Morguh Rhosynquote:Op zondag 16 oktober 2022 07:50 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Liggen er vier op een rijtje te slapen.
Lijkt me geen sleepparty want ik zie bij de muur Rupert. Dan zal daarnaast Imadindin liggen << die waren al slaapmatties. Wie zijn die andere 2?
Ik denk dat Eunice en Alicia naast Imadindin en Rupert liggen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Rhosyn
Geen idee, maar volgens mij lagen deze gisteren ook al zo. Vroeg mij al af waarom ze zo op de grond lagen
Ik heb geen idee zou zo maar kunnen. Ik zou niet lekker kunne. Slapen met zo camera de hele tijd op mij gericht.quote:Op zondag 16 oktober 2022 08:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat Eunice en Alicia naast Imadindin en Rupert liggen.
Die was erg hyper vannacht.... en weer bezig om zn piemel te laten zien...quote:Op zondag 16 oktober 2022 08:28 schreef Dotteke het volgende:
A< daar hebben we een fris gewassen Martin.
Heel normaal is dit niet.quote:Op zondag 16 oktober 2022 08:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Die was erg hyper vannacht.... en weer bezig om zn piemel te laten zien...
Sterker nog: seksueel grensoverschrijdendquote:Op zondag 16 oktober 2022 08:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heel normaal is dit niet.
[ afbeelding ]
Martin had zijn zender in zijn onderbroek gedaan. De meiden vonden dat vies.quote:Op zondag 16 oktober 2022 08:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heel normaal is dit niet.
[ afbeelding ]
Imadiquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:08 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben een snurker/ster daar
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |