Neemt niet weg dat die Meghan een vals smeerdeken is!@quote:Op woensdag 7 december 2022 21:05 schreef Leandra het volgende:
De deken kost overigens ook geen $ 3.000 of ¤ 2.850 maar ¤ 1.290
In dollars wel ruim duurder trouwens; $ 1.625
Uiteraard nog steeds een hoop geld voor een deken, maar liever 1 Hermes deken die over 20 jaar nog niet uit de mode is dan iedere 2 jaar weer een andere overpriced Riviera Maison deken.
Nah, ik vind haar niet cute, maar ik vind het racistische haatzaaien dat in Engeland het grootste probleem is met Meghan wel dusdanig ernstig dat ik naar niet zomaar in de "faker" hoek zet.quote:Op woensdag 7 december 2022 23:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat die Meghan een vals smeerdeken is!@Dat kan echt een kleuter wel vaststellen na een beetje veldwerk
.
En dan hier in dit topic toch ietwat naïeve dames die haar cute vinden en al die tegenstrijdigheden en geplande bullshit en obvious leugens geloven.
[ afbeelding ]
The witch of Windsor
Hoi.quote:Op woensdag 7 december 2022 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik vind haar niet cute, maar ik vind het racistische haatzaaien dat in Engeland het grootste probleem is met Meghan wel dusdanig ernstig dat ik naar niet zomaar in de "faker" hoek zet.
Dat er in het andere kamp ook idioten lopen en racisme vast bestaat spreek ik ook niet tegen. En Piers Morgan is net zo'n meghalomaan type als Meghan zelf.quote:Op woensdag 7 december 2022 23:54 schreef Leandra het volgende:
Mwah, ik geloof niet zo dat zij de eerste was die de racisme kaart trok, Princess Michael of Kent was met haar dubieuze broche toch echt degene binnen de koninklijke familie die met racisme begon.
En dat bij een kerstlunch.....
[ afbeelding ]
Als leden van de koninklijke familie dit soort dingen flikken en ermee wegkomen dan heb je geen hatende Piers Morgan meer nodig hoor, de bladen grijpen dit soort zaken gretig aan en dat weet men op het paleis heel goed.
Zal niet de eerste kerel zijn die zich volledig door z'n vrouw laat bespelen. Plus tel daar dan nog z'n moeder Diana bij op, ook wel goed voor een persoonlijkheidsstoornisje:7. Een slechte basis als het gaat om een emotionele ontwikkeling en goede hechting. Met als gevolg makkelijk bespeeld kunnen worden door een heks en dan je familie publiekelijk mee gaan verneuken middels aanstellerige boeken, docu's en dan ook nog voor dik geld. Da's raawrquote:Op donderdag 8 december 2022 00:37 schreef Leandra het volgende:
Ja, laten we vooral doen alsof Harry geen mening heeft en als een schaap doet wat Meghan wil
Heb je daar een link van ?quote:Op donderdag 8 december 2022 07:50 schreef SQ het volgende:
Kan dit gejank niet gewoon in het meghan en harrytopic?
Het is zijn moeder, en ook bij haar heeft het Britse Koningshuis hele smerige spelletjes gespeeld, ongeacht wat ze zelf voor spelletjes gespeeld zou hebben, valt dat sowieso qua macht en effect in het niet bij wat "The Firm" uithaalt als je niet meer ja en amen zegt.quote:Op donderdag 8 december 2022 12:42 schreef girlnextdoor. het volgende:
In denk dat Harry gewoon nog met een deel onverwerkt trauma rondloopt. Als ik nu alweer in liveblogs lees hoe zeer het over zijn moeder gaat en hoe zeer dat blijkt in 'ik kan Meghan niet beschermen tegen de slechte papprazzi'. Wat ie echter vergeet is dat Diana het spelletje ook wteeds vaker meespeelde, maar zij in Harry's ogen een heilige is. Het lijkt op een bepaalde hoogte wel mijn eigen moeder. Die had haar ouders na hun overlijden ook zo geidoliseerd dat alle andere ouders slecht waren. Beter zoekt Harry passende hulp voordat zijn kinderen hier schade door oplopen.
Ik zeg nergens dat ik verwacht dat hij haar zwart gaat maken natuurlijk niet zelfs, maar de manier waarop hij er nog steeds over bezig is vertelt mij dat hij echt nog met onverwerkte dingen rondloopt. Dat redderscomplex voor Meghan bijvoorbeeld. Als het over de papprazzi gaat lijkt hij in een klein jongetje te veranderen. Dat is niet gezond voor hem en ook niet voor zijn kinderen. Plus, hij was 12, nu 38. Zijn moeder is al 2x langer dood dan zij in zijn leven was. Het zal altijd een pijnpunt blijven maar leer ermee om te gaan ipv steeds haar erbij te halen. Ik ken genoeg mensen die ook hun moeder zijn verloren op jonge leeftijd en na vreselijke omstandigheden, maar die hoor ik er amper meer over. Het lijkt wel of Harry het bij eke mogelijkheid aangrijptmom met modder te gaan gooien.quote:Op donderdag 8 december 2022 12:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is zijn moeder, en ook bij haar heeft het Britse Koningshuis hele smerige spelletjes gespeeld, ongeacht wat ze zelf voor spelletjes gespeeld zou hebben, valt dat sowieso qua macht en effect in het niet bij wat "The Firm" uithaalt als je niet meer ja en amen zegt.
Verwacht je nou werkelijk dat hij zijn moeder zwart gaat maken nadat het haar onmogelijk was gemaakt een normaal huwelijk te hebben en ze letterlijk op de vlucht voor paparazzi doodgereden is?
Je hoort ze er amper over omdat ze er niet over geïnterviewd worden en omdat hun partner niet op dezelfde manier belaagd werd als hun overleden ouder.quote:Op donderdag 8 december 2022 13:19 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik verwacht dat hij haar zwart gaat maken natuurlijk niet zelfs, maar de manier waarop hij er nog steeds over bezig is vertelt mij dat hij echt nog met onverwerkte dingen rondloopt. Dat redderscomplex voor Meghan bijvoorbeeld. Als het over de papprazzi gaat lijkt hij in een klein jongetje te veranderen. Dat is niet gezond voor hem en ook niet voor zijn kinderen. Plus, hij was 12, nu 38. Zijn moeder is al 2x langer dood dan zij in zijn leven was. Het zal altijd een pijnpunt blijven maar leer ermee om te gaan ipv steeds haar erbij te halen. Ik ken genoeg mensen die ook hun moeder zijn verloren op jonge leeftijd en na vreselijke omstandigheden, maar die hoor ik er amper meer over. Het lijkt wel of Harry het bij eke mogelijkheid aangrijptmom met modder te gaan gooien.
Je hoort ze er niet over omdat er altijd mensen zijn zoals jij die vinden dat als je moeder al meer dan 2x zo lang dood is dan dat ze in je leven was, dat het dan maar eens klaar moet zijn met dat verdriet.quote:Op donderdag 8 december 2022 13:19 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik verwacht dat hij haar zwart gaat maken natuurlijk niet zelfs, maar de manier waarop hij er nog steeds over bezig is vertelt mij dat hij echt nog met onverwerkte dingen rondloopt. Dat redderscomplex voor Meghan bijvoorbeeld. Als het over de papprazzi gaat lijkt hij in een klein jongetje te veranderen. Dat is niet gezond voor hem en ook niet voor zijn kinderen. Plus, hij was 12, nu 38. Zijn moeder is al 2x langer dood dan zij in zijn leven was. Het zal altijd een pijnpunt blijven maar leer ermee om te gaan ipv steeds haar erbij te halen. Ik ken genoeg mensen die ook hun moeder zijn verloren op jonge leeftijd en na vreselijke omstandigheden, maar die hoor ik er amper meer over. Het lijkt wel of Harry het bij eke mogelijkheid aangrijptmom met modder te gaan gooien.
In een niet-gerelateerde podcast ging het over kind-sterren en dat het lastig is om volwassen te worden vanaf het moment dat ze in de belangstelling staan. Iemand trok de vergelijking door naar Harry en dat was in mijn ogen treffend.quote:Op donderdag 8 december 2022 13:19 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 december 2022 08:32 schreef SQ het volgende:
Naja krijg het niet gevonden nu, haast ditdat.
Toch nog:
SHO / Megxitgate - waar we gedistingeerd distantiëren
Ik heb wat meer respect voor Megan en Harry Laat ze lekkerquote:Op donderdag 8 december 2022 17:14 schreef sly-nl het volgende:
De review van The Guardian over die docu van deze aanstellers was voldoende:
https://www.theguardian.c(...)ught-up-my-breakfast
[ afbeelding ]"Ik wou dat ik een hondje was". "Ik ook" "Hihihi"
Good for you.quote:Op donderdag 8 december 2022 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wat meer respect voor Megan en Harry Laat ze lekker
Ja hoor ik heb 3 afleveringen gezien en eigenlijk komt Megan best sympathiek overquote:Op donderdag 8 december 2022 17:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Good for you.
Ik laat ze lekker.. Maar een mening hebben over dat circus en hier een review posten mag dan nog wel van je?
quote:Op donderdag 8 december 2022 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor ik heb 3 afleveringen gezien en eigenlijk komt Megan best sympathiek over
Nou jij zit soms in mijn rijtje maar je bent niet koninglijkquote:Op donderdag 8 december 2022 17:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Doch jij vindt zelden iemand sympathiek, da's wel weer apart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |