Misschien kan @MaJo die van jullie sturen? Zij heeft ons vorig jaar ook gemaild.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:36 schreef CoolGuy het volgende:
Ehhh, ik moet een mailtje sturen, maar dat wil ik niet want ik heb geen anonieme emailadressen.
Ik kan wel een anonieme emailadres voor je aanmaken brownyummiebear1985@yopmail.comquote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:36 schreef CoolGuy het volgende:
Ehhh, ik moet een mailtje sturen, maar dat wil ik niet want ik heb geen anonieme emailadressen.
Dus je wil me effectief gewoon je wachtwoord geven is wat je zegt?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kan wel een anonieme emailadres voor je aanmaken brownyummiebear1985@yopmail.com
Ja hoor, ik mail wel @CoolGuyquote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:10 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Misschien kan @:majo die van jullie sturen? Zij heeft ons vorig jaar ook gemaild.
Overigens heeft volgens mij nog nooit iemand ons anoniem gemaild. Maar dat weet ik niet zeker, want ik kijk eigenlijk alleen naar de FOK!naam en bij ontvangers uiteraard naar adres
Die heeft hij gevondenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:09 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Was dat mailtje van net van jou? Het helpt ons enorm als je zelf een shopper zoekt en die toevoegt. Zie OP
Ja (ik dacht dat ik mijn fok nick had toegevoegd). En ja, gedaan. Dank je @DJMOquote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:09 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Was dat mailtje van net van jou? Het helpt ons enorm als je zelf een shopper zoekt en die toevoegt. Zie OP
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, ik. Jij draagt bij in de vorm van het daadwerkelijke shoppen (dat moet je mij niet laten doen), en ik betaal (óók de verzendkosten).
- Ik hoef niet voor elke 5 euro te weten of dat OK is. Gewoon doen.
- Laat me maar weten of je het geld vooraf wil hebben of achteraf de rekening in wil dienen.
- Als je nog iets wil nemen maar daarmee overschrijdt je de afgesproken grens met een paar euro, gewoon doen.
- Geen zorgen maken over dat geld, dat doe ik ook niet.
- Ik ben vrijwel elke dag op FOK! (behalve als ik ziek ben, dan lig ik wel een week in bed half dood) dus een DM/PM beantwoord ik ook binnen een dag.
- Geld overmaken wordt dus ook gedaan binnen diezelfde dag. Als jij zegt 'nou, nu zou ik wel iets van geld willen zien' dan wordt dat binnen een dag overgemaakt.
Volgens mij is dat wel het belangrijkste?
Tja, het is niet volgens de spelregels, maar ik zou het meer dan prima vinden als @MaJo en ik aan jou gekoppeld worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:31 schreef Ireth het volgende:
Onze financiële situatie was ruk, is ruk en blijft ruk![]()
Dus ik zou me heel graag weer op willen geven als ontvanger met mijn gezin
Als er iemand is die zou willen shoppen dan hoor ik het graag.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 07:44 schreef Reggie200 het volgende:
Nadat ik de afgelopen 2 jaren mezelf als ontvanger had opgegeven ben ik nu in betere wateren beland en wil ik me opgeven als donateur.
Als je nog geen shopper hebt, zou ik wel graag namens jou willen shoppen?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:24 schreef Reggie200 het volgende:
[..]
Als er iemand is die zou willen shoppen dan hoor ik het graag.
Goed lijstje! Iemand die mijn shopper wil zijn?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, ik. Jij draagt bij in de vorm van het daadwerkelijke shoppen (dat moet je mij niet laten doen), en ik betaal (óók de verzendkosten).
- Laat me maar weten of je het geld vooraf wil hebben of achteraf de rekening in wil dienen.
- Als je nog iets wil nemen maar daarmee overschrijdt je de afgesproken grens met een paar euro, gewoon doen.
- Ik ben vrijwel elke dag op FOK! (behalve als ik ziek ben, dan lig ik wel een week in bed half dood) dus een DM/PM beantwoord ik ook binnen een dag.
- Geld overmaken wordt dus ook gedaan binnen diezelfde dag. Als jij zegt 'nou, nu zou ik wel iets van geld willen zien' dan wordt dat binnen een dag overgemaakt.
Er lijkt een tekort aan shoppers dus ik vorm weer een duo met F_r en dan gaat het gewoon per post ipv persoonlijk bezorgen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:03 schreef laziness het volgende:
Ik wil doneren en zoek een shopper rond de lijn Den Haag - Nordhorn. Dit is een route die we de komende tijd vaak rijden dus dan kan ik het pakket ophalen en bezorgen.
quote:
Misschien zit de ontvanger wel bij mij in de buurtquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:08 schreef laziness het volgende:
[..]
Er lijkt een tekort aan shoppers dus ik vorm weer een duo met F_r en dan gaat het gewoon per post ipv persoonlijk bezorgen.
[..]
Mooi lijstje!quote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mooie tijd was datquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:57 schreef Ireth het volgende:
"We" lopen gewoon al ruim 12 jaar!!
Link
Ja heb net ff wat topics terug gelezen, zag een hoop namen die er nu niet meer zijn. ElisaB, Cath22, Frédéric, Ynske... ligt een stukje historie...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Mooie tijd was dat![]()
Ik sla dit jaar even over, maar volgend jaar ben ik zeker weer van de partij
@Ynske is nog/weer actief hoor!quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja heb net ff wat topics terug gelezen, zag een hoop namen die er nu niet meer zijn. ElisaB, Cath22, Frédéric, Ynske... ligt een stukje historie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |