Me tooquote:Op zondag 16 oktober 2022 01:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wil liever het gesprek met Jeff en Wendy horen
Altijd 1 slaapstream rond middernacht helaas.quote:Op zondag 16 oktober 2022 01:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Luie regie, 1 stream op een sloaptablet en op de andere 2 gesprekken en je hoort alleen Babet en Berend en heel af en toe Leila
Dat ken ik niet, maar ik gok dat het niet rustgevend is?quote:Op zondag 16 oktober 2022 01:35 schreef Moeraskat het volgende:
Het lijkt wel of babet per ongeluk methylfenidaat ingenomen heeft
Soort ritalinquote:Op zondag 16 oktober 2022 01:36 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat ken ik niet, maar ik gok dat het niet rustgevend is?
Ik weet het, ben er vaak laatquote:Op zondag 16 oktober 2022 01:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Altijd 1 slaapstream rond middernacht helaas.
Ik ookquote:Op zondag 16 oktober 2022 01:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik weet het, ben er vaak laat
Net als in de loodsquote:Op zondag 16 oktober 2022 01:47 schreef HappyCharly het volgende:
We moeten wel lief zijn voor elkaar [ link | afbeelding ]
Nee daar moeten ze elkaar juist de tent uit vechtenquote:Op zondag 16 oktober 2022 01:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
mijn lat voor de loods ligt wat lager..
trusten!quote:Op zondag 16 oktober 2022 01:51 schreef ledn81 het volgende:
Berend is de beste restaurant manager van NL zoals hij het verteld. Maar ondertussen zit meneer al een paar maanden in een sneue loods in Lelystad.
Ik ben er klaar mee voor vanavond. Slaap lekker![]()
Inderdaadquote:Op zondag 16 oktober 2022 01:53 schreef HappyCharly het volgende:
Het verbaast me sowieso hoe mensen zoooooooooo positief over zichzelf kunnen praten. Aan één stuk door veren in hun eigen reet, uiteraard gezegd door anderen. Doe ik iets helemaal verkeerd in mijn baan ofzo
trusten!quote:Op zondag 16 oktober 2022 01:51 schreef ledn81 het volgende:
Berend is de beste restaurant manager van NL zoals hij het verteld. Maar ondertussen zit meneer al een paar maanden in een sneue loods in Lelystad.
Ik ben er klaar mee voor vanavond. Slaap lekker![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel veel waardering krijg voor mijn werk, van mijn werkgeverquote:Op zondag 16 oktober 2022 01:53 schreef HappyCharly het volgende:
Het verbaast me sowieso hoe mensen zoooooooooo positief over zichzelf kunnen praten. Aan één stuk door veren in hun eigen reet, uiteraard gezegd door anderen. Doe ik iets helemaal verkeerd in mijn baan ofzo
Zouden ze daar op geselecteerd zijn? Om hun superioriteit te kunnen displayen zodat wij klootjesvolk weten wat de norm is in de wereld?quote:Op zondag 16 oktober 2022 01:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Men die daar zit is veel beter dan het voetvolk buiten de loods
Juistquote:Op zondag 16 oktober 2022 01:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zouden ze daar op geselecteerd zijn? Om hun superioriteit te kunnen displayen zodat wij klootjesvolk weten wat de norm is in de wereld?
Dat vind ik fijn voor jouquote:Op zondag 16 oktober 2022 01:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel veel waardering krijg voor mijn werk, van mijn werkgever
Ik vind ook dat een complimentje heel belangrijk is, dat doet een mens goed!quote:
Zoals Febo snackbar in Nederland. Tijdens Dgk gingen ze "achter" een kroketje eten en is de naam FEBO daarvoor ontstaan.quote:
serieus? lolligquote:Op zondag 16 oktober 2022 02:05 schreef Flory het volgende:
[..]
Zoals Febo snackbar in Nederland. Tijdens Dgk gingen ze "achter" een kroketje eten en is de naam FEBO daarvoor ontstaan.
Dames naar bed gegaan, heb het ff gemist?quote:Op zondag 16 oktober 2022 02:13 schreef Flory het volgende:
Ah Jeff weer dat heel kamer 3 hem eruit wil hebben, nu in gesprek met Berend.
Naar bed weet ik niet, ging iemand koffie zetten ofzo?quote:Op zondag 16 oktober 2022 02:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dames naar bed gegaan, heb het ff gemist?
ik kan haar wel missen...quote:Op zondag 16 oktober 2022 02:16 schreef Flory het volgende:
Leila loopt ook nog rond, die wil ook niks missen
Heb geen last van Leila, ze werd ook veel buitengesloten en over geluld, hou ik niet vanquote:
ik vind haar weinig toevoegen, dus niet zo boeiend om naar te kijkenquote:Op zondag 16 oktober 2022 02:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb geen last van Leila, ze werd ook veel buitengesloten en over geluld, hou ik niet van
Ze krijgt ook niet veel kans, nu ook, Babet heeft weer het hoogste woord. Wendy en Leila hoor je amperquote:Op zondag 16 oktober 2022 02:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vind haar weinig toevoegen, dus niet zo boeiend om naar te kijken
Wendy laat op andere momenten meer van zich horen. Babette hoor je altijd overal bovenuit. Leila vind ik niet boeiend, plus totaal anders in haar intro dan ze nu overkomt. Weet niet of ze het heel leuk vindt daar?quote:Op zondag 16 oktober 2022 02:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze krijgt ook niet veel kans, nu ook, Babet heeft weer het hoogste woord. Wendy en Leila hoor je amper
Dan wordt de COS stil vrees ikquote:Op zondag 16 oktober 2022 02:29 schreef HappyCharly het volgende:
Ik zie geen rest.. alleen slapende mensen en jeff die gaat slapen..
Jup, geen beelden van buiten meerquote:Op zondag 16 oktober 2022 02:29 schreef HappyCharly het volgende:
Ik zie geen rest.. alleen slapende mensen en jeff die gaat slapen..
Welterusten, ik houd de wachtquote:Op zondag 16 oktober 2022 02:30 schreef Flory het volgende:
[..]
Jup, geen beelden van buiten meer![]()
Slaap lekker![]()
Ik ga mijn ronde met de hond doen (man heeft nachtdienst) en dan gaan hier de lampjes ook uit. heb Babet wel even genoeg gehoord voor vanavond en volgens mij heeft Berend een pilsje te veel op, hij is wel heel luidruchtigquote:Op zondag 16 oktober 2022 02:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan wordt de COS stil vrees ik
Succes! Ik ga ook maar slapen, blijkbaar mogen we de gesprekken niet meer zienquote:Op zondag 16 oktober 2022 02:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Welterusten, ik houd de wacht
Ah doen wij de nachtdienst vandaagquote:Op zondag 16 oktober 2022 02:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Welterusten, ik houd de wacht
Ze slapenquote:
Het is vaak weinig boeiend in de vroege ochtend.quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:11 schreef Dotteke het volgende:
De streams staan wel steeds op dezelfde personen, gisteren morgen ook al op die paar die op de grond liggen nu ook weer.
Niet veel verandering van de beelden.
Nog geen Eric gespot vanmorgen.
Klopt.quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:20 schreef engine het volgende:
[..]
Het is vaak weinig boeiend in de vroege ochtend.
Ja Erik met zijn maniertjes is best grappig om te zien. Maar Bert was leuker met zijn monologen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt.
Dan mis ik Bertdie gaf je nog een leuke monoloog
Eric mag ik ook graag naar kijken smorgen als hij zo bezig is.
Ja dat was zeker leuk. Erik is zeker grappig, het lijkt wel of hij alles op de automatische piloot doet.quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ja Erik met zijn maniertjes is best grappig om te zien. Maar Bert was leuker met zijn monologen.
Morningquote:Op zondag 16 oktober 2022 07:21 schreef engine het volgende:
Vandaag zal er ook weinig gebeuren. Vanavond gaat Erik op zijn dates. Denk niet dat ik ga kijken.
Hoop dat het leuk wordt voor Erikquote:Op zondag 16 oktober 2022 07:21 schreef engine het volgende:
Vandaag zal er ook weinig gebeuren. Vanavond gaat Erik op zijn dates. Denk niet dat ik ga kijken.
Yeahhhhhhh ruzie om verkeerd in gevulde bingovelletjesquote:Op zondag 16 oktober 2022 07:30 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Morning
Yes en die bingo was vanmiddag om 2 dacht ik toch? Misschien levert dat nog leuke streams op
Morguh Rhosynquote:Op zondag 16 oktober 2022 07:50 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Liggen er vier op een rijtje te slapen.
Lijkt me geen sleepparty want ik zie bij de muur Rupert. Dan zal daarnaast Imadindin liggen << die waren al slaapmatties. Wie zijn die andere 2?
Ik denk dat Eunice en Alicia naast Imadindin en Rupert liggen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Rhosyn
Geen idee, maar volgens mij lagen deze gisteren ook al zo. Vroeg mij al af waarom ze zo op de grond lagen
Ik heb geen idee zou zo maar kunnen. Ik zou niet lekker kunne. Slapen met zo camera de hele tijd op mij gericht.quote:Op zondag 16 oktober 2022 08:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat Eunice en Alicia naast Imadindin en Rupert liggen.
Die was erg hyper vannacht.... en weer bezig om zn piemel te laten zien...quote:Op zondag 16 oktober 2022 08:28 schreef Dotteke het volgende:
A< daar hebben we een fris gewassen Martin.
Heel normaal is dit niet.quote:Op zondag 16 oktober 2022 08:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Die was erg hyper vannacht.... en weer bezig om zn piemel te laten zien...
Sterker nog: seksueel grensoverschrijdendquote:Op zondag 16 oktober 2022 08:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heel normaal is dit niet.
[ afbeelding ]
Martin had zijn zender in zijn onderbroek gedaan. De meiden vonden dat vies.quote:Op zondag 16 oktober 2022 08:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heel normaal is dit niet.
[ afbeelding ]
Imadiquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:08 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben een snurker/ster daar
[ afbeelding ]
Zou leuk zijn als Martin eruit wordt gegooidquote:Op zondag 16 oktober 2022 08:50 schreef Seattle het volgende:
[..]
Sterker nog: seksueel grensoverschrijdend
Vind Martin wel leuk eerlijk gezegdquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:16 schreef D. het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Martin eruit wordt gegooid
Spraakmakend, dus meer kijkers, en Martin weg. Win/win
JAaa ik vind martin ook vermakelijkquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind Martin wel leuk eerlijk gezegd
Ik vind hem na Nadir het engste mannetje in huisquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind Martin wel leuk eerlijk gezegd
Echt geen gekneusde rib, ik heb dat net achter de rug en juist dat op bed liggen of draaien ging niet,[quote]quote:Op zondag 16 oktober 2022 08:10 schreef Rhosyn het volgende:
Martin staat op. Maakt netjes zijn bed op.
Nadir draait zich nog ff om.
Ik hoop dat ze een opdracht krijgen, en als Nadir 'auwieauwie ik kan niet meedoen' zegt, dat de regie zegt dat ze echt wel gezien hebben dat ie zich aansteltquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:23 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Echt geen gekneusde rib, ik heb dat net achter de rug en juist dat op bed liggen of draaien ging niet,
Ja, eens. Weten ze meer dan wat wij te zien gekregen? Eliminatie zit er nu wel echt aan te komen als er niemand uit zichzelf vertrekt. Ze zitten er nu ca 7 weken toch, straks 8quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:26 schreef Poesjuh het volgende:
Ik blijf het gek vinden dat iedereen gister brainstormde over eliminaties. En janet tegen maddy zei dat ze dit voor maandag moeten beslissen
Wanda zei ook al dat Maddy iets gehint had in die richtingquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:26 schreef Poesjuh het volgende:
Ik blijf het gek vinden dat iedereen gister brainstormde over eliminaties. En janet tegen maddy zei dat ze dit voor maandag moeten beslissen
Flink rente vragenquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:31 schreef Seattle het volgende:
Mja, morgen een verdienopdracht is wel logischer. Geld is op, alleen Isaac heeft nog 500.
Wel weer interessant om te zien wat er gebeurt als er niets te verdienen valt en iedereen Isaac aan gaat kijken.
Hoe zit dat eigenlijk met de 500 euro van Isaac? Wordt dat gewoon op de huisrekening gestort? Zou Maddy kunnen beslissen dat allemaal uit te geven aan rommel op bol.com?quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:31 schreef Seattle het volgende:
Mja, morgen een verdienopdracht is wel logischer. Geld is op, alleen Isaac heeft nog 500.
Wel weer interessant om te zien wat er gebeurt als er niets te verdienen valt en iedereen Isaac aan gaat kijken.
Ik denk het welquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met de 500 euro van Isaac? Wordt dat gewoon op de huisrekening gestort? Zou Maddy kunnen beslissen dat allemaal uit te geven aan rommel op bol.com?
Ugh, Marciano. Begin steeds een grotere hekel te krijgen aan die verwende kleuter. Die zeurstem. Hij praat dreinerig en drammerig. Houdt Kim K.aan het lijntje en laat zich de verzorging door haar lekker aanleunen. Wel zeuren, maar niet normaal bedanken. Zij zou het niet moeten doen, maar de manier waarop hij het ‘neemt’, bleeeegh.quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:29 schreef spapaars het volgende:
Dacht heel even dat meneer arrogant een ontbijtje ging maken voor hem en Kim (die doucht voor en na het slapen) maar nee, hij wacht wel.
[ afbeelding ]
Denk het wel, want het is niet de bedoeling dat Isaac zelf achter de computer kruipt om te bestellen. Volgens mij mag alleen Maddy datquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met de 500 euro van Isaac? Wordt dat gewoon op de huisrekening gestort? Zou Maddy kunnen beslissen dat allemaal uit te geven aan rommel op bol.com?
Ik vind het wel jammer dat Isaac het gewonnen heeft. Die is me veel te veel moraalridder en verstandig.quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:36 schreef Seattle het volgende:
[..]
Denk het wel, want het is niet de bedoeling dat Isaac zelf achter de computer kruipt om te bestellen. Volgens mij mag alleen Maddy dat
Goed verwoord.quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:34 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ugh, Marciano. Begin steeds een grotere hekel te krijgen aan die verwende kleuter. Die zeurstem. Hij praat dreinerig en drammerig. Houdt Kim K.aan het lijntje en laat zich de verzorging door haar lekker aanleunen. Wel zeuren, maar niet normaal bedanken. Zij zou het niet moeten doen, maar de manier waarop hij het ‘neemt’, bleeeegh.
Isaac gaat er lang op zitten denk ik. Die gaat misschien wel met 970.500 naar huis. Zie hem wel winnen namelijkquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat Isaac het gewonnen heeft. Die is me veel te veel moraalridder en verstandig.
Als Jeffrey het gewonnen had had de hele loods vol met kratten bier gestaan.
Kim is smoorverliefd op Marciano. En Marciano is een opportunist.quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:34 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ugh, Marciano. Begin steeds een grotere hekel te krijgen aan die verwende kleuter. Die zeurstem. Hij praat dreinerig en drammerig. Houdt Kim K.aan het lijntje en laat zich de verzorging door haar lekker aanleunen. Wel zeuren, maar niet normaal bedanken. Zij zou het niet moeten doen, maar de manier waarop hij het ‘neemt’, bleeeegh.
Of een pooltafelquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat Isaac het gewonnen heeft. Die is me veel te veel moraalridder en verstandig.
Als Jeffrey het gewonnen had had de hele loods vol met kratten bier gestaan.
Eric wordt vreemder en vreemder in zijn gedrag.quote:
Ah, daar kijken ze naarquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:48 schreef Rhosyn het volgende:
Die hoofden van Esther en JW als zij Eric bezig zien met zijn eten
quote:
een collage prachtigquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:55 schreef D. het volgende:
Ik heb even een samenvatting gemaakt
[ afbeelding ]
kunnen ze niet een hutje bouwen voor die 2quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:58 schreef spapaars het volgende:
Marciano informeert naar z'n ontbijt.
Kim ja zo, heb je je medicijn ingenomen?
ze zou hem gewoon een keer moeten antwoorden "ontbijt, ja graag, doe mij maar een boterhammetje en een kop koffie"quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:58 schreef spapaars het volgende:
Marciano informeert naar z'n ontbijt.
Kim ja zo, heb je je medicijn ingenomen?
Wel makkelijk om de schuld bij de mannen neer te leggenquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:00 schreef greysbones het volgende:
Eigenlijk is JW de oudere Marciano
die laat zich ook alles halen en aanleveren
Bij JW is het niet alleen Estherquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:03 schreef D. het volgende:
[..]
Wel makkelijk om de schuld bij de mannen neer te leggen
Ik heb zeker bij JW het idee dat Ether het uit zijn handen trekt als ie zelf iets zou willen halen
Ik doe een gokje...quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij JW is het niet alleen Esther![]()
![]()
hierquote:Op zondag 16 oktober 2022 01:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waar is @:moeraskat gebleven? Die was er net toch ook of van schrik weg door het geratel van Bep en Klep?
Wat een agressie tegen mensen die slapenquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:14 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jasper zou ze allemaal buiten schoppen die grond slapers zei hij gister tegen jeff en kim d
-55 ¤ die Maddy heeft geleendquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:31 schreef Seattle het volgende:
-55 ¤ die Maddy heeft geleendquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:31 schreef Seattle het volgende:
Ik denk op een aparte rekening anders had ze geen 55 euro hoeven te lenen van Isaacquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maddy heeft toestemming gevraagd, dat spreekt voor zich toch?quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
-55 ¤ die Maddy heeft geleend
[..]
Ik denk op een aparte rekening anders had ze geen 55 euro hoeven te lenen van Isaac
ze liegt 1 van de kerenquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:19 schreef Rhosyn het volgende:
Zit Kim K nu te liegen dat ze barst?
Ze zegt dat als een maatje van haar weg moet dat zij dan niet ook weg zou gaan. Want niets is belangrijker dan dit programma. En dat ze degene die weg moet dan wel later weer ziet.
En gisteren zat ze te beweren aan Marciano dat ze, bij wijze van spreken, dood zou gaan als hij weg moest. En heel boos en pissig. Dat ze het niet zou trekken etc etc
voor een dikkeborstquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:21 schreef greysbones het volgende:
kan iemand me vertellen waarom ze zo achterlijk achterover gaan liggen met de gewichtheffen
ze zetten zo wel heel veel druk op hun hersenpanquote:
lijkt me ook jaquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zetten zo wel heel veel druk op hun hersenpan
ze knappen vanzelf af die wimpersquote:
ik heb het ook nooit begrepen. Ik heb ooit zo'n ding gehad en geprobeerd ook... maar ik snap en zie het nut ook niet. Want er komt ook naar mijn mening amper of geen resultaatquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze knappen vanzelf af die wimpers
net als dat haar van Kim
een niet te volgen onlogische redenatie over het verbranden van energiequote:Op zondag 16 oktober 2022 10:36 schreef Moeraskat het volgende:
Wat vertelde Erik nou over eten en aankomen?
Gebeurt er nog IETSquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het aan mij lag...quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:41 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
een niet te volgen onlogische redenatie over het verbranden van energie
Dat hij afvalt zonder zijn tussendoortjesquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:36 schreef Moeraskat het volgende:
Wat vertelde Erik nou over eten en aankomen?
Een wimperkruller beschadigt de wimpers niet.quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze knappen vanzelf af die wimpers
net als dat haar van Kim
Ja, dat begreep ik, alleen zijn theorie was mij niet duidelijkquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:42 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dat hij afvalt zonder zijn tussendoortjes
Ze bestellen blondeer van hun zakgeld dacht ikquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:42 schreef HappyCharly het volgende:
Zouden ze ook haarverf krijgen?
Anders krijgen de meeste vrouwen toch stress over een tijdje
Zonder stoere straat taal 😉quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:00 schreef greysbones het volgende:
Eigenlijk is JW de oudere Marciano
die laat zich ook alles halen en aanleveren
Over tarot kaarten volgens mijquote:
ja iddquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:41 schreef HappyCharly het volgende:
En straks even wat haarproduct lenen van iemand, dan heeft hij er aandacht aan besteed
oh? Maar als hij echt zou stinken.. zou toch wel iemand dat zeggen?quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:46 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ja idd
ik heb hem wel eens onder de douche zien staan
staart laveloos voor zich uit en wrijft alleen met zijn hand beetje over zijn borst en door zijn haar
ik denk dat niemand hem zijn adl aangeleerd heeft net als hoe hij omgaat met zijn kleding wassen
In Papiamento zelfs...quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:46 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom mogen Rupert en Moraima onverstaanbaar praten en fluisteren zonder zendercheck?
Jaquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oh? Maar als hij echt zou stinken.. zou toch wel iemand dat zeggen?
Never a dull moment?quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:47 schreef Moeraskat het volgende:
Erik praat altijd op een manier alsof hij vakinhoudelijk vraagstukken aan het toelichten is. Maar hij kan gewoon uren praten over de dagelijkse zaken die voor vele vanzelfsprekend zijn en waar amper iemand zo uitgebreid over zal spreken.
Heerlijk
Jaaa ik vond het ook leerzaam over pepers en lichaamstemperatuurquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:47 schreef Moeraskat het volgende:
Erik praat altijd op een manier alsof hij vakinhoudelijk vraagstukken aan het toelichten is. Maar hij kan gewoon uren praten over de dagelijkse zaken die voor vele vanzelfsprekend zijn en waar amper iemand zo uitgebreid over zal spreken.
Heerlijk
Kunnen ze zaagsel gaan vegen als die hersenpan knaptquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schattig hequote:Op zondag 16 oktober 2022 10:49 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jaaa ik vond het ook leerzaam over pepers en lichaamstemperatuur
Rupert roddelt over Leila met moraima
Dat stinken zal ook wel meevallen. Ze hebben in het begin gezegd dat hij een deo zou moeten gebruiken, en dat doet hij nu.quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja grappig om even naar te kijken, vanuit een fascinatie. Maar ook dodelijk vermoeiend en saai, zou daar irl geen relatie/ vriendschap mee kunnen hebbenquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:47 schreef Moeraskat het volgende:
Heerlijk
Dát zeg ik nietquote:
Dat klopt helemaal, ben ook blij dat ik daar niet zit.quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja grappig om even naar te kijken, vanuit een fascinatie. Maar ook dodelijk vermoeiend en saai, zou daar irl geen relatie/ vriendschap mee kunnen hebben
ze zijn hem ook niet enthousiast aan het knuffelen daarquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
In iedergeval zonder te roddelen stoken en te huilenquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:47 schreef Moeraskat het volgende:
Heerlijk
Dat is misschien ook omdat hij niet zo knuffelbaar is.. beetje een Sheldon..quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:52 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ze zijn hem ook niet enthousiast aan het knuffelen daar
dat heeft toch helemaal niets te maken met hoe hij ruikt?quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:52 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ze zijn hem ook niet enthousiast aan het knuffelen daar
Absoluut. Maar ook zonder aansluiting met anderen, ook anderen die niet roddelenquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:52 schreef pingu66 het volgende:
[..]
In iedergeval zonder te roddelen stoken en te huilen
serieus?quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:56 schreef Poesjuh het volgende:
Ik ben fan van Erik. Hij doet het super
Dat hij zelf niet begrijpt dat het zo niet werkt is wel echt een probleem..quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:13 schreef mootie het volgende:
GJ en Esther wijzen hem op eventuele struikelblokken. Maar Erik vindt een meid van 25 als een goede match, daar voelt hij zich toe aangetrokken.
Dat denk ik ook, en dat vind ik toch een beetje sneu voor Erik.quote:
Absoluut waar. Ik hoop toch dat hij de liefde kan vinden, ik gun het 'm wel.quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, en dat vind ik toch een beetje sneu voor Erik.
Hij moet realistisch blijven want hij heeft nogal wat eisen waaraan een vrouw moet voldoen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Absoluut waar. Ik hoop toch dat hij de liefde kan vinden, ik gun het 'm wel.
Wie roddelt er nog meer niet dan?quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Absoluut. Maar ook zonder aansluiting met anderen, ook anderen die niet roddelen
Om de één of andere reden valt dat kwartje volgens mij niet bij hem.quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij moet realistisch blijven want hij heeft nogal wat eisen waaraan een vrouw moet voldoen.
Is het ook nietquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:12 schreef mootie het volgende:
20 jaar verschil vindt hij geen enkel probleem.
Moeilijk te zeggen, er zijn daar bewoners die ik nog geen 3 zinnen heb horen zeggen op de streams.quote:
Ik denk dat wat mensen hem duidelijk proberen te maken gewoon niet aankomt. Of hij wil het niet zien kan ook. Laten we eerlijk zijn niemand in de loods ziet hem op op die manier...quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om de één of andere reden valt dat kwartje volgens mij niet bij hem.
Ze probeerden hem net ook wat dingen duidelijk te maken. Maar Erik vindt van zichzelf dat hij zich erg makkelijk aanpast. Skydive, een keer naar de ‘disco’. Hij doet het allemaal.quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om de één of andere reden valt dat kwartje volgens mij niet bij hem.
Ja. 1xquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze probeerden hem net ook wat dingen duidelijk te maken. Maar Erik vindt van zichzelf dat hij zich erg makkelijk aanpast. Skydive, een keer naar de ‘disco’. Hij doet het allemaal.
Precies. Hij kan vast de liefde vinden, op ieder potje past een dekseltje. Maar het is wel handig als hij openstat voor feedback van anderen. Die al zeggen dat zijn idee niet reeel is.quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij moet realistisch blijven want hij heeft nogal wat eisen waaraan een vrouw moet voldoen.
Je begrijpt mijn onderliggende punt wel toch.. dat Erik bijzonder is in zijn gedrag?quote:
Ze fikken het bij voorbaat al af. Ik geef Erik groot gelijk, die wil een strak jong blaadje die lekker te kneden is....quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Precies. Hij kan vast de liefde vinden, op ieder potje past een dekseltje. Maar het is wel handig als hij openstat voor feedback van anderen. Die al zeggen dat zijn idee niet reeel is.
Ik kan me daarom niet voorstellen dat hij niet een vorm van ASS heeft.. wel naar gehint in de uitzendingen, niet officieel bevestigd..quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:29 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik denk dat wat mensen hem duidelijk proberen te maken gewoon niet aankomt. Of hij wil het niet zien kan ook. Laten we eerlijk zijn niemand in de loods ziet hem op op die manier...
Ik vind dat dan wel weer heel erg grappig, en ik vind het ook wel verrassend dat iemand als Erik het al die tijd al op deze manier volhoudtquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze probeerden hem net ook wat dingen duidelijk te maken. Maar Erik vindt van zichzelf dat hij zich erg makkelijk aanpast. Skydive, een keer naar de ‘disco’. Hij doet het allemaal.
Ja precies. En dat blijft hij elke keer zeggen. Nee ik pas me makkelijk aan, "Een keer ontbijten om10 uur is geen enkel probleem."quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, hij is heel overtuigd van zichzelf. Maar op zich zou het feit dat hij nog nooit een relatie heeft gehad er toch wel wat realiteitszin in moeten hebben geramd.quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat dan wel weer heel erg grappig, en ik vind het ook wel verrassend dat iemand als Erik het al die tijd al op deze manier volhoudt
Dat hele leren daten slaat toch ook helemaal nergens op.quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:34 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Dat hele leren daten heeft toch totaal geen nut als hij nergens voor open staat of het advies negeert? Dit word niks.
Volgend jaarquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat hele leren daten slaat toch ook helemaal nergens op.
Het "daten" wat ze daar voor hem verzinnen heeft toch helemaal niets te maken met het daten in de buitenwereld?
hij speelt het spelletje mee, zal misschien wat tips of ervaringen opslaan en kan daar in de buitenwereld mee aan de slag.
Op zich vind ik geen relatie hebben gehad niet eens zo'n red flag.. Wel zijn starheid van wat zijn ideale vrouw is. Dat beeld is ook sinds zij 20e niet gewijzigd vermoed ik.. maar hoe oud is hij, 47?quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, hij is heel overtuigd van zichzelf. Maar op zich zou het feit dat hij nog nooit een relatie heeft gehad er toch wel wat realiteitszin in moeten hebben geramd.
Er is weer een wasmand kwijt.
Nee dat wordt ook niets, het slaat ook nergens op eigenlijkquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:34 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Dat hele leren daten heeft toch totaal geen nut als hij nergens voor open staat of het advies negeert? Dit word niks.
Nouja zelfs bij dit fakedaten heeft hij in zijn hoofd hoe het moet en wijkt daar amper van af. Een pak en een gedicht want "het is een romantische date". Ja in 1810 misschien..quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat hele leren daten slaat toch ook helemaal nergens op.
Het "daten" wat ze daar voor hem verzinnen heeft toch helemaal niets te maken met het daten in de buitenwereld?
hij speelt het spelletje mee, zal misschien wat tips of ervaringen opslaan en kan daar in de buitenwereld mee aan de slag.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nouja zelfs bij dit fakedaten heeft hij in zijn hoofd hoe het moet en wijkt daar amper van af. Een pak en een gedicht want "het is een romantische date". Ja in 1810 misschien..
TV momentje.quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat wordt ook niets, het slaat ook nergens op eigenlijk
Sneu ....quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nouja zelfs bij dit fakedaten heeft hij in zijn hoofd hoe het moet en wijkt daar amper van af. Een pak en een gedicht want "het is een romantische date". Ja in 1810 misschien..
Toch heb ik het idee dat hij wel denkt dat 1 van e vrouwen serieus interesse kan hebben. Dat vermoedde hij toch ook bij Sasha? Terwijl die zo mogelijk alle nonverbale signalen liet zien dat ze geen zin in hem had. Vond het gewoon pijnlijk ongemakkelijk om naar te kijkenquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:41 schreef Verida het volgende:
[..]
dat dus, en hij speelt het braaf mee
Zo kijkt hij altijd.quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:41 schreef Deisyy het volgende:
Zo te zien speelt zijn gekneusde rib ook weer op
Aan de ene kant prima dat ze aantrekt wat ze leuk of lekker vindt, maar het is niet bijzonder charmant.quote:
Ze mag ook wel een beetje aan de kijkers/streamers denken.quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Aan de ene kant prima dat ze aantrekt wat ze leuk of lekker vindt, maar het is niet bijzondee charmant.
hahahaha neequote:Op zondag 16 oktober 2022 11:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze mag ook wel een beetje aan de kijkers/streamers denken.
Dan loopt ze het risico dat het tere hartje van Nadir breektquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:44 schreef HappyCharly het volgende:
Maar Esther, je staat ernaast. Moet je niet even iets over die boter zeggen?
Zo.. die zullen wel vullen!quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:44 schreef mootie het volgende:
Kan lang duren die blessures, aldus Nadir.
Oh, die homp boter gaat door het beslag.
5 zakjes vanillesuiker door het beslag
en een gebroken hart naast een gebroken rib, dat overleeft die man niet. Ik snap het, attent van haarquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan loopt ze het risico dat het tere hartje van Nadir breekt
Dan hoeft er geen boter meer in de pan als de pannenkoeken gebakken wordenquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:44 schreef Rhosyn het volgende:
Oooh die bult boter die Nadir in die pan deed was op advies van Esther. Als die boter gesmolten is moet het in het beslag...
AHA
Dat ken ik totaal niet. Want het is zeker een gram of 180 á 200.quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:44 schreef Rhosyn het volgende:
Oooh die bult boter die Nadir in die pan deed was op advies van Esther. Als die boter gesmolten is moet het in het beslag...
AHA
Tjiezusquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:44 schreef mootie het volgende:
Ik denk hetquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hoeft er geen boter meer in de pan als de pannenkoeken gebakken worden
een klontje boter of een scheutje olie heb ik wel eens gehoord, omdat je dan geen boter meer in de pan hoeft te doen bij het bakken.quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ken ik totaal niet. Want het is zeker een gram of 180 á 200.
Zoete pannenkoeken dus ....quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:44 schreef mootie het volgende:
Oh ja, we hebben nu in principe cakebeslagquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:46 schreef Verida het volgende:
[..]
een klontje boter of een scheutje olie heb ik wel eens gehoord, omdat je dan geen boter meer in de pan hoeft te doen bij het bakken.
maar niet zo ontzettend veel, dan maak je haast een cakebeslag volgens mij.
Hij kent alleen dropjesquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:47 schreef HappyCharly het volgende:
Esther, er komen belletjes, is dat goed?
Nou Nadir... je bent 17 of wat?
Over het afwassen van de kopjesquote:
ze zijn de keuken uit gestuurd geloof ik, mochten geen kopje bij de afwas zetten. Dus berend vond dat achterlijk die die was net een beetje aan het gillenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |