Ja precies. En dat blijft hij elke keer zeggen. Nee ik pas me makkelijk aan, "Een keer ontbijten om10 uur is geen enkel probleem."quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze probeerden hem net ook wat dingen duidelijk te maken. Maar Erik vindt van zichzelf dat hij zich erg makkelijk aanpast. Skydive, een keer naar de ‘disco’. Hij doet het allemaal.
Ja, hij is heel overtuigd van zichzelf. Maar op zich zou het feit dat hij nog nooit een relatie heeft gehad er toch wel wat realiteitszin in moeten hebben geramd.quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat dan wel weer heel erg grappig, en ik vind het ook wel verrassend dat iemand als Erik het al die tijd al op deze manier volhoudt
Dat hele leren daten slaat toch ook helemaal nergens op.quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:34 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Dat hele leren daten heeft toch totaal geen nut als hij nergens voor open staat of het advies negeert? Dit word niks.
Volgend jaarquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat hele leren daten slaat toch ook helemaal nergens op.
Het "daten" wat ze daar voor hem verzinnen heeft toch helemaal niets te maken met het daten in de buitenwereld?
hij speelt het spelletje mee, zal misschien wat tips of ervaringen opslaan en kan daar in de buitenwereld mee aan de slag.
Op zich vind ik geen relatie hebben gehad niet eens zo'n red flag.. Wel zijn starheid van wat zijn ideale vrouw is. Dat beeld is ook sinds zij 20e niet gewijzigd vermoed ik.. maar hoe oud is hij, 47?quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, hij is heel overtuigd van zichzelf. Maar op zich zou het feit dat hij nog nooit een relatie heeft gehad er toch wel wat realiteitszin in moeten hebben geramd.
Er is weer een wasmand kwijt.
Nee dat wordt ook niets, het slaat ook nergens op eigenlijkquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:34 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Dat hele leren daten heeft toch totaal geen nut als hij nergens voor open staat of het advies negeert? Dit word niks.
Nouja zelfs bij dit fakedaten heeft hij in zijn hoofd hoe het moet en wijkt daar amper van af. Een pak en een gedicht want "het is een romantische date". Ja in 1810 misschien..quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat hele leren daten slaat toch ook helemaal nergens op.
Het "daten" wat ze daar voor hem verzinnen heeft toch helemaal niets te maken met het daten in de buitenwereld?
hij speelt het spelletje mee, zal misschien wat tips of ervaringen opslaan en kan daar in de buitenwereld mee aan de slag.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nouja zelfs bij dit fakedaten heeft hij in zijn hoofd hoe het moet en wijkt daar amper van af. Een pak en een gedicht want "het is een romantische date". Ja in 1810 misschien..
TV momentje.quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat wordt ook niets, het slaat ook nergens op eigenlijk
Sneu ....quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nouja zelfs bij dit fakedaten heeft hij in zijn hoofd hoe het moet en wijkt daar amper van af. Een pak en een gedicht want "het is een romantische date". Ja in 1810 misschien..
Toch heb ik het idee dat hij wel denkt dat 1 van e vrouwen serieus interesse kan hebben. Dat vermoedde hij toch ook bij Sasha? Terwijl die zo mogelijk alle nonverbale signalen liet zien dat ze geen zin in hem had. Vond het gewoon pijnlijk ongemakkelijk om naar te kijkenquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:41 schreef Verida het volgende:
[..]
dat dus, en hij speelt het braaf mee
Zo kijkt hij altijd.quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:41 schreef Deisyy het volgende:
Zo te zien speelt zijn gekneusde rib ook weer op
Aan de ene kant prima dat ze aantrekt wat ze leuk of lekker vindt, maar het is niet bijzonder charmant.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |