In Papiamento zelfs...quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:46 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom mogen Rupert en Moraima onverstaanbaar praten en fluisteren zonder zendercheck?
Jaquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oh? Maar als hij echt zou stinken.. zou toch wel iemand dat zeggen?
Never a dull moment?quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:47 schreef Moeraskat het volgende:
Erik praat altijd op een manier alsof hij vakinhoudelijk vraagstukken aan het toelichten is. Maar hij kan gewoon uren praten over de dagelijkse zaken die voor vele vanzelfsprekend zijn en waar amper iemand zo uitgebreid over zal spreken.
Heerlijk
Jaaa ik vond het ook leerzaam over pepers en lichaamstemperatuurquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:47 schreef Moeraskat het volgende:
Erik praat altijd op een manier alsof hij vakinhoudelijk vraagstukken aan het toelichten is. Maar hij kan gewoon uren praten over de dagelijkse zaken die voor vele vanzelfsprekend zijn en waar amper iemand zo uitgebreid over zal spreken.
Heerlijk
Kunnen ze zaagsel gaan vegen als die hersenpan knaptquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zetten zo wel heel veel druk op hun hersenpan
Schattig hequote:Op zondag 16 oktober 2022 10:49 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jaaa ik vond het ook leerzaam over pepers en lichaamstemperatuur
Rupert roddelt over Leila met moraima
Dat stinken zal ook wel meevallen. Ze hebben in het begin gezegd dat hij een deo zou moeten gebruiken, en dat doet hij nu.quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja grappig om even naar te kijken, vanuit een fascinatie. Maar ook dodelijk vermoeiend en saai, zou daar irl geen relatie/ vriendschap mee kunnen hebbenquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:47 schreef Moeraskat het volgende:
Heerlijk
Dát zeg ik nietquote:
Dat klopt helemaal, ben ook blij dat ik daar niet zit.quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja grappig om even naar te kijken, vanuit een fascinatie. Maar ook dodelijk vermoeiend en saai, zou daar irl geen relatie/ vriendschap mee kunnen hebben
ze zijn hem ook niet enthousiast aan het knuffelen daarquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
In iedergeval zonder te roddelen stoken en te huilenquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:47 schreef Moeraskat het volgende:
Heerlijk
Dat is misschien ook omdat hij niet zo knuffelbaar is.. beetje een Sheldon..quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:52 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ze zijn hem ook niet enthousiast aan het knuffelen daar
dat heeft toch helemaal niets te maken met hoe hij ruikt?quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:52 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ze zijn hem ook niet enthousiast aan het knuffelen daar
Absoluut. Maar ook zonder aansluiting met anderen, ook anderen die niet roddelenquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:52 schreef pingu66 het volgende:
[..]
In iedergeval zonder te roddelen stoken en te huilen
serieus?quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:56 schreef Poesjuh het volgende:
Ik ben fan van Erik. Hij doet het super
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |