaatsen.
Vrij sneu wel.
  maandag 5 december 2022 @ 10:11:33 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206948224
Mên wat sneu, alsof een Hermes deken van $ 3.000 een bescherming is tegen allerlei leed.
Als een Hermes deken van $ 3.000 me allerlei verdriet of pijn zou besparen dan had ik er wel een, al kostte hij ¤ 30.000 want dat is geen geld voor instant en blijvend geluk.

Ik zie dat je voor ¤ 305 al een sjaal hebt, misschien maar eens proberen of het instant en blijvend geluk oplevert :D
https://www.hermes.com/nl(...)ion=--/categories%3C{womensilkscarvessilkaccess}&fh_refview=lister|
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206948607
Het is best een fraai beeld, Meghan huilend in een designtafereeltje. De lering die ik er juist uit trek, is dat geld niet gelukkig maakt en je ondanks je bevoorrechte situatie op allerlei manieren kunt lijden. Althans, die indruk zou ik hebben als ik meer zag dan een actrice. En dat doe ik niet.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206948671
Ik ben wel benieuwd naar deze docu/ dit interview. Ga zeker kijken.
pi_206949009
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 07:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Netflix toont beelden van een huilende Meghan Markle. We horen haar echtgenoot, prins Harry, op de achtergrond zeggen: “Niemand weet wat er zich achter gesloten deuren afspeelt.” Op één zwart-witfoto zien we Meghan met haar hoofd in haar handen op een stoel, terwijl ze een telefoongesprek voert. ‘Herkenbaar’, zo zeggen sommigen, maar de foto gaat intussen viraal op Twitter, om heel andere redenen.

“Herkenbaar? Wel, ik heb nog nooit gehuild onder een Hermes-deken van 3000 dollar”, schrijft iemand. In de trailer is namelijk te zien hoe er een duur deken van luxemerk Hermes over Meghans stoel hangt. Na een snelle zoektocht op Google kwamen kijkers erachter dat het dekentje een prijskaartje heeft van 3000 dollar, ofwel zo’n 2.850 euro. “Meghan denkt dat ze het zo slecht heeft, en dat wil ze ons allemaal doen geloven”, schrijft een andere Twitteraar. “Maar dat zou iets beter lukken als ze geen peperdure dekens van Hermes had."


:') :') :') :') Alsof een deken van 3000 dollar (wat?!) iemands verdriet en pijn kan wegnemen. Ik snap serieus niet dat mensen deze link leggen.
Pure jaloezie. Dat zijn mensen die denken dat geld gelukkig maakt.
Ja, ze zal geen geldzorgen hebben maar er zijn meer redenen om verdriet te hebben.
Waarschijnlijk weten die mensen dat diep van binnen zelf ook wel.
William en Harry zullen destijds ook tranen met tuiten hebben gehuild in het luxe paleis onder een designerdekentje toen hun moeder verongelukte. :')
En de wereld huilde met hen mee.
  maandag 5 december 2022 @ 11:44:09 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_206949279
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 10:54 schreef Claudia_x het volgende:
Het is best een fraai beeld, Meghan huilend in een designtafereeltje. De lering die ik er juist uit trek, is dat geld niet gelukkig maakt en je ondanks je bevoorrechte situatie op allerlei manieren kunt lijden. Althans, die indruk zou ik hebben als ik meer zag dan een actrice. En dat doe ik niet.

[ afbeelding ]
Ja, het gevoel van een perfect geposeerd plaatje straalt er wel flink vanaf idd. :o Het had zo een stockfoto kunnen zijn. :Y

Neemt niet weg dat ik niet geloof dat ze af en toe de wanhoop nabij was hoor, maar zo met geen haartje verkeerd en de afwezigheid van snot en tranen voel ik hem hier iig niet.
***
pi_206951741
https://www.telegraaf.nl/(...)het-is-een-vies-spel

In een nieuwe trailer van se aanstaande docuserie over prins Harry en Meghan spreekt Harry over ’uitlekken van verhalen’ als onderdeel van een ’vuil spel’. De streaminggigant bevestigt tevens dat de eerste drie afleveringen vanaf 8 december te zien zijn. Het tweede deelt verschijnt een week later.

„Er is een hierarchie in de familie. Er wordt gelekt, maar er worden ook verhalen geplant”, stelt hij in de nieuwe trailer, die zo mogelijk nóg dramatischer is dan de eerste. Hij vertelt over een ’smerig spel’en beschrijft het ’lijden van vrouwen die in trouwen binnen dit instituut’, waarmee hij lijkt te verwijzen naar niet alleen zijn vrouw Meghan, maar ook naar zijn moeder, prinses Diana. „Ik was doodsbang, ik wilde niet dat de geschiedenis zich zou herhalen.”
Netflix heeft ook de beschrijving van documentaire vrijgegeven. „In een ongekende en diepgaande documentaireserie delen de hertog en hertogin van Sussex de andere kant van hun spraakmakende liefdesverhaal. In zes afleveringen onderzoekt de serie de clandestiene dagen van hun vroege verkering en de uitdagingen die ertoe leidden dat ze zich gedwongen voelden afstand te doen van hun fulltime baan in de instelling. Met commentaar van vrienden en familie, van wie de meesten nog nooit eerder in het openbaar hebben gesproken over wat ze hebben gezien, en historici die de huidige staat van het Britse Gemenebest en de relatie van de koninklijke familie met de pers bespreken, belicht de serie meer dan alleen het liefdesverhaal van het stel. Het schetst een beeld van onze wereld en hoe we met elkaar omgaan. Harry & Meghan, van de veelgeprezen, tweevoudig Academy Award-genomineerde en Emmy-winnende regisseur Liz Garbus, is een nooit eerder vertoonde blik op een van de meest besproken koppels in de geschiedenis.”
pi_206952045
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 11:44 schreef BE het volgende:

[..]
Ja, het gevoel van een perfect geposeerd plaatje straalt er wel flink vanaf idd. :o Het had zo een stockfoto kunnen zijn. :Y

Neemt niet weg dat ik niet geloof dat ze af en toe de wanhoop nabij was hoor, maar zo met geen haartje verkeerd en de afwezigheid van snot en tranen voel ik hem hier iig niet.
Zo'n foto in de Mijn Geheim :D

Bestaat dat trouwens nog?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 5 december 2022 @ 17:16:20 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_206954059
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 14:46 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Zo'n foto in de Mijn Geheim :D

Bestaat dat trouwens nog?

*IK LAS DE SEX-APPJES VAN MIJN MAN EN MIJN BESTE VRIENDIN*
***
pi_206954330
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 14:27 schreef fleuril het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)het-is-een-vies-spel

In een nieuwe trailer van se aanstaande docuserie over prins Harry en Meghan spreekt Harry over ’uitlekken van verhalen’ als onderdeel van een ’vuil spel’. De streaminggigant bevestigt tevens dat de eerste drie afleveringen vanaf 8 december te zien zijn. Het tweede deelt verschijnt een week later.

„Er is een hierarchie in de familie. Er wordt gelekt, maar er worden ook verhalen geplant”, stelt hij in de nieuwe trailer, die zo mogelijk nóg dramatischer is dan de eerste. Hij vertelt over een ’smerig spel’en beschrijft het ’lijden van vrouwen die in trouwen binnen dit instituut’, waarmee hij lijkt te verwijzen naar niet alleen zijn vrouw Meghan, maar ook naar zijn moeder, prinses Diana. „Ik was doodsbang, ik wilde niet dat de geschiedenis zich zou herhalen.”
Netflix heeft ook de beschrijving van documentaire vrijgegeven. „In een ongekende en diepgaande documentaireserie delen de hertog en hertogin van Sussex de andere kant van hun spraakmakende liefdesverhaal. In zes afleveringen onderzoekt de serie de clandestiene dagen van hun vroege verkering en de uitdagingen die ertoe leidden dat ze zich gedwongen voelden afstand te doen van hun fulltime baan in de instelling. Met commentaar van vrienden en familie, van wie de meesten nog nooit eerder in het openbaar hebben gesproken over wat ze hebben gezien, en historici die de huidige staat van het Britse Gemenebest en de relatie van de koninklijke familie met de pers bespreken, belicht de serie meer dan alleen het liefdesverhaal van het stel. Het schetst een beeld van onze wereld en hoe we met elkaar omgaan. Harry & Meghan, van de veelgeprezen, tweevoudig Academy Award-genomineerde en Emmy-winnende regisseur Liz Garbus, is een nooit eerder vertoonde blik op een van de meest besproken koppels in de geschiedenis.”
En Fergie. Meghan had beter voorbereid kunnen zijn als ze de docu over Fergie had gezien. Ze ging er ook wel naïef in.
  Vis een optie? maandag 5 december 2022 @ 17:39:20 #138
70532 loveli
N
pi_206954458
Die hebben zin in een gezellige kerst met de hele familie.
crap in = crap out
pi_206956094
Ik denk dat het in het begin allemaal goed was, maar Meghan en Harry werden te populair en overschaduwden zo Kate en William. Tijdens die trip naar Australië stalen ze ook de show. Je kon ook zien in dat gesprek tussen alle vier bij het Royal Foundation Forum dat Meghan veel beter uit haar woorden komt als Kate. Daarna begonnen de nare berichten.
pi_206980226
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 18:47 schreef fleuril het volgende:
Ik denk dat het in het begin allemaal goed was, maar Meghan en Harry werden te populair en overschaduwden zo Kate en William. Tijdens die trip naar Australië stalen ze ook de show. Je kon ook zien in dat gesprek tussen alle vier bij het Royal Foundation Forum dat Meghan veel beter uit haar woorden komt als Kate. Daarna begonnen de nare berichten.
Mwah, dat begon al eerder hoor. De leugens overigens ook vanuit M&H zelf ook trouwens. Dit voelt meer als een enorme kruistocht / familieruzie. Vecht die lekker achter gesloten deuren uit.
pi_206980853
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 11:43 schreef totebel het volgende:

[..]
Mwah, dat begon al eerder hoor. De leugens overigens ook vanuit M&H zelf ook trouwens. Dit voelt meer als een enorme kruistocht / familieruzie. Vecht die lekker achter gesloten deuren uit.
Dit is SHO hoor :{w kom maar op met die docu :Y)
pi_206987115
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 10:54 schreef Claudia_x het volgende:
Het is best een fraai beeld, Meghan huilend in een designtafereeltje. De lering die ik er juist uit trek, is dat geld niet gelukkig maakt en je ondanks je bevoorrechte situatie op allerlei manieren kunt lijden. Althans, die indruk zou ik hebben als ik meer zag dan een actrice. En dat doe ik niet.

[ afbeelding ]
Aandachtsgeil, Harry & Meghan, je verwacht het niet.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator woensdag 7 december 2022 @ 20:34:20 #143
184769 crew  Deisyy
pi_206987288
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 10:54 schreef Claudia_x het volgende:
Het is best een fraai beeld, Meghan huilend in een designtafereeltje. De lering die ik er juist uit trek, is dat geld niet gelukkig maakt en je ondanks je bevoorrechte situatie op allerlei manieren kunt lijden. Althans, die indruk zou ik hebben als ik meer zag dan een actrice. En dat doe ik niet.

[ afbeelding ]
Inclusief die H op de plaid :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Spellchecker woensdag 7 december 2022 @ 20:42:09 #144
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206987433
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 20:34 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Inclusief die H op de plaid :D
Is dat een verwijzing misschien? De H van Hospital ? :o
  woensdag 7 december 2022 @ 20:49:51 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206987549
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 20:42 schreef maily het volgende:

[..]
Is dat een verwijzing misschien? De H van Hospital ? :o
Nee, dat is de H van Hermes... ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker woensdag 7 december 2022 @ 20:50:51 #146
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  woensdag 7 december 2022 @ 21:05:28 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206987811
De deken kost overigens ook geen $ 3.000 of ¤ 2.850 maar ¤ 1.290
In dollars wel ruim duurder trouwens; $ 1.625

Uiteraard nog steeds een hoop geld voor een deken, maar liever 1 Hermes deken die over 20 jaar nog niet uit de mode is dan iedere 2 jaar weer een andere overpriced Riviera Maison deken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 7 december 2022 @ 21:18:14 #148
184769 crew  Deisyy
pi_206987998
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 20:42 schreef maily het volgende:

[..]
Is dat een verwijzing misschien? De H van Hospital ? :o
Harry -O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Spellchecker woensdag 7 december 2022 @ 21:19:21 #149
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  woensdag 7 december 2022 @ 22:16:45 #150
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_206989017
Harry draaft door in zijn wens om erkenning, geldingsdrang, en Meghan voedt hem met dat Amerikaanse hyperzelfbewustzijn. Vermoed ik. Denk dat het best aardige mensen zijn, daar niet van. Laurent van België heeft er ook last van. Ze passen niet in het koningshuis zoals dat er nu voor staat.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  woensdag 7 december 2022 @ 23:21:58 #151
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_206989887
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 21:05 schreef Leandra het volgende:
De deken kost overigens ook geen $ 3.000 of ¤ 2.850 maar ¤ 1.290
In dollars wel ruim duurder trouwens; $ 1.625

Uiteraard nog steeds een hoop geld voor een deken, maar liever 1 Hermes deken die over 20 jaar nog niet uit de mode is dan iedere 2 jaar weer een andere overpriced Riviera Maison deken.
Neemt niet weg dat die Meghan een vals smeerdeken is!@ :6 Dat kan echt een kleuter wel vaststellen na een beetje veldwerk :7 .
En dan hier in dit topic toch ietwat naïeve dames die haar cute vinden en al die tegenstrijdigheden en geplande bullshit en obvious leugens geloven _O_ .


The witch of Windsor
love & heet
  woensdag 7 december 2022 @ 23:29:13 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206989959
quote:
11s.gif Op woensdag 7 december 2022 23:21 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Neemt niet weg dat die Meghan een vals smeerdeken is!@ :6 Dat kan echt een kleuter wel vaststellen na een beetje veldwerk :7 .
En dan hier in dit topic toch ietwat naïeve dames die haar cute vinden en al die tegenstrijdigheden en geplande bullshit en obvious leugens geloven _O_ .

[ afbeelding ]
The witch of Windsor
Nah, ik vind haar niet cute, maar ik vind het racistische haatzaaien dat in Engeland het grootste probleem is met Meghan wel dusdanig ernstig dat ik naar niet zomaar in de "faker" hoek zet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 7 december 2022 @ 23:37:28 #153
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_206990028
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 23:29 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nah, ik vind haar niet cute, maar ik vind het racistische haatzaaien dat in Engeland het grootste probleem is met Meghan wel dusdanig ernstig dat ik naar niet zomaar in de "faker" hoek zet.
Hoi.
Ik bedoelde jou ook niet. "Wie dan wel?" :P

Ligt er dik op dat ze die racismekaart uitspeelt om te stoken. Stel je toch 'ns voor dat iemand uit de Royal Family een geintje maakt over dat dat jochie best nog wel 'ns 'n donkere rakker kan worden :'( Dat ken niett

En dat zegt dan zo'n 'moedert' die werkelijk iedereen aan de kant zet voor 'verbeteringen' in haar leven. Ex-man, familie en schoonfamilie, ze naait ze allemaal met het grootste gemak. Alsof het niets is *O* . Maar wel zielig lopen doen bij Oprah over Archie's skin color :{w
love & heet
  woensdag 7 december 2022 @ 23:54:42 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206990123
Mwah, ik geloof niet zo dat zij de eerste was die de racisme kaart trok, Princess Michael of Kent was met haar dubieuze broche toch echt degene binnen de koninklijke familie die met racisme begon.
En dat bij een kerstlunch.....



Als leden van de koninklijke familie dit soort dingen flikken en ermee wegkomen dan heb je geen hatende Piers Morgan meer nodig hoor, de bladen grijpen dit soort zaken gretig aan en dat weet men op het paleis heel goed.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 8 december 2022 @ 00:09:06 #155
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_206990196
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 23:54 schreef Leandra het volgende:
Mwah, ik geloof niet zo dat zij de eerste was die de racisme kaart trok, Princess Michael of Kent was met haar dubieuze broche toch echt degene binnen de koninklijke familie die met racisme begon.
En dat bij een kerstlunch.....

[ afbeelding ]

Als leden van de koninklijke familie dit soort dingen flikken en ermee wegkomen dan heb je geen hatende Piers Morgan meer nodig hoor, de bladen grijpen dit soort zaken gretig aan en dat weet men op het paleis heel goed.
Dat er in het andere kamp ook idioten lopen en racisme vast bestaat spreek ik ook niet tegen. En Piers Morgan is net zo'n meghalomaan type als Meghan zelf. :P

Meghan is een eng wijfie. Dat ze wegkomt in de publieke opinie met al haar gelul en slechte gedrag alleen op basis van een slecht geacteerd en groot doorzichtig toneelstuk, vind ik echt bijzonder.. En daar dan nog die arme sullige rooie en adelijke knakker in meetrekt en opnaait tegen z'n familie vind ik despicable :r ;)
love & heet
  donderdag 8 december 2022 @ 00:37:54 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206990305
Ja, laten we vooral doen alsof Harry geen mening heeft en als een schaap doet wat Meghan wil :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 8 december 2022 @ 00:43:44 #157
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_206990321
Wel frapant dat je in al die royalty series van her en der uit aller tijden toch altijd gekleurde mensen ziet ... maar dat zal wel iets van de laatste jaren zijn .. vermoed ik
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  donderdag 8 december 2022 @ 00:53:59 #158
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_206990357
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 00:37 schreef Leandra het volgende:
Ja, laten we vooral doen alsof Harry geen mening heeft en als een schaap doet wat Meghan wil :D
Zal niet de eerste kerel zijn die zich volledig door z'n vrouw laat bespelen. Plus tel daar dan nog z'n moeder Diana bij op, ook wel goed voor een persoonlijkheidsstoornisje:7. Een slechte basis als het gaat om een emotionele ontwikkeling en goede hechting. Met als gevolg makkelijk bespeeld kunnen worden door een heks en dan je familie publiekelijk mee gaan verneuken middels aanstellerige boeken, docu's en dan ook nog voor dik geld. Da's raawr
love & heet
  donderdag 8 december 2022 @ 07:50:44 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_206990797
Kan dit gejank niet gewoon in het meghan en harrytopic?
disclaimer
  donderdag 8 december 2022 @ 07:59:26 #160
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_206990836
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 07:50 schreef SQ het volgende:
Kan dit gejank niet gewoon in het meghan en harrytopic?
Heb je daar een link van ? :)
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 8 december 2022 @ 08:10:28 #161
149959 SQ
snelle trees
  donderdag 8 december 2022 @ 08:32:33 #162
149959 SQ
snelle trees
pi_206990919
Naja krijg het niet gevonden nu, haast ditdat.

Toch nog:

SHO / Megxitgate - waar we gedistingeerd distantiëren

[ Bericht 64% gewijzigd door SQ op 08-12-2022 08:37:39 ]
disclaimer
  donderdag 8 december 2022 @ 12:42:16 #163
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_206993078
In denk dat Harry gewoon nog met een deel onverwerkt trauma rondloopt. Als ik nu alweer in liveblogs lees hoe zeer het over zijn moeder gaat en hoe zeer dat blijkt in 'ik kan Meghan niet beschermen tegen de slechte papprazzi'. Wat ie echter vergeet is dat Diana het spelletje ook steeds vaker meespeelde, maar zij in Harry's ogen een heilige is. Het lijkt op een bepaalde hoogte wel mijn eigen moeder. Die had haar ouders na hun overlijden ook zo geidoliseerd dat alle andere ouders slecht waren. Beter zoekt Harry passende hulp voordat zijn kinderen hier schade door oplopen.
With love :*
  donderdag 8 december 2022 @ 12:47:08 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206993134
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 12:42 schreef girlnextdoor. het volgende:
In denk dat Harry gewoon nog met een deel onverwerkt trauma rondloopt. Als ik nu alweer in liveblogs lees hoe zeer het over zijn moeder gaat en hoe zeer dat blijkt in 'ik kan Meghan niet beschermen tegen de slechte papprazzi'. Wat ie echter vergeet is dat Diana het spelletje ook wteeds vaker meespeelde, maar zij in Harry's ogen een heilige is. Het lijkt op een bepaalde hoogte wel mijn eigen moeder. Die had haar ouders na hun overlijden ook zo geidoliseerd dat alle andere ouders slecht waren. Beter zoekt Harry passende hulp voordat zijn kinderen hier schade door oplopen.
Het is zijn moeder, en ook bij haar heeft het Britse Koningshuis hele smerige spelletjes gespeeld, ongeacht wat ze zelf voor spelletjes gespeeld zou hebben, valt dat sowieso qua macht en effect in het niet bij wat "The Firm" uithaalt als je niet meer ja en amen zegt.

Verwacht je nou werkelijk dat hij zijn moeder zwart gaat maken nadat het haar onmogelijk was gemaakt een normaal huwelijk te hebben en ze letterlijk op de vlucht voor paparazzi doodgereden is?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 8 december 2022 @ 13:19:28 #165
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_206993575
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 12:47 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het is zijn moeder, en ook bij haar heeft het Britse Koningshuis hele smerige spelletjes gespeeld, ongeacht wat ze zelf voor spelletjes gespeeld zou hebben, valt dat sowieso qua macht en effect in het niet bij wat "The Firm" uithaalt als je niet meer ja en amen zegt.

Verwacht je nou werkelijk dat hij zijn moeder zwart gaat maken nadat het haar onmogelijk was gemaakt een normaal huwelijk te hebben en ze letterlijk op de vlucht voor paparazzi doodgereden is?
Ik zeg nergens dat ik verwacht dat hij haar zwart gaat maken natuurlijk niet zelfs, maar de manier waarop hij er nog steeds over bezig is vertelt mij dat hij echt nog met onverwerkte dingen rondloopt. Dat redderscomplex voor Meghan bijvoorbeeld. Als het over de papprazzi gaat lijkt hij in een klein jongetje te veranderen. Dat is niet gezond voor hem en ook niet voor zijn kinderen. Plus, hij was 12, nu 38. Zijn moeder is al 2x langer dood dan zij in zijn leven was. Het zal altijd een pijnpunt blijven maar leer ermee om te gaan ipv steeds haar erbij te halen. Ik ken genoeg mensen die ook hun moeder zijn verloren op jonge leeftijd en na vreselijke omstandigheden, maar die hoor ik er amper meer over. Het lijkt wel of Harry het bij eke mogelijkheid aangrijptmom met modder te gaan gooien.
With love :*
  donderdag 8 december 2022 @ 13:23:15 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206993627
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 13:19 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Ik zeg nergens dat ik verwacht dat hij haar zwart gaat maken natuurlijk niet zelfs, maar de manier waarop hij er nog steeds over bezig is vertelt mij dat hij echt nog met onverwerkte dingen rondloopt. Dat redderscomplex voor Meghan bijvoorbeeld. Als het over de papprazzi gaat lijkt hij in een klein jongetje te veranderen. Dat is niet gezond voor hem en ook niet voor zijn kinderen. Plus, hij was 12, nu 38. Zijn moeder is al 2x langer dood dan zij in zijn leven was. Het zal altijd een pijnpunt blijven maar leer ermee om te gaan ipv steeds haar erbij te halen. Ik ken genoeg mensen die ook hun moeder zijn verloren op jonge leeftijd en na vreselijke omstandigheden, maar die hoor ik er amper meer over. Het lijkt wel of Harry het bij eke mogelijkheid aangrijptmom met modder te gaan gooien.
Je hoort ze er amper over omdat ze er niet over geïnterviewd worden en omdat hun partner niet op dezelfde manier belaagd werd als hun overleden ouder.
En ja, als je je moeder op zo'n manier verliest en vervolgens wordt je partner op dezelfde manier benaderd dan hakt dat erin.
Lekker makkelijk om te doen alsof hij dan maar in therapie moet (alsof hij nog niet in therapie geweest is), maar het punt is natuurlijk gewoon dat de geschiedenis zich herhaalt, en dat is niet zijn schuld, en dat ligt er ook niet aan dat hij het overlijden van zijn moeder niet verwerkt zou hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 08-12-2022 23:43:21 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 8 december 2022 @ 13:33:49 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_206993747
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 13:19 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Ik zeg nergens dat ik verwacht dat hij haar zwart gaat maken natuurlijk niet zelfs, maar de manier waarop hij er nog steeds over bezig is vertelt mij dat hij echt nog met onverwerkte dingen rondloopt. Dat redderscomplex voor Meghan bijvoorbeeld. Als het over de papprazzi gaat lijkt hij in een klein jongetje te veranderen. Dat is niet gezond voor hem en ook niet voor zijn kinderen. Plus, hij was 12, nu 38. Zijn moeder is al 2x langer dood dan zij in zijn leven was. Het zal altijd een pijnpunt blijven maar leer ermee om te gaan ipv steeds haar erbij te halen. Ik ken genoeg mensen die ook hun moeder zijn verloren op jonge leeftijd en na vreselijke omstandigheden, maar die hoor ik er amper meer over. Het lijkt wel of Harry het bij eke mogelijkheid aangrijptmom met modder te gaan gooien.
Je hoort ze er niet over omdat er altijd mensen zijn zoals jij die vinden dat als je moeder al meer dan 2x zo lang dood is dan dat ze in je leven was, dat het dan maar eens klaar moet zijn met dat verdriet. :{w
***
  Vis een optie? donderdag 8 december 2022 @ 13:35:55 #168
70532 loveli
N
pi_206993775
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 13:19 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Ik zeg nergens dat ik verwacht dat hij haar zwart gaat maken natuurlijk niet zelfs, maar de manier waarop hij er nog steeds over bezig is vertelt mij dat hij echt nog met onverwerkte dingen rondloopt. Dat redderscomplex voor Meghan bijvoorbeeld. Als het over de papprazzi gaat lijkt hij in een klein jongetje te veranderen. Dat is niet gezond voor hem en ook niet voor zijn kinderen. Plus, hij was 12, nu 38. Zijn moeder is al 2x langer dood dan zij in zijn leven was. Het zal altijd een pijnpunt blijven maar leer ermee om te gaan ipv steeds haar erbij te halen. Ik ken genoeg mensen die ook hun moeder zijn verloren op jonge leeftijd en na vreselijke omstandigheden, maar die hoor ik er amper meer over. Het lijkt wel of Harry het bij eke mogelijkheid aangrijptmom met modder te gaan gooien.
In een niet-gerelateerde podcast ging het over kind-sterren en dat het lastig is om volwassen te worden vanaf het moment dat ze in de belangstelling staan. Iemand trok de vergelijking door naar Harry en dat was in mijn ogen treffend.

Verder zullen de meeste mensen fouten die ze zelf hebben meegemaakt proberen te voorkomen, bij het opvoeden van hun eigen kinderen. Het zijn de onbekende fouten waar ze niet op bedacht zijn.

Maarre.. H&M Netflix-schopje naar dit topic?
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 08:32 schreef SQ het volgende:
Naja krijg het niet gevonden nu, haast ditdat.

Toch nog:

SHO / Megxitgate - waar we gedistingeerd distantiëren
crap in = crap out
  donderdag 8 december 2022 @ 17:14:55 #169
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_206995922
De review van The Guardian over die docu van deze aanstellers was voldoende:
https://www.theguardian.c(...)ught-up-my-breakfast

"Ik wou dat ik een hondje was". "Ik ook" "Hihihi"
love & heet
pi_206995971
*;
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2022 17:14 schreef sly-nl het volgende:
De review van The Guardian over die docu van deze aanstellers was voldoende:
https://www.theguardian.c(...)ught-up-my-breakfast

[ afbeelding ]"Ik wou dat ik een hondje was". "Ik ook" "Hihihi"
Ik heb wat meer respect voor Megan en Harry Laat ze lekker
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 8 december 2022 @ 17:23:43 #171
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_206996002
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 17:20 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik heb wat meer respect voor Megan en Harry Laat ze lekker
Good for you.

Ik laat ze lekker.. Maar een mening hebben over dat circus en hier een review posten mag dan nog wel van je? :{
love & heet
pi_206996027
quote:
11s.gif Op donderdag 8 december 2022 17:23 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Good for you.

Ik laat ze lekker.. Maar een mening hebben over dat circus en hier een review posten mag dan nog wel van je? :{
Ja hoor ik heb 3 afleveringen gezien en eigenlijk komt Megan best sympathiek over
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206996041
Wel zonde van dat haar ze is een krullenbol :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 8 december 2022 @ 17:29:23 #174
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_206996061
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 17:26 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja hoor ik heb 3 afleveringen gezien en eigenlijk komt Megan best sympathiek over
^O^
Doch jij vindt zelden iemand sympathiek, da's wel weer apart :P
love & heet
pi_206996085
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2022 17:29 schreef sly-nl het volgende:

[..]
^O^
Doch jij vindt zelden iemand sympathiek, da's wel weer apart :P
Nou jij zit soms in mijn rijtje maar je bent niet koninglijk
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206996482
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 00:37 schreef Leandra het volgende:
Ja, laten we vooral doen alsof Harry geen mening heeft en als een schaap doet wat Meghan wil :D
Nou, daar lijkt het wel een beetje op. En Meghan speelt de grootste rol van haar leven. Daar droom je als actrice toch van?
pi_206996501
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 18:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Nou, daar lijkt het wel een beetje op. En Meghan speelt de grootste rol van haar leven. Daar droom je als actrice toch van?
Denk je? Ik vind het een naar leven.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206996536
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 18:05 schreef Soury het volgende:

[..]
Denk je? Ik vind het een naar leven.
Het lijkt mij ook vreselijk, maar bij haar denk ik echt dat ze geniet van elke druppel aandacht. En als actrice speelt ze die droomrol met verve.
In deze ben ik het eens met Sly. Die verwoordt precies hoe ik het eigenlijk zou willen zeggen.
pi_206996574
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 18:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Het lijkt mij ook vreselijk, maar bij haar denk ik echt dat ze geniet van elke druppel aandacht. En als actrice speelt ze die droomrol met verve.
Heb je die drie afleveringen gekeken? Ik dacht ook altijd zo over Megan.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206996582
Zullen we alles even over H&M in het topic over H&M posten? Moet nu 2 topics in de gaten houden :@
pi_206996601
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 18:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zullen we alles even over H&M in het topic over H&M posten? Moet nu 2 topics in de gaten houden :@
Ja merge ofzo ?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206996636
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 18:10 schreef Soury het volgende:

[..]
Heb je die drie afleveringen gekeken? Ik dacht ook altijd zo over Megan.
Ja, gekeken en ik moet eerlijk zeggen dat ik er van geniet. Alsof ik naar een romcom zit te kijken. Schandalig eigenlijk :D
  donderdag 8 december 2022 @ 18:22:11 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_206996729
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 18:12 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja merge ofzo ?
Nee natuurlijk geen merge. Maar het neemt nu wel heel erg de overhand. Dus vandaar mijn suggestie om daar even verder te gaan met meningen over meghan en harry.
disclaimer
  Moderator vrijdag 9 december 2022 @ 07:52:19 #184
184769 crew  Deisyy
pi_207002738
Neem gerust eens een tip van een user aan, de discussie over Harry en Meghan gaat vanaf nu hier verder SHO / Megxitgate - waar we gedistingeerd distantiëren

[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 09-12-2022 08:44:41 ]
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 21 december 2022 @ 22:12:52 #185
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_207180454


De kerstkaart
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 21 december 2022 @ 22:15:16 #186
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_207180521
Of naja, dit is eigenlijk de kerstkaart natuurlijk.

  woensdag 21 december 2022 @ 22:34:33 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207180944
Dat mottige hondje bij al die galajurken! :D
***
  Moderator woensdag 21 december 2022 @ 22:41:07 #188
184769 crew  Deisyy
pi_207181068
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2022 22:34 schreef BE het volgende:
Dat mottige hondje bij al die galajurken! :D
Dat schattige beestje had inderdaad wel even gewassen mogen worden voor de gelegenheid :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_207181260
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2022 22:41 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dat schattige beestje had inderdaad wel even gewassen mogen worden voor de gelegenheid :D
En de kapper van de dames mogen lenen. :P
  Moderator woensdag 21 december 2022 @ 22:52:35 #190
184769 crew  Deisyy
pi_207181297
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2022 22:50 schreef vencodark het volgende:

[..]
En de kapper van de dames mogen lenen. :P
Het beestje ziet er uit alsof het net uit een sloot is getrokken.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Vis een optie? woensdag 21 december 2022 @ 23:19:37 #191
70532 loveli
N
pi_207181667
Hoe lang is de jongste en waarom heeft Amalia 2 bedekte schouders? Vragen..

Die hond is de enige die zonder ophef in de sloot mag springen, dus kudo's.
crap in = crap out
  Spellchecker woensdag 21 december 2022 @ 23:28:55 #192
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207183174
Geweldig dat mottige hondje! En wat een bullshit dat het hondje opgepoetst moet worden. Dit is juist zoveel minder stijf. En Max is en blijft de mooiste. Haar uitstraling is zo mooi. (Ook al vind ik het hele koningshuis belachelijk ouderwets)
  donderdag 22 december 2022 @ 09:12:36 #194
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_207183213
Heeft Amalia nou dezelfde jurk aan als bij Prinsjesdag? Heeft ze maar één galajurk? Wel heel economisch verantwoord enzo :D
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  donderdag 22 december 2022 @ 09:31:58 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_207183329
Die hont _O-
disclaimer
pi_207183363
Wel een contrast hoor. De Oranjes flink uitgedost en die hont ziet eruit alsof ie inderdaad net uit een sloot is komen wandelen :P
  donderdag 22 december 2022 @ 09:44:03 #197
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_207183400
Het is een toy poedel die Mambo heet. Mambo had idd wel naar de kapper gemogen. Hij ziet er slecht verzorgd uit. :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 22 december 2022 @ 10:04:31 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207183544
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 09:05 schreef Hillstone het volgende:
Geweldig dat mottige hondje! En wat een bullshit dat het hondje opgepoetst moet worden. Dit is juist zoveel minder stijf. En Max is en blijft de mooiste. Haar uitstraling is zo mooi. (Ook al vind ik het hele koningshuis belachelijk ouderwets)
Hij hoeft van mij niet opgepoetst hoor, ik vind het contrast juist verfrissend, niks opgedirkte koningspoedel.
Maar het is wel echt een grappig beeld.
***
  Vis een optie? donderdag 22 december 2022 @ 10:39:44 #199
70532 loveli
N
pi_207183862
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 09:44 schreef deedeetee het volgende:
Het is een toy poedel die Mambo heet. Mambo had idd wel naar de kapper gemogen. Hij ziet er slecht verzorgd uit. :D
Wedden dat die hond het fijner vindt om niet te vaak geborsteld te worden?
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 22 december 2022 @ 10:40:22 #200
70532 loveli
N
pi_207183872
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 09:12 schreef SaskiaR het volgende:
Heeft Amalia nou dezelfde jurk aan als bij Prinsjesdag? Heeft ze maar één galajurk? Wel heel economisch verantwoord enzo :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
pi_207184771
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 09:05 schreef Hillstone het volgende:
Geweldig dat mottige hondje! En wat een bullshit dat het hondje opgepoetst moet worden. Dit is juist zoveel minder stijf. En Max is en blijft de mooiste. Haar uitstraling is zo mooi. (Ook al vind ik het hele koningshuis belachelijk ouderwets)
Ik vind dat soort hondjes altijd zo viezig en vettig. Ik heb veel bejaarden in de winkel met zo'n exemplaar en ik heb altijd spijt als ik ze aai.
Hadden ze niet een labrador? Of twee? Met puppies?
  Spellchecker donderdag 22 december 2022 @ 13:21:24 #202
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207185518
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 12:12 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]
Ik vind dat soort hondjes altijd zo viezig en vettig. Ik heb veel bejaarden in de winkel met zo'n exemplaar en ik heb altijd spijt als ik ze aai.
Hadden ze niet een labrador? Of twee? Met puppies?
quote:
Het mag blijken dat royals fan zijn van koninklijke viervoeters. Zowel de Britten als de Oranjes hebben het liefst een paar lieve honden aan hun zijde. De Oranjes blijken een voorliefde te delen voor Labradors, want zowel prinses Beatrix als zoon koning Willem-Alexander samen met koningin Máxima zijn in het bezit van zo'n trouwe viervoeter. Willem-Alexander en Máxima hebben er zelfs al drie! Ze zijn de trotse eigenaren van Skipper, Nala en Luna. En daar komt nu een kleintje bij.
https://www.jan-magazine.(...)ninklijk-huis-mambo/
pi_207189002
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 09:12 schreef SaskiaR het volgende:
Heeft Amalia nou dezelfde jurk aan als bij Prinsjesdag? Heeft ze maar één galajurk? Wel heel economisch verantwoord enzo :D
Heeft voor haar toelage bedankt hè, dan moet je wel zuinig zijn :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 22 december 2022 @ 17:58:11 #204
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207189104
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 09:12 schreef SaskiaR het volgende:
Heeft Amalia nou dezelfde jurk aan als bij Prinsjesdag? Heeft ze maar één galajurk? Wel heel economisch verantwoord enzo :D
Hij schijnt ook niet overdreven duur te zijn. Een euro of 100, gekocht bij Asos.
  donderdag 22 december 2022 @ 18:05:08 #205
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_207189189
Ik vind het prima, en die jurk is ook heel mooi O+
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  Redactie Sport woensdag 11 januari 2023 @ 11:12:18 #206
109131 crew  sportfreak
pi_207508592
quote:
Griekse oud-koning Constantijn II (82) overleden

Constantijn II, de laatste koning van Griekenland, is op 82-jarige leeftijd overleden. Dat is dinsdagavond op de Griekse televisie bekendgemaakt. Constantijn was koning van 1964 tot 1973, toen Griekenland veranderde in een republiek. Vanaf 1967 was hij verbannen na een staatsgreep van conservatieve legerofficieren, maar de laatste jaren heeft hij gewoon in Griekenland doorgebracht.

Constantijn werd vorige week in het ziekenhuis opgenomen met ademhalingsproblemen. Volgens de Griekse omroep ERT stierf hij uiteindelijk aan een beroerte. Zijn vrouw en kinderen zouden volgens Griekse media de afgelopen dagen steeds bij hem zijn geweest. Zijn gezondheid was al jaren broos.

Constantijn werd op 2 juni 1940 geboren als tweede kind van koning Paul en koningin Frederika. Omdat Constantijn de enige zoon was, volgde hij zijn vader op toen die in 1964 overleed. Hij trouwde met Anne Marie van Denemarken, de zus van de huidige koningin Margrethe II.

Staatsgreep
Nog geen drie jaar na zijn troonsbestijging voelde Constantijn de volle verantwoordelijkheid van zijn functie. Kolonel Papadopoulos pleegde in april 1967 een staatsgreep met een aantal ultrarechtse officieren. Constantijn bleef aan en probeerde in december van hetzelfde jaar de macht terug te grijpen, maar de halfslachtige poging slaagde niet.

Constantijn en zijn vrouw vluchtten naar Italië. Papadopoulos benoemde zichzelf tot president en riep in 1973 de republiek uit, waarmee een definitief einde kwam aan de Griekse monarchie. In een referendum sprak 70 procent van de bevolking zich een jaar later na het herstel van de democratie uit tegen herinvoering van de monarchie, omdat velen Constantijn de schuld gaven van de chaos die zijn tegencoup had veroorzaakt.

Vertrek uit Griekenland
Het verdreven koningspaar verbleef daarop enige tijd in Denemarken, maar vestigde zich uiteindelijk in de Britse hoofdstad Londen. Daar bouwden ze een nieuw leven op en kregen vijf kinderen. In de loop van de jaren keerde Constantijn nog enkele keren terug naar Griekenland, onder meer voor de Olympische Spelen in 2004.

Constantijn zei toen te overwegen zich weer in Griekenland te vestigen. „Terug zijn in Griekenland, de Griekse geur van de zee, de bergen zien en bij Griekse mensen zijn is het voornaamste”, stelde hij. „Het maakt mij niet uit of ik staatshoofd ben of de koning van het land of alleen een simpele burger. Het samenzijn met Griekse mensen en in mijn eigen land te zijn, betekent het meeste.”

Peetoom
Negen jaar later verhuisde hij daadwerkelijk terug naar zijn geboorteland. Tijdens zijn lange ballingschap in Engeland heeft Constantijn ook een band gekregen met onder meer de Britse en Spaanse koninklijke familie. Hij is bijvoorbeeld een peetoom van de Britse kroonprins William, net als van de Nederlandse prins Constantijn.
pi_207513024
twitter
pi_207514128
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 11:12 schreef sportfreak het volgende:

[..]

Volgens mij ook een goede bekende van Beatrix. Is de voormalige koningin van Spanje ook niet zijn zus?
  Redactie Sport maandag 16 januari 2023 @ 19:34:56 #209
109131 crew  sportfreak
pi_207589403
Vandaag was in Athene de uitvaart van de laatste Griekse koning, Constantijn II. Geen officiële staatsbegrafenis maar wel vertegenwoordigers van alle Europese koningshuizen.


De kist wordt de kerk binnengedragen. Daarachter lopen zijn zonen Paul, Nikolaos en Philippos


Kroonprins Paul en koningin Anne-Marie (Die ook tevens de zus is van de Deense koningin Margrethe II)


V.l.n.r. Kroonprins Frederik en koningin koningin Margrethe II van Denemarken en koningin Sylvia en koning Carl Gustaaf van Zweden.


Prinses Anne en Timothy Laurence waren er namens de UK


Namens Nederland waren Koning Willem-Alexander, koningin Maxima en prinses Beatrix aanwezig.


De Spaanse oud-koning Juan-Carlos met koningin Sophia (zus van Constantijn)


Koningin Letizia en koning Felipe van Spanje


Koning Filip en koningin Mathilde uit België



pi_207589790
Het gebeurt niet vaak, maar het valt mij op dat onze koning een mooi pak heeft aangetrokken.
pi_207589953
De laarzen van koningin Maxima vind ik dan weer wat minder.
  Spellchecker maandag 16 januari 2023 @ 20:04:40 #212
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207590316
En Max loopt aan de arm van man.
En Beatrix loopt op haar eigen (kunst)knieën _O_
  Spellchecker maandag 16 januari 2023 @ 20:36:13 #214
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207590658
Is toch eigenlijk gek dat je bij een begrafenis naar de paperazzi gaat zwaaien :@
pi_207590986
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2023 20:04 schreef maily het volgende:
De schoenen van Laetizia zijn te groot.
Ja dat viel mij ook al op, hoe kan ze dan normaal lopen? :o

En waarom die sluier bij Maxima :?
  Redactie Sport maandag 16 januari 2023 @ 20:59:02 #216
109131 crew  sportfreak
pi_207591035
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2023 20:36 schreef maily het volgende:
Is toch eigenlijk gek dat je bij een begrafenis naar de paperazzi gaat zwaaien :@
Volgens mij zwaaiden ze naar het publiek. :)
  maandag 16 januari 2023 @ 21:01:06 #217
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207591091
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2023 20:36 schreef maily het volgende:
Is toch eigenlijk gek dat je bij een begrafenis naar de paperazzi gaat zwaaien :@
Och, die man heeft een respectabele leeftijd gehaald, is toch ook andere sfeer dan dat er een kind begraven wordt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Spellchecker maandag 16 januari 2023 @ 21:08:04 #218
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207591229
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2023 20:56 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]
Ja dat viel mij ook al op, hoe kan ze dan normaal lopen? :o

En waarom die sluier bij Maxima :?
Katholiek gebruik. Maxima is katholiek.
pi_207592157
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 21:08 schreef maily het volgende:

[..]
Katholiek gebruik. Maxima is katholiek.
Koningshuis van Spanje is toch ook katholiek?
  Spellchecker maandag 16 januari 2023 @ 22:25:28 #220
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207592362
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2023 22:08 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Koningshuis van Spanje is toch ook katholiek?
Yep.
pi_207593227
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2023 20:36 schreef maily het volgende:
Is toch eigenlijk gek dat je bij een begrafenis naar de paperazzi gaat zwaaien :@
Eensch. Ik wist niet wat ik zag!
pi_207593477
Willem-Alexander mooi pak. Outfit van Máxima daarentegen :D Sluier, riem, laarzen. Mijn hemel. Alsof ze ging lunchen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 16 januari 2023 @ 23:50:26 #223
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_207593519
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2023 23:43 schreef Pisces29 het volgende:
Willem-Alexander mooi pak. Outfit van Máxima daarentegen :D Sluier, riem, laarzen. Mijn hemel. Alsof ze ging lunchen.
Dat deden ze daarna wellicht.
pi_207594283
Met de kersttoespraak had Willem-Alexander ook eindelijk een pak dat hem goed zat. Misschien een nieuwe kleermaker gevonden?
  dinsdag 17 januari 2023 @ 08:13:34 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207594447
Maxima deed een poging tot Jackie Kennedy?

***
pi_207594502
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2023 23:43 schreef Pisces29 het volgende:
Willem-Alexander mooi pak. Outfit van Máxima daarentegen :D Sluier, riem, laarzen. Mijn hemel. Alsof ze ging lunchen.
Eens. Als je ziet hoe de andere royals gekleed waren is de outfit van Maxima een aanfluiting.
  dinsdag 17 januari 2023 @ 08:34:36 #227
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_207594565
Eindelijk een goede broeklengte inderdaad voor de koning.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_207594705
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2023 20:04 schreef maily het volgende:
De schoenen van Laetizia zijn te groot.
Was het eerste wat me opviel _O_
  dinsdag 17 januari 2023 @ 09:58:49 #229
149959 SQ
snelle trees
pi_207595240
Bij veel vrouwen zwellen de voeten enorm op na een paar uurtjes op stiletto's, het is beter om ze iets ruimer te nemen zodat je voet halverwege de dag niet afsterft. En er zijn allerhande trucjes om ze aan je voet te houden :P
disclaimer
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 17 januari 2023 @ 13:42:31 #230
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_207598412
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 09:58 schreef SQ het volgende:
Bij veel vrouwen zwellen de voeten enorm op na een paar uurtjes op stiletto's, het is beter om ze iets ruimer te nemen zodat je voet halverwege de dag niet afsterft. En er zijn allerhande trucjes om ze aan je voet te houden :P
Vertel mij die trucjes want ik heb echt van alles geprobeerd, :D.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 17 januari 2023 @ 14:18:10 #231
149959 SQ
snelle trees
pi_207598729
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 13:42 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Vertel mij die trucjes want ik heb echt van alles geprobeerd, :D.
Als je alles al hebt geprobeerd zul je aan mijn tips vast niks hebben, want ik draag ze al jaren niet meer :P
disclaimer
pi_207721343
Maxima en Amalia in Madrid





  donderdag 26 januari 2023 @ 15:29:58 #233
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207721412
Muts op en korte mouwen :D

Jammer van die sloeberschoenen van Amalia. Denk dat zij sowieso met een goeie stylist nog een goeie volwassenheidsstap kan maken. Aan de andere kant, ze is nog student, dat serieuze werk komt allemaal nog wel.

Hoop dat ze ondanks al die dreigingsellende kunnen genieten van de trip daar ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 26 januari 2023 @ 20:08:03 #234
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_207724882
Leuk moeder-dochterensemble. Dat bedoel ik dubbel. :Y
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_207725674
Wat doen ze daar? Europese universiteiten bezoeken?
pi_207725713
De kledingkeuze van Maxima wordt er niet beter op :P
pi_207726047
Vanuit het zijprofiel lijkt Amalia nog meer op Willem Alexander. :Y
pi_207735917
quote:
Kroonprinses Amalia vliegt vandaag met koning Willem-Alexander en koningin Máxima naar Bonaire. In bijna twee weken tijd zal Amalia kennismaken met dat eiland en met Aruba, Curaçao, Sint Maarten, Sint Eustatius en Saba. Het is haar eerste (lange) officiële reis als troonopvolgster. "En met een enorm vol programma meteen een heel pittige", voorziet koningshuisdeskundige Justine Marcella.

"Ze gaat er niet heen om zomercarnaval te vieren", zegt Marcella, vlak voor aanvang van deze vuurdoop voor Amalia. "Ze gaat zich daar echt verdiepen in de cultuur van de eilanden."

Belangrijk, want die maken deel uit van het koninkrijk waarover ze in de toekomst zal regeren, op het moment dat ze de troon bestijgt. "De eilanden vormen een plek waar de Oranjes echt op handen worden gedragen. Prinses Beatrix wordt daar bijvoorbeeld nog altijd koningin genoemd."

De Rijksvoorlichtingsdienst schrijft over de reis, die tot 9 februari duurt: "De eilanden hebben een programma samengesteld waarbij cultuur, natuur, koloniaal verleden, defensie-inzet, sport en ontmoetingen met inwoners centraal staan."
quote:
Afgelopen juni ging Amalia al met haar ouders mee naar Noorwegen voor de achttiende verjaardag van de Noorse prinses Ingrid Alexandra. Maar een lange, officiële reis met een ramvolle agenda vol werkbezoeken was er nog niet eerder. Tot vandaag dus.

"Die volle programma's zijn we van haar ouders wel gewend tijdens dergelijke reizen", vertelt Marcella. "Maar Amalia gaat bekaf terugkomen. Voor haar is het allemaal nieuw. Zoveel indrukken opdoen en ondertussen ook nog twee weken lang in de kijker staan, dat is pittig. Steeds is er het bewustzijn: alles wat ik doe, wordt vastgelegd. Koningsdag duurt twee uurtjes, deze reis duurt twee weken."

En de beelden van die eerste officiële reis zullen op hun beurt ook weer de wereld over reizen. "Naast een kennismaking tussen Amalia en de eilanden, presenteert ze zich via alle beelden de komende weken internationaal ook uitgebreid als de Nederlandse troonopvolgster."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-caribische-eilanden

Het bezoek van Amalia en Willem-Alexander en Máxima aan de Caraïben begint vandaag. *O* In 2 weken zullen de verslaggevers toch een aardig beeld krijgen van Amalia. Een beter beeld dan de afgelopen 19 jaar. Ik ben benieuwd naar de reportages.
pi_207741612
twitter


Ze zijn gearriveerd. Al gelijk een les voor Amalia. Een luchtig jurkje en een winderig vliegveld is altijd een spannende combinatie.
pi_207742885
-fatshaming-

[ Bericht 96% gewijzigd door Deisyy op 28-01-2023 09:21:51 ]
pi_207742951
Je doet wel aan fatshaming. :R

[ Bericht 3% gewijzigd door Deisyy op 28-01-2023 09:24:16 ]
pi_207743192
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 01:25 schreef ootjekatootje het volgende:
..
Sommige mensen hebben nu eenmaal aanleg om wat steviger te zijn. Als je zo iemand op een slablaadjes-rantsoen zet, zodat ze gaan voldoen aan de huidige modevoorschriften dan kan het ook al snel een ongezonde obsessie worden. Daar weten haar ouders alles van, want vroeger werden zowel Willem-Alexander als Maxima regelmatig beledigd omdat anderen hen te stevig vonden. Amalia's peettante Victoria heeft anorexia gehad. Maxima's overleden zus heeft anorexia gehad. Ik denk daarom dat het juist heel goed is dat d'r ouders voorkomen dat het een ongezonde obsessie wordt. Het is veel belangrijker dat Amalia zich goed in haar vel voelt en opbloeit tot een goede koningin.

[ Bericht 10% gewijzigd door Deisyy op 28-01-2023 09:22:28 ]
pi_207743377
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 01:25 schreef ootjekatootje het volgende:
..
Je doet aan fatshaming.

[ Bericht 36% gewijzigd door Deisyy op 28-01-2023 09:22:52 ]
  zaterdag 28 januari 2023 @ 08:08:57 #244
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207743379
Ik sluit ook niet uit dat Amalia nu meer eet door stress.

Haar bouw (cq botstructuur) lijkt me sowieso bovengemiddeld grof. Je kunt het er moeilijk afzagen. :')
pi_207743404
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 01:25 schreef ootjekatootje het volgende:
..
Ik kon op zich wel jouw post begrijpen. Toen kwam dikke pad. Jammer wel.

[ Bericht 34% gewijzigd door Deisyy op 28-01-2023 09:23:30 ]
  zaterdag 28 januari 2023 @ 08:22:08 #246
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207743418
En ga er maar vanuit dat Amalia de nodige drek, die ze digitaal over zich heen krijgt, leest. Misschien ook wel hier.
pi_207743449
Het is altijd een al een stevig kind geweest, reken er maar op dat er alles aan gedaan is. En de uitkomst is gewoon dat ze vrij grof gebouwd is. Deal with it.
  zaterdag 28 januari 2023 @ 08:44:49 #248
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_207743531
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 08:32 schreef mootie het volgende:
Het is altijd een al een stevig kind geweest, reken er maar op dat er alles aan gedaan is. En de uitkomst is gewoon dat ze vrij grof gebouwd is. Deal with it.
Nou inderdaad. Alsof ze alleen een goede koningin kan zijn als ze maatje 34/36 heeft |:)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zaterdag 28 januari 2023 @ 08:49:35 #249
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207743569
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 08:44 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Nou inderdaad. Alsof ze alleen een goede koningin kan zijn als ze maatje 34/36 heeft |:)
En haar voorgangers waren/zijn geen van allen fragiele poppetjes. Vanaf Wilhelmina sowieso niet.

Amalia is gewoon een typische Oranje.
pi_207743595
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 08:49 schreef Eightyone het volgende:

[..]
En haar voorgangers waren/zijn geen van allen fragiele poppetjes. Vanaf Wilhelmina sowieso niet.

Amalia is gewoon een typische Oranje.
Of gewoon typisch Nederlands aangezien de helft van de Nederlanders een bepaalde vorm van overgewicht heeft.

Haar gewicht is al zo vaak besproken... Je zou bijna vergeten hoe ze het gaat doen. Daar ben ik heel benieuwd naar :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Sunshine1982 op 28-01-2023 09:00:03 ]
  zaterdag 28 januari 2023 @ 09:05:47 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207743655
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 08:52 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Of gewoon typisch Nederlands aangezien de helft van de Nederlanders een bepaalde vorm van overgewicht heeft.

Haar gewicht is al zo vaak besproken... Je zou bijna vergeten hoe ze het gaat doen. Daar ben ik heel benieuwd naar :)
Ze is uitermate intelligent en empatisch dus ik verwacht dat ze een uitstekende koningin zal zijn en dat een maatje 36 haar geen beter koningin zal maken dan een maat 44, eerder andersom waarschijnlijk, want ze heeft simpelweg geen maatje 36 bouw, dus als ze daaraan zou moeten voldoen is ze altijd bezig zichzelf uit te hongeren en dat heeft geen positief effect op de vaardigheden die een koningin nodig heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207743790
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 09:05 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ze is uitermate intelligent en empatisch dus ik verwacht dat ze een uitstekende koningin zal zijn en dat een maatje 36 haar geen beter koningin zal maken dan een maat 44, eerder andersom waarschijnlijk, want ze heeft simpelweg geen maatje 36 bouw, dus als ze daaraan zou moeten voldoen is ze altijd bezig zichzelf uit te hongeren en dat heeft geen positief effect op de vaardigheden die een koningin nodig heeft.
Ook dat, maar ik bedoelde meer welk karakter ze het gaat geven. Gaat ze de meer menselijke en laagdrempelige kant op zoals haar vader, of wordt het toch wat strenger als Wilhelmina en misschien wel Beatrix?
  zaterdag 28 januari 2023 @ 09:29:37 #253
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207743836
Ik gok iets ertussenin, maar dat haar huidige situatie haar afstandelijker maakt is niet ondenkbaar.
  zaterdag 28 januari 2023 @ 09:30:22 #254
149959 SQ
snelle trees
pi_207743843
Och ja hoor, er komt een foto van amalia voorbij en het gaat weer over dr kledingmaat :O

Bedenk eens wat nieuws :W

Amalia O+
disclaimer
pi_207744634
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 08:52 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Of gewoon typisch Nederlands aangezien de helft van de Nederlanders een bepaalde vorm van overgewicht heeft.

Typisch Nederlands? Bedoel je niet wereldwijd?

quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 08:44 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Nou inderdaad. Alsof ze alleen een goede koningin kan zijn als ze maatje 34/36 heeft |:)
Van wat ik tot nu toe heb gezien, lijkt ze me echt heel tof. Lief, intelligent, leuk. Volgens mij gaan we echt een leuke koningin krijgen. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_207744801
Ik krijg juist steeds meer moeite met het hele instituut koningshuis. Ik vind W-A echt een koning van niks, het wordt wat opgeleukt door zijn vrouw.

En met Amalia heb ik oprecht medelijden. Laat die meid gewoon zichzelf zijn en haar eigen pad en leven kiezen. Nu al zo’n druk op zich, kan het eigenlijk nooit goed doen.
Ik vind het bizar dat je geboren wordt in zo’n instituut en dus maar koningin móet worden.

Volgens mij kunnen we prima zonder dit geburen en gewoon als republiek verder gaan.
Alius aliud dicit
pi_207745030
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 10:49 schreef Mrmime het volgende:
Ik krijg juist steeds meer moeite met het hele instituut koningshuis. Ik vind W-A echt een koning van niks, het wordt wat opgeleukt door zijn vrouw.

En met Amalia heb ik oprecht medelijden. Laat die meid gewoon zichzelf zijn en haar eigen pad en leven kiezen. Nu al zo’n druk op zich, kan het eigenlijk nooit goed doen.
Ik vind het bizar dat je geboren wordt in zo’n instituut en dus maar koningin móet worden.

Volgens mij kunnen we prima zonder dit geburen en gewoon als republiek verder gaan.
Ze moet helemaal niks, maar het wordt uiteraard wel van haar verwacht.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 28 januari 2023 @ 11:45:30 #258
269689 crew  Viv
pi_207745510
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 09:30 schreef SQ het volgende:
Och ja hoor, er komt een foto van amalia voorbij en het gaat weer over dr kledingmaat :O

Bedenk eens wat nieuws :W

Amalia O+
Dit. En "ik doe niet aan fatshaming, maar.." :X

Ik vind haar een prachtige jonge vrouw, met een koningin-waardige uitstraling. O+

  zaterdag 28 januari 2023 @ 11:47:49 #259
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207745552
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 11:45 schreef Viv het volgende:

[..]
Dit. En "ik doe niet aan fatshaming, maar.." :X

Net zoiets als "ik ben geen racist hoor, maar..." (voeg op de puntjes iets lelijks over 'buitenlanders' in)
  Moderator zaterdag 28 januari 2023 @ 12:28:40 #260
184769 crew  Deisyy
pi_207746068
De fatshamende post is weg gehaald, dus heeft het geen zin hier nu nog op door te gaan.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_207746483
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 10:49 schreef Mrmime het volgende:
Ik krijg juist steeds meer moeite met het hele instituut koningshuis. Ik vind W-A echt een koning van niks, het wordt wat opgeleukt door zijn vrouw.

En met Amalia heb ik oprecht medelijden. Laat die meid gewoon zichzelf zijn en haar eigen pad en leven kiezen. Nu al zo’n druk op zich, kan het eigenlijk nooit goed doen.
Ik vind het bizar dat je geboren wordt in zo’n instituut en dus maar koningin móet worden.

Volgens mij kunnen we prima zonder dit geburen en gewoon als republiek verder gaan.
Ik vind het wel sneu voor de kinderen die hierin geboren worden. Want officieel kan je van de taak afzien, maar je zadelt dan automatisch een ander familielid (in dit geval d'r zus) ermee op. Dus echt een keuze is het ook niet.

Voor ons land zelf zie ik eigenlijk weinig voordelen. Want waarschijnlijk krijgen we dan elke 4 jaar een andere bejaarde oud-minister van Buitenlandse Zaken als president. Van die figuren waarvan 90% van de bevolking helemaal niet blij wordt. Dan liever Amalia.

Dus uit principe kan je de staatsvorm aanpassen, maar ik denk dat het in de praktijk uiteindelijk geen verbetering is.
  zaterdag 28 januari 2023 @ 12:58:18 #262
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207746503
Ik observeer wel. En wat voor kledingmaat ook (is dat echt nog een ding?), ik denk dat ze het prima gaat doen.
With love :*
  zaterdag 28 januari 2023 @ 13:35:43 #263
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_207747056
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:57 schreef Jojoke het volgende:

Dus uit principe kan je de staatsvorm aanpassen, maar ik denk dat het in de praktijk uiteindelijk geen verbetering is.
Voor de personen in kwestie natuurlijk wel.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator zaterdag 28 januari 2023 @ 13:43:02 #264
236264 crew  capricia
pi_207747129
Denk je dat zij en haar kinderen, nog de monarchie volledig mee gaan maken...of denk je dat het tegen die tijd afgeschaft is?
Definitely not CIA
  zaterdag 28 januari 2023 @ 14:02:05 #265
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_207747296
Ik twijfel. In het extreemste geval gaan we binnen 40 jaar een nietsontziende socialistische revolutie meemaken waarbij iedereen met geld c.q. elitaire status mag gaan wieberen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_207748612
Ik verbaas me er altijd over hoezeer Amalia al vrouw is in vergelijking met mijn dochter uit hetzelfde bouwjaar.
pi_207748836
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 16:16 schreef Samhain het volgende:
Ik verbaas me er altijd over hoezeer Amalia al vrouw is in vergelijking met mijn dochter uit hetzelfde bouwjaar.
Zou het ook niet liggen aan de kleding?
pi_207749440
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 13:35 schreef Andromache het volgende:

[..]
Voor de personen in kwestie natuurlijk wel.
Wijziging van de staatsvorm is niet zonder risico voor de Oranjes. De Oranjes zijn bijna 500 jaar onafgebroken staatshoofd van Nederland geweest, dus de nieuwe leiders van Nederland zullen hen de eerste decennia zeker nog als bedreiging zien voor hun machtpositie. In een parlementaire democratie hoeven de Oranjes waarschijnlijk niet te vrezen voor verbanning, maar je kan via laster nog allerlei narigheid over je heen krijgen.
pi_207749663
twitter
pi_207750308
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 16:38 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Zou het ook niet liggen aan de kleding?
Ja.
En natuurlijk aan de opvoeding en de mogelijkheden. Van over de wereld gaan en alle mensen die zij ontmoet wordt je ook wereldwijs natuurlijk. Die van mij is hooguit streetwise door het wonen in Den Haag. :')
  zaterdag 28 januari 2023 @ 19:52:19 #271
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_207751188
Ik had Amalia wel graag met een leuk kapsel gezien, ietsje meer dan gewoon los haar.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_207755100


Luisteren naar inwoners van Bonaire.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 29 januari 2023 @ 00:15:14 #273
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_207758414
twitter


Dit is toch drama? Over Andrew.

[ Bericht 80% gewijzigd door ChipsZak. op 29-01-2023 00:22:42 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 29 januari 2023 @ 00:25:00 #274
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_207758614
Overigens denk ik dat Amalia meer de kant van Bea op gaat. Ze is veel statiger dan W-A en Máxima. Ze lijkt fysiek trouwens ook meer op Bea. Daarnaast houdt ze echt van de gouden koets en revérences.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zondag 29 januari 2023 @ 00:36:28 #275
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_207758783
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 11:45 schreef Viv het volgende:

[..]
Dit. En "ik doe niet aan fatshaming, maar.." :X

Ik vind haar een prachtige jonge vrouw, met een koningin-waardige uitstraling. O+

[ afbeelding ]
Ik vind haar jurk echt zo mooi ❤
Ze heeft hem vaker aan toch? Geweldig vind ik dat
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 29 januari 2023 @ 01:02:31 #276
269689 crew  Viv
pi_207759120
quote:
99s.gif Op zondag 29 januari 2023 00:36 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Ik vind haar jurk echt zo mooi ❤
Ze heeft hem vaker aan toch? Geweldig vind ik dat
Deze foto was van afgelopen Prinsjesdag. :) Gewoon een ASOS-bruidsmeisjesjurk van nog geen 100 euro, in plaats van een peperduur ontwerp:
https://www.asos.com/asos(...)-green/prd/203096059
En het zit haar als gegoten. _O_

Ze draagt sowieso vaker groen, dat lijkt wel haar "signature". O+
  Vis een optie? zondag 29 januari 2023 @ 01:06:46 #277
70532 loveli
N
pi_207759160
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 01:02 schreef Viv het volgende:

[..]
Deze foto was van afgelopen Prinsjesdag. :) Gewoon een ASOS-bruidsmeisjesjurk van nog geen 100 euro, in plaats van een peperduur ontwerp:
https://www.asos.com/asos(...)-green/prd/203096059
En het zit haar als gegoten. _O_

Ze draagt sowieso vaker groen, dat lijkt wel haar "signature". O+
Even serieus, denk je dat die jurk direct uit de shop als gegoten zat en dat er geen naald aan te pas is gekomen om dat voor elkaar te krijgen?
crap in = crap out
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 29 januari 2023 @ 01:14:31 #278
269689 crew  Viv
pi_207759222
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 01:06 schreef loveli het volgende:

[..]
Even serieus, denk je dat die jurk direct uit de shop als gegoten zat en dat er geen naald aan te pas is gekomen om dat voor elkaar te krijgen?
Wie weet. :) Maar mijn punt was vooral dat het niet meer als een jurk van onder de 100 euro oogt als zij 'm draagt. Ik denk dat dit eerder aan haar statige uitstraling ligt, dan aan een eventuele naald die eraan te pas is gekomen. (En mocht dat zo zijn, dan is het nog altijd goedkoper geweest dan een creatie die speciaal voor haar gemaakt wordt.)
  Vis een optie? zondag 29 januari 2023 @ 09:30:38 #279
70532 loveli
N
pi_207760391
De publieke opinie neemt keurig over wat de PR bedacht heeft.
crap in = crap out
pi_207784970
Ze zijn gearriveerd op Aruba. Het is 1 van de 4 landen van het koninkrijk, dus het gaat er wat formeler aan toe dan op Bonaire. Er was een welkomstceremonie en een ontmoeting met het kabinet.

twitter


twitter
pi_207787302
Leuk Amalia, met ‘pak’. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_207787642
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 21:20 schreef Jojoke het volgende:
Ze zijn gearriveerd op Aruba. Het is 1 van de 4 landen van het koninkrijk, dus het gaat er wat formeler aan toe dan op Bonaire. Er was een welkomstceremonie en een ontmoeting met het kabinet.

[ twitter ]

[ twitter ]
wow, ik klikte op de link om de foto's wat groter te kunnen zien, maar dat commentaar er onder :{ Schaamteloos. Wat erg -O- Bah, wat is Twitter toch een vreselijk medium af en toe.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207787695
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 00:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]
wow, ik klikte op de link om de foto's wat groter te kunnen zien, maar dat commentaar er onder :{ Schaamteloos. Wat erg -O- Bah, wat is Twitter toch een vreselijk medium af en toe.
Wow, dat is idd heftig zie ik nu. Al is het merendeel gewoon anti koningshuis / Máxima WA.

Ik hoop dat Amalia, zoals veel bekende artiesten bijvoorbeeld, comments links laat liggen.
Ik vind haar nu al leuker dan haar ouders. O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 31 januari 2023 @ 08:48:02 #284
269689 crew  Viv
pi_207788523
Nieuwe foto's gepubliceerd ter gelegenheid van de verjaardag van Beatrix vandaag:


Hier meer: https://nos.nl/artikel/24(...)nog-steeds-betrokken
pi_207788961
Mooie foto O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 31 januari 2023 @ 09:53:16 #286
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_207789081
Schitterende foto!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_207789219
Oh wauw _O_
  Vis een optie? dinsdag 31 januari 2023 @ 10:11:43 #288
70532 loveli
N
pi_207789256
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 10:09 schreef Aurelius het volgende:

Overduidelijk? D'r oma staat ervoor..

[ Bericht 14% gewijzigd door Deisyy op 31-01-2023 12:36:08 ]
crap in = crap out
  dinsdag 31 januari 2023 @ 10:16:59 #289
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_207789310
Welnee, gewoon een goed gesneden kostuum van fatsoenlijke stof. Naden die doen wat ze moeten doen. Veel beter dan dat witte kostuum van Koningsdag en gisteren op Aruba. Die verticale strepen zijn leuk bedacht, maar de stof en de snit maakt haar onbedoeld enorm. De gele jurk van eergisteren met die ruches bij de enkels en de V-hals stond ook goed.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 31 januari 2023 @ 10:25:59 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_207789439
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 10:11 schreef loveli het volgende:

[..]
Overduidelijk? D'r oma staat ervoor..
Tsja, het was een foto van Amalia dus er moest natuurlijk wel meteen iets gerelateerd aan haar kledingmaat worden geroepen.
disclaimer
pi_207789590
quote:
15s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 10:25 schreef SQ het volgende:

Tsja, het was een foto van Amalia dus er moest natuurlijk wel meteen iets gerelateerd aan haar kledingmaat worden geroepen.
Ik kan er maar niet over uit hoe gefocust veel mensen toch op uiterlijk zijn. Het is ook zo'n makkelijk mikpunt van spot, althans in de ogen van de mensen die dat doen. Maar het zegt werkelijk waar niets over Amalia zelf. Nee, niet iedereen heeft een slank figuurtje en nee, het is niet een kwestie van maar meer bewegen en de taartjes laten staan. Het is gewoon vreselijk naar gedrag om iemand continu neer te sabelen op grond van uiterlijkheden. Dat zegt heel veel meer over de mensen die dat doen, dan over Amalia. Ik vind het maar nare nare mensen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 31 januari 2023 @ 10:51:38 #292
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207789710
De opmerkingen lijken ook vaak uit dezelfde hoek van de samenleving te komen. :{
pi_207789811
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 10:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik kan er maar niet over uit hoe gefocust veel mensen toch op uiterlijk zijn. Het is ook zo'n makkelijk mikpunt van spot, althans in de ogen van de mensen die dat doen. Maar het zegt werkelijk waar niets over Amalia zelf. Nee, niet iedereen heeft een slank figuurtje en nee, het is niet een kwestie van maar meer bewegen en de taartjes laten staan. Het is gewoon vreselijk naar gedrag om iemand continu neer te sabelen op grond van uiterlijkheden. Dat zegt heel veel meer over de mensen die dat doen, dan over Amalia. Ik vind het maar nare nare mensen.
Het zegt wèl genoeg over de mensen die hier elke keer over vallen en lelijke opmerkingen maken. En ik geloof echt niet dat mensen het boeit hoe ze eruit ziet. Mensen zoeken gewoon iets om iemand neer te halen. En dat is een ontzettend trieste constatering.

Het is gewoon een hele mooie foto en er is altijd weer iemand die de boel in de grond probeert te stampen. Met een onnozele opmerking ook.
  Vis een optie? dinsdag 31 januari 2023 @ 11:14:39 #294
70532 loveli
N
pi_207790013
quote:
15s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 10:25 schreef SQ het volgende:

[..]
Tsja, het was een foto van Amalia dus er moest natuurlijk wel meteen iets gerelateerd aan haar kledingmaat worden geroepen.
Het slaat m.i. aan 2 kanten door. Het gebruiken van scheldwoorden over haar formaat en dat niet gezegd mag worden dat ze stevig is. Ik heb ook ogen.
crap in = crap out
  dinsdag 31 januari 2023 @ 11:16:44 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207790030
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 11:14 schreef loveli het volgende:

[..]
Het slaat m.i. aan 2 kanten door. Het gebruiken van scheldwoorden over haar formaat en dat niet gezegd mag worden dat ze stevig is. Ik heb ook ogen.
Ja, ze is stevig, maar dat betekent niet dat ze ongezond is of op gezonde wijze wel slank zou kunnen zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 31 januari 2023 @ 11:20:10 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207790068
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 10:09 schreef Aurelius het volgende:

Ja, en er staat gebukt iemand achter haar haar onderkin naar achteren te trekken! :Y

:')

[ Bericht 9% gewijzigd door Deisyy op 31-01-2023 12:36:46 ]
***
pi_207790098
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 11:14 schreef loveli het volgende:

[..]
Het slaat m.i. aan 2 kanten door. Het gebruiken van scheldwoorden over haar formaat en dat niet gezegd mag worden dat ze stevig is. Ik heb ook ogen.
Die reactie van buik in houden slaat nergens op. Je ziet niet eens haar buik. Geen idee met welk doel deze opmerking ook gemaakt werd.

Je zegt toch ook niet in het echte leven tegen iemand dat iemand flink is? Tenminste, ik niet. Als je niks nuttigs te zeggen hebt over iemand moet je gewoon je mond houden.
  Vis een optie? dinsdag 31 januari 2023 @ 11:26:37 #298
70532 loveli
N
pi_207790138
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 11:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Je zegt toch ook niet in het echte leven tegen iemand dat iemand flink is? Tenminste, ik niet. Als je niks nuttigs te zeggen hebt over iemand moet je gewoon je mond houden.
Off topic, maar ja, dat zeg ik tegen bekenden als ik denk dat er gezondheidswinst te halen valt. Of als iemand te mager wordt. Niet tegen een onbekende voorbijganger op straat.

Omgekeerd hoop ik ook dat ze mij wat dat betreft een seintje geven. De +10 kg van de afgelopen 3 jaar doen mijn gezondheid geen goed.
crap in = crap out
  dinsdag 31 januari 2023 @ 11:28:55 #299
149959 SQ
snelle trees
pi_207790167
Nou ik hoop toch echt niet dat mensen dat tegen me gaan zeggen. Ik heb zelf een spiegel hoor. Het enige wat het oplevert is schaamte.

En ja, amalia is stevig. Noted. Nu gaan we door met leven. Het hoeft echt, echt, echt niet bij elke foto gezegd. Die meid heeft het denk ik zelf ook wel door. Gokje.
disclaimer
pi_207790176
slotje

[ Bericht 25% gewijzigd door Deisyy op 31-01-2023 12:36:57 ]
  Moderator / Miss SHO donderdag 31 augustus 2023 @ 22:15:03 #301
22592 crew  Ole
pi_210493507
Nu docu over Diana. Is haar sterfdag
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')