Die krijg je dus zodra ze jullie hebben gekoppeld aan een ontvangerquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:09 schreef _UserName_ het volgende:
Aah, kijk. Slim. Ik denk, er komt nog een aanvullende mail handmatig. Zal netjes mijn beurt afwachten
Ik ga gewoon veel te snel, dit is de actie voor 2023, toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die krijg je dus zodra ze jullie hebben gekoppeld aan een ontvanger
Moet dat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:43 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Nee want je hebt geen mail gestuurd!
Zie OPquote:
Grmblquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:49 schreef Viv het volgende:
[..]
Zie OPaanmelden gaat altijd via de mail.
Ouwe mopperkont ben je. Mail nou maar, dan hoef je ook geen toneel meer te spelenquote:
Ik heb wel gemaild, maar geen auto bericht gehad. Vraag me nu af of mijn mail wel is binnen gekomen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:44 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling van dat auto bericht, dat is de bevestiging. Zodat iedereen weet dat het even duurt.
Ook niet bij je spam/junkmail?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik heb wel gemaild, maar geen auto bericht gehad. Vraag me nu af of mijn mail wel is binnen gekomen.
Goed dat je t vraagt! We hebben je mail binnen. Volgens mij kwam die bij ons als spam binnen, dus misschien daarom geen autoreplyquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik heb wel gemaild, maar geen auto bericht gehad. Vraag me nu af of mijn mail wel is binnen gekomen.
Top!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:29 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Goed dat je t vraagt! We hebben je mail binnen. Volgens mij kwam die bij ons als spam binnen, dus misschien daarom geen autoreply
Slim van je, ik moet ook iemand zo ver zien te krijgenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:24 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb ook geen mail gestuurd maar als t goed is @:MaJo wel?
Jazekerquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:24 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb ook geen mail gestuurd maar als t goed is @:MaJo wel?
In dit geval beetje stom om mezelf te mailen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:55 schreef Fogel het volgende:
Ik heb ook geen mail gestuurd, maar wel geld aan de shopper. Komt allemaal wel goed![]()
Ja dat wordt een uitgebreide en liefdevolle mail naar Superkimmy sturen dat jij je graag aan meldt voor dee actie als shopper.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:47 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
In dit geval beetje stom om mezelf te mailen.
Normaal moet er wel een mail komen van of de shopper/donateur of de gever.
Zeker, je kan tot half december je pakket versturen. En sommige pakketten kun je bezorgen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 01:26 schreef heywoodu het volgende:
Ik wil me samen met mijn vriendin opgeven, een donateur-shopper-situatie wordt dat
We zijn tot half november niet in het land, maar dat is nog ruim op tijd toch?
Mocht het niet lukken iemand te vinden. Dan laat maar wetenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Slim van je, ik moet ook iemand zo ver zien te krijgen
Volgens mij hebben we juist shopper tekort. :-).quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:00 schreef Speedfight het volgende:
Hoi,
Ik ben nu shopper voor -gt- en Starflyer, maar mocht een shopper nog een donateur zoeken dan zou je misschien voor -gt- kunnen shoppen.
Ik hoor het graag!
Oke, anders doe ik ze beide gewoon hoor, want ik vind het wel leuk om te doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:58 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we juist shopper tekort. :-).
Kunnen de donateurs die nog geen shopper hebben dat anders nog een keer laten weten hier? Want van sommige krijgen we mail dat ze donateur zijn en nog een shopper zoeken, maar dat allemaal ook nog bijhouden is best wel veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |