abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 december 2022 @ 23:21:58 #151
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_206989887
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 21:05 schreef Leandra het volgende:
De deken kost overigens ook geen $ 3.000 of ¤ 2.850 maar ¤ 1.290
In dollars wel ruim duurder trouwens; $ 1.625

Uiteraard nog steeds een hoop geld voor een deken, maar liever 1 Hermes deken die over 20 jaar nog niet uit de mode is dan iedere 2 jaar weer een andere overpriced Riviera Maison deken.
Neemt niet weg dat die Meghan een vals smeerdeken is!@ :6 Dat kan echt een kleuter wel vaststellen na een beetje veldwerk :7 .
En dan hier in dit topic toch ietwat naïeve dames die haar cute vinden en al die tegenstrijdigheden en geplande bullshit en obvious leugens geloven _O_ .

The witch of Windsor
love & heet
  woensdag 7 december 2022 @ 23:29:13 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206989959
quote:
11s.gif Op woensdag 7 december 2022 23:21 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Neemt niet weg dat die Meghan een vals smeerdeken is!@ :6 Dat kan echt een kleuter wel vaststellen na een beetje veldwerk :7 .
En dan hier in dit topic toch ietwat naïeve dames die haar cute vinden en al die tegenstrijdigheden en geplande bullshit en obvious leugens geloven _O_ .

[ afbeelding ]
The witch of Windsor
Nah, ik vind haar niet cute, maar ik vind het racistische haatzaaien dat in Engeland het grootste probleem is met Meghan wel dusdanig ernstig dat ik naar niet zomaar in de "faker" hoek zet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 7 december 2022 @ 23:37:28 #153
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_206990028
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 23:29 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nah, ik vind haar niet cute, maar ik vind het racistische haatzaaien dat in Engeland het grootste probleem is met Meghan wel dusdanig ernstig dat ik naar niet zomaar in de "faker" hoek zet.
Hoi.
Ik bedoelde jou ook niet. "Wie dan wel?" :P

Ligt er dik op dat ze die racismekaart uitspeelt om te stoken. Stel je toch 'ns voor dat iemand uit de Royal Family een geintje maakt over dat dat jochie best nog wel 'ns 'n donkere rakker kan worden :'( Dat ken niett

En dat zegt dan zo'n 'moedert' die werkelijk iedereen aan de kant zet voor 'verbeteringen' in haar leven. Ex-man, familie en schoonfamilie, ze naait ze allemaal met het grootste gemak. Alsof het niets is *O* . Maar wel zielig lopen doen bij Oprah over Archie's skin color :{w
love & heet
  woensdag 7 december 2022 @ 23:54:42 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206990123
Mwah, ik geloof niet zo dat zij de eerste was die de racisme kaart trok, Princess Michael of Kent was met haar dubieuze broche toch echt degene binnen de koninklijke familie die met racisme begon.
En dat bij een kerstlunch.....

Als leden van de koninklijke familie dit soort dingen flikken en ermee wegkomen dan heb je geen hatende Piers Morgan meer nodig hoor, de bladen grijpen dit soort zaken gretig aan en dat weet men op het paleis heel goed.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 8 december 2022 @ 00:09:06 #155
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_206990196
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 23:54 schreef Leandra het volgende:
Mwah, ik geloof niet zo dat zij de eerste was die de racisme kaart trok, Princess Michael of Kent was met haar dubieuze broche toch echt degene binnen de koninklijke familie die met racisme begon.
En dat bij een kerstlunch.....

[ afbeelding ]

Als leden van de koninklijke familie dit soort dingen flikken en ermee wegkomen dan heb je geen hatende Piers Morgan meer nodig hoor, de bladen grijpen dit soort zaken gretig aan en dat weet men op het paleis heel goed.
Dat er in het andere kamp ook idioten lopen en racisme vast bestaat spreek ik ook niet tegen. En Piers Morgan is net zo'n meghalomaan type als Meghan zelf. :P

Meghan is een eng wijfie. Dat ze wegkomt in de publieke opinie met al haar gelul en slechte gedrag alleen op basis van een slecht geacteerd en groot doorzichtig toneelstuk, vind ik echt bijzonder.. En daar dan nog die arme sullige rooie en adelijke knakker in meetrekt en opnaait tegen z'n familie vind ik despicable :r ;)
love & heet
  donderdag 8 december 2022 @ 00:37:54 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206990305
Ja, laten we vooral doen alsof Harry geen mening heeft en als een schaap doet wat Meghan wil :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 8 december 2022 @ 00:43:44 #157
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_206990321
Wel frapant dat je in al die royalty series van her en der uit aller tijden toch altijd gekleurde mensen ziet ... maar dat zal wel iets van de laatste jaren zijn .. vermoed ik
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  donderdag 8 december 2022 @ 00:53:59 #158
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_206990357
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 00:37 schreef Leandra het volgende:
Ja, laten we vooral doen alsof Harry geen mening heeft en als een schaap doet wat Meghan wil :D
Zal niet de eerste kerel zijn die zich volledig door z'n vrouw laat bespelen. Plus tel daar dan nog z'n moeder Diana bij op, ook wel goed voor een persoonlijkheidsstoornisje:7. Een slechte basis als het gaat om een emotionele ontwikkeling en goede hechting. Met als gevolg makkelijk bespeeld kunnen worden door een heks en dan je familie publiekelijk mee gaan verneuken middels aanstellerige boeken, docu's en dan ook nog voor dik geld. Da's raawr
love & heet
  donderdag 8 december 2022 @ 07:50:44 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_206990797
Kan dit gejank niet gewoon in het meghan en harrytopic?
disclaimer
  donderdag 8 december 2022 @ 07:59:26 #160
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_206990836
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 07:50 schreef SQ het volgende:
Kan dit gejank niet gewoon in het meghan en harrytopic?
Heb je daar een link van ? :)
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 8 december 2022 @ 08:10:28 #161
149959 SQ
snelle trees
  donderdag 8 december 2022 @ 08:32:33 #162
149959 SQ
snelle trees
pi_206990919
Naja krijg het niet gevonden nu, haast ditdat.

Toch nog:

SHO / Megxitgate - waar we gedistingeerd distantiëren

[ Bericht 64% gewijzigd door SQ op 08-12-2022 08:37:39 ]
disclaimer
  donderdag 8 december 2022 @ 12:42:16 #163
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_206993078
In denk dat Harry gewoon nog met een deel onverwerkt trauma rondloopt. Als ik nu alweer in liveblogs lees hoe zeer het over zijn moeder gaat en hoe zeer dat blijkt in 'ik kan Meghan niet beschermen tegen de slechte papprazzi'. Wat ie echter vergeet is dat Diana het spelletje ook steeds vaker meespeelde, maar zij in Harry's ogen een heilige is. Het lijkt op een bepaalde hoogte wel mijn eigen moeder. Die had haar ouders na hun overlijden ook zo geidoliseerd dat alle andere ouders slecht waren. Beter zoekt Harry passende hulp voordat zijn kinderen hier schade door oplopen.
With love :*
  donderdag 8 december 2022 @ 12:47:08 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206993134
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 12:42 schreef girlnextdoor. het volgende:
In denk dat Harry gewoon nog met een deel onverwerkt trauma rondloopt. Als ik nu alweer in liveblogs lees hoe zeer het over zijn moeder gaat en hoe zeer dat blijkt in 'ik kan Meghan niet beschermen tegen de slechte papprazzi'. Wat ie echter vergeet is dat Diana het spelletje ook wteeds vaker meespeelde, maar zij in Harry's ogen een heilige is. Het lijkt op een bepaalde hoogte wel mijn eigen moeder. Die had haar ouders na hun overlijden ook zo geidoliseerd dat alle andere ouders slecht waren. Beter zoekt Harry passende hulp voordat zijn kinderen hier schade door oplopen.
Het is zijn moeder, en ook bij haar heeft het Britse Koningshuis hele smerige spelletjes gespeeld, ongeacht wat ze zelf voor spelletjes gespeeld zou hebben, valt dat sowieso qua macht en effect in het niet bij wat "The Firm" uithaalt als je niet meer ja en amen zegt.

Verwacht je nou werkelijk dat hij zijn moeder zwart gaat maken nadat het haar onmogelijk was gemaakt een normaal huwelijk te hebben en ze letterlijk op de vlucht voor paparazzi doodgereden is?
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 8 december 2022 @ 13:19:28 #165
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_206993575
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 12:47 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het is zijn moeder, en ook bij haar heeft het Britse Koningshuis hele smerige spelletjes gespeeld, ongeacht wat ze zelf voor spelletjes gespeeld zou hebben, valt dat sowieso qua macht en effect in het niet bij wat "The Firm" uithaalt als je niet meer ja en amen zegt.

Verwacht je nou werkelijk dat hij zijn moeder zwart gaat maken nadat het haar onmogelijk was gemaakt een normaal huwelijk te hebben en ze letterlijk op de vlucht voor paparazzi doodgereden is?
Ik zeg nergens dat ik verwacht dat hij haar zwart gaat maken natuurlijk niet zelfs, maar de manier waarop hij er nog steeds over bezig is vertelt mij dat hij echt nog met onverwerkte dingen rondloopt. Dat redderscomplex voor Meghan bijvoorbeeld. Als het over de papprazzi gaat lijkt hij in een klein jongetje te veranderen. Dat is niet gezond voor hem en ook niet voor zijn kinderen. Plus, hij was 12, nu 38. Zijn moeder is al 2x langer dood dan zij in zijn leven was. Het zal altijd een pijnpunt blijven maar leer ermee om te gaan ipv steeds haar erbij te halen. Ik ken genoeg mensen die ook hun moeder zijn verloren op jonge leeftijd en na vreselijke omstandigheden, maar die hoor ik er amper meer over. Het lijkt wel of Harry het bij eke mogelijkheid aangrijptmom met modder te gaan gooien.
With love :*
  donderdag 8 december 2022 @ 13:23:15 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206993627
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 13:19 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Ik zeg nergens dat ik verwacht dat hij haar zwart gaat maken natuurlijk niet zelfs, maar de manier waarop hij er nog steeds over bezig is vertelt mij dat hij echt nog met onverwerkte dingen rondloopt. Dat redderscomplex voor Meghan bijvoorbeeld. Als het over de papprazzi gaat lijkt hij in een klein jongetje te veranderen. Dat is niet gezond voor hem en ook niet voor zijn kinderen. Plus, hij was 12, nu 38. Zijn moeder is al 2x langer dood dan zij in zijn leven was. Het zal altijd een pijnpunt blijven maar leer ermee om te gaan ipv steeds haar erbij te halen. Ik ken genoeg mensen die ook hun moeder zijn verloren op jonge leeftijd en na vreselijke omstandigheden, maar die hoor ik er amper meer over. Het lijkt wel of Harry het bij eke mogelijkheid aangrijptmom met modder te gaan gooien.
Je hoort ze er amper over omdat ze er niet over geïnterviewd worden en omdat hun partner niet op dezelfde manier belaagd werd als hun overleden ouder.
En ja, als je je moeder op zo'n manier verliest en vervolgens wordt je partner op dezelfde manier benaderd dan hakt dat erin.
Lekker makkelijk om te doen alsof hij dan maar in therapie moet (alsof hij nog niet in therapie geweest is), maar het punt is natuurlijk gewoon dat de geschiedenis zich herhaalt, en dat is niet zijn schuld, en dat ligt er ook niet aan dat hij het overlijden van zijn moeder niet verwerkt zou hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 08-12-2022 23:43:21 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 8 december 2022 @ 13:33:49 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_206993747
quote:

[..]
Je hoort ze er niet over omdat er altijd mensen zijn zoals jij die vinden dat als je moeder al meer dan 2x zo lang dood is dan dat ze in je leven was, dat het dan maar eens klaar moet zijn met dat verdriet. :{w
  Vis een optie? donderdag 8 december 2022 @ 13:35:55 #168
70532 loveli
N
pi_206993775
quote:

[..]
In een niet-gerelateerde podcast ging het over kind-sterren en dat het lastig is om volwassen te worden vanaf het moment dat ze in de belangstelling staan. Iemand trok de vergelijking door naar Harry en dat was in mijn ogen treffend.

Verder zullen de meeste mensen fouten die ze zelf hebben meegemaakt proberen te voorkomen, bij het opvoeden van hun eigen kinderen. Het zijn de onbekende fouten waar ze niet op bedacht zijn.

Maarre.. H&M Netflix-schopje naar dit topic?
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 08:32 schreef SQ het volgende:
Naja krijg het niet gevonden nu, haast ditdat.

Toch nog:

SHO / Megxitgate - waar we gedistingeerd distantiëren
crap in = crap out
  donderdag 8 december 2022 @ 17:14:55 #169
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_206995922
De review van The Guardian over die docu van deze aanstellers was voldoende:
https://www.theguardian.c(...)ught-up-my-breakfast

"Ik wou dat ik een hondje was". "Ik ook" "Hihihi"
love & heet
pi_206995971
*;
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2022 17:14 schreef sly-nl het volgende:
De review van The Guardian over die docu van deze aanstellers was voldoende:
https://www.theguardian.c(...)ught-up-my-breakfast

[ afbeelding ]"Ik wou dat ik een hondje was". "Ik ook" "Hihihi"
Ik heb wat meer respect voor Megan en Harry Laat ze lekker
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 8 december 2022 @ 17:23:43 #171
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_206996002
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 17:20 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik heb wat meer respect voor Megan en Harry Laat ze lekker
Good for you.

Ik laat ze lekker.. Maar een mening hebben over dat circus en hier een review posten mag dan nog wel van je? :{
love & heet
pi_206996027
quote:
11s.gif Op donderdag 8 december 2022 17:23 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Good for you.

Ik laat ze lekker.. Maar een mening hebben over dat circus en hier een review posten mag dan nog wel van je? :{
Ja hoor ik heb 3 afleveringen gezien en eigenlijk komt Megan best sympathiek over
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206996041
Wel zonde van dat haar ze is een krullenbol :D
  donderdag 8 december 2022 @ 17:29:23 #174
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_206996061
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 17:26 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja hoor ik heb 3 afleveringen gezien en eigenlijk komt Megan best sympathiek over
^O^
Doch jij vindt zelden iemand sympathiek, da's wel weer apart :P
love & heet
pi_206996085
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2022 17:29 schreef sly-nl het volgende:

[..]
^O^
Doch jij vindt zelden iemand sympathiek, da's wel weer apart :P
Nou jij zit soms in mijn rijtje maar je bent niet koninglijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')