ElisaB is er nog onder een andere nick. Idem voor de 2e user die je noemt/waarvan ik denk dat je die bedoelt..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja heb net ff wat topics terug gelezen, zag een hoop namen die er nu niet meer zijn. ElisaB, Cath22, Frédéric, Ynske... ligt een stukje historie...
Wat is je vraag precies?quote:
En wie coördineert dat?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:42 schreef Viv het volgende:
[..]
Wat is je vraag precies?
Wie zich opgeeft als shopper/donateur/gever/ontvanger gaat er vanzelfsprekend mee akkoord dat er enige privégegevens uitgewisseld worden, onderling of via de organisatie. Wie dat niet wenst, doet niet mee.
Zoals in de OP beschreven staat zijn dat KapiteinIglo en Superkimmiquote:
KapiteinIglo en Superkimmi, zoals in de OP vermeld staat.quote:
Dat klinkt inderdaad vertrouwelijk. Kapitein Iglo en Superkimmi.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:48 schreef Viv het volgende:
[..]
KapiteinIglo en Superkimmi, zoals in de OP vermeld staat.
Zij zijn overigens geen onderdeel van de FOK!-crew, het is een initiatief van users, voor users. Daarom heet dit subforum ook FHF, FOK!kers helpen FOK!kers.
Uiteraard goed om bewust van te zijn hoor!quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:50 schreef rosita1 het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad vertrouwelijk. Kapitein Iglo en Superkimmi.
Nee, het was gewoon een comment, gewoon om even rekening mee te houden. Het is natuurlijk via een megagroot en bekend, alom gelezen forum, dus dat je rekening houdt met dit soort dingetjesLeuke actie!
Als je nog geen shopper hebt ,dan wil ik dat graag zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Goed lijstje! Iemand die mijn shopper wil zijn?
Ja leuk, we dmen welquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:16 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Als je nog geen shopper hebt, zou ik wel graag namens jou willen shoppen?
Vorig jaar had ik 3 pakketten samengesteld, 1x eigen pakket en 2x namens iemand anders geshopt.
Dit jaar kunnen we helaas geen gever zijn, maar ik zou het wel leuk vinden om 1 pakket te mogen shoppen
Dankjewel voor deze aanbieding! We hebben geen gezamenlijke rekening voor deze actie nee. Als organisatie ontvangen we eigenlijk geen geld, behalve van de donateurs waarvoor wij pakketten shoppen (zoals anderen in dit topic ook doen).quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:37 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb veel minderejaren gekend en wil graag een financieel steentje bijdragen voor een bepaald bedrag. Hebben jullie een gezamenlijke rekening waarop gedoneerd kan worden? De donatie zal niet voor een heel pakket zijn maar ik denk dat alle beetjes helpen voor wie het wat minder heeft. Tof dat jullie dit weer doen!
Ik wil vanavond of morgen op de fp nog wel een berichtje zetten met link naar dit topic?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:49 schreef superkimmi het volgende:
En in brede zin: tof dat de eerste aanmeldingen ook op de mail al binnenstromen!![]()
Ik zie vooral in het einde van het vorige topic nog wel wat mensen staan die willen doneren/shoppen. Misschien kan iedereen die nog geen koppel heeft gevormd (donateurs en shoppers) ook daar nog even kijken en de mensen die hebben aangegeven mee te willen doen via quote of dm benaderen?
En zoals elk jaar lopen de gevers op de ontvangers vooruit. Ondanks dat dit natuurlijk in principe een supergoed teken is, hierbij weer de omroep: schroom niet als ontvanger. Als je twijfelt, behoor je waarschijnlijk zeker tot de doelgroep
Oke, kan ik worden gekoppeld met een shopper dat ik daarin bijdraag aan de kosten voor een (nog mooier) pakket?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:46 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Dankjewel voor deze aanbieding! We hebben geen gezamenlijke rekening voor deze actie nee. Als organisatie ontvangen we eigenlijk geen geld, behalve van de donateurs waarvoor wij pakketten shoppen (zoals anderen in dit topic ook doen).
Wel zijn er in het verleden verschillende initiatieven geweest waar je misschien iets mee kan:
- verzendkosten sponsoren, zodat iemand die een pakket maakt met zelf geen oneindig budget toch weer wat extra’s kan kopen.
- samen met iemand anders donateur worden van een pakket en allebei een deel vh bedrag aan dezelfde shopper overmaken.
- vorig jaar nog hebben we 5 grotere wensen (zie vragenlijst) laten uitkomen van mensen. Maar dat ging juist om iemand die een aanzienlijk bedrag wilde doneren, maar verspreid over meerdere pakketten. Misschien kan zoiets wel met iemands kleinere wens :-).
Enz enz. Wellicht voelt een van de gevers zich wel geroepen om samen met jou tot een nog mooier pakket te komen.
Dit wil ik ook wel overwegen inderdaadquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:37 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb veel minderejaren gekend en wil graag een financieel steentje bijdragen voor een bepaald bedrag. Hebben jullie een gezamenlijke rekening waarop gedoneerd kan worden? De donatie zal niet voor een heel pakket zijn maar ik denk dat alle beetjes helpen voor wie het wat minder heeft. Tof dat jullie dit weer doen!
Oh dat zou heel fijn zijn! Ik kan wel doneren maar ben fysiek niet in staat zelf te shoppen nl. Als jij dat op je kunt nemen, zorgen we samen voor een fijne kerst voor iemand andersquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:22 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Als je nog geen shopper hebt ,dan wil ik dat graag zijn.
Het was vorig jaar erg leuk om shopper te zijn.
Info staat hierbovenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit wil ik ook wel overwegen inderdaadgraag info.
Wellicht kunnen we samen een shopper zoeken voor ons gebundelde budget. Dan kan er later een ontvanger aan worden gekoppeld. Hoe meer mensen we blij kunnen maken hoe beterquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit wil ik ook wel overwegen inderdaadgraag info.
Altijd welkom natuurlijk!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik wil vanavond of morgen op de fp nog wel een berichtje zetten met link naar dit topic?
Stuur me even een DMquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wellicht kunnen we samen een shopper zoeken voor ons gebundelde budget. Dan kan er later een ontvanger aan worden gekoppeld. Hoe meer mensen we blij kunnen maken hoe beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |