Het is zijn moeder, en ook bij haar heeft het Britse Koningshuis hele smerige spelletjes gespeeld, ongeacht wat ze zelf voor spelletjes gespeeld zou hebben, valt dat sowieso qua macht en effect in het niet bij wat "The Firm" uithaalt als je niet meer ja en amen zegt.quote:Op donderdag 8 december 2022 12:42 schreef girlnextdoor. het volgende:
In denk dat Harry gewoon nog met een deel onverwerkt trauma rondloopt. Als ik nu alweer in liveblogs lees hoe zeer het over zijn moeder gaat en hoe zeer dat blijkt in 'ik kan Meghan niet beschermen tegen de slechte papprazzi'. Wat ie echter vergeet is dat Diana het spelletje ook wteeds vaker meespeelde, maar zij in Harry's ogen een heilige is. Het lijkt op een bepaalde hoogte wel mijn eigen moeder. Die had haar ouders na hun overlijden ook zo geidoliseerd dat alle andere ouders slecht waren. Beter zoekt Harry passende hulp voordat zijn kinderen hier schade door oplopen.
Ik zeg nergens dat ik verwacht dat hij haar zwart gaat maken natuurlijk niet zelfs, maar de manier waarop hij er nog steeds over bezig is vertelt mij dat hij echt nog met onverwerkte dingen rondloopt. Dat redderscomplex voor Meghan bijvoorbeeld. Als het over de papprazzi gaat lijkt hij in een klein jongetje te veranderen. Dat is niet gezond voor hem en ook niet voor zijn kinderen. Plus, hij was 12, nu 38. Zijn moeder is al 2x langer dood dan zij in zijn leven was. Het zal altijd een pijnpunt blijven maar leer ermee om te gaan ipv steeds haar erbij te halen. Ik ken genoeg mensen die ook hun moeder zijn verloren op jonge leeftijd en na vreselijke omstandigheden, maar die hoor ik er amper meer over. Het lijkt wel of Harry het bij eke mogelijkheid aangrijptmom met modder te gaan gooien.quote:Op donderdag 8 december 2022 12:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is zijn moeder, en ook bij haar heeft het Britse Koningshuis hele smerige spelletjes gespeeld, ongeacht wat ze zelf voor spelletjes gespeeld zou hebben, valt dat sowieso qua macht en effect in het niet bij wat "The Firm" uithaalt als je niet meer ja en amen zegt.
Verwacht je nou werkelijk dat hij zijn moeder zwart gaat maken nadat het haar onmogelijk was gemaakt een normaal huwelijk te hebben en ze letterlijk op de vlucht voor paparazzi doodgereden is?
Je hoort ze er amper over omdat ze er niet over geïnterviewd worden en omdat hun partner niet op dezelfde manier belaagd werd als hun overleden ouder.quote:Op donderdag 8 december 2022 13:19 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik verwacht dat hij haar zwart gaat maken natuurlijk niet zelfs, maar de manier waarop hij er nog steeds over bezig is vertelt mij dat hij echt nog met onverwerkte dingen rondloopt. Dat redderscomplex voor Meghan bijvoorbeeld. Als het over de papprazzi gaat lijkt hij in een klein jongetje te veranderen. Dat is niet gezond voor hem en ook niet voor zijn kinderen. Plus, hij was 12, nu 38. Zijn moeder is al 2x langer dood dan zij in zijn leven was. Het zal altijd een pijnpunt blijven maar leer ermee om te gaan ipv steeds haar erbij te halen. Ik ken genoeg mensen die ook hun moeder zijn verloren op jonge leeftijd en na vreselijke omstandigheden, maar die hoor ik er amper meer over. Het lijkt wel of Harry het bij eke mogelijkheid aangrijptmom met modder te gaan gooien.
Je hoort ze er niet over omdat er altijd mensen zijn zoals jij die vinden dat als je moeder al meer dan 2x zo lang dood is dan dat ze in je leven was, dat het dan maar eens klaar moet zijn met dat verdriet.quote:Op donderdag 8 december 2022 13:19 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik verwacht dat hij haar zwart gaat maken natuurlijk niet zelfs, maar de manier waarop hij er nog steeds over bezig is vertelt mij dat hij echt nog met onverwerkte dingen rondloopt. Dat redderscomplex voor Meghan bijvoorbeeld. Als het over de papprazzi gaat lijkt hij in een klein jongetje te veranderen. Dat is niet gezond voor hem en ook niet voor zijn kinderen. Plus, hij was 12, nu 38. Zijn moeder is al 2x langer dood dan zij in zijn leven was. Het zal altijd een pijnpunt blijven maar leer ermee om te gaan ipv steeds haar erbij te halen. Ik ken genoeg mensen die ook hun moeder zijn verloren op jonge leeftijd en na vreselijke omstandigheden, maar die hoor ik er amper meer over. Het lijkt wel of Harry het bij eke mogelijkheid aangrijptmom met modder te gaan gooien.
In een niet-gerelateerde podcast ging het over kind-sterren en dat het lastig is om volwassen te worden vanaf het moment dat ze in de belangstelling staan. Iemand trok de vergelijking door naar Harry en dat was in mijn ogen treffend.quote:Op donderdag 8 december 2022 13:19 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 december 2022 08:32 schreef SQ het volgende:
Naja krijg het niet gevonden nu, haast ditdat.
Toch nog:
SHO / Megxitgate - waar we gedistingeerd distantiëren
Ik heb wat meer respect voor Megan en Harry Laat ze lekkerquote:Op donderdag 8 december 2022 17:14 schreef sly-nl het volgende:
De review van The Guardian over die docu van deze aanstellers was voldoende:
https://www.theguardian.c(...)ught-up-my-breakfast
[ afbeelding ]"Ik wou dat ik een hondje was". "Ik ook" "Hihihi"
Good for you.quote:Op donderdag 8 december 2022 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wat meer respect voor Megan en Harry Laat ze lekker
Ja hoor ik heb 3 afleveringen gezien en eigenlijk komt Megan best sympathiek overquote:Op donderdag 8 december 2022 17:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Good for you.
Ik laat ze lekker.. Maar een mening hebben over dat circus en hier een review posten mag dan nog wel van je?
quote:Op donderdag 8 december 2022 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor ik heb 3 afleveringen gezien en eigenlijk komt Megan best sympathiek over
Nou jij zit soms in mijn rijtje maar je bent niet koninglijkquote:Op donderdag 8 december 2022 17:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Doch jij vindt zelden iemand sympathiek, da's wel weer apart
Nou, daar lijkt het wel een beetje op. En Meghan speelt de grootste rol van haar leven. Daar droom je als actrice toch van?quote:Op donderdag 8 december 2022 00:37 schreef Leandra het volgende:
Ja, laten we vooral doen alsof Harry geen mening heeft en als een schaap doet wat Meghan wil
Denk je? Ik vind het een naar leven.quote:Op donderdag 8 december 2022 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, daar lijkt het wel een beetje op. En Meghan speelt de grootste rol van haar leven. Daar droom je als actrice toch van?
Het lijkt mij ook vreselijk, maar bij haar denk ik echt dat ze geniet van elke druppel aandacht. En als actrice speelt ze die droomrol met verve.quote:Op donderdag 8 december 2022 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je? Ik vind het een naar leven.
Heb je die drie afleveringen gekeken? Ik dacht ook altijd zo over Megan.quote:Op donderdag 8 december 2022 18:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook vreselijk, maar bij haar denk ik echt dat ze geniet van elke druppel aandacht. En als actrice speelt ze die droomrol met verve.
Ja merge ofzo ?quote:Op donderdag 8 december 2022 18:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zullen we alles even over H&M in het topic over H&M posten? Moet nu 2 topics in de gaten houden
Ja, gekeken en ik moet eerlijk zeggen dat ik er van geniet. Alsof ik naar een romcom zit te kijken. Schandalig eigenlijkquote:Op donderdag 8 december 2022 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je die drie afleveringen gekeken? Ik dacht ook altijd zo over Megan.
Nee natuurlijk geen merge. Maar het neemt nu wel heel erg de overhand. Dus vandaar mijn suggestie om daar even verder te gaan met meningen over meghan en harry.quote:
Dat schattige beestje had inderdaad wel even gewassen mogen worden voor de gelegenheidquote:Op woensdag 21 december 2022 22:34 schreef BE het volgende:
Dat mottige hondje bij al die galajurken!
En de kapper van de dames mogen lenen.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat schattige beestje had inderdaad wel even gewassen mogen worden voor de gelegenheid
Het beestje ziet er uit alsof het net uit een sloot is getrokken.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
En de kapper van de dames mogen lenen.
Hij hoeft van mij niet opgepoetst hoor, ik vind het contrast juist verfrissend, niks opgedirkte koningspoedel.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:05 schreef Hillstone het volgende:
Geweldig dat mottige hondje! En wat een bullshit dat het hondje opgepoetst moet worden. Dit is juist zoveel minder stijf. En Max is en blijft de mooiste. Haar uitstraling is zo mooi. (Ook al vind ik het hele koningshuis belachelijk ouderwets)
Wedden dat die hond het fijner vindt om niet te vaak geborsteld te worden?quote:Op donderdag 22 december 2022 09:44 schreef deedeetee het volgende:
Het is een toy poedel die Mambo heet. Mambo had idd wel naar de kapper gemogen. Hij ziet er slecht verzorgd uit.
quote:Op donderdag 22 december 2022 09:12 schreef SaskiaR het volgende:
Heeft Amalia nou dezelfde jurk aan als bij Prinsjesdag? Heeft ze maar één galajurk? Wel heel economisch verantwoord enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |