Shoot, sorry, wilde niet te vroeg mijn dank betuigenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:24 schreef superkimmi het volgende:
Even twee dingen goed om te weten:
1. Alle ontvangers hebben een dm gehad dat ze gekoppeld zijn. Behalve een iemand die nog een hoop aanvullende info moet sturen, maar die weet dat zelf. Heb je als ontvanger geen dm gehad, laat dit dan weten.
2. We zijn nog bezig de gevers te mailen. Je ontvangt dus mogelijk in de loop van de dag een mailtje dat je kan gaan shoppen. Als je deze niet ontvangt, dan is er nog geen geschikte ontvanger voor jou gevonden helaas. We zoeken nog steeds ontvangers. Dus geen paniek als je als gever niks hoort vandaag.
Nee is niet erg hoor!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Shoot, sorry, wilde niet te vroeg mijn dank betuigenSorry
OP is weer bijgewerkt, nog meer pakjesquote:
Ik ga komende week helemaal losquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:30 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
OP is weer bijgewerkt, nog meer pakjes![]()
![]()
![]()
Alle emails aan de gevers / donateurs / shoppers zijn verzonden. Dus check ook even je spambox, als je niks binnen hebt, dan ben je nog niet gekoppeld. Er zijn 17 pakketten gekoppeld tot dusver!![]()
Ik begreep van mijn shopper @DJMO dat ik gekoppeld ben maar ik heb nog geen mail gehad. Zeg het maar evenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:30 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
OP is weer bijgewerkt, nog meer pakjes![]()
![]()
![]()
Alle emails aan de gevers / donateurs / shoppers zijn verzonden. Dus check ook even je spambox, als je niks binnen hebt, dan ben je nog niet gekoppeld. Er zijn 17 pakketten gekoppeld tot dusver!![]()
Doen!!! Jij valt zeker in de doelgroep. En kijk hoeveel pakketten er nog zijn!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Helaas gaat kerst mij dit jaar weer voorbij twijfel over aanmelden als ontvanger.
Hey, klopt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begreep van mijn shopper @:DJMO dat ik gekoppeld ben maar ik heb nog geen mail gehad. Zeg het maar evenMaakt verder niet uit, de info heeft mij inmiddels bereikt
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:14 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Hey, klopt.
Ik heb of de shopper of de donateur gemaild.
Dit kan dus wel vaker voorkomen.
de shopper en donateur hebben toch contact met elkaar over het geld :-)
Bij twijfel: je kan beter spijt hebben over iets wat je wel hebt gedaan, dan over iets wat je niet hebt gedaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Helaas gaat kerst mij dit jaar weer voorbij twijfel over aanmelden als ontvanger.
Blij dat je blij bent met je koppel!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:53 schreef Jentin het volgende:
Ik ga shoppenLeuk dat ik nu wat gerichter kan winkelen.
Haha volgens mij staat in dit topic al meerdere keren genoemd hoe je dat kan wetenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:10 schreef Scorpie het volgende:
Jabenikookgekoppeldofnietwanthebgeenemailgehadhoordankuwelgrgreneenpootvandehont
Wat ons betreft wel. En veel sterktequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:06 schreef Papabear het volgende:
Mochten er echt pakketten overblijven.... zou ik dan mijn vader mogen opgeven? Hij wordt volgende week vrijdag 76 jaar en dat zal zijn laatste verjaardag worden.
Uitgezaaide longkanker en na tientallen chemo's en immunotherapieën nu uitbehandeld sinds twee maanden. Dus overgedragen aan de huisarts (best care).
Lief, dank je. Ik wacht het nog even af hoor. Anders in de loop van november meld ik hem dan nog even aanquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:21 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Wat ons betreft wel. En veel sterkte
Beter vroeg dan laat. Half november geeft gevers ook minder winkeltijd. Het mag wel, maar als je enkel twijfelt of hij bij deze actie hoort zou ik niet wachtenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:32 schreef Papabear het volgende:
[..]
Lief, dank je. Ik wacht het nog even af hoor. Anders in de loop van november meld ik hem dan nog even aan
Maar dan heb ik al drie keer meegedaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:10 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Doen!!! Jij valt zeker in de doelgroep. En kijk hoeveel pakketten er nog zijn!
Lastig. Hij heeft nog enkele weken tot enkele maanden. De uitzaaiingen zitten inmiddels in zijn nek. Daarvoor is een punctie/adopt gedaan en die zijn eveneens kwaadaardig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:40 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Beter vroeg dan laat. Half november geeft gevers ook minder winkeltijd. Het mag wel, maar als je enkel twijfelt of hij bij deze actie hoort zou ik niet wachten
We kijken niet naar hoe vaak meegedaan. Mensen weten zelf wel of ze in de doelgroep vallen. Er zitten ontvangers tussen die al jaren elk jaar meedoen. En terechtquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar dan heb ik al drie keer meegedaan.
Had me begin van dit jaar een hele andere kerst voorgesteld soms loopt het leven raar.
Nou en? Gewoon doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar dan heb ik al drie keer meegedaan.
Had me begin van dit jaar een hele andere kerst voorgesteld soms loopt het leven raar.
Zeker. Maar we hebben ons al ruim twee jaar kunnen voorbereiden. Dat is iets heel anders dan volkomen onverwachts komen te overlijden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Sterkte. Wat een nare situatie
Wat verdrietig... sterkte!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:10 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zeker. Maar we hebben ons al ruim twee jaar kunnen voorbereiden. Dat is iets heel anders dan volkomen onverwachts komen te overlijden.
Maar het blijft verdomde lastig, da's zéker
Voel je niet bezwaard, alle gevers doen het met liefde en zijn blij hun steentje te kunnen bijdragen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:59 schreef Coeus het volgende:
Hoera ik ben gekoppeld! Kreeg een dm. Dit is nieuw voor mij en ik kan jullie niet uitleggen hoeveel stress en zorgen het me scheelt dat ik mijn dochter dit jaar iets leuks kan laten bezorgen.
Vandaag staan janken in de supermarkt omdat ik mijn boodschappen niet kon betalen. En dan een dm dat ik gekoppeld ben: ik ben weer vrolijker.
Wat een prachtig initiatief dit. Ik voel me lichtelijk bezwaard want geef liever dan dat ik ontvang maar DANK dat jullie dit doen!
Absoluut niet bezwaard voelen. Zonder ontvangers ook geen kerstpakkettenactiequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:59 schreef Coeus het volgende:
Hoera ik ben gekoppeld! Kreeg een dm. Dit is nieuw voor mij en ik kan jullie niet uitleggen hoeveel stress en zorgen het me scheelt dat ik mijn dochter dit jaar iets leuks kan laten bezorgen.
Vandaag staan janken in de supermarkt omdat ik mijn boodschappen niet kon betalen. En dan een dm dat ik gekoppeld ben: ik ben weer vrolijker.
Wat een prachtig initiatief dit. Ik voel me lichtelijk bezwaard want geef liever dan dat ik ontvang maar DANK dat jullie dit doen!
Lief. Mijn kerst is mooi als mijn dochter blij is. Dat is voldoende (hartjesemoji, ik weet niet hoe dat moet).quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:07 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Absoluut niet bezwaard voelen. Zonder ontvangers ook geen kerstpakkettenactieen dan vraag je niet eens echt voor jezelf terwijl jij ook een mooie kerst verdiend
Hoofdletter O en een plus aan elkaar, dus O + (zonder de spatie).quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:15 schreef Coeus het volgende:
[..]
Lief. Mijn kerst is mooi als mijn dochter blij is. Dat is voldoende (hartjesemoji, ik weet niet hoe dat moet).
toppert ben jequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:19 schreef Viv het volgende:
[..]
Hoofdletter O en een plus aan elkaar, dus O + (zonder de spatie).
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:19 schreef Viv het volgende:
[..]
Hoofdletter O en een plus aan elkaar, dus O + (zonder de spatie).
Dat begrijp ik helemaal maar ik hoop dat je bij je wensen óók iets fijns voor jezelf vermeld hebt. Want ook jezelf niet vergeten is belangrijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:15 schreef Coeus het volgende:
[..]
Lief. Mijn kerst is mooi als mijn dochter blij is. Dat is voldoende (hartjesemoji, ik weet niet hoe dat moet).
Wat lief van je. Dat heb ik eigenlijk niet echt gedaan maar ik mag vast douchegel van dochter mee gebruikenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 09:41 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat begrijp ik helemaal maar ik hoop dat je bij je wensen óók iets fijns voor jezelf vermeld hebt. Want ook jezelf niet vergeten is belangrijk
Hoeveel kwam je te kort?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:59 schreef Coeus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |