Het staat niet voor niets onder "entertainment"quote:Op donderdag 10 november 2022 21:38 schreef maily het volgende:
Camilla vrijwillig naar anti-alcoholkliniek
In haar eerste weken als koningin-gemalin.
Helaas achter betaalmuur.
Ja, ik twijfel ook sterk aan het waarheidsgehalte van dat bericht. Ik denk zelf ook dat zij echt nooit in zo'n kliniek terecht zou komen, de kans dat dat openbaar wordt is te groot. Ze zou denk ik eerder professionele hulp aan huis krijgen als er een probleem zou zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, de Engelstalige bronnen die ik vind hebben de National Enquirer als bron...
https://www.ibtimes.co.uk(...)ation-report-1708477
De National Enquirer is zo geloofwaardig als het geheugen van Rutte.
Weet ikquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb een meter aan streepjeskleding in mijn kledingkast hangen
Streepjes![]()
Leuk dat hij het nu overal doorvoert in de koninklijke residenties. In de zijne was het al meer dan 10 jaar verbannen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Geen foie gras meer voor de royals: koning Charles verbiedt gebruik in alle koninklijke residenties
Deze kerst geen foie gras op de tafel van de Britse royals. King Charles III (74) heeft beslist dat het product in geen enkele koninklijke residentie nog gebruikt mag worden. Dat blijkt uit een brief die de koning stuurde naar dierenrechtenorganisatie PETA. “Er wordt door het paleis geen foie gras gebruikt of aangekocht”, klinkt het.
https://www.hln.be/royalt(...)esidenties~ad438292/
quote:King Charles, when he was Prince of Wales, had been an advocate of higher welfare standards in farming and for over a decade had stopped the use of foie gras in his own properties and had been instrumental in a wider ban across royal residences.
Ik moest dit Googlen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Geen foie gras meer voor de royals: koning Charles verbiedt gebruik in alle koninklijke residenties
Deze kerst geen foie gras op de tafel van de Britse royals. King Charles III (74) heeft beslist dat het product in geen enkele koninklijke residentie nog gebruikt mag worden. Dat blijkt uit een brief die de koning stuurde naar dierenrechtenorganisatie PETA. “Er wordt door het paleis geen foie gras gebruikt of aangekocht”, klinkt het.
https://www.hln.be/royalt(...)esidenties~ad438292/
Ik wilde graag humor in het topic brengen en verzon even een grap dat ik, inderdaad, bovenstaande term moest Googlen.quote:
quote:Op zondag 20 november 2022 13:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wilde graag humor in het topic brengen en verzon even een grap dat ik, inderdaad, bovenstaande term moest Googlen.![]()
Ik geef het tenminste toe.
Twee keer op een vakantie in Frankrijk, een jaar of 14 geleden.quote:
Dit is de hofdame die getrouwd is met de voormalige baas van de BBC, kijkers van het laatste seizoen van The Crown zullen haar kennen.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:59 schreef Fietsertje70 het volgende:
Altijd wat te doen op Buckingham Palace
https://www.volkskrant.nl(...)rlegenheid~b27094f5/
De dame met de klacht had eerder al andere royals aangevallen.quote:Op donderdag 1 december 2022 17:26 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dit is de hofdame die getrouwd is met de voormalige baas van de BBC, kijkers van het laatste seizoen van The Crown zullen haar kennen.
quote:Ngozi Fulani previously accused King Charles and Camilla of domestic violence'
Echt hier kan ik me z aan ergeren...... de schijnheiligheid ten top.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:45 schreef loveli het volgende:
Maar het was niet de bedoeling om de hofdame in kwestie te schamen, ze wil dat het systeem werd aangepast.
[ twitter ]
Inderdaad. Ze noemt nota bene haar initialen. En nu je anagesproken wordt op je niet zo sjieke schandpaalactie (ik bedoel, waarom dien je niet een officile klacht in maar moet het op Twitter?), nu gaat ze zichzelf rechtvaardigen met een soort sausje van kijk mij eens social justice warrior zijn. Bloed onder de nagels vandaan trekkkend, dat gedrag. Haar eigen timeline is ook niet zo fris.quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:58 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Echt hier kan ik me z aan ergeren...... de schijnheiligheid ten top.
Het lijkt mij anders een heel normale vraag. Ik kan er ook niks racistisch in vinden. Maar tegenwoordig lijkt alles waar een niet blanke bij betrokken is pijnlijk racistisch te zijn. Het is gewoon een mijnenveld....quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:45 schreef Andromache het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze noemt nota bene haar initialen. En nu je anagesproken wordt op je niet zo sjieke schandpaalactie (ik bedoel, waarom dien je niet een officile klacht in maar moet het op Twitter?), nu gaat ze zichzelf rechtvaardigen met een soort sausje van kijk mij eens social justice warrior zijn. Bloed onder de nagels vandaan trekkkend, dat gedrag. Haar eigen timeline is ook niet zo fris.
Die hofdame spoort natuurlijk ook niet hoor, daar niet van.
Ja? Iemand vragen uit welk deel van Afrika hij/zij komt vind je een normale vraag?quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:38 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het lijkt mij anders een heel normale vraag. Ik kan er ook niks racistisch in vinden. Maar tegenwoordig lijkt alles waar een niet blanke bij betrokken is pijnlijk racistisch te zijn. Het is gewoon een mijnenveld....
En ja, idd die hofdame had beter moeten weten.
quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:38 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het lijkt mij anders een heel normale vraag. Ik kan er ook niks racistisch in vinden. Maar tegenwoordig lijkt alles waar een niet blanke bij betrokken is pijnlijk racistisch te zijn. Het is gewoon een mijnenveld....
En ja, idd die hofdame had beter moeten weten.
Het voelt een beetje als: Ja, maar waar kom je cht vandaan?quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:27 schreef SQ het volgende:
't Is ook niet zo erg om iemand te vragen waar ze vandaan komt, dat is het hele punt ook niet.
Maar als deze persoon al antwoord heeft gegeven, doordrammen omdat je antwoord je niet zint, sjaa
Pakistanen die ik ken worden vaak voor Marokkaan aangezien en in hun "eigen taal" aangesproken, de Nederlands sprekende Let op werk werd gevraagd iets in het Pools te vertalen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:41 schreef Isabeau het volgende:
Ooit zette iemand het mooi voor mij in prespectief. We weten allemaal dat het gros van de Amerikanen niet oorspronkelijk uit Amerika komt. Ze komen uit de hele wereld en blank komen de voorouders uit Nederland, Frankrijk, Engeland, Duitsland, Hongarij, Tsjechi, Polen etc etc etc. Maar niemand blijft doorzeuren bij een blank iemand waar de voorouders vandaan komen. Alleen bij mensen met een niet-blanke huid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |