Goed verwoord.quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:34 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ugh, Marciano. Begin steeds een grotere hekel te krijgen aan die verwende kleuter. Die zeurstem. Hij praat dreinerig en drammerig. Houdt Kim K.aan het lijntje en laat zich de verzorging door haar lekker aanleunen. Wel zeuren, maar niet normaal bedanken. Zij zou het niet moeten doen, maar de manier waarop hij het ‘neemt’, bleeeegh.
Isaac gaat er lang op zitten denk ik. Die gaat misschien wel met 970.500 naar huis. Zie hem wel winnen namelijkquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat Isaac het gewonnen heeft. Die is me veel te veel moraalridder en verstandig.
Als Jeffrey het gewonnen had had de hele loods vol met kratten bier gestaan.
Kim is smoorverliefd op Marciano. En Marciano is een opportunist.quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:34 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ugh, Marciano. Begin steeds een grotere hekel te krijgen aan die verwende kleuter. Die zeurstem. Hij praat dreinerig en drammerig. Houdt Kim K.aan het lijntje en laat zich de verzorging door haar lekker aanleunen. Wel zeuren, maar niet normaal bedanken. Zij zou het niet moeten doen, maar de manier waarop hij het ‘neemt’, bleeeegh.
Of een pooltafelquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat Isaac het gewonnen heeft. Die is me veel te veel moraalridder en verstandig.
Als Jeffrey het gewonnen had had de hele loods vol met kratten bier gestaan.
Eric wordt vreemder en vreemder in zijn gedrag.quote:
Ah, daar kijken ze naarquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:48 schreef Rhosyn het volgende:
Die hoofden van Esther en JW als zij Eric bezig zien met zijn eten
quote:
een collage prachtigquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:55 schreef D. het volgende:
Ik heb even een samenvatting gemaakt
[ afbeelding ]
kunnen ze niet een hutje bouwen voor die 2quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:58 schreef spapaars het volgende:
Marciano informeert naar z'n ontbijt.
Kim ja zo, heb je je medicijn ingenomen?
ze zou hem gewoon een keer moeten antwoorden "ontbijt, ja graag, doe mij maar een boterhammetje en een kop koffie"quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:58 schreef spapaars het volgende:
Marciano informeert naar z'n ontbijt.
Kim ja zo, heb je je medicijn ingenomen?
Wel makkelijk om de schuld bij de mannen neer te leggenquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:00 schreef greysbones het volgende:
Eigenlijk is JW de oudere Marciano
die laat zich ook alles halen en aanleveren
Bij JW is het niet alleen Estherquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:03 schreef D. het volgende:
[..]
Wel makkelijk om de schuld bij de mannen neer te leggen
Ik heb zeker bij JW het idee dat Ether het uit zijn handen trekt als ie zelf iets zou willen halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |