Me tooquote:Op zondag 16 oktober 2022 01:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wil liever het gesprek met Jeff en Wendy horen
Altijd 1 slaapstream rond middernacht helaas.quote:Op zondag 16 oktober 2022 01:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Luie regie, 1 stream op een sloaptablet en op de andere 2 gesprekken en je hoort alleen Babet en Berend en heel af en toe Leila
Dat ken ik niet, maar ik gok dat het niet rustgevend is?quote:Op zondag 16 oktober 2022 01:35 schreef Moeraskat het volgende:
Het lijkt wel of babet per ongeluk methylfenidaat ingenomen heeft
Soort ritalinquote:Op zondag 16 oktober 2022 01:36 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat ken ik niet, maar ik gok dat het niet rustgevend is?
Ik weet het, ben er vaak laatquote:Op zondag 16 oktober 2022 01:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Altijd 1 slaapstream rond middernacht helaas.
Ik ookquote:Op zondag 16 oktober 2022 01:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik weet het, ben er vaak laat
Net als in de loodsquote:Op zondag 16 oktober 2022 01:47 schreef HappyCharly het volgende:
We moeten wel lief zijn voor elkaar [ link | afbeelding ]
Nee daar moeten ze elkaar juist de tent uit vechtenquote:Op zondag 16 oktober 2022 01:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
mijn lat voor de loods ligt wat lager..
trusten!quote:Op zondag 16 oktober 2022 01:51 schreef ledn81 het volgende:
Berend is de beste restaurant manager van NL zoals hij het verteld. Maar ondertussen zit meneer al een paar maanden in een sneue loods in Lelystad.
Ik ben er klaar mee voor vanavond. Slaap lekker![]()
Inderdaadquote:Op zondag 16 oktober 2022 01:53 schreef HappyCharly het volgende:
Het verbaast me sowieso hoe mensen zoooooooooo positief over zichzelf kunnen praten. Aan één stuk door veren in hun eigen reet, uiteraard gezegd door anderen. Doe ik iets helemaal verkeerd in mijn baan ofzo
trusten!quote:Op zondag 16 oktober 2022 01:51 schreef ledn81 het volgende:
Berend is de beste restaurant manager van NL zoals hij het verteld. Maar ondertussen zit meneer al een paar maanden in een sneue loods in Lelystad.
Ik ben er klaar mee voor vanavond. Slaap lekker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |