Zijn dat een mannetje en een vrouwtje?quote:
Yup, en een koppeltje. Zolang ik ze geen nestgelegenheid geef zullen ze geen jonkies makenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn dat een mannetje en een vrouwtje?
Ga je nu steeds hun beginnende nestjes vernielen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, en een koppeltje. Zolang ik ze geen nestgelegenheid geef zullen ze geen jonkies maken
Barbaar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, en een koppeltje. Zolang ik ze geen nestgelegenheid geef zullen ze geen jonkies maken
Ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ga je nu steeds hun beginnende nestjes vernielen?
Faalt weer eens gruwelijk.quote:
Jeetjequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik zie net dat ik nog tot oktober 2024 een lopend energiecontract heb en afgelopen jaar nog geen ¤140 per maand heb betaald. Dacht dat het een jaar korter was.
Klein dansje gemaakt.
Meneertje zit er warmpjes bij, maar in Afrika gaan er nu kinderen dood door de hongerquote:
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 01:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Meneertje zit er warmpjes bij, maar in Afrika gaan er nu kinderen dood door de honger
quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:43 schreef RamboDirk het volgende:
Geen woordles vandaag, errrugg jammer.
Dat is wel genot ja. Ik dacht eerder dit jaar dat mijn contract in juli jl. afliep, maar dat is pas volgend jaar, dat vond ik ook wel erg mooi.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik zie net dat ik nog tot oktober 2024 een lopend energiecontract heb en afgelopen jaar nog geen ¤140 per maand heb betaald. Dacht dat het een jaar korter was.
Klein dansje gemaakt.
Mijn 4 jaar stopt in december.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Klein dansje gemaakt.
Ik dacht nog tot oktober 2023, maar blijkt dus een jaar langer. Tegen die tijd ook een keer aan verhuizen denken naar een huis dat wel met een reële investering all electric te maken is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is wel genot ja. Ik dacht eerder dit jaar dat mijn contract in juli jl. afliep, maar dat is pas volgend jaar, dat vond ik ook wel erg mooi.
ik heb een beetje stressquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Druk ventje, pas je op voor overspannenheid?
Hij zit in zijn afstudeerperiode voor zijn marketing studie waarna hij als high potential bij een van de big4 aan de slag gaat. Gelukkig kan hij morgen de rust zoeken bij God.quote:
Beest.quote:
Woordle 476 4/6quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:48 schreef scrupuleus het volgende:
Woordle 476 5/6
⬜⬜⬜⬜🟨
⬜⬜🟨⬜⬜
⬜⬜⬜🟩🟩
🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Pizza pollo en ik er drink er een kombucha ice tea zero bijquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Wat moet je dan ook daar?quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GM voetbalvrienden
Ik voel mij een beetje ongemakkelijk in het F1 topic
Mijn posts volgen.quote:
Graag mij meenemen in de mention, bedankt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kun je eens even een pittig statement posten in het F1 topic?
Chevy slaat alweer een flater in het F1 topic.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Graag mij meenemen in de mention, bedankt.
Goh.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Chevy slaat alweer een flater in het F1 topic.
We hebben er ook geen klote aan.
Gaat af als een gieter.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Chevy slaat alweer een flater in het F1 topic.
We hebben er ook geen klote aan.
Hij maakt er eigenhandig een stokerig sfeertje van.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nu gaat hij wel erg ver.
Dit bedoelde ik niet met pittige statements.
Nog steeds ?quote:
Als je dit niet weet, dan is je moeder een hoer.quote:
Ha ha ha.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je dit niet weet, dan is je moeder een hoer.
quote:
Gast. Je bent gewoon een wereldwonder.quote:
George gaat het zwaar krijgen maatquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Gast. Je bent gewoon een wereldwonder.
Over wereldwonderen gesproken, Max P1 en wereldkampioen. George P8.
Aan jouw discipline en doorzettingsvermogen kunnen er hier een hoop een puntje zuigen. Geniet lekker van je theequote:Op zondag 9 oktober 2022 22:15 schreef KingRoland het volgende:
@:neef_wuppie je vroeg mij gisteren wat de oorzaak was van mijn stressgevoel. Dat komt omdat ik 3 papers moest lezen en binnen 3 dagen een reeks vragen moest beantwoorden(dit is elke week en totaal 25% van mijn cijfer), maar ik had nog een projectopdracht waar ik nog het een en ander moest verbeteren. Dat was al een dag werk dus 2 dagen de tijd gekregen om de rest af te maken. Ik ga voor een cijfer boven de 7 (ja vanwege big 4) dus vandaar
maar goed ik ben op schema dus ik ga nu even thee drinken
Leuk zeg, 70-80 uur per week werken, dan kan je uitgaan van 7x7 uur slaap (gemiddeld) = 49 uur, laten we zeggen 75 uur werk + 49 uur slaap = 124 uur, 21 = 5, heb je nog 44 uur over in je week, wat een leven heb je dan.quote:
Werken moet in je aard liggen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Leuk zeg, 70-80 uur per week werken, dan kan je uitgaan van 7x7 uur slaap (gemiddeld) = 49 uur, laten we zeggen 75 uur werk + 49 uur slaap = 124 uur, 21 = 5, heb je nog 44 uur over in je week, wat een leven heb je dan.
quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Leuk zeg, 70-80 uur per week werken, dan kan je uitgaan van 7x7 uur slaap (gemiddeld) = 49 uur, laten we zeggen 75 uur werk + 49 uur slaap = 124 uur, 21 = 5, heb je nog 44 uur over in je week, wat een leven heb je dan.
In Afrika daar hebben ze pas hongerquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wij van VBL lijden honger en @:GGMM doet NIETS.
Rijke tattaquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit jaar al 2 keer geweest. Misschien nog op wintersport.
Hij had maar één week, dus ja, dat luie varken is weer 'met een collega' naar de snackbar om een gehaktstaaf of shoarmarol te scoren of zo. Walgelijk.quote:
Bruin brood met kaas en rosbief. Fruit is op.quote:
Mensen die dat zeggen rekenen vaak alles erbij vanaf dat ze opstaan totdat ze klaar zijn met tandenpoetsen in de avond.quote:
Wel piekuur maatquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lekker maat, ik ook, maar wel pas om 17:30
Ja weet ik maar ik werk tot 17:00 (40 uur per week!) en dan meteen naar de Appie, boodschappen uitladen en naar de gym tochquote:
Volgens dit plaatje is de Lidl net zo duur als de Albert Heijn, dit lijken mij LEUGENS.quote:
Consumentenbond staat erbij, dus het zal wel niet helemaal natte vinger werk zijn maar het is maar net wat en hoe je het bekijkt. Wat zegt de klantenservice over je vogels dan?quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens dit plaatje is de Lidl net zo duur als de Albert Heijn, dit lijken mij LEUGENS.
Al ga ik verder niks positiefs meer zeggen over de Lidl totdat ik mijn Lidl-vogels eindelijk heb ontvangen.
Als ik het goed onthouden heb ging dit onderzoek om een beperkt aantal A-merkprodukten. @KingRoland weet hier ongetwijfeld meer over.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Consumentenbond staat erbij, dus het zal wel niet helemaal natte vinger werk zijn maar het is maar net wat en hoe je het bekijkt. Wat zegt de klantenservice over je vogels dan?
@johannes_vermeerquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik werk tot 17:00 (40 uur per week!) en dan meteen naar de Appie, boodschappen uitladen en naar de gym toch
Geen Pewtercity @:Coco
Mag van mij nog wel even duren. Misschien dat ik op korte termijn een donatie actie opzet.quote:
Ik eet qua fruit enkel een banaanquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:20 schreef KingRoland het volgende:
Voor groente en fruit moet je altijd naar Lidl gaan
Eet eens een kiwi.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik eet qua fruit enkel een banaan(één per dag)
En qua groente allerlei soorten boontjes, broccoli en courgette, dat kan bij de Appie ook wel!
Eindelijk eens een normaal gifje/plaatje.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Eindelijk eens een normaal gifje/plaatje.
In plaats van die anti-woordle act.
Je bent een gezond mens.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga straks maar liefst twee kiwi's verorberen!
Zonder schil.
Wat, nooit ander fruit? Geen aardbeien bosbessen, appel etc?quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik eet qua fruit enkel een banaan(één per dag)
En qua groente allerlei soorten boontjes, broccoli en courgette, dat kan bij de Appie ook wel!
Hij steekt liever een phallus in z'n muil.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat, nooit ander fruit? Geen aardbeien bosbessen, appel etc?
Een appel soms, maar verder niet nee. Geen fan van aardbeien e.d.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat, nooit ander fruit? Geen aardbeien bosbessen, appel etc?
Niet zo projecteren kale.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij steekt liever een phallus in z'n muil.
Lewis heeft een beetje zijn ritme gevonden. Maar ik vrees voor de race van Austin. Die zou er zomaar niet goed uit kunnen zien voor de Merries.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
George gaat het zwaar krijgen maat
Ham is helemaal back
Wanneer race?quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lewis heeft een beetje zijn ritme gevonden. Maar ik vrees voor de race van Austin. Die zou er zomaar niet goed uit kunnen zien voor de Merries.
Max wint ook die race weer met gemak ben ik bang.
Oké, bizar. Fruit is het snoep van de natuur. Mandarijntje, ananas, meloen, druifjes. Tegenwoordig zoveel te krijgen, een luxe. Of gewoon eten voor de gezondheid ipv of je het super lekker vindt.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Een appel soms, maar verder niet nee. Geen fan van aardbeien e.d.
Over twee weken gisteren.quote:
Wat een lekker huismoedertje ben jij toch.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oké, bizar. Fruit is het snoep van de natuur. Mandarijntje, ananas, meloen, druifjes. Tegenwoordig zoveel te krijgen, een luxe. Of gewoon eten voor de gezondheid ipv of je het super lekker vindt.
Zie niet wat dat met elkaar te maken heeft.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een lekker huismoedertje ben jij toch.
Geeft niks.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zie niet wat dat met elkaar te maken heeft.
Geheel synchroon mee in dit bad. Je kent me.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oké, je kan alleen een random iets eruit flappen dus.
Robbengodquote:Op maandag 10 oktober 2022 14:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb jij ook de 4 mijl gelopen gisteren?
[ afbeelding ]
Prima reviews. Lekker kort en bondig!quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
Uncharted 6/10
We own this city 7/10
Lotr aflevering 1-4 7,5/10
Ter info. @:ggmm @:coco @:scrummie
Dan ken je alleen tieners die bezig zijn met bier drinken of het komt in 'real life' gesprekken gewoon niet zozeer voor bij man-vrouw gesprekken. Afgelopen week nog hele lekkere Hollandse aarbeien bij Albert Heijn. De lekkerste mandarijnen komen nu juist.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geheel synchroon mee in dit bad. Je kent me.
Maar nee, ik hoor nooit mannen over vitamientjes.
Zomer is helaas voorbij voor lekker fruit.
KAZIMIERZ DEYNAAAquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Af en toe een relevante tweet post. Etto strijdt met Putinlovers.
Gelukkig heb je het hele jaar door bruin fruit!quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geheel synchroon mee in dit bad. Je kent me.
Maar nee, ik hoor nooit mannen over vitamientjes.
Zomer is helaas voorbij voor lekker fruit.
Nee nog niet, ik zet em bovenaan de lijst dit weekend.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:39 schreef Scrummie het volgende:
@:Coco had je 1883 al uit? Aangezien we niet meer socializen tijdens haxball mis ik je review nu.
Togo?quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee nog niet, ik zet em bovenaan de lijst dit weekend.
En die ene film met die hond op 2.
Die harige kiwi’s mag je bij je houden.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het hele jaar door bruin fruit!
Hachi? Kijk ik echt nooit meerquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Bruin fruit = bitterballenquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die harige kiwi’s mag je bij je houden.
Beethoven?quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:46 schreef Coco het volgende:
[..]
@Pisces29 is duidelijk geen culinair wonder.quote:
Zeer correct.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Pisces29 is duidelijk geen culinair wonder.
zulke lage cijfers, als ik dan m'n gebruikelijke puntenaftrek toepas kom ik op niet de moeite waardquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
Uncharted 6/10
We own this city 7/10
Lotr aflevering 1-4 7,5/10
Ter info. @:ggmm @:coco @:scrummie
Dit kan echt niet.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
Ik wist helemaal niet dat ons forumbeest ook is afgereisd naar de Oekraïne. #RESPECTONLO
[ twitter ]
Ik heb al die Twitter accounts stiekem geblokt die dit soort dingen plaatsen. Ik wil het geen propaganda noemen want fuck Rusland dit, dat maar nee.quote:
Ik ga wel zo aan de cannelloni beginnen. Maar geen frituurwonder.quote:
Bamiquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en broodjes.
Nasiquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Witte rijstquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Robben traint een jeugdteam en die had hij zo ver gekregen om samen met hem die 4 mijl te lopen. Na afloop, terwijl hij geinterviewt werd, zag hij een van zijn pupillen binnenkomen en ging hij direct naar hem toe. Gelukkig was Erben Wennemars er ook weer bij om het interview te vervolgen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Robbengod
jammer heb het gemist anders was ik daar natuurlijk bij
Cannelloni vind ik wel erg lekker.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga wel zo aan de cannelloni beginnen. Maar geen frituurwonder.
Dat hij niet doodmoe wordt van die Wennemars, of hij is te beleefd om dat tegen hem te zeggen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Robben traint een jeugdteam en die had hij zo ver gekregen om samen met hem die 4 mijl te lopen. Na afloop, terwijl hij geinterviewt werd, zag hij een van zijn pupillen binnenkomen en ging hij direct naar hem toe. Gelukkig was Erben Wennemars er ook weer bij om het interview te vervolgen.
Bedankt Louis dat u het totale mens principe heeft doorgegeven.
Jaquote:Op maandag 10 oktober 2022 18:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat hij niet doodmoe wordt van die Wennemars, of hij is te beleefd om dat tegen hem te zeggen.
Ik hoop dat je van deze stilte in de slowchat hebt geleerd.quote:
Maakt deze video het goed?quote:Op maandag 10 oktober 2022 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop dat je van deze stilte in de slowchat hebt geleerd.
RIPquote:
En dan is Radio2 nog het minst erg.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:18 schreef Oriente het volgende:
De radio staat hier elke dag aan op kantoor (NPO2) en god wat is radio toch kut. Draai gewoon liedjes in plaats van die aandachtshoeren die de hele tijd over zichzelf praten, hun eigen 'jingles' hebben en per se 100 keer hun naam moeten benoemen
Ja, ziedend.
Zeker een artikel over die teringtokkies op Mallorca.quote:
WELKOM BIJ DE STAAT VAN STASSEquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:18 schreef Oriente het volgende:
De radio staat hier elke dag aan op kantoor (NPO2) en god wat is radio toch kut. Draai gewoon liedjes in plaats van die aandachtshoeren die de hele tijd over zichzelf praten, hun eigen 'jingles' hebben en per se 100 keer hun naam moeten benoemen
Ja, ziedend.
Je bent een grote heldquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zeker een artikel over die teringtokkies op Mallorca.
Verwende hoerenkinderen. Stuk voor stuk opsluiten en de sleutel weggooien.
Helemaal eens. Ik haat sowieso van die kakkinderen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zeker een artikel over die teringtokkies op Mallorca.
Verwende hoerenkinderen. Stuk voor stuk opsluiten en de sleutel weggooien.
Vanavond denk ik even kijken. Kom er nog steeds niet écht in, al was e7 wel leuk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 11:42 schreef maxi-mus het volgende:
House of the dragon aflevering 8: 7.9/10.
@:scrummie @:ggmm @:fetx @:gurneyisbestoke @:coco @:caland
Leuk, beetje vechtende draken kijken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 11:42 schreef maxi-mus het volgende:
House of the dragon aflevering 8: 7.9/10.
@:scrummie @:ggmm @:fetx @:gurneyisbestoke @:coco @:caland
Dat heb ik nog niet gezien maar goed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk, beetje vechtende draken kijken.
@ChevyCaprice steekt de draak met je.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gezien maar goed.
Chevy is een draak van een vent.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:Chevycaprice steekt de draak met je.
(Hoop ik)
Ouwe roddeltantequote:
@maxi-mis verwacht ik nog.quote:
Zwakzinnigen kunnen mij niet raken, zeker niet als hun leven bestaat uit autootje rijden kijken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:41 schreef Oriente het volgende:
[..]
maxi-mis
@:Maxi-mus je wordt hier gedemoniseerd.
Dat is een beetje het idee van roddelen. Kneus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je was onderdeel van het gesprek, domme mongool.
Beter dan je leven bestaat uit een balletje en een stelletje draken. Want dan ben je wel erg treurig bezigquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zwakzinnigen kunnen mij niet raken, zeker niet als hun leven bestaat uit autootje rijden kijken.
Wat betekent roddelen over iemand?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is een beetje het idee van roddelen. Kneus.
Deze SC heeft een type @Paul nodig. Voor wat warmte en ontwapenendheid. (Was geen woord, is het nu wel)quote:
Nee joh, zijn al genoeg debielen hierquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze SC heeft een type @:paul nodig. Voor wat warmte en ontwapenendheid. (Was geen woord, is het nu wel)
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zwakzinnigen kunnen mij niet raken, zeker niet als hun leven bestaat uit autootje rijden kijken.
Gelukkig maar dat tenminste mijn eigen persoonlijke humeur nog altijd magnifiek is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:02 schreef onlogisch het volgende:
Moderator @:Chevycaprice krijgt weer eens een veeg uit de pan.
Gerieflijke groeten,quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:02 schreef onlogisch het volgende:
Moderator @:Chevycaprice krijgt weer eens een veeg uit de pan.
Stop cyberpesten nu.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat tenminste mijn eigen persoonlijke humeur nog altijd magnifiek is.
#SAMENSTERKTEGENPESTEN
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik bespeur een eigen pleonasme.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je was onderdeel van het gesprek, domme mongool.
Duidelijk nooit in botsauto's gezeten als kind.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Spiegel kapot ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat betekent roddelen over iemand?
“De definitie van roddelen is praten over iemand die op dat moment niet aanwezig is.
Kijk eens dom? Ja, ho maar.
Of er wordt een dag lang niks gepost of er wordt iemand af gezeken.quote:
Al jaren. Het bewijs wordt steeds weer geleverd. Maar de melder werd in Marathon vermoordt.quote:
Mensen worden weggejaagd vooral. Internationaal voetbal is ook al dood, alleen het Premier League topic en de Europese wedstrijden met Nederlandse clubs hebben nog een beetje leven.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of er wordt een dag lang niks gepost of er wordt iemand af gezeken.
Ik heb een dikke huid. "Ze" hebben me ook geprobeerd weg te jagen. trok het me aan en ging door. Dat doet niet iedereen. Er zijn al zoveel topics dood. Nog steeds hebben de stalkers en negatievelingen het hoogste woord. Helaas.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Mensen worden weggejaagd vooral. Internationaal voetbal is ook al dood, alleen het Premier League topic en de Europese wedstrijden met Nederlandse clubs hebben nog een beetje leven.
@:el-stinho heeft tweemaal in een maand tijd gepost in het La Liga topic. Even los van de reden zijn dat wel de users die regelmatig naar het (internationaal) spelletje kijken. Als je die steeds meer verliest, heeft het geen zin meer. Ik heb ook steeds minder zin om te posten eerlijk gezegd.
Bord. Kop.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een dikke huid. "Ze" hebben me ook geprobeerd weg te jagen. trok het me aan en ging door. Dat doet niet iedereen. Er zijn al zoveel topics dood. Nog steeds hebben de stalkers en negatievelingen het hoogste woord. Helaas.
Namen & rugnummers.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een dikke huid. "Ze" hebben me ook geprobeerd weg te jagen. trok het me aan en ging door. Dat doet niet iedereen. Er zijn al zoveel topics dood. Nog steeds hebben de stalkers en negatievelingen het hoogste woord. Helaas.
quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Duidelijk nooit in botsauto's gezeten als kind.
Oei, mijn opmerking in je eigen geopende verjaardagtopic is niet helemaal goed gevallen merk ik.quote:
Nobody caresquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
YouTuber Dylan Haegens na twee jaar uitstel alsnog getrouwd
Was het niet zo dat jij onder invloed van een flink aantal pakken wijn weer iedereen de maat nam en zelf structureel de dorpsidioot uithing, met volledig overbodige topics? Daarna hing je weer constant in feedback te janken, om op een (zeldzaam) nuchter moment weer je excuses aan te bieden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Johquote:
Zo gaat het altijd toch? Eventueel icm een ban.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was het niet zo dat jij onder invloed van een flink aantal pakken wijn weer iedereen de maat nam en zelf structureel de dorpsidioot uithing, met volledig overbodige topics? Daarna hing je weer constant in feedback te janken, om op een (zeldzaam) nuchter moment weer je excuses aan te bieden.
Althans, zo herinner ik het.
Dus jullie willen mij als VBLmod?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze SC heeft een type @:paul nodig. Voor wat warmte en ontwapenendheid. (Was geen woord, is het nu wel)
Mjah Chevy komt hier echt alleen maar om vervelend te doen, net als Paul bijvoorbeeld. En het probleem Tong is allang duidelijk, prima user als ie een periode niet naar de fles grijpt maar zodra dat vroeg of laat weer gebeurt zit hij werkelijk waar overal te stoken en uit te dagen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Mensen worden weggejaagd vooral. Internationaal voetbal is ook al dood, alleen het Premier League topic en de Europese wedstrijden met Nederlandse clubs hebben nog een beetje leven.
Lijkt mij persoonlijk een uitstekend ideequote:
Mooie post maat.quote:
Ga je mond spoelen mafkeesquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lijkt mij persoonlijk een uitstekend idee
Ho ho ho ho ho.quote:
Koud bad vandaag makker.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:53 schreef fetX het volgende:
Tijd dat we de nuance van @:Caland weer eens terugkrijgen in dit topic.
Nee dat willen ze vast nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lijkt mij persoonlijk een uitstekend idee
Ach sommige mensen houden zichzelf schromelijk voor de gek. Zo te zien kunnen ze hier wel een grote schoonmaak gebruiken.quote:
* Fred van Leer has joined.quote:
En jij op F1? Dan kan ik wat anders gaan doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach sommige mensen houden zichzelf schromelijk voor de gek. Zo te zien kunnen ze hier wel een grote schoonmaak gebruiken.
Is goed ik ga solliciteren bij GGMMquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach sommige mensen houden zichzelf schromelijk voor de gek. Zo te zien kunnen ze hier wel een grote schoonmaak gebruiken.
Wil je dat zo graag dan? Nou op zich ben ik overal geschikt voor in principe.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:26 schreef Sked het volgende:
[..]
En jij op F1? Dan kan ik wat anders gaan doen.
Ohja het is die dag he, nouja zal ik het dan maar zeggenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is niet abnormaal om hier opgewonden van te worden, zeker niet op coming out day.
F1 modereren lijkt me echt stom heequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:26 schreef Sked het volgende:
[..]
En jij op F1? Dan kan ik wat anders gaan doen.
Dan kan ik speciaal voor @Maanvis exclusief ONZ gaan modereren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wil je dat zo graag dan? Nou op zich ben ik overal geschikt voor in principe.
Lijkt me heel geruststellendquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan kan ik speciaal voor @:Maanvis exclusief ONZ gaan modereren.
misschien moet hij mod worden, dan schijn je in alle topics waarvoor niet verantwoordelijk gewoon de debiel uit te kunnen hangen zonder consequentiesquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:53 schreef fetX het volgende:
Tijd dat we de nuance van @:Caland weer eens terugkrijgen in dit topic.
Alweer of restjes van zaterdag?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook in topics waar je wel verantwoordelijk bentquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien moet hij mod worden, dan schijn je in alle topics waarvoor niet verantwoordelijk gewoon de debiel uit te kunnen hangen zonder consequenties
Het zit je hoogquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien moet hij mod worden, dan schijn je in alle topics waarvoor niet verantwoordelijk gewoon de debiel uit te kunnen hangen zonder consequenties
Uit Delft komt louter kwaliteitquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:09 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga morgen naar Delft om te studeren. Naar de TU om precies te zijn.
Ik dacht dat we vriendjes waren en het is teleurstellend dat dat niet zo blijkt tee zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oei, mijn opmerking in je eigen geopende verjaardagtopic is niet helemaal goed gevallen merk ik.
Leg eens uit. Voordat ik in deze SC mee postte ben ik in groepsverband gepest op FOK! door de SCers.quote:
Caland was de grootste. Ik ben nu de grootste voorstander van zijn unban.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alweer of restjes van zaterdag?
Het mea culpa is me niet vreemd. Maar je overdrijft en legt de bal bij mij. Ik pest niemand en nooit gedaan. Dat is wat anders.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was het niet zo dat jij onder invloed van een flink aantal pakken wijn weer iedereen de maat nam en zelf structureel de dorpsidioot uithing, met volledig overbodige topics? Daarna hing je weer constant in feedback te janken, om op een (zeldzaam) nuchter moment weer je excuses aan te bieden.
Althans, zo herinner ik het.
Als er niet wordt gepost is het inderdaad een wereld van rust.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mjah Chevy komt hier echt alleen maar om vervelend te doen, net als Paul bijvoorbeeld. En het probleem Tong is allang duidelijk, prima user als ie een periode niet naar de fles grijpt maar zodra dat vroeg of laat weer gebeurt zit hij werkelijk waar overal te stoken en uit te dagen.
Ik vind het qua sfeer de laatste tijd sowieso wel weer meevallen.
Flikker op. Je hebt zelfs Onzin weten te verkloten.quote:
Ik doe hetzelfde maar dan zonder de kaas en met groenten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pas nou op hiermee, er zijn ook users die op een niet vermakelijke wijze debiel doen die je straks op ideeën brengtquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flikker op. Je hebt zelfs Onzin weten te verkloten.
Zou jij niet een type zijn die het warme bad van DRT zou waarderen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist helaas al dat je dit ging antwoorden wat hebben we toch een lol in VBL.
Dat blijkt niet uit die desbetreffende postquote:
Echt hequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist helaas al dat je dit ging antwoorden wat hebben we toch een lol in VBL.
Probleem is dat ik dan darten moet kijken, of nou ja, het is wenselijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou jij niet een type zijn die het warme bad van DRT zou waarderen?
Ga eerst eens modereren in ONZ. Dat is een poel van overconsumptie van één user. Ik post er niet meer voordat het weer "normaal" is.quote:
Nee joh de helft kijkt toch niet echtquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Probleem is dat ik dan darten moet kijken, of nou ja, het is wenselijk.
ik maak me nooit druk om zaken waar ik niets aan kan doenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat blijkt niet uit die desbetreffende post
Maar het zit hoog. Hopelijk kom je eroverheen
Niet te veel en hard stoken tijdens de energiecrisis.quote:
Dat is echt zon topic die je absoluut niet hoeft aan te klikken als je je er over opwindt. Daar makkelijk scoren is net zo goed eigenpijperijquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:53 schreef fetX het volgende:
@:tong80 slaat wild om zich heen in zijn eigen gemaakte verjaardagstopic.
Wist ik veel wat daar inhoudelijk stond, dat is altijd afwachten. En ik ben inderdaad echt een user die zich opwindt over topics en aan eigenpijperij doet (lol)quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is echt zon topic die je absoluut niet hoeft aan te klikken als je je er over opwindt. Daar makkelijk scoren is net zo goed eigenpijperij
De topic titel stelt letterlijk dat hij 60 wordt wat had je dan van hem verwachtquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Wist ik veel wat daar inhoudelijk stond, dat is altijd afwachten. En ik ben inderdaad echt een user die aan eigenpijperij doet (lol)
Zoals ik eerder al zei; dat is met Tong altijd afwachten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De topic titel stelt letterlijk dat hij 60 wordt wat had je dan van hem verwacht
Bij twijfel kan je beter zijn topics gewoon niet aanklikken, in het beste geval is het een gekopieerd artikel over iets irrelevants in het slechtste geval woordendiarreequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al zei; dat is met Tong altijd afwachten.
Nou, mooi dat zijn opmerking toch nog op iemand van toepassing isquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij twijfel kan je beter zijn topics gewoon niet aanklikken, in het beste geval is het een gekopieerd artikel over iets irrelevants in het slechtste geval woordendiarree
Overigens kwam ik wel degelijk in het topic om makkelijk te scoren dus ik voel mij een beetje op mijn plek gezet door @:littlerabbit , maar goed een echte spits kopt zijn kansen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |