Zou leuk zijn als Martin eruit wordt gegooidquote:Op zondag 16 oktober 2022 08:50 schreef Seattle het volgende:
[..]
Sterker nog: seksueel grensoverschrijdend
Vind Martin wel leuk eerlijk gezegdquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:16 schreef D. het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Martin eruit wordt gegooid
Spraakmakend, dus meer kijkers, en Martin weg. Win/win
JAaa ik vind martin ook vermakelijkquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind Martin wel leuk eerlijk gezegd
Ik vind hem na Nadir het engste mannetje in huisquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind Martin wel leuk eerlijk gezegd
Echt geen gekneusde rib, ik heb dat net achter de rug en juist dat op bed liggen of draaien ging niet,[quote]quote:Op zondag 16 oktober 2022 08:10 schreef Rhosyn het volgende:
Martin staat op. Maakt netjes zijn bed op.
Nadir draait zich nog ff om.
Ik hoop dat ze een opdracht krijgen, en als Nadir 'auwieauwie ik kan niet meedoen' zegt, dat de regie zegt dat ze echt wel gezien hebben dat ie zich aansteltquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:23 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Echt geen gekneusde rib, ik heb dat net achter de rug en juist dat op bed liggen of draaien ging niet,
Ja, eens. Weten ze meer dan wat wij te zien gekregen? Eliminatie zit er nu wel echt aan te komen als er niemand uit zichzelf vertrekt. Ze zitten er nu ca 7 weken toch, straks 8quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:26 schreef Poesjuh het volgende:
Ik blijf het gek vinden dat iedereen gister brainstormde over eliminaties. En janet tegen maddy zei dat ze dit voor maandag moeten beslissen
Wanda zei ook al dat Maddy iets gehint had in die richtingquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:26 schreef Poesjuh het volgende:
Ik blijf het gek vinden dat iedereen gister brainstormde over eliminaties. En janet tegen maddy zei dat ze dit voor maandag moeten beslissen
Flink rente vragenquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:31 schreef Seattle het volgende:
Mja, morgen een verdienopdracht is wel logischer. Geld is op, alleen Isaac heeft nog 500.
Wel weer interessant om te zien wat er gebeurt als er niets te verdienen valt en iedereen Isaac aan gaat kijken.
Hoe zit dat eigenlijk met de 500 euro van Isaac? Wordt dat gewoon op de huisrekening gestort? Zou Maddy kunnen beslissen dat allemaal uit te geven aan rommel op bol.com?quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:31 schreef Seattle het volgende:
Mja, morgen een verdienopdracht is wel logischer. Geld is op, alleen Isaac heeft nog 500.
Wel weer interessant om te zien wat er gebeurt als er niets te verdienen valt en iedereen Isaac aan gaat kijken.
Ik denk het welquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met de 500 euro van Isaac? Wordt dat gewoon op de huisrekening gestort? Zou Maddy kunnen beslissen dat allemaal uit te geven aan rommel op bol.com?
Ugh, Marciano. Begin steeds een grotere hekel te krijgen aan die verwende kleuter. Die zeurstem. Hij praat dreinerig en drammerig. Houdt Kim K.aan het lijntje en laat zich de verzorging door haar lekker aanleunen. Wel zeuren, maar niet normaal bedanken. Zij zou het niet moeten doen, maar de manier waarop hij het ‘neemt’, bleeeegh.quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:29 schreef spapaars het volgende:
Dacht heel even dat meneer arrogant een ontbijtje ging maken voor hem en Kim (die doucht voor en na het slapen) maar nee, hij wacht wel.
[ afbeelding ]
Denk het wel, want het is niet de bedoeling dat Isaac zelf achter de computer kruipt om te bestellen. Volgens mij mag alleen Maddy datquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met de 500 euro van Isaac? Wordt dat gewoon op de huisrekening gestort? Zou Maddy kunnen beslissen dat allemaal uit te geven aan rommel op bol.com?
Ik vind het wel jammer dat Isaac het gewonnen heeft. Die is me veel te veel moraalridder en verstandig.quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:36 schreef Seattle het volgende:
[..]
Denk het wel, want het is niet de bedoeling dat Isaac zelf achter de computer kruipt om te bestellen. Volgens mij mag alleen Maddy dat
Goed verwoord.quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:34 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ugh, Marciano. Begin steeds een grotere hekel te krijgen aan die verwende kleuter. Die zeurstem. Hij praat dreinerig en drammerig. Houdt Kim K.aan het lijntje en laat zich de verzorging door haar lekker aanleunen. Wel zeuren, maar niet normaal bedanken. Zij zou het niet moeten doen, maar de manier waarop hij het ‘neemt’, bleeeegh.
Isaac gaat er lang op zitten denk ik. Die gaat misschien wel met 970.500 naar huis. Zie hem wel winnen namelijkquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat Isaac het gewonnen heeft. Die is me veel te veel moraalridder en verstandig.
Als Jeffrey het gewonnen had had de hele loods vol met kratten bier gestaan.
Kim is smoorverliefd op Marciano. En Marciano is een opportunist.quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:34 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ugh, Marciano. Begin steeds een grotere hekel te krijgen aan die verwende kleuter. Die zeurstem. Hij praat dreinerig en drammerig. Houdt Kim K.aan het lijntje en laat zich de verzorging door haar lekker aanleunen. Wel zeuren, maar niet normaal bedanken. Zij zou het niet moeten doen, maar de manier waarop hij het ‘neemt’, bleeeegh.
Of een pooltafelquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat Isaac het gewonnen heeft. Die is me veel te veel moraalridder en verstandig.
Als Jeffrey het gewonnen had had de hele loods vol met kratten bier gestaan.
Eric wordt vreemder en vreemder in zijn gedrag.quote:
Ah, daar kijken ze naarquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:48 schreef Rhosyn het volgende:
Die hoofden van Esther en JW als zij Eric bezig zien met zijn eten
quote:
een collage prachtigquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:55 schreef D. het volgende:
Ik heb even een samenvatting gemaakt
[ afbeelding ]
kunnen ze niet een hutje bouwen voor die 2quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:58 schreef spapaars het volgende:
Marciano informeert naar z'n ontbijt.
Kim ja zo, heb je je medicijn ingenomen?
ze zou hem gewoon een keer moeten antwoorden "ontbijt, ja graag, doe mij maar een boterhammetje en een kop koffie"quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:58 schreef spapaars het volgende:
Marciano informeert naar z'n ontbijt.
Kim ja zo, heb je je medicijn ingenomen?
Wel makkelijk om de schuld bij de mannen neer te leggenquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:00 schreef greysbones het volgende:
Eigenlijk is JW de oudere Marciano
die laat zich ook alles halen en aanleveren
Bij JW is het niet alleen Estherquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:03 schreef D. het volgende:
[..]
Wel makkelijk om de schuld bij de mannen neer te leggen
Ik heb zeker bij JW het idee dat Ether het uit zijn handen trekt als ie zelf iets zou willen halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |