Ze mag ook wel een beetje aan de kijkers/streamers denken.quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Aan de ene kant prima dat ze aantrekt wat ze leuk of lekker vindt, maar het is niet bijzondee charmant.
hahahaha neequote:Op zondag 16 oktober 2022 11:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze mag ook wel een beetje aan de kijkers/streamers denken.
Dan loopt ze het risico dat het tere hartje van Nadir breektquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:44 schreef HappyCharly het volgende:
Maar Esther, je staat ernaast. Moet je niet even iets over die boter zeggen?
Zo.. die zullen wel vullen!quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:44 schreef mootie het volgende:
Kan lang duren die blessures, aldus Nadir.
Oh, die homp boter gaat door het beslag.
5 zakjes vanillesuiker door het beslag
en een gebroken hart naast een gebroken rib, dat overleeft die man niet. Ik snap het, attent van haarquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan loopt ze het risico dat het tere hartje van Nadir breekt
Dan hoeft er geen boter meer in de pan als de pannenkoeken gebakken wordenquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:44 schreef Rhosyn het volgende:
Oooh die bult boter die Nadir in die pan deed was op advies van Esther. Als die boter gesmolten is moet het in het beslag...
AHA
Dat ken ik totaal niet. Want het is zeker een gram of 180 á 200.quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:44 schreef Rhosyn het volgende:
Oooh die bult boter die Nadir in die pan deed was op advies van Esther. Als die boter gesmolten is moet het in het beslag...
AHA
Tjiezusquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:44 schreef mootie het volgende:
Ik denk hetquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hoeft er geen boter meer in de pan als de pannenkoeken gebakken worden
een klontje boter of een scheutje olie heb ik wel eens gehoord, omdat je dan geen boter meer in de pan hoeft te doen bij het bakken.quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ken ik totaal niet. Want het is zeker een gram of 180 á 200.
Zoete pannenkoeken dus ....quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:44 schreef mootie het volgende:
Oh ja, we hebben nu in principe cakebeslagquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:46 schreef Verida het volgende:
[..]
een klontje boter of een scheutje olie heb ik wel eens gehoord, omdat je dan geen boter meer in de pan hoeft te doen bij het bakken.
maar niet zo ontzettend veel, dan maak je haast een cakebeslag volgens mij.
Hij kent alleen dropjesquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:47 schreef HappyCharly het volgende:
Esther, er komen belletjes, is dat goed?
Nou Nadir... je bent 17 of wat?
Over het afwassen van de kopjesquote:
ze zijn de keuken uit gestuurd geloof ik, mochten geen kopje bij de afwas zetten. Dus berend vond dat achterlijk die die was net een beetje aan het gillenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |