Dat hij zelf niet begrijpt dat het zo niet werkt is wel echt een probleem..quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:13 schreef mootie het volgende:
GJ en Esther wijzen hem op eventuele struikelblokken. Maar Erik vindt een meid van 25 als een goede match, daar voelt hij zich toe aangetrokken.
Dat denk ik ook, en dat vind ik toch een beetje sneu voor Erik.quote:
Absoluut waar. Ik hoop toch dat hij de liefde kan vinden, ik gun het 'm wel.quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, en dat vind ik toch een beetje sneu voor Erik.
Hij moet realistisch blijven want hij heeft nogal wat eisen waaraan een vrouw moet voldoen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Absoluut waar. Ik hoop toch dat hij de liefde kan vinden, ik gun het 'm wel.
Wie roddelt er nog meer niet dan?quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Absoluut. Maar ook zonder aansluiting met anderen, ook anderen die niet roddelen
Om de één of andere reden valt dat kwartje volgens mij niet bij hem.quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij moet realistisch blijven want hij heeft nogal wat eisen waaraan een vrouw moet voldoen.
Is het ook nietquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:12 schreef mootie het volgende:
20 jaar verschil vindt hij geen enkel probleem.
Moeilijk te zeggen, er zijn daar bewoners die ik nog geen 3 zinnen heb horen zeggen op de streams.quote:
Ik denk dat wat mensen hem duidelijk proberen te maken gewoon niet aankomt. Of hij wil het niet zien kan ook. Laten we eerlijk zijn niemand in de loods ziet hem op op die manier...quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om de één of andere reden valt dat kwartje volgens mij niet bij hem.
Ze probeerden hem net ook wat dingen duidelijk te maken. Maar Erik vindt van zichzelf dat hij zich erg makkelijk aanpast. Skydive, een keer naar de ‘disco’. Hij doet het allemaal.quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om de één of andere reden valt dat kwartje volgens mij niet bij hem.
Ja. 1xquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze probeerden hem net ook wat dingen duidelijk te maken. Maar Erik vindt van zichzelf dat hij zich erg makkelijk aanpast. Skydive, een keer naar de ‘disco’. Hij doet het allemaal.
Precies. Hij kan vast de liefde vinden, op ieder potje past een dekseltje. Maar het is wel handig als hij openstat voor feedback van anderen. Die al zeggen dat zijn idee niet reeel is.quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij moet realistisch blijven want hij heeft nogal wat eisen waaraan een vrouw moet voldoen.
Ze fikken het bij voorbaat al af. Ik geef Erik groot gelijk, die wil een strak jong blaadje die lekker te kneden is....quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Precies. Hij kan vast de liefde vinden, op ieder potje past een dekseltje. Maar het is wel handig als hij openstat voor feedback van anderen. Die al zeggen dat zijn idee niet reeel is.
Ik kan me daarom niet voorstellen dat hij niet een vorm van ASS heeft.. wel naar gehint in de uitzendingen, niet officieel bevestigd..quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:29 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik denk dat wat mensen hem duidelijk proberen te maken gewoon niet aankomt. Of hij wil het niet zien kan ook. Laten we eerlijk zijn niemand in de loods ziet hem op op die manier...
Ik vind dat dan wel weer heel erg grappig, en ik vind het ook wel verrassend dat iemand als Erik het al die tijd al op deze manier volhoudtquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze probeerden hem net ook wat dingen duidelijk te maken. Maar Erik vindt van zichzelf dat hij zich erg makkelijk aanpast. Skydive, een keer naar de ‘disco’. Hij doet het allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |