Dat dacht ik ook al van mezelf. Wanneer ik in mijn kledingkast kijk zie ik de kleuren als de jas van Maxima en zeker niet de kleuren van de drie prinsessen (en dan ben ik 61)quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zelfs ik met 40 jaar zie er nog fleuriger uit
Als die familie in het openbaar verschijnt is het altijd kussie kroel. Zoals hieronder ook staat, dat die meiden altijd wel iets van Maxima aan hebben. 'Dat geeft aan hoe die meiden haar bewonderen'. Ja of niet, ik kan me niet voorstellen dat die meiden dat zelf bedenken. Het komt op mij allemaal vreselijk gescript over.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:48 schreef Mrmime het volgende:
Zag ook een foto waarop Amalia helemaal tegen Máxima aanhangt en handen vasthoudt.
Ik vind het allemaal een beetje.. tja. Ouwelijk en belegen.
Binnen een paar jaar? Ik leef al 30 jaar en ik heb echt geen tijd meegemaakt waarin jonge meiden in kuise EO-jurken en -rokken liepen, hoor. En crop tops waren ook in de early zeros een ding (en de 90s ook wel deels). Een crop top is toch niet ordinair?quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:13 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet zo veel (op de een of andere manier zijn jonge meiden binnen een paar jaar overgegaan van kuise lange EO-jurken naar croptops), maar ze kunnen de prinsessen moeilijk in croptop op de foto zetten.
Ik weet niet of je je de mode van circa 2000 nog kunt herinneren, maar die ordinaire dingen van toen zijn iig weer terug.
Een middenweg was echter leuk geweest. Dit vind ik nogal humorloos.
Een getailleerde blazer in een mooie kleur kan ik wel waarderen. Maar dat lange oversized gedoe vind ik weinig flatteus.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind zulke jasjes wat ouwelijk aandoen. Welke meid van die leeftijd draagt dat nu?
(disclaimer: totaal niet op de hoogte wat tieners/jong volwassenen tegenwoordig dragen)
Ja, in de jaren 80 voor je oma. Niet voor een jonge meid. Met colbertjes kun je zo veel leuks doen. En de anderen in grijs en zwart/wit. Zondequote:
Dit. Ik draag zelf ook getailleerde blazers in allerhande kleuren naar mijn werk omdat ik er anders als een hobbezak uitzie.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:12 schreef Celestien het volgende:
[..]
Een getailleerde blazer in een mooie kleur kan ik wel waarderen. Maar dat lange oversized gedoe vind ik weinig flatteus.
Volgens mij mogen die meiden redelijk zelf kiezen. Ik vind het stoer.quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:36 schreef mootie het volgende:
Ik vind de meiden bijna altijd vreselijk gekleed.
Ja, dat was 1 of 2 jaar, pakweg 2019, dat die lange hobbezakken in de mode waren voor jonge mensen. Prairiejurken, heel oubollig. Amalia leek ze ook graag te dragen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Binnen een paar jaar? Ik leef al 30 jaar en ik heb echt geen tijd meegemaakt waarin jonge meiden in kuise EO-jurken en -rokken liepen, hoor. En crop tops waren ook in de early zeros een ding (en de 90s ook wel deels). Een crop top is toch niet ordinair?
Sterker nog, er was ooit een interview waarin de dames het zelf zeiden. Ik zie bij mijn dochter en haar vriendinnen nu ook de blazer terugkomen, zal wel in zijn nu.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij mogen die meiden redelijk zelf kiezen. Ik vind het stoer.
Rozequote:Op vrijdag 4 november 2022 15:21 schreef maily het volgende:
De jas van Maxima![]()
Mooie foto.
Jammer van het saaie witte overhemd van WA .....
Nee?quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Binnen een paar jaar? Ik leef al 30 jaar en ik heb echt geen tijd meegemaakt waarin jonge meiden in kuise EO-jurken en -rokken liepen, hoor. En crop tops waren ook in de early zeros een ding (en de 90s ook wel deels). Een crop top is toch niet ordinair?
Wat betreft de kleding van de prinsessen: meh. Altijd zo ouwelijk. Enige wat ik leuk vind is het oversized jasje van Amalia. Jammer wel van de kleur en de mismatch met de saaie zwarte broek.
Grote blazer (met strakke stof eronder) op een strakke broek vind ik prachtig.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:12 schreef Celestien het volgende:
[..]
Een getailleerde blazer in een mooie kleur kan ik wel waarderen. Maar dat lange oversized gedoe vind ik weinig flatteus.
Ik vind kleuren en 1001 printjes juist voor oma's.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, in de jaren 80 voor je oma. Niet voor een jonge meid. Met colbertjes kun je zo veel leuks doen. En de anderen in grijs en zwart/wit. Zonde
Ooohhh, hier verschillen we van meningquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind kleuren en 1001 printjes juist voor oma's.Jong loopt in stijlvol zwart, wit, grijs, crème.
Nee vind ze totaal niet ordinair. Zeker als je een high waist broek of rokje oid erbij draagt. De combi die 99,9% van de meiden draagt overigens. Dan sluit het bijna gewoon aan ook.quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee?
Ik zie meisjes van 11 in de brugklas rondlopen, om 08:45 in een croptop. Vreselijk.
En dan met een dikke laag make-up. Maar goed, het gaat om bepaalde plaatsen zullen we maar zeggen.
Oh, dat was ver voor COVID al. Dat was inderdaad eventjes zo. Maar dat was meer een trend dan crop tops (of korte topjes als je ze zo wil noemen). Want die laatste zijn al aardig wat decennia oké geweest (give or take een paar centimeter én wat je eronder draagt is dan wel weer wat trendgevoelig).quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:14 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ja, dat was 1 of 2 jaar, pakweg 2019, dat die lange hobbezakken in de mode waren voor jonge mensen. Prairiejurken, heel oubollig. Amalia leek ze ook graag te dragen.
Ze waren al snel weer weg.
Dat ik bepaalde outfits naar een club draag en niet overdag. Verschil van tijdstip en moment.quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat maakt het uit dat ze rondlopen om 08:45?wat heeft de tijd ermee te maken,
.
Mijn kind zou daar ook niet meer naar school mogen hoorquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ik bepaalde outfits naar een club draag en niet overdag. Verschil van tijdstip en moment.
Jonge meiden dragen het ook vaak bloter dan jij schetst. En je typeert zomerse outfits.
En verder blijft het een croptop, dit draag je ook niet naar je sollicitatie. Maar smaken verschillen.
Ik vind het ordinair.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |