@slijkiequote:Op maandag 24 oktober 2022 00:11 schreef Viv het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Ik kan dinsdagavond mailen om ons officieel aan te melden (morgen niet thuis en geen tijd).![]()
@:fogel @:bami ik houd jullie op de hoogte voor wat betreft de verzendkosten.
Wil je dat ik een extra oproep op de fp zet?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:15 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:viv ik kan de OP weer niet bewerken![]()
Anyways. Het was een heftig klusje, maarrrrr ik heb wat getallen voor jullie!
33 pakketten zijn er al aangemeld om weg te geven
15 ontvangers hebben zich aangemeld
oftewel iedere ontvanger krijgt 2 pakketten!![]()
![]()
![]()
nee alle gekheid op een stokje....
MELD JE AAN MENSEN, WE HEBBEN DUS GENOEG PAKKETTEN.
Liefs,KI (en SK)
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wil je dat ik een extra oproep op de fp zet?
Ja graag!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wil je dat ik een extra oproep op de fp zet?
dat 2 pakketten was natuurlijk een grapje, onze ervaring leert dat we meestal nog wel een run op pakketten krijgen. Mensen hebben tot ergens schaamte om zich op te geven. Heel begrijpelijk maar niet nodig.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..](lijkt me beter om meer mensen blij te maken dan iedereen 2 pakketten te geven).
Lukt het nu weer?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:15 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:viv ik kan de OP weer niet bewerken![]()
quote:
Uno momento por favor. Kom net binnen, dus komt er zo aan.quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:34 schreef DJMO het volgende:
https://frontpage.fok.nl/(...)zoekt-ontvanger.html
Gewoon ook opgevenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:16 schreef Bubbel-Urp het volgende:
Deze reactie is geen nuttige bijdrage. Ik wilde enkel mijn verbazing aangeven voor dit prachtige initiatief. Gewoon; prachtig initiatief! Door mijn medische en dus belabberde financiële situatie ben ik niet in staat te geven, anders zou ik dit wel graag hebben gedaan. Ontvangen doe ik niet aan, omdat ik me soms al leech genoeg voel (WMO enzo). Evengoed, thumbs up voor deze prachtige actie!
Dit dusquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon ook opgevenOok jij mag dat
Iedereen mag een gelukkige kerst hebbenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:16 schreef Bubbel-Urp het volgende:
Deze reactie is geen nuttige bijdrage. Ik wilde enkel mijn verbazing aangeven voor dit prachtige initiatief. Gewoon; prachtig initiatief! Door mijn medische en dus belabberde financiële situatie ben ik niet in staat te geven, anders zou ik dit wel graag hebben gedaan. Ontvangen doe ik niet aan, omdat ik me soms al leech genoeg voel (WMO enzo). Evengoed, thumbs up voor deze prachtige actie!
Je lijkt me juist bij uitstek een perfecte kandidaatquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:16 schreef Bubbel-Urp het volgende:
Meld je alsjeblieft aan, echtquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:16 schreef Bubbel-Urp het volgende:
Ik vind het persoonlijk wel het leukst als het naar FOK!kers gaat, maar misschien kunnen we proberen op zo een manier als hierboven nieuwe leden/bekendheid te creëeren als er echt te weinig ontvangers zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 06:58 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ben werkzaam in een stichting tegen armoede, wellicht kan ik daar iets kwijt? Deze stichting helpt 450 pashouders (voedselbanknorm+10%), heeft een supermarktje waar tegen 70% van de inkoopsprijs (wat iedereen dus in de supermarkt betaalt) boodschappen gedaan kunnen worden. Met de naastgelegen kringloop wordt die 30% goed gemaakt, huur betaald en vast personeel. Ik zou een actie kunnen opzetten waarin ik een aantal pakketten (liefst random-pakketten) weggeef door pashouders die elkaar opgeeft. Zal bij goedkeuring eens een balletje opgooien.
Dat is mijn insteek ook. Heb pas een stukje geschreven op de FP over deze stichting/kringloop om een win/win situatie te creëren. Ik wil er uiteraard een notitie bij maken dat het pakket mogelijk is gemaakt door FOK!, met een kleine uitleg wat FOK! inhoud. Het "grab and go" principe ben ik niet zo van. Voor iets, hoort immers iets.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 07:29 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk wel het leukst als het naar FOK!kers gaat, maar misschien kunnen we proberen op zo een manier als hierboven nieuwe leden/bekendheid te creëeren als er echt te weinig ontvangers zijn
Snap ik, iets geven is makkelijker dan iets vragen. In dat geval zou ik zeggen: schroom niet om te vragen, we geven met liefdequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:57 schreef Viv het volgende:
@:_UserName_ het is meestal (of altijd?) wel zo dat er in eerste instantie meer gevers dan ontvangers zich opgeven voor deze actie, maar uiteindelijk trekt dat wel recht. Ontvangers moeten vaak eerst de "een-ander-kan-het-vast-beter-gebruiken"-drempel over.![]()
Een enkele keer blijft er een pakket over dat dan niet naar een FOK!ker gaat, maar naar een naaste van een FOK!ker (en alleen als de gever daar okay mee is).
Ook ik zie mijn pakket liever binnen FOK!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 07:29 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk wel het leukst als het naar FOK!kers gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |