Ik doe een gokje...quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij JW is het niet alleen Esther![]()
![]()
hierquote:Op zondag 16 oktober 2022 01:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waar is @:moeraskat gebleven? Die was er net toch ook of van schrik weg door het geratel van Bep en Klep?
Wat een agressie tegen mensen die slapenquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:14 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jasper zou ze allemaal buiten schoppen die grond slapers zei hij gister tegen jeff en kim d
-55 ¤ die Maddy heeft geleendquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:31 schreef Seattle het volgende:
Mja, morgen een verdienopdracht is wel logischer. Geld is op, alleen Isaac heeft nog 500.
Wel weer interessant om te zien wat er gebeurt als er niets te verdienen valt en iedereen Isaac aan gaat kijken.
-55 ¤ die Maddy heeft geleendquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:31 schreef Seattle het volgende:
Mja, morgen een verdienopdracht is wel logischer. Geld is op, alleen Isaac heeft nog 500.
Wel weer interessant om te zien wat er gebeurt als er niets te verdienen valt en iedereen Isaac aan gaat kijken.
Ik denk op een aparte rekening anders had ze geen 55 euro hoeven te lenen van Isaacquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met de 500 euro van Isaac? Wordt dat gewoon op de huisrekening gestort? Zou Maddy kunnen beslissen dat allemaal uit te geven aan rommel op bol.com?
Maddy heeft toestemming gevraagd, dat spreekt voor zich toch?quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
-55 ¤ die Maddy heeft geleend
[..]
Ik denk op een aparte rekening anders had ze geen 55 euro hoeven te lenen van Isaac
ze liegt 1 van de kerenquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:19 schreef Rhosyn het volgende:
Zit Kim K nu te liegen dat ze barst?
Ze zegt dat als een maatje van haar weg moet dat zij dan niet ook weg zou gaan. Want niets is belangrijker dan dit programma. En dat ze degene die weg moet dan wel later weer ziet.
En gisteren zat ze te beweren aan Marciano dat ze, bij wijze van spreken, dood zou gaan als hij weg moest. En heel boos en pissig. Dat ze het niet zou trekken etc etc
voor een dikkeborstquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:21 schreef greysbones het volgende:
kan iemand me vertellen waarom ze zo achterlijk achterover gaan liggen met de gewichtheffen
ze zetten zo wel heel veel druk op hun hersenpanquote:
lijkt me ook jaquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zetten zo wel heel veel druk op hun hersenpan
ik vind het er niet zo gezond uit zienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |