Volgens mij zwaaiden ze naar het publiek.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:36 schreef maily het volgende:
Is toch eigenlijk gek dat je bij een begrafenis naar de paperazzi gaat zwaaien
Och, die man heeft een respectabele leeftijd gehaald, is toch ook andere sfeer dan dat er een kind begraven wordtquote:Op maandag 16 januari 2023 20:36 schreef maily het volgende:
Katholiek gebruik. Maxima is katholiek.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:56 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook al op, hoe kan ze dan normaal lopen?![]()
En waarom die sluier bij Maxima
Koningshuis van Spanje is toch ook katholiek?quote:Op maandag 16 januari 2023 21:08 schreef maily het volgende:
[..]
Katholiek gebruik. Maxima is katholiek.
Yep.quote:Op maandag 16 januari 2023 22:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Koningshuis van Spanje is toch ook katholiek?
Eensch. Ik wist niet wat ik zag!quote:Op maandag 16 januari 2023 20:36 schreef maily het volgende:
Dat deden ze daarna wellicht.quote:Op maandag 16 januari 2023 23:43 schreef Pisces29 het volgende:
Willem-Alexander mooi pak. Outfit van Máxima daarentegenSluier, riem, laarzen. Mijn hemel. Alsof ze ging lunchen.
Eens. Als je ziet hoe de andere royals gekleed waren is de outfit van Maxima een aanfluiting.quote:Op maandag 16 januari 2023 23:43 schreef Pisces29 het volgende:
Willem-Alexander mooi pak. Outfit van Máxima daarentegenSluier, riem, laarzen. Mijn hemel. Alsof ze ging lunchen.
Vertel mij die trucjes want ik heb echt van alles geprobeerd,quote:Op dinsdag 17 januari 2023 09:58 schreef SQ het volgende:
Bij veel vrouwen zwellen de voeten enorm op na een paar uurtjes op stiletto's, het is beter om ze iets ruimer te nemen zodat je voet halverwege de dag niet afsterft. En er zijn allerhande trucjes om ze aan je voet te houden
Als je alles al hebt geprobeerd zul je aan mijn tips vast niks hebben, want ik draag ze al jaren niet meerquote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vertel mij die trucjes want ik heb echt van alles geprobeerd,.
quote:Kroonprinses Amalia vliegt vandaag met koning Willem-Alexander en koningin Máxima naar Bonaire. In bijna twee weken tijd zal Amalia kennismaken met dat eiland en met Aruba, Curaçao, Sint Maarten, Sint Eustatius en Saba. Het is haar eerste (lange) officiële reis als troonopvolgster. "En met een enorm vol programma meteen een heel pittige", voorziet koningshuisdeskundige Justine Marcella.
"Ze gaat er niet heen om zomercarnaval te vieren", zegt Marcella, vlak voor aanvang van deze vuurdoop voor Amalia. "Ze gaat zich daar echt verdiepen in de cultuur van de eilanden."
Belangrijk, want die maken deel uit van het koninkrijk waarover ze in de toekomst zal regeren, op het moment dat ze de troon bestijgt. "De eilanden vormen een plek waar de Oranjes echt op handen worden gedragen. Prinses Beatrix wordt daar bijvoorbeeld nog altijd koningin genoemd."
De Rijksvoorlichtingsdienst schrijft over de reis, die tot 9 februari duurt: "De eilanden hebben een programma samengesteld waarbij cultuur, natuur, koloniaal verleden, defensie-inzet, sport en ontmoetingen met inwoners centraal staan."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-caribische-eilandenquote:Afgelopen juni ging Amalia al met haar ouders mee naar Noorwegen voor de achttiende verjaardag van de Noorse prinses Ingrid Alexandra. Maar een lange, officiële reis met een ramvolle agenda vol werkbezoeken was er nog niet eerder. Tot vandaag dus.
"Die volle programma's zijn we van haar ouders wel gewend tijdens dergelijke reizen", vertelt Marcella. "Maar Amalia gaat bekaf terugkomen. Voor haar is het allemaal nieuw. Zoveel indrukken opdoen en ondertussen ook nog twee weken lang in de kijker staan, dat is pittig. Steeds is er het bewustzijn: alles wat ik doe, wordt vastgelegd. Koningsdag duurt twee uurtjes, deze reis duurt twee weken."
En de beelden van die eerste officiële reis zullen op hun beurt ook weer de wereld over reizen. "Naast een kennismaking tussen Amalia en de eilanden, presenteert ze zich via alle beelden de komende weken internationaal ook uitgebreid als de Nederlandse troonopvolgster."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |