SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door KapiteinIglo op 28-10-2022 17:28:03 ([eerste koppels zijn gemaakt :) ]) ]Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Weet je? Ergens op deze planeet staat een boom die hard bezig is om de zuurstof te produceren die jij inademt. Ik denk dat je daar wel eens sorry tegen mag gaan zeggen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:38 schreef Scorpie het volgende:
Ja hoi pakket aangeboden door @:Coolguy
Kusje van Scorpz
Sowquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Weet je? Ergens op deze planeet staat een boom die hard bezig is om de zuurstof te produceren die jij inademt. Ik denk dat je daar wel eens sorry tegen mag gaan zeggen.
Nou sorry hoor wist niet dat je kwaad werdquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Weet je? Ergens op deze planeet staat een boom die hard bezig is om de zuurstof te produceren die jij inademt. Ik denk dat je daar wel eens sorry tegen mag gaan zeggen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou sorry hoor wist niet dat je kwaad werd
Dan doe ik het pakket wel joh
Als er te weinig gedoneerd wordt springen we wel bij met een gezamenlijk pakket ok?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]![]()
Wij deden sowieso elk al een pakket joh, schapendoes.
Of wil je dr ook gezellig nog eentje saampjes doen maar dat wel iemand anders daar voor gaat shoppen?
Strak plan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als er te weinig gedoneerd wordt springen we wel bij met een gezamenlijk pakket ok?
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 07:44 schreef Reggie200 het volgende:
Nadat ik de afgelopen 2 jaren mezelf als ontvanger had opgegeven ben ik nu in betere wateren beland en wil ik me opgeven als donateur.
Ja, ik. Jij draagt bij in de vorm van het daadwerkelijke shoppen (dat moet je mij niet laten doen), en ik betaal (óók de verzendkosten).quote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:15 schreef MaJo het volgende:
Ik heb zelf dit jaar wat minder te besteden maar zou wel als shopper aan de slag willen, en kan ook wel een klein centje bijdragen (verzendkosten bijvoorbeeld). Iemand nog op zoek naar een shopper?
Klinkt helemaal goedquote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, ik. Jij draagt bij in de vorm van het daadwerkelijke shoppen (dat moet je mij niet laten doen), en ik betaal (óók de verzendkosten).
- Ik hoef niet voor elke 5 euro te weten of dat OK is. Gewoon doen.
- Laat me maar weten of je het geld vooraf wil hebben of achteraf de rekening in wil dienen.
- Als je nog iets wil nemen maar daarmee overschrijdt je de afgesproken grens met een paar euro, gewoon doen.
- Geen zorgen maken over dat geld, dat doe ik ook niet.
- Ik ben vrijwel elke dag op FOK! (behalve als ik ziek ben, dan lig ik wel een week in bed half dood) dus een DM/PM beantwoord ik ook binnen een dag.
- Geld overmaken wordt dus ook gedaan binnen diezelfde dag. Als jij zegt 'nou, nu zou ik wel iets van geld willen zien' dan wordt dat binnen een dag overgemaakt.
Volgens mij is dat wel het belangrijkste?
Als je voor twee mensen wil shoppen dan kan ik dezelfde regels als Coolguy aanbiedenquote:
Vaak zijn er meer shoppers dan gevers maar als er verder geen shoppers meer zijn wil ik dat best doenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 10:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je voor twee mensen wil shoppen dan kan ik dezelfde regels als Coolguy aanbieden
Ik wil ook wel shoppenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 10:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je voor twee mensen wil shoppen dan kan ik dezelfde regels als Coolguy aanbieden
Was dat mailtje van net van jou? Het helpt ons enorm als je zelf een shopper zoekt en die toevoegt. Zie OPquote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:31 schreef devzero het volgende:
Ik wil ook wel doneren, maar heb wel shopper nodig. Snel maar een mailtje sturen
Misschien kan @MaJo die van jullie sturen? Zij heeft ons vorig jaar ook gemaild.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:36 schreef CoolGuy het volgende:
Ehhh, ik moet een mailtje sturen, maar dat wil ik niet want ik heb geen anonieme emailadressen.
Ik kan wel een anonieme emailadres voor je aanmaken brownyummiebear1985@yopmail.comquote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:36 schreef CoolGuy het volgende:
Ehhh, ik moet een mailtje sturen, maar dat wil ik niet want ik heb geen anonieme emailadressen.
Dus je wil me effectief gewoon je wachtwoord geven is wat je zegt?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kan wel een anonieme emailadres voor je aanmaken brownyummiebear1985@yopmail.com
Ja hoor, ik mail wel @CoolGuyquote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:10 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Misschien kan @:majo die van jullie sturen? Zij heeft ons vorig jaar ook gemaild.
Overigens heeft volgens mij nog nooit iemand ons anoniem gemaild. Maar dat weet ik niet zeker, want ik kijk eigenlijk alleen naar de FOK!naam en bij ontvangers uiteraard naar adres
Die heeft hij gevondenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:09 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Was dat mailtje van net van jou? Het helpt ons enorm als je zelf een shopper zoekt en die toevoegt. Zie OP
Ja (ik dacht dat ik mijn fok nick had toegevoegd). En ja, gedaan. Dank je @DJMOquote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:09 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Was dat mailtje van net van jou? Het helpt ons enorm als je zelf een shopper zoekt en die toevoegt. Zie OP
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, ik. Jij draagt bij in de vorm van het daadwerkelijke shoppen (dat moet je mij niet laten doen), en ik betaal (óók de verzendkosten).
- Laat me maar weten of je het geld vooraf wil hebben of achteraf de rekening in wil dienen.
- Als je nog iets wil nemen maar daarmee overschrijdt je de afgesproken grens met een paar euro, gewoon doen.
- Ik ben vrijwel elke dag op FOK! (behalve als ik ziek ben, dan lig ik wel een week in bed half dood) dus een DM/PM beantwoord ik ook binnen een dag.
- Geld overmaken wordt dus ook gedaan binnen diezelfde dag. Als jij zegt 'nou, nu zou ik wel iets van geld willen zien' dan wordt dat binnen een dag overgemaakt.
Tja, het is niet volgens de spelregels, maar ik zou het meer dan prima vinden als @MaJo en ik aan jou gekoppeld worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:31 schreef Ireth het volgende:
Onze financiële situatie was ruk, is ruk en blijft ruk![]()
Dus ik zou me heel graag weer op willen geven als ontvanger met mijn gezin
Als er iemand is die zou willen shoppen dan hoor ik het graag.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 07:44 schreef Reggie200 het volgende:
Nadat ik de afgelopen 2 jaren mezelf als ontvanger had opgegeven ben ik nu in betere wateren beland en wil ik me opgeven als donateur.
Als je nog geen shopper hebt, zou ik wel graag namens jou willen shoppen?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:24 schreef Reggie200 het volgende:
[..]
Als er iemand is die zou willen shoppen dan hoor ik het graag.
Goed lijstje! Iemand die mijn shopper wil zijn?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Er lijkt een tekort aan shoppers dus ik vorm weer een duo met F_r en dan gaat het gewoon per post ipv persoonlijk bezorgen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:03 schreef laziness het volgende:
Ik wil doneren en zoek een shopper rond de lijn Den Haag - Nordhorn. Dit is een route die we de komende tijd vaak rijden dus dan kan ik het pakket ophalen en bezorgen.
quote:
Misschien zit de ontvanger wel bij mij in de buurtquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:08 schreef laziness het volgende:
[..]
Er lijkt een tekort aan shoppers dus ik vorm weer een duo met F_r en dan gaat het gewoon per post ipv persoonlijk bezorgen.
[..]
Mooi lijstje!quote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mooie tijd was datquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:57 schreef Ireth het volgende:
"We" lopen gewoon al ruim 12 jaar!!
Link
Ja heb net ff wat topics terug gelezen, zag een hoop namen die er nu niet meer zijn. ElisaB, Cath22, Frédéric, Ynske... ligt een stukje historie...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Mooie tijd was dat![]()
Ik sla dit jaar even over, maar volgend jaar ben ik zeker weer van de partij
@Ynske is nog/weer actief hoor!quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja heb net ff wat topics terug gelezen, zag een hoop namen die er nu niet meer zijn. ElisaB, Cath22, Frédéric, Ynske... ligt een stukje historie...
ElisaB is er nog onder een andere nick. Idem voor de 2e user die je noemt/waarvan ik denk dat je die bedoelt..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja heb net ff wat topics terug gelezen, zag een hoop namen die er nu niet meer zijn. ElisaB, Cath22, Frédéric, Ynske... ligt een stukje historie...
Wat is je vraag precies?quote:
En wie coördineert dat?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:42 schreef Viv het volgende:
[..]
Wat is je vraag precies?
Wie zich opgeeft als shopper/donateur/gever/ontvanger gaat er vanzelfsprekend mee akkoord dat er enige privégegevens uitgewisseld worden, onderling of via de organisatie. Wie dat niet wenst, doet niet mee.
Zoals in de OP beschreven staat zijn dat KapiteinIglo en Superkimmiquote:
KapiteinIglo en Superkimmi, zoals in de OP vermeld staat.quote:
Dat klinkt inderdaad vertrouwelijk. Kapitein Iglo en Superkimmi.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:48 schreef Viv het volgende:
[..]
KapiteinIglo en Superkimmi, zoals in de OP vermeld staat.
Zij zijn overigens geen onderdeel van de FOK!-crew, het is een initiatief van users, voor users. Daarom heet dit subforum ook FHF, FOK!kers helpen FOK!kers.
Uiteraard goed om bewust van te zijn hoor!quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:50 schreef rosita1 het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad vertrouwelijk. Kapitein Iglo en Superkimmi.
Nee, het was gewoon een comment, gewoon om even rekening mee te houden. Het is natuurlijk via een megagroot en bekend, alom gelezen forum, dus dat je rekening houdt met dit soort dingetjesLeuke actie!
Als je nog geen shopper hebt ,dan wil ik dat graag zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Goed lijstje! Iemand die mijn shopper wil zijn?
Ja leuk, we dmen welquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:16 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Als je nog geen shopper hebt, zou ik wel graag namens jou willen shoppen?
Vorig jaar had ik 3 pakketten samengesteld, 1x eigen pakket en 2x namens iemand anders geshopt.
Dit jaar kunnen we helaas geen gever zijn, maar ik zou het wel leuk vinden om 1 pakket te mogen shoppen
Dankjewel voor deze aanbieding! We hebben geen gezamenlijke rekening voor deze actie nee. Als organisatie ontvangen we eigenlijk geen geld, behalve van de donateurs waarvoor wij pakketten shoppen (zoals anderen in dit topic ook doen).quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:37 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb veel minderejaren gekend en wil graag een financieel steentje bijdragen voor een bepaald bedrag. Hebben jullie een gezamenlijke rekening waarop gedoneerd kan worden? De donatie zal niet voor een heel pakket zijn maar ik denk dat alle beetjes helpen voor wie het wat minder heeft. Tof dat jullie dit weer doen!
Ik wil vanavond of morgen op de fp nog wel een berichtje zetten met link naar dit topic?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:49 schreef superkimmi het volgende:
En in brede zin: tof dat de eerste aanmeldingen ook op de mail al binnenstromen!![]()
Ik zie vooral in het einde van het vorige topic nog wel wat mensen staan die willen doneren/shoppen. Misschien kan iedereen die nog geen koppel heeft gevormd (donateurs en shoppers) ook daar nog even kijken en de mensen die hebben aangegeven mee te willen doen via quote of dm benaderen?
En zoals elk jaar lopen de gevers op de ontvangers vooruit. Ondanks dat dit natuurlijk in principe een supergoed teken is, hierbij weer de omroep: schroom niet als ontvanger. Als je twijfelt, behoor je waarschijnlijk zeker tot de doelgroep
Oke, kan ik worden gekoppeld met een shopper dat ik daarin bijdraag aan de kosten voor een (nog mooier) pakket?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:46 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Dankjewel voor deze aanbieding! We hebben geen gezamenlijke rekening voor deze actie nee. Als organisatie ontvangen we eigenlijk geen geld, behalve van de donateurs waarvoor wij pakketten shoppen (zoals anderen in dit topic ook doen).
Wel zijn er in het verleden verschillende initiatieven geweest waar je misschien iets mee kan:
- verzendkosten sponsoren, zodat iemand die een pakket maakt met zelf geen oneindig budget toch weer wat extra’s kan kopen.
- samen met iemand anders donateur worden van een pakket en allebei een deel vh bedrag aan dezelfde shopper overmaken.
- vorig jaar nog hebben we 5 grotere wensen (zie vragenlijst) laten uitkomen van mensen. Maar dat ging juist om iemand die een aanzienlijk bedrag wilde doneren, maar verspreid over meerdere pakketten. Misschien kan zoiets wel met iemands kleinere wens :-).
Enz enz. Wellicht voelt een van de gevers zich wel geroepen om samen met jou tot een nog mooier pakket te komen.
Dit wil ik ook wel overwegen inderdaadquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:37 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb veel minderejaren gekend en wil graag een financieel steentje bijdragen voor een bepaald bedrag. Hebben jullie een gezamenlijke rekening waarop gedoneerd kan worden? De donatie zal niet voor een heel pakket zijn maar ik denk dat alle beetjes helpen voor wie het wat minder heeft. Tof dat jullie dit weer doen!
Oh dat zou heel fijn zijn! Ik kan wel doneren maar ben fysiek niet in staat zelf te shoppen nl. Als jij dat op je kunt nemen, zorgen we samen voor een fijne kerst voor iemand andersquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:22 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Als je nog geen shopper hebt ,dan wil ik dat graag zijn.
Het was vorig jaar erg leuk om shopper te zijn.
Info staat hierbovenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit wil ik ook wel overwegen inderdaadgraag info.
Wellicht kunnen we samen een shopper zoeken voor ons gebundelde budget. Dan kan er later een ontvanger aan worden gekoppeld. Hoe meer mensen we blij kunnen maken hoe beterquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit wil ik ook wel overwegen inderdaadgraag info.
Altijd welkom natuurlijk!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik wil vanavond of morgen op de fp nog wel een berichtje zetten met link naar dit topic?
Stuur me even een DMquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wellicht kunnen we samen een shopper zoeken voor ons gebundelde budget. Dan kan er later een ontvanger aan worden gekoppeld. Hoe meer mensen we blij kunnen maken hoe beter
Ik shop al voor @devzero maar ik wil best voor jou ook shoppenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil wel geven, ben niet zo van het shoppen@:DJMO teampje maken?
Weet ook niet hoe handig het is hoor, we wonen nou niet bepaald bij elkaar in de buurtquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik shop al voor @:Devzero maar ik wil best voor jou ook shoppen
Afstand is voor mij relatief hé. Ik zit dagelijks wel in de trein, voor Groningen, Friesland en Limburg draai ik m'n hand niet om, het enige gedeelte van nl dat ik per trein liever mijd is Zeeland, maar daarvoor zou ik me voor deze actie nog overheen kunnen zettenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ook niet hoe handig het is hoor, we wonen nou niet bepaald bij elkaar in de buurtMisschien eerst maar eens even zien aan wie ik gekoppeld word?
Welk vorig topic?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:49 schreef superkimmi het volgende:
Ik zie vooral in het einde van het vorige topic nog wel wat mensen staan die willen doneren/shoppen. Misschien kan iedereen die nog geen koppel heeft gevormd (donateurs en shoppers) ook daar nog even kijken en de mensen die hebben aangegeven mee te willen doen via quote of dm benaderen?
Klopt, maar daarin hebben we twee weken geleden aangegeven iets later te starten met dit jaar, ivm dat we ziek waren. Toen reageerden er al mensen dat ze weer willen doneren enzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welk vorig topic?
Het vorige topic is dat van vorig jaar, volgens mij...
Al een aantal jaren nauwelijks meer. Bijna iedereen maakt op maat. Betekent niet dat het niet mag, maar we gaan over een weekje koppelen dus dat geeft een shopper nog ruim 6 weken om iets passends bij elkaar te shoppenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:46 schreef _UserName_ het volgende:
Wij ( @:Jor_Dii en ik) zijn op zoek naar een shopper voor een nog te kiezen ontvanger. Worden er ook random pakketten gemaakt van een bepaald bedrag?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:28 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Klopt, maar daarin hebben we twee weken geleden aangegeven iets later te starten met dit jaar, ivm dat we ziek waren. Toen reageerden er al mensen dat ze weer willen doneren enzo
We hoeven dus niet zelf een shopper te zoeken en de donatie kan tzt dus worden overgemaakt naar de shopper?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:52 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Al een aantal jaren nauwelijks meer. Bijna iedereen maakt op maat. Betekent niet dat het niet mag, maar we gaan over een weekje koppelen dus dat geeft een shopper nog ruim 6 weken om iets passends bij elkaar te shoppen.
Edit: en superleuk dat jullie het zo samen kunnen oppakken!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
We hoeven dus niet zelf een shopper te zoeken en de donatie kan tzt dus worden overgemaakt naar de shopper?
Wel dusquote:Uiteraard werken we ook dit jaar weer met shopper-donateur constructies. Meld je in dat geval aan met z’n tweetjes. In principe maken wij (SK & KI) geen shopper-donateur match, het regelen van de actie zelf is al genoeg werk. Je kan in dit topic doorgeven als je wil shoppen of doneren, zodat je makkelijk een match kan vinden.
Ja dat is ook de reden dat we vragen aan de mods van FHF om hem sticky te maken. Alleen was dat dit keer wat later dan de start, omdat het niet passend was naast de amber alert voor Hebe en Sanne.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Het is dat dit topic nu sticky op het forum is gemaakt, anders had ik het weer starten van de kerstpakkettenactie niet gezien...
Last van korte termijn geheugen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Wel dus.
Ik zoek ook nog een shopper oehoi wie vindt het leuk om van mijn geld kerstshitjes te gaan shoppen allen?
en ook nuttige shitjes natuurlijk
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Stuur jij dan een email dat we een team zijn?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh was dat al geregeld? Okee ja prima
Gedaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Stuur jij dan een email dat we een team zijn?
Ik kan daar uuuuuuuuren ronddwalen!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:50 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Een hele gevaarlijke winkel als je op jacht bent naar cadeautjes
#metoo zeker bij de xl in Utrecht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kan daar uuuuuuuuren ronddwalen!!
Ik wilde jou ook al een DM sturen. Maar je gaat nu al voor 2 mensen shoppen zie ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik wilde jou ook al een DM sturen. Maar je gaat nu al voor 2 mensen shoppen zie ik
Mocht iemand hierop willen reageren, stuur me dan s.v.p. even een PM/DM.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil graag mijn financiële steentje bijdragen en zoek een shopper/verzender…
Ik heb eens een pakket geshopt met een budget van ¤30,- en een van ¤100,- en van alles er tussenin.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:03 schreef Speedfight het volgende:
Wat is een gemiddeld budget voor een kerstpakket? Ik wil graag weten welke omvang ik aan kan denken.
Ja. leuk. Je krijgt een berichtje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Oh dat zou heel fijn zijn! Ik kan wel doneren maar ben fysiek niet in staat zelf te shoppen nl. Als jij dat op je kunt nemen, zorgen we samen voor een fijne kerst voor iemand anders
Hetgene dat je er aan uit wil geven en kan missen, je maakt al een pakket voor iemand dat vinden de ontvangers al helemaal geweldig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:03 schreef Speedfight het volgende:
Wat is een gemiddeld budget voor een kerstpakket? Ik wil graag weten welke omvang ik aan kan denken.
-gt- zoekt nog een shopper voor zijn pakket!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:49 schreef Speedfight het volgende:
Oké, ik doe mee als donateur, zeker in deze tijden![]()
Mocht iemand nog een shopper omgeving Amersfoort nodig hebben, wil ik dat ook wel ernaast doen voor 1 extra pakket.
Ik zoek een shopper in Amersfoort.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:49 schreef Speedfight het volgende:
Mocht iemand nog een shopper omgeving Amersfoort nodig hebben, wil ik dat ook wel ernaast doen voor 1 extra pakket.
Nog altijd ;-)quote:
Ze zoeken ook nog ontvangers he?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nog altijd ;-)
Heb alleen geen mogelijkheid om mee te doen. Zit ziek thuis, geen werk... Tel uit
Yns!!!!!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nog altijd ;-)
Heb alleen geen mogelijkheid om mee te doen. Zit ziek thuis, geen werk... Tel uit
Zou jij voor ons ( @Jor_Dii en ik) willen shoppen? Wij hebben die nog niet, net als een ontvanger, die kan op basis van ons gezamenlijke budget worden gezocht of heb je al een ontvanger?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:10 schreef CaVaBien het volgende:
Als er een tekort is aan shoppers, wil ik eventueel ook wel een tweede pakket shoppen.
Je wordt vanzelf door de organisatie aan een ontvanger gekoppeld. Die hoef je niet zelf te zoekenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zou jij voor ons ( @:Jor_Dii en ik) willen shoppen? Wij hebben die nog niet, net als een ontvanger, die kan op basis van ons gezamenlijke budget worden gezocht of heb je al een ontvanger?
Klinkt als dat je een mail kam sturenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nog altijd ;-)
Ja leuk! Ik stuur straks wel even een pmquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zou jij voor ons ( @:Jor_Dii en ik) willen shoppen? Wij hebben die nog niet, net als een ontvanger, die kan op basis van ons gezamenlijke budget worden gezocht of heb je al een ontvanger?
Ook als enkel donateur?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je wordt vanzelf door de organisatie aan een ontvanger gekoppeld. Die hoef je niet zelf te zoeken
Als je wil shoppen en doneren kun je beter zelf een pakket maken tochquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:49 schreef Speedfight het volgende:
Jaa ik bedoel ook dat ik m'n eigen pakket maak en als ik toch bezig ben nog wel wil shoppen voor iemand andersquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:52 schreef Magica het volgende:
[..]
Als je wil shoppen en doneren kun je beter zelf een pakket maken toch
Ooohquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:01 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Jaa ik bedoel ook dat ik m'n eigen pakket maak en als ik toch bezig ben nog wel wil shoppen voor iemand andersniet helemaal duidelijk verwoord inderdaad
Check. Eerste keer dat ik bijdraagt dus vraag veel. Maar beter een vraag te veel dan een vraag te weinig, denk ik maarquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:59 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ja. Jij en je shopper worden straks aan een ontvanger gekoppeld
Preciesquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Check. Eerste keer dat ik bijdraagt dus vraag veel. Maar beter een vraag te veel dan een vraag te weinig, denk ik maar
Anders voor de zekerheid kijken of je een mogelijke shopper als backup kan regelen? Dat mocht het nodig zijn je die al stand-by heb staan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:11 schreef hilliebillie het volgende:
Ik twijfel nog even of ik dit jaar zelf een pakket samenstel voor iemand of dat ik weer als donateur aanmeld. Had eigenlijk bedacht zelf te shoppen, maar met een operatie in zicht en nog geen datum bekend twijfel ik of het handig gaat zijn.
Ik laat zo snel mogelijk wat weten
Ik woon ook niet bepaald in de buurt van @djmo. Hoogstwaarschijnlijk woon ik een stuk verder van haar dan jijquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ook niet hoe handig het is hoor, we wonen nou niet bepaald bij elkaar in de buurtMisschien eerst maar eens even zien aan wie ik gekoppeld word?
Die gekke ouwe @ElisaBquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:57 schreef Ireth het volgende:
"We" lopen gewoon al ruim 12 jaar!!
Link
Volgens mij ziet Greys haar regelmatig en gaat het goed met ElisaBquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 03:16 schreef Queller het volgende:
[..]
Die gekke ouwe @:ElisaB![]()
Hoe zou het daarmee zijn?
Oh, ik moet hier eerst een shopper vinden - excuus, had ik overheen gelezen (en mailtje al verstuurd). Dus bij dezen: als er een shopper is die er zin in heeft, dan bied ik me als donateur aan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:39 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:nostra
@:takaiki
@:starflyer
Het topic voor 2022 is er! Jullie kunnen je via de reguliere weg aanmelden. (Als je een shopper zoekt dan kan dat dus hier, en daarna aanmelden)
![]()
![]()
Ah joh ik wil wel weer voor je shoppen. Heb je nummer vast nog ergens en dan hoef je niet nog een keer te mailenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Oh, ik moet hier eerst een shopper vinden - excuus, had ik overheen gelezen (en mailtje al verstuurd). Dus bij dezen: als er een shopper is die er zin in heeft, dan bied ik me als donateur aan.
Helemaal top.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:01 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ah joh ik wil wel weer voor je shoppen. Heb je nummer vast nog ergens en dan hoef je niet nog een keer te mailen
Haha elk jaar beginnen we met zoveel enthousiasme. Dan hebben we tot half december minstens 18x: waarom doen we dit ook alweer, en waarom zoveel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:03 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ok wij zitten nu wel vol, wij maken nu in totaal 4 pakketten, @:superkimmi doet er traditiegetrouw 2 ik ook 2. Dus doen we er nu samen 4!
![]()
Oh en de organisatie doen we ook nog even
Even zegt ze danquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:03 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ok wij zitten nu wel vol, wij maken nu in totaal 4 pakketten, @:superkimmi doet er traditiegetrouw 2 ik ook 2. Dus doen we er nu samen 4!
![]()
Oh en de organisatie doen we ook nog even
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:06 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha elk jaar beginnen we met zoveel enthousiasme. Dan hebben we tot half december minstens 18x: waarom doen we dit ook alweer, en waarom zoveel.![]()
En zo gauw de eerste foto’s dan in dit topic staan, onze pakketten klaarstaan, worden we weer blij en hebben we superveel zin in bezorgen.
Dan achteraf denken we gelijk: volgend jaar weer toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast wat verzenddozen gescoord benevens inpakspul en kaartenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:08 schreef DJMO het volgende:
Voorpret..Mijn eerste indruk bij die foto was "zo dan, hoeveel pakketten ga je maken?!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast wat verzenddozen gescoord benevens inpakspul en kaarten![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:18 schreef Viv het volgende:
[..]
Mijn eerste indruk bij die foto was "zo dan, hoeveel pakketten ga je maken?!"
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:18 schreef Viv het volgende:
[..]
Mijn eerste indruk bij die foto was "zo dan, hoeveel pakketten ga je maken?!"
@MadMaster zoekt nog een shopper :quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:56 schreef Serinde het volgende:
Ik wil wel shoppen voor iemand. Ik heb nog wat lekkere verzorgingsproducten voor vrouwen liggen die ik er bij in kan doen (bij koppelen met ontvanger goed om te weten misschien)
Verpakkings- en verzendkosten wil ik wel voor mijn rekening nemen (als de ontvanger in de buurt van Utrecht woont - max 30 minuten rijden - dan kan ik het ook brengen).
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mocht iemand hierop willen reageren, stuur me dan s.v.p. even een PM/DM.
Ik gooi dit topic namelijk even uit MyAT...
Thanks!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:08 schreef DJMO het volgende:
Voorpret..Oh leuk! Waar kun je van die dozen kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast wat verzenddozen gescoord benevens inpakspul en kaarten
Ik heb ze bij een Amsterdamse opkoper gekocht. Gideon Italiaander aan de distelweg. Vrees dat ze nergens anders (meer) te krijgen zijn,quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:51 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Oh leuk! Waar kun je van die dozen kopen?
Dank, we're matched…quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
@:madmaster zoekt nog een shopper :
[..]
Nou dat staat nog maar te bezienquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik woon ook niet bepaald in de buurt van @:djmo. Hoogstwaarschijnlijk woon ik een stuk verder van haar dan jij
Oeh, een Zweeds pakket van Åhlensquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:58 schreef Viv het volgende:
Ohh, het kriebelt zó om weer als shopper aan de slag te gaan.Heb ik altijd met veel plezier gedaan, maar afgelopen jaar overgeslagen omdat ik bezig was met emigreren. Nu zou het qua tijd wel weer kunnen, maar moet ik mezelf wel even over de hoge verzendkosten heen zetten.
En een kleiner/compacter pakket zou ook helpen daarin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Op dit moment minder dan 15 denk ik, maar ze kunnen zich net als gevers nog aanmelden. Als we gaan koppelen van de week dan merken we vanzelf of we een overschot gevers of ontvangers hebben :-)quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:50 schreef devzero het volgende:
Hoeveel ontvangers zijn er overigens?
Ik wil best wat bijdragen aan die verzendkosten hoor, of ze helemaal betalen als dat doable is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:58 schreef Viv het volgende:
Ohh, het kriebelt zó om weer als shopper aan de slag te gaan.Heb ik altijd met veel plezier gedaan, maar afgelopen jaar overgeslagen omdat ik bezig was met emigreren. Nu zou het qua tijd wel weer kunnen, maar moet ik mezelf wel even over de hoge verzendkosten heen zetten.
En een kleiner/compacter pakket zou ook helpen daarin.
Florida. Pak em beet 7200 km van haar vandaan. Vandaar dat ik een shopper nodig heb. Versturen naar Nederland zou ongeveer even duur worden als het pakket zelf en ik wil de ontvanger niet opschepen met invoerbelasting (want een fles wijn voor $1 gelooft zelfs de douane nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat staat nog maar te bezienWaar woon jij dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Hmm, nou. Vooruitquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:45 schreef devzero het volgende:
Florida. Pak em beet 7200 km van haar vandaan.
quote:
Heb het fp Artikel een schopje gegeven met de vraag om shoppersquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:03 schreef KapiteinIglo het volgende:
shoppers gezocht
Wie
Wil
Er
Nog
Een
Pakket
Shoppen
????
Wij ook 4, is ook wel genoeg, 3 shoppen en 1 maken.quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb het fp Artikel een schopje gegeven met de vraag om shopperszelf heb ik er nu drie onder m'n hoede, dat vind ik wel genoeg
zal je vanavond of morgen nog een korte mail sturen.
Vanuit Noorwegen is slecht idee, los van de verzendkosten betaal je aardig wat invoerrechten en btw. (Géén EU) Beste is dus dat het in Zweden of Nederland gekocht wordt lijkt mij. :-)quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:06 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:viv jij kunt een pakket shoppen in Zweden voor @:slijkie die in Noorwegen woont. @:fogel wil evt wel bijdragen aan de verzendkosten ook vanuit Noorwegen![]()
Internationaal pakket wel
Jij zou de donateur zijn in deze constructie, en het pakket zou van Zweden naar Nederland verzonden worden.quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:33 schreef slijkie het volgende:
[..]
Vanuit Noorwegen is slecht idee, los van de verzendkosten betaal je aardig wat invoerrechten en btw. (Géén EU) Beste is dus dat het in Zweden of Nederland gekocht wordt lijkt mij. :-)
Plus dat cadeaus een stuk duurder zijn om in te kopen hier.quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:33 schreef slijkie het volgende:
[..]
Vanuit Noorwegen is slecht idee, los van de verzendkosten betaal je aardig wat invoerrechten en btw. (Géén EU) Beste is dus dat het in Zweden of Nederland gekocht wordt lijkt mij. :-)
En ditquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:42 schreef Viv het volgende:
[..]
Jij zou de donateur zijn in deze constructie, en het pakket zou van Zweden naar Nederland verzonden worden.
DM gestuurdquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:23 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik wil wel voor een pakket shoppen, eentje moet wel lukken
Ga ik even overleggen!quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:02 schreef YubYub het volgende:
Tot en met welke datum kun je je uiterlijk aanmelden?
quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]Ik shop voor jou. Stuur jij een mailtje ter aanmelding?
Goed plan, doen we dat!quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Plus dat cadeaus een stuk duurder zijn om in te kopen hier.
[..]
En dit
Gelukkig is de regio niet zo heel belangrijk, zeker omdat je het pakket kan versturen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:20 schreef Deepcage het volgende:
Ik wil me wel eventueel beschikbaar stellen als shopper. Regio Maastricht. Ik geef graag andermans centen uit voor een goed doel
Heb ik tevens een excuus om eens wat meer de deur uit te gaan
En anders gewoon op laten halen door de ontvanger. Gewoon een dhds reisje erbijquote:Op maandag 24 oktober 2022 00:11 schreef Viv het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Ik kan dinsdagavond mailen om ons officieel aan te melden (morgen niet thuis en geen tijd).![]()
@:fogel @:bami ik houd jullie op de hoogte voor wat betreft de verzendkosten.
Ik heb je een dm gestuurdquote:Op maandag 24 oktober 2022 23:06 schreef Deepcage het volgende:
Ik dacht dat shoppen voor iemand regio afhankelijk was, maar ja inderdaad, als ik de spullen koop en inpak, dan is opsturen de volgende logische stap. Tenzij die persoon waar het voor is toevallig in de buurt woont natuurlijk.
Maar dan bij deze meld ik mij als shopper aan voor iemand die wel wil geven, maar niet de deur ervoor uit wil of kan. Laat maar iets weten.
Sta ik al op de lijst?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:24 schreef KapiteinIglo het volgende:
We gaan lekker met pakketten. Vanavond gaan SK en ik er even naar kijken en het overzicht maken.
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:24 schreef KapiteinIglo het volgende:
We gaan lekker met pakketten. Vanavond gaan SK en ik er even naar kijken en het overzicht maken.
Ik heb afgelopen zondag wel een mail gestuurd maar nog geen reactie gehad, heb ook niets in de spam gezien. Wel een auto-bericht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:43 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Nee want je hebt geen mail gestuurd!
De ervaring van eerdere jaren leert dat dan alles wel in orde komtquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zondag wel een mail gestuurd maar nog geen reactie gehad, heb ook niets in de spam gezien. Wel een auto-bericht.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:43 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling van dat auto bericht, dat is de bevestiging. Zodat iedereen weet dat het even duurt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zondag wel een mail gestuurd maar nog geen reactie gehad, heb ook niets in de spam gezien. Wel een auto-bericht.
Het auto bericht bleek ik in mijn spam folder terecht gekomen te zijn, daarom goed dat je die hier even hebt aangehaald…quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:44 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling van dat auto bericht, dat is de bevestiging. Zodat iedereen weet dat het even duurt.
Ah, lief dat je dat even apart komt meldenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:55 schreef superkimmi het volgende:
Oh en leuk weetje voor @:DJMO : we hebben al aanmeldingen binnen van mensen die via de frontpage aanmelden!
Die krijg je dus zodra ze jullie hebben gekoppeld aan een ontvangerquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:09 schreef _UserName_ het volgende:
Aah, kijk. Slim. Ik denk, er komt nog een aanvullende mail handmatig. Zal netjes mijn beurt afwachten
Ik ga gewoon veel te snel, dit is de actie voor 2023, toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die krijg je dus zodra ze jullie hebben gekoppeld aan een ontvanger
Moet dat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:43 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Zie OPquote:
Grmblquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:49 schreef Viv het volgende:
[..]
Zie OPaanmelden gaat altijd via de mail.
Ouwe mopperkont ben je. Mail nou maar, dan hoef je ook geen toneel meer te spelenquote:
Ik heb wel gemaild, maar geen auto bericht gehad. Vraag me nu af of mijn mail wel is binnen gekomen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:44 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling van dat auto bericht, dat is de bevestiging. Zodat iedereen weet dat het even duurt.
Ook niet bij je spam/junkmail?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik heb wel gemaild, maar geen auto bericht gehad. Vraag me nu af of mijn mail wel is binnen gekomen.
Goed dat je t vraagt! We hebben je mail binnen. Volgens mij kwam die bij ons als spam binnen, dus misschien daarom geen autoreplyquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik heb wel gemaild, maar geen auto bericht gehad. Vraag me nu af of mijn mail wel is binnen gekomen.
Top!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:29 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Goed dat je t vraagt! We hebben je mail binnen. Volgens mij kwam die bij ons als spam binnen, dus misschien daarom geen autoreply
Slim van je, ik moet ook iemand zo ver zien te krijgenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:24 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb ook geen mail gestuurd maar als t goed is @:MaJo wel?
Jazekerquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:24 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb ook geen mail gestuurd maar als t goed is @:MaJo wel?
In dit geval beetje stom om mezelf te mailen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:55 schreef Fogel het volgende:
Ik heb ook geen mail gestuurd, maar wel geld aan de shopper. Komt allemaal wel goed![]()
Ja dat wordt een uitgebreide en liefdevolle mail naar Superkimmy sturen dat jij je graag aan meldt voor dee actie als shopper.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:47 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
In dit geval beetje stom om mezelf te mailen.
Normaal moet er wel een mail komen van of de shopper/donateur of de gever.
Zeker, je kan tot half december je pakket versturen. En sommige pakketten kun je bezorgen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 01:26 schreef heywoodu het volgende:
Ik wil me samen met mijn vriendin opgeven, een donateur-shopper-situatie wordt dat
We zijn tot half november niet in het land, maar dat is nog ruim op tijd toch?
Mocht het niet lukken iemand te vinden. Dan laat maar wetenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Slim van je, ik moet ook iemand zo ver zien te krijgen
Volgens mij hebben we juist shopper tekort. :-).quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:00 schreef Speedfight het volgende:
Hoi,
Ik ben nu shopper voor -gt- en Starflyer, maar mocht een shopper nog een donateur zoeken dan zou je misschien voor -gt- kunnen shoppen.
Ik hoor het graag!
Oke, anders doe ik ze beide gewoon hoor, want ik vind het wel leuk om te doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:58 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we juist shopper tekort. :-).
Kunnen de donateurs die nog geen shopper hebben dat anders nog een keer laten weten hier? Want van sommige krijgen we mail dat ze donateur zijn en nog een shopper zoeken, maar dat allemaal ook nog bijhouden is best wel veel
@slijkiequote:Op maandag 24 oktober 2022 00:11 schreef Viv het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Ik kan dinsdagavond mailen om ons officieel aan te melden (morgen niet thuis en geen tijd).![]()
@:fogel @:bami ik houd jullie op de hoogte voor wat betreft de verzendkosten.
Wil je dat ik een extra oproep op de fp zet?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:15 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:viv ik kan de OP weer niet bewerken![]()
Anyways. Het was een heftig klusje, maarrrrr ik heb wat getallen voor jullie!
33 pakketten zijn er al aangemeld om weg te geven
15 ontvangers hebben zich aangemeld
oftewel iedere ontvanger krijgt 2 pakketten!![]()
![]()
![]()
nee alle gekheid op een stokje....
MELD JE AAN MENSEN, WE HEBBEN DUS GENOEG PAKKETTEN.
Liefs,KI (en SK)
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wil je dat ik een extra oproep op de fp zet?
Ja graag!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wil je dat ik een extra oproep op de fp zet?
dat 2 pakketten was natuurlijk een grapje, onze ervaring leert dat we meestal nog wel een run op pakketten krijgen. Mensen hebben tot ergens schaamte om zich op te geven. Heel begrijpelijk maar niet nodig.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..](lijkt me beter om meer mensen blij te maken dan iedereen 2 pakketten te geven).
Lukt het nu weer?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:15 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:viv ik kan de OP weer niet bewerken![]()
quote:
Uno momento por favor. Kom net binnen, dus komt er zo aan.quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:34 schreef DJMO het volgende:
https://frontpage.fok.nl/(...)zoekt-ontvanger.html
Gewoon ook opgevenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:16 schreef Bubbel-Urp het volgende:
Deze reactie is geen nuttige bijdrage. Ik wilde enkel mijn verbazing aangeven voor dit prachtige initiatief. Gewoon; prachtig initiatief! Door mijn medische en dus belabberde financiële situatie ben ik niet in staat te geven, anders zou ik dit wel graag hebben gedaan. Ontvangen doe ik niet aan, omdat ik me soms al leech genoeg voel (WMO enzo). Evengoed, thumbs up voor deze prachtige actie!
Dit dusquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon ook opgevenOok jij mag dat
Iedereen mag een gelukkige kerst hebbenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:16 schreef Bubbel-Urp het volgende:
Deze reactie is geen nuttige bijdrage. Ik wilde enkel mijn verbazing aangeven voor dit prachtige initiatief. Gewoon; prachtig initiatief! Door mijn medische en dus belabberde financiële situatie ben ik niet in staat te geven, anders zou ik dit wel graag hebben gedaan. Ontvangen doe ik niet aan, omdat ik me soms al leech genoeg voel (WMO enzo). Evengoed, thumbs up voor deze prachtige actie!
Je lijkt me juist bij uitstek een perfecte kandidaatquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:16 schreef Bubbel-Urp het volgende:
Meld je alsjeblieft aan, echtquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:16 schreef Bubbel-Urp het volgende:
Ik vind het persoonlijk wel het leukst als het naar FOK!kers gaat, maar misschien kunnen we proberen op zo een manier als hierboven nieuwe leden/bekendheid te creëeren als er echt te weinig ontvangers zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 06:58 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ben werkzaam in een stichting tegen armoede, wellicht kan ik daar iets kwijt? Deze stichting helpt 450 pashouders (voedselbanknorm+10%), heeft een supermarktje waar tegen 70% van de inkoopsprijs (wat iedereen dus in de supermarkt betaalt) boodschappen gedaan kunnen worden. Met de naastgelegen kringloop wordt die 30% goed gemaakt, huur betaald en vast personeel. Ik zou een actie kunnen opzetten waarin ik een aantal pakketten (liefst random-pakketten) weggeef door pashouders die elkaar opgeeft. Zal bij goedkeuring eens een balletje opgooien.
Dat is mijn insteek ook. Heb pas een stukje geschreven op de FP over deze stichting/kringloop om een win/win situatie te creëren. Ik wil er uiteraard een notitie bij maken dat het pakket mogelijk is gemaakt door FOK!, met een kleine uitleg wat FOK! inhoud. Het "grab and go" principe ben ik niet zo van. Voor iets, hoort immers iets.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 07:29 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk wel het leukst als het naar FOK!kers gaat, maar misschien kunnen we proberen op zo een manier als hierboven nieuwe leden/bekendheid te creëeren als er echt te weinig ontvangers zijn
Snap ik, iets geven is makkelijker dan iets vragen. In dat geval zou ik zeggen: schroom niet om te vragen, we geven met liefdequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:57 schreef Viv het volgende:
@:_UserName_ het is meestal (of altijd?) wel zo dat er in eerste instantie meer gevers dan ontvangers zich opgeven voor deze actie, maar uiteindelijk trekt dat wel recht. Ontvangers moeten vaak eerst de "een-ander-kan-het-vast-beter-gebruiken"-drempel over.![]()
Een enkele keer blijft er een pakket over dat dan niet naar een FOK!ker gaat, maar naar een naaste van een FOK!ker (en alleen als de gever daar okay mee is).
Ook ik zie mijn pakket liever binnen FOK!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 07:29 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk wel het leukst als het naar FOK!kers gaat.
Niet streng, gewoon duidelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:17 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik wil niet overkomen als een zeur, maar merk dat ik in dit topic soms wel wat strenger moet zijn….
Shoot, sorry, wilde niet te vroeg mijn dank betuigenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:24 schreef superkimmi het volgende:
Even twee dingen goed om te weten:
1. Alle ontvangers hebben een dm gehad dat ze gekoppeld zijn. Behalve een iemand die nog een hoop aanvullende info moet sturen, maar die weet dat zelf. Heb je als ontvanger geen dm gehad, laat dit dan weten.
2. We zijn nog bezig de gevers te mailen. Je ontvangt dus mogelijk in de loop van de dag een mailtje dat je kan gaan shoppen. Als je deze niet ontvangt, dan is er nog geen geschikte ontvanger voor jou gevonden helaas. We zoeken nog steeds ontvangers. Dus geen paniek als je als gever niks hoort vandaag.
Nee is niet erg hoor!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Shoot, sorry, wilde niet te vroeg mijn dank betuigenSorry
OP is weer bijgewerkt, nog meer pakjesquote:
Ik ga komende week helemaal losquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:30 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
OP is weer bijgewerkt, nog meer pakjes![]()
![]()
![]()
Alle emails aan de gevers / donateurs / shoppers zijn verzonden. Dus check ook even je spambox, als je niks binnen hebt, dan ben je nog niet gekoppeld. Er zijn 17 pakketten gekoppeld tot dusver!![]()
Ik begreep van mijn shopper @DJMO dat ik gekoppeld ben maar ik heb nog geen mail gehad. Zeg het maar evenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:30 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
OP is weer bijgewerkt, nog meer pakjes![]()
![]()
![]()
Alle emails aan de gevers / donateurs / shoppers zijn verzonden. Dus check ook even je spambox, als je niks binnen hebt, dan ben je nog niet gekoppeld. Er zijn 17 pakketten gekoppeld tot dusver!![]()
Doen!!! Jij valt zeker in de doelgroep. En kijk hoeveel pakketten er nog zijn!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Helaas gaat kerst mij dit jaar weer voorbij twijfel over aanmelden als ontvanger.
Hey, klopt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begreep van mijn shopper @:DJMO dat ik gekoppeld ben maar ik heb nog geen mail gehad. Zeg het maar evenMaakt verder niet uit, de info heeft mij inmiddels bereikt
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:14 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Hey, klopt.
Ik heb of de shopper of de donateur gemaild.
Dit kan dus wel vaker voorkomen.
de shopper en donateur hebben toch contact met elkaar over het geld :-)
Bij twijfel: je kan beter spijt hebben over iets wat je wel hebt gedaan, dan over iets wat je niet hebt gedaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Helaas gaat kerst mij dit jaar weer voorbij twijfel over aanmelden als ontvanger.
Blij dat je blij bent met je koppel!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:53 schreef Jentin het volgende:
Ik ga shoppenLeuk dat ik nu wat gerichter kan winkelen.
Haha volgens mij staat in dit topic al meerdere keren genoemd hoe je dat kan wetenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:10 schreef Scorpie het volgende:
Jabenikookgekoppeldofnietwanthebgeenemailgehadhoordankuwelgrgreneenpootvandehont
Wat ons betreft wel. En veel sterktequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:06 schreef Papabear het volgende:
Mochten er echt pakketten overblijven.... zou ik dan mijn vader mogen opgeven? Hij wordt volgende week vrijdag 76 jaar en dat zal zijn laatste verjaardag worden.
Uitgezaaide longkanker en na tientallen chemo's en immunotherapieën nu uitbehandeld sinds twee maanden. Dus overgedragen aan de huisarts (best care).
Lief, dank je. Ik wacht het nog even af hoor. Anders in de loop van november meld ik hem dan nog even aanquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:21 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Wat ons betreft wel. En veel sterkte
Beter vroeg dan laat. Half november geeft gevers ook minder winkeltijd. Het mag wel, maar als je enkel twijfelt of hij bij deze actie hoort zou ik niet wachtenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:32 schreef Papabear het volgende:
[..]
Lief, dank je. Ik wacht het nog even af hoor. Anders in de loop van november meld ik hem dan nog even aan
Maar dan heb ik al drie keer meegedaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:10 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Doen!!! Jij valt zeker in de doelgroep. En kijk hoeveel pakketten er nog zijn!
Lastig. Hij heeft nog enkele weken tot enkele maanden. De uitzaaiingen zitten inmiddels in zijn nek. Daarvoor is een punctie/adopt gedaan en die zijn eveneens kwaadaardig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:40 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Beter vroeg dan laat. Half november geeft gevers ook minder winkeltijd. Het mag wel, maar als je enkel twijfelt of hij bij deze actie hoort zou ik niet wachten
We kijken niet naar hoe vaak meegedaan. Mensen weten zelf wel of ze in de doelgroep vallen. Er zitten ontvangers tussen die al jaren elk jaar meedoen. En terechtquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar dan heb ik al drie keer meegedaan.
Had me begin van dit jaar een hele andere kerst voorgesteld soms loopt het leven raar.
Nou en? Gewoon doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar dan heb ik al drie keer meegedaan.
Had me begin van dit jaar een hele andere kerst voorgesteld soms loopt het leven raar.
Zeker. Maar we hebben ons al ruim twee jaar kunnen voorbereiden. Dat is iets heel anders dan volkomen onverwachts komen te overlijden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Sterkte. Wat een nare situatie
Wat verdrietig... sterkte!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:10 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zeker. Maar we hebben ons al ruim twee jaar kunnen voorbereiden. Dat is iets heel anders dan volkomen onverwachts komen te overlijden.
Maar het blijft verdomde lastig, da's zéker
Voel je niet bezwaard, alle gevers doen het met liefde en zijn blij hun steentje te kunnen bijdragen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:59 schreef Coeus het volgende:
Hoera ik ben gekoppeld! Kreeg een dm. Dit is nieuw voor mij en ik kan jullie niet uitleggen hoeveel stress en zorgen het me scheelt dat ik mijn dochter dit jaar iets leuks kan laten bezorgen.
Vandaag staan janken in de supermarkt omdat ik mijn boodschappen niet kon betalen. En dan een dm dat ik gekoppeld ben: ik ben weer vrolijker.
Wat een prachtig initiatief dit. Ik voel me lichtelijk bezwaard want geef liever dan dat ik ontvang maar DANK dat jullie dit doen!
Absoluut niet bezwaard voelen. Zonder ontvangers ook geen kerstpakkettenactiequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:59 schreef Coeus het volgende:
Hoera ik ben gekoppeld! Kreeg een dm. Dit is nieuw voor mij en ik kan jullie niet uitleggen hoeveel stress en zorgen het me scheelt dat ik mijn dochter dit jaar iets leuks kan laten bezorgen.
Vandaag staan janken in de supermarkt omdat ik mijn boodschappen niet kon betalen. En dan een dm dat ik gekoppeld ben: ik ben weer vrolijker.
Wat een prachtig initiatief dit. Ik voel me lichtelijk bezwaard want geef liever dan dat ik ontvang maar DANK dat jullie dit doen!
Lief. Mijn kerst is mooi als mijn dochter blij is. Dat is voldoende (hartjesemoji, ik weet niet hoe dat moet).quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:07 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Absoluut niet bezwaard voelen. Zonder ontvangers ook geen kerstpakkettenactieen dan vraag je niet eens echt voor jezelf terwijl jij ook een mooie kerst verdiend
Hoofdletter O en een plus aan elkaar, dus O + (zonder de spatie).quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:15 schreef Coeus het volgende:
[..]
Lief. Mijn kerst is mooi als mijn dochter blij is. Dat is voldoende (hartjesemoji, ik weet niet hoe dat moet).
toppert ben jequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:19 schreef Viv het volgende:
[..]
Hoofdletter O en een plus aan elkaar, dus O + (zonder de spatie).
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:19 schreef Viv het volgende:
[..]
Hoofdletter O en een plus aan elkaar, dus O + (zonder de spatie).
Dat begrijp ik helemaal maar ik hoop dat je bij je wensen óók iets fijns voor jezelf vermeld hebt. Want ook jezelf niet vergeten is belangrijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:15 schreef Coeus het volgende:
[..]
Lief. Mijn kerst is mooi als mijn dochter blij is. Dat is voldoende (hartjesemoji, ik weet niet hoe dat moet).
Wat lief van je. Dat heb ik eigenlijk niet echt gedaan maar ik mag vast douchegel van dochter mee gebruikenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 09:41 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat begrijp ik helemaal maar ik hoop dat je bij je wensen óók iets fijns voor jezelf vermeld hebt. Want ook jezelf niet vergeten is belangrijk
Hoeveel kwam je te kort?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:59 schreef Coeus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |