Zie OPquote:
Grmblquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:49 schreef Viv het volgende:
[..]
Zie OPaanmelden gaat altijd via de mail.
Ouwe mopperkont ben je. Mail nou maar, dan hoef je ook geen toneel meer te spelenquote:
Ik heb wel gemaild, maar geen auto bericht gehad. Vraag me nu af of mijn mail wel is binnen gekomen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:44 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling van dat auto bericht, dat is de bevestiging. Zodat iedereen weet dat het even duurt.
Ook niet bij je spam/junkmail?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik heb wel gemaild, maar geen auto bericht gehad. Vraag me nu af of mijn mail wel is binnen gekomen.
Goed dat je t vraagt! We hebben je mail binnen. Volgens mij kwam die bij ons als spam binnen, dus misschien daarom geen autoreplyquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik heb wel gemaild, maar geen auto bericht gehad. Vraag me nu af of mijn mail wel is binnen gekomen.
Top!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:29 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Goed dat je t vraagt! We hebben je mail binnen. Volgens mij kwam die bij ons als spam binnen, dus misschien daarom geen autoreply
Slim van je, ik moet ook iemand zo ver zien te krijgenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:24 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb ook geen mail gestuurd maar als t goed is @:MaJo wel?
Jazekerquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:24 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb ook geen mail gestuurd maar als t goed is @:MaJo wel?
In dit geval beetje stom om mezelf te mailen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:55 schreef Fogel het volgende:
Ik heb ook geen mail gestuurd, maar wel geld aan de shopper. Komt allemaal wel goed![]()
Ja dat wordt een uitgebreide en liefdevolle mail naar Superkimmy sturen dat jij je graag aan meldt voor dee actie als shopper.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:47 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
In dit geval beetje stom om mezelf te mailen.
Normaal moet er wel een mail komen van of de shopper/donateur of de gever.
Zeker, je kan tot half december je pakket versturen. En sommige pakketten kun je bezorgen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 01:26 schreef heywoodu het volgende:
Ik wil me samen met mijn vriendin opgeven, een donateur-shopper-situatie wordt dat
We zijn tot half november niet in het land, maar dat is nog ruim op tijd toch?
Mocht het niet lukken iemand te vinden. Dan laat maar wetenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Slim van je, ik moet ook iemand zo ver zien te krijgen
Volgens mij hebben we juist shopper tekort. :-).quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:00 schreef Speedfight het volgende:
Hoi,
Ik ben nu shopper voor -gt- en Starflyer, maar mocht een shopper nog een donateur zoeken dan zou je misschien voor -gt- kunnen shoppen.
Ik hoor het graag!
Oke, anders doe ik ze beide gewoon hoor, want ik vind het wel leuk om te doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:58 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we juist shopper tekort. :-).
Kunnen de donateurs die nog geen shopper hebben dat anders nog een keer laten weten hier? Want van sommige krijgen we mail dat ze donateur zijn en nog een shopper zoeken, maar dat allemaal ook nog bijhouden is best wel veel
@slijkiequote:Op maandag 24 oktober 2022 00:11 schreef Viv het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Ik kan dinsdagavond mailen om ons officieel aan te melden (morgen niet thuis en geen tijd).![]()
@:fogel @:bami ik houd jullie op de hoogte voor wat betreft de verzendkosten.
Wil je dat ik een extra oproep op de fp zet?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:15 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:viv ik kan de OP weer niet bewerken![]()
Anyways. Het was een heftig klusje, maarrrrr ik heb wat getallen voor jullie!
33 pakketten zijn er al aangemeld om weg te geven
15 ontvangers hebben zich aangemeld
oftewel iedere ontvanger krijgt 2 pakketten!![]()
![]()
![]()
nee alle gekheid op een stokje....
MELD JE AAN MENSEN, WE HEBBEN DUS GENOEG PAKKETTEN.
Liefs,KI (en SK)
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wil je dat ik een extra oproep op de fp zet?
Ja graag!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wil je dat ik een extra oproep op de fp zet?
dat 2 pakketten was natuurlijk een grapje, onze ervaring leert dat we meestal nog wel een run op pakketten krijgen. Mensen hebben tot ergens schaamte om zich op te geven. Heel begrijpelijk maar niet nodig.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..](lijkt me beter om meer mensen blij te maken dan iedereen 2 pakketten te geven).
Lukt het nu weer?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:15 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:viv ik kan de OP weer niet bewerken![]()
quote:
Uno momento por favor. Kom net binnen, dus komt er zo aan.quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:34 schreef DJMO het volgende:
https://frontpage.fok.nl/(...)zoekt-ontvanger.html
Gewoon ook opgevenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:16 schreef Bubbel-Urp het volgende:
Deze reactie is geen nuttige bijdrage. Ik wilde enkel mijn verbazing aangeven voor dit prachtige initiatief. Gewoon; prachtig initiatief! Door mijn medische en dus belabberde financiële situatie ben ik niet in staat te geven, anders zou ik dit wel graag hebben gedaan. Ontvangen doe ik niet aan, omdat ik me soms al leech genoeg voel (WMO enzo). Evengoed, thumbs up voor deze prachtige actie!
Dit dusquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon ook opgevenOok jij mag dat
Iedereen mag een gelukkige kerst hebbenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:16 schreef Bubbel-Urp het volgende:
Deze reactie is geen nuttige bijdrage. Ik wilde enkel mijn verbazing aangeven voor dit prachtige initiatief. Gewoon; prachtig initiatief! Door mijn medische en dus belabberde financiële situatie ben ik niet in staat te geven, anders zou ik dit wel graag hebben gedaan. Ontvangen doe ik niet aan, omdat ik me soms al leech genoeg voel (WMO enzo). Evengoed, thumbs up voor deze prachtige actie!
Je lijkt me juist bij uitstek een perfecte kandidaatquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:16 schreef Bubbel-Urp het volgende:
Meld je alsjeblieft aan, echtquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:16 schreef Bubbel-Urp het volgende:
Ik vind het persoonlijk wel het leukst als het naar FOK!kers gaat, maar misschien kunnen we proberen op zo een manier als hierboven nieuwe leden/bekendheid te creëeren als er echt te weinig ontvangers zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 06:58 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ben werkzaam in een stichting tegen armoede, wellicht kan ik daar iets kwijt? Deze stichting helpt 450 pashouders (voedselbanknorm+10%), heeft een supermarktje waar tegen 70% van de inkoopsprijs (wat iedereen dus in de supermarkt betaalt) boodschappen gedaan kunnen worden. Met de naastgelegen kringloop wordt die 30% goed gemaakt, huur betaald en vast personeel. Ik zou een actie kunnen opzetten waarin ik een aantal pakketten (liefst random-pakketten) weggeef door pashouders die elkaar opgeeft. Zal bij goedkeuring eens een balletje opgooien.
Dat is mijn insteek ook. Heb pas een stukje geschreven op de FP over deze stichting/kringloop om een win/win situatie te creëren. Ik wil er uiteraard een notitie bij maken dat het pakket mogelijk is gemaakt door FOK!, met een kleine uitleg wat FOK! inhoud. Het "grab and go" principe ben ik niet zo van. Voor iets, hoort immers iets.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 07:29 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk wel het leukst als het naar FOK!kers gaat, maar misschien kunnen we proberen op zo een manier als hierboven nieuwe leden/bekendheid te creëeren als er echt te weinig ontvangers zijn
Snap ik, iets geven is makkelijker dan iets vragen. In dat geval zou ik zeggen: schroom niet om te vragen, we geven met liefdequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:57 schreef Viv het volgende:
@:_UserName_ het is meestal (of altijd?) wel zo dat er in eerste instantie meer gevers dan ontvangers zich opgeven voor deze actie, maar uiteindelijk trekt dat wel recht. Ontvangers moeten vaak eerst de "een-ander-kan-het-vast-beter-gebruiken"-drempel over.![]()
Een enkele keer blijft er een pakket over dat dan niet naar een FOK!ker gaat, maar naar een naaste van een FOK!ker (en alleen als de gever daar okay mee is).
Ook ik zie mijn pakket liever binnen FOK!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 07:29 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk wel het leukst als het naar FOK!kers gaat.
Niet streng, gewoon duidelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:17 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik wil niet overkomen als een zeur, maar merk dat ik in dit topic soms wel wat strenger moet zijn….
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |