abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker maandag 5 december 2022 @ 08:26:49 #126
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206947500
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 07:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Netflix toont beelden van een huilende Meghan Markle. We horen haar echtgenoot, prins Harry, op de achtergrond zeggen: “Niemand weet wat er zich achter gesloten deuren afspeelt.” Op één zwart-witfoto zien we Meghan met haar hoofd in haar handen op een stoel, terwijl ze een telefoongesprek voert. ‘Herkenbaar’, zo zeggen sommigen, maar de foto gaat intussen viraal op Twitter, om heel andere redenen.

“Herkenbaar? Wel, ik heb nog nooit gehuild onder een Hermes-deken van 3000 dollar”, schrijft iemand. In de trailer is namelijk te zien hoe er een duur deken van luxemerk Hermes over Meghans stoel hangt. Na een snelle zoektocht op Google kwamen kijkers erachter dat het dekentje een prijskaartje heeft van 3000 dollar, ofwel zo’n 2.850 euro. “Meghan denkt dat ze het zo slecht heeft, en dat wil ze ons allemaal doen geloven”, schrijft een andere Twitteraar. “Maar dat zou iets beter lukken als ze geen peperdure dekens van Hermes had."

:') :') :') :') Alsof een deken van 3000 dollar (wat?!) iemands verdriet en pijn kan wegnemen. Ik snap serieus niet dat mensen deze link leggen.
Ze gaan zoeken op alle nieuwtjes om zulke opmerkingen te kunnen plaatsen.
pi_206947503
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 08:26 schreef maily het volgende:

[..]
Ze gaan zoeken op alle nieuwtjes om zulke opmerkingen te kunnen plaatsen.
Vrij sneu wel.
  maandag 5 december 2022 @ 10:11:33 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206948224
Mên wat sneu, alsof een Hermes deken van $ 3.000 een bescherming is tegen allerlei leed.
Als een Hermes deken van $ 3.000 me allerlei verdriet of pijn zou besparen dan had ik er wel een, al kostte hij ¤ 30.000 want dat is geen geld voor instant en blijvend geluk.

Ik zie dat je voor ¤ 305 al een sjaal hebt, misschien maar eens proberen of het instant en blijvend geluk oplevert :D
https://www.hermes.com/nl(...)ion=--/categories%3C{womensilkscarvessilkaccess}&fh_refview=lister|
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206948607
Het is best een fraai beeld, Meghan huilend in een designtafereeltje. De lering die ik er juist uit trek, is dat geld niet gelukkig maakt en je ondanks je bevoorrechte situatie op allerlei manieren kunt lijden. Althans, die indruk zou ik hebben als ik meer zag dan een actrice. En dat doe ik niet.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206948671
Ik ben wel benieuwd naar deze docu/ dit interview. Ga zeker kijken.
pi_206949009
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 07:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Netflix toont beelden van een huilende Meghan Markle. We horen haar echtgenoot, prins Harry, op de achtergrond zeggen: “Niemand weet wat er zich achter gesloten deuren afspeelt.” Op één zwart-witfoto zien we Meghan met haar hoofd in haar handen op een stoel, terwijl ze een telefoongesprek voert. ‘Herkenbaar’, zo zeggen sommigen, maar de foto gaat intussen viraal op Twitter, om heel andere redenen.

“Herkenbaar? Wel, ik heb nog nooit gehuild onder een Hermes-deken van 3000 dollar”, schrijft iemand. In de trailer is namelijk te zien hoe er een duur deken van luxemerk Hermes over Meghans stoel hangt. Na een snelle zoektocht op Google kwamen kijkers erachter dat het dekentje een prijskaartje heeft van 3000 dollar, ofwel zo’n 2.850 euro. “Meghan denkt dat ze het zo slecht heeft, en dat wil ze ons allemaal doen geloven”, schrijft een andere Twitteraar. “Maar dat zou iets beter lukken als ze geen peperdure dekens van Hermes had."

:') :') :') :') Alsof een deken van 3000 dollar (wat?!) iemands verdriet en pijn kan wegnemen. Ik snap serieus niet dat mensen deze link leggen.
Pure jaloezie. Dat zijn mensen die denken dat geld gelukkig maakt.
Ja, ze zal geen geldzorgen hebben maar er zijn meer redenen om verdriet te hebben.
Waarschijnlijk weten die mensen dat diep van binnen zelf ook wel.
William en Harry zullen destijds ook tranen met tuiten hebben gehuild in het luxe paleis onder een designerdekentje toen hun moeder verongelukte. :')
En de wereld huilde met hen mee.
  maandag 5 december 2022 @ 11:44:09 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_206949279
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 10:54 schreef Claudia_x het volgende:
Het is best een fraai beeld, Meghan huilend in een designtafereeltje. De lering die ik er juist uit trek, is dat geld niet gelukkig maakt en je ondanks je bevoorrechte situatie op allerlei manieren kunt lijden. Althans, die indruk zou ik hebben als ik meer zag dan een actrice. En dat doe ik niet.

[ afbeelding ]
Ja, het gevoel van een perfect geposeerd plaatje straalt er wel flink vanaf idd. :o Het had zo een stockfoto kunnen zijn. :Y

Neemt niet weg dat ik niet geloof dat ze af en toe de wanhoop nabij was hoor, maar zo met geen haartje verkeerd en de afwezigheid van snot en tranen voel ik hem hier iig niet.
pi_206951741
https://www.telegraaf.nl/(...)het-is-een-vies-spel

In een nieuwe trailer van se aanstaande docuserie over prins Harry en Meghan spreekt Harry over ’uitlekken van verhalen’ als onderdeel van een ’vuil spel’. De streaminggigant bevestigt tevens dat de eerste drie afleveringen vanaf 8 december te zien zijn. Het tweede deelt verschijnt een week later.

„Er is een hierarchie in de familie. Er wordt gelekt, maar er worden ook verhalen geplant”, stelt hij in de nieuwe trailer, die zo mogelijk nóg dramatischer is dan de eerste. Hij vertelt over een ’smerig spel’en beschrijft het ’lijden van vrouwen die in trouwen binnen dit instituut’, waarmee hij lijkt te verwijzen naar niet alleen zijn vrouw Meghan, maar ook naar zijn moeder, prinses Diana. „Ik was doodsbang, ik wilde niet dat de geschiedenis zich zou herhalen.”
Netflix heeft ook de beschrijving van documentaire vrijgegeven. „In een ongekende en diepgaande documentaireserie delen de hertog en hertogin van Sussex de andere kant van hun spraakmakende liefdesverhaal. In zes afleveringen onderzoekt de serie de clandestiene dagen van hun vroege verkering en de uitdagingen die ertoe leidden dat ze zich gedwongen voelden afstand te doen van hun fulltime baan in de instelling. Met commentaar van vrienden en familie, van wie de meesten nog nooit eerder in het openbaar hebben gesproken over wat ze hebben gezien, en historici die de huidige staat van het Britse Gemenebest en de relatie van de koninklijke familie met de pers bespreken, belicht de serie meer dan alleen het liefdesverhaal van het stel. Het schetst een beeld van onze wereld en hoe we met elkaar omgaan. Harry & Meghan, van de veelgeprezen, tweevoudig Academy Award-genomineerde en Emmy-winnende regisseur Liz Garbus, is een nooit eerder vertoonde blik op een van de meest besproken koppels in de geschiedenis.”
pi_206952045
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 11:44 schreef BE het volgende:

[..]
Ja, het gevoel van een perfect geposeerd plaatje straalt er wel flink vanaf idd. :o Het had zo een stockfoto kunnen zijn. :Y

Neemt niet weg dat ik niet geloof dat ze af en toe de wanhoop nabij was hoor, maar zo met geen haartje verkeerd en de afwezigheid van snot en tranen voel ik hem hier iig niet.
Zo'n foto in de Mijn Geheim :D

Bestaat dat trouwens nog?
  maandag 5 december 2022 @ 17:16:20 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_206954059
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 14:46 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Zo'n foto in de Mijn Geheim :D

Bestaat dat trouwens nog?

*IK LAS DE SEX-APPJES VAN MIJN MAN EN MIJN BESTE VRIENDIN*
pi_206954330
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 14:27 schreef fleuril het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)het-is-een-vies-spel

In een nieuwe trailer van se aanstaande docuserie over prins Harry en Meghan spreekt Harry over ’uitlekken van verhalen’ als onderdeel van een ’vuil spel’. De streaminggigant bevestigt tevens dat de eerste drie afleveringen vanaf 8 december te zien zijn. Het tweede deelt verschijnt een week later.

„Er is een hierarchie in de familie. Er wordt gelekt, maar er worden ook verhalen geplant”, stelt hij in de nieuwe trailer, die zo mogelijk nóg dramatischer is dan de eerste. Hij vertelt over een ’smerig spel’en beschrijft het ’lijden van vrouwen die in trouwen binnen dit instituut’, waarmee hij lijkt te verwijzen naar niet alleen zijn vrouw Meghan, maar ook naar zijn moeder, prinses Diana. „Ik was doodsbang, ik wilde niet dat de geschiedenis zich zou herhalen.”
Netflix heeft ook de beschrijving van documentaire vrijgegeven. „In een ongekende en diepgaande documentaireserie delen de hertog en hertogin van Sussex de andere kant van hun spraakmakende liefdesverhaal. In zes afleveringen onderzoekt de serie de clandestiene dagen van hun vroege verkering en de uitdagingen die ertoe leidden dat ze zich gedwongen voelden afstand te doen van hun fulltime baan in de instelling. Met commentaar van vrienden en familie, van wie de meesten nog nooit eerder in het openbaar hebben gesproken over wat ze hebben gezien, en historici die de huidige staat van het Britse Gemenebest en de relatie van de koninklijke familie met de pers bespreken, belicht de serie meer dan alleen het liefdesverhaal van het stel. Het schetst een beeld van onze wereld en hoe we met elkaar omgaan. Harry & Meghan, van de veelgeprezen, tweevoudig Academy Award-genomineerde en Emmy-winnende regisseur Liz Garbus, is een nooit eerder vertoonde blik op een van de meest besproken koppels in de geschiedenis.”
En Fergie. Meghan had beter voorbereid kunnen zijn als ze de docu over Fergie had gezien. Ze ging er ook wel naïef in.
  Vis een optie? maandag 5 december 2022 @ 17:39:20 #138
70532 loveli
N
pi_206954458
Die hebben zin in een gezellige kerst met de hele familie.
crap in = crap out
pi_206956094
Ik denk dat het in het begin allemaal goed was, maar Meghan en Harry werden te populair en overschaduwden zo Kate en William. Tijdens die trip naar Australië stalen ze ook de show. Je kon ook zien in dat gesprek tussen alle vier bij het Royal Foundation Forum dat Meghan veel beter uit haar woorden komt als Kate. Daarna begonnen de nare berichten.
pi_206980226
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 18:47 schreef fleuril het volgende:
Ik denk dat het in het begin allemaal goed was, maar Meghan en Harry werden te populair en overschaduwden zo Kate en William. Tijdens die trip naar Australië stalen ze ook de show. Je kon ook zien in dat gesprek tussen alle vier bij het Royal Foundation Forum dat Meghan veel beter uit haar woorden komt als Kate. Daarna begonnen de nare berichten.
Mwah, dat begon al eerder hoor. De leugens overigens ook vanuit M&H zelf ook trouwens. Dit voelt meer als een enorme kruistocht / familieruzie. Vecht die lekker achter gesloten deuren uit.
pi_206980853
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 11:43 schreef totebel het volgende:

[..]
Mwah, dat begon al eerder hoor. De leugens overigens ook vanuit M&H zelf ook trouwens. Dit voelt meer als een enorme kruistocht / familieruzie. Vecht die lekker achter gesloten deuren uit.
Dit is SHO hoor :{w kom maar op met die docu :Y)
pi_206987115
quote:

[ afbeelding ]
Aandachtsgeil, Harry & Meghan, je verwacht het niet.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator woensdag 7 december 2022 @ 20:34:20 #143
184769 crew  Deisyy
pi_206987288
quote:

[ afbeelding ]
Inclusief die H op de plaid :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Spellchecker woensdag 7 december 2022 @ 20:42:09 #144
197773 crew  maily
pi_206987433
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 20:34 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Inclusief die H op de plaid :D
Is dat een verwijzing misschien? De H van Hospital ? :o
  woensdag 7 december 2022 @ 20:49:51 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206987549
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 20:42 schreef maily het volgende:

[..]
Nee, dat is de H van Hermes... ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  Spellchecker woensdag 7 december 2022 @ 20:50:51 #146
197773 crew  maily
pi_206987567
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 20:49 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nee, dat is de H van Hermes... ;)
^O^
  woensdag 7 december 2022 @ 21:05:28 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206987811
De deken kost overigens ook geen $ 3.000 of ¤ 2.850 maar ¤ 1.290
In dollars wel ruim duurder trouwens; $ 1.625

Uiteraard nog steeds een hoop geld voor een deken, maar liever 1 Hermes deken die over 20 jaar nog niet uit de mode is dan iedere 2 jaar weer een andere overpriced Riviera Maison deken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator woensdag 7 december 2022 @ 21:18:14 #148
184769 crew  Deisyy
pi_206987998
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 20:42 schreef maily het volgende:

[..]
Harry -O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Spellchecker woensdag 7 december 2022 @ 21:19:21 #149
197773 crew  maily
pi_206988017
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 21:18 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Harry -O-
HaHaatjes :D
  woensdag 7 december 2022 @ 22:16:45 #150
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_206989017
Harry draaft door in zijn wens om erkenning, geldingsdrang, en Meghan voedt hem met dat Amerikaanse hyperzelfbewustzijn. Vermoed ik. Denk dat het best aardige mensen zijn, daar niet van. Laurent van België heeft er ook last van. Ze passen niet in het koningshuis zoals dat er nu voor staat.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')