Zijn dat een mannetje en een vrouwtje?quote:
Yup, en een koppeltje. Zolang ik ze geen nestgelegenheid geef zullen ze geen jonkies makenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn dat een mannetje en een vrouwtje?
Ga je nu steeds hun beginnende nestjes vernielen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, en een koppeltje. Zolang ik ze geen nestgelegenheid geef zullen ze geen jonkies maken
Barbaar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, en een koppeltje. Zolang ik ze geen nestgelegenheid geef zullen ze geen jonkies maken
Ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ga je nu steeds hun beginnende nestjes vernielen?
Faalt weer eens gruwelijk.quote:
Jeetjequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik zie net dat ik nog tot oktober 2024 een lopend energiecontract heb en afgelopen jaar nog geen ¤140 per maand heb betaald. Dacht dat het een jaar korter was.
Klein dansje gemaakt.
Meneertje zit er warmpjes bij, maar in Afrika gaan er nu kinderen dood door de hongerquote:
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 01:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Meneertje zit er warmpjes bij, maar in Afrika gaan er nu kinderen dood door de honger
quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:43 schreef RamboDirk het volgende:
Geen woordles vandaag, errrugg jammer.
Dat is wel genot ja. Ik dacht eerder dit jaar dat mijn contract in juli jl. afliep, maar dat is pas volgend jaar, dat vond ik ook wel erg mooi.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik zie net dat ik nog tot oktober 2024 een lopend energiecontract heb en afgelopen jaar nog geen ¤140 per maand heb betaald. Dacht dat het een jaar korter was.
Klein dansje gemaakt.
Mijn 4 jaar stopt in december.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Klein dansje gemaakt.
Ik dacht nog tot oktober 2023, maar blijkt dus een jaar langer. Tegen die tijd ook een keer aan verhuizen denken naar een huis dat wel met een reële investering all electric te maken is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is wel genot ja. Ik dacht eerder dit jaar dat mijn contract in juli jl. afliep, maar dat is pas volgend jaar, dat vond ik ook wel erg mooi.
ik heb een beetje stressquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Druk ventje, pas je op voor overspannenheid?
Hij zit in zijn afstudeerperiode voor zijn marketing studie waarna hij als high potential bij een van de big4 aan de slag gaat. Gelukkig kan hij morgen de rust zoeken bij God.quote:
Beest.quote:
Woordle 476 4/6quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:48 schreef scrupuleus het volgende:
Woordle 476 5/6
⬜⬜⬜⬜🟨
⬜⬜🟨⬜⬜
⬜⬜⬜🟩🟩
🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Pizza pollo en ik er drink er een kombucha ice tea zero bijquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Wat moet je dan ook daar?quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GM voetbalvrienden
Ik voel mij een beetje ongemakkelijk in het F1 topic
Mijn posts volgen.quote:
Graag mij meenemen in de mention, bedankt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kun je eens even een pittig statement posten in het F1 topic?
Chevy slaat alweer een flater in het F1 topic.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Graag mij meenemen in de mention, bedankt.
Goh.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Chevy slaat alweer een flater in het F1 topic.
We hebben er ook geen klote aan.
Gaat af als een gieter.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Chevy slaat alweer een flater in het F1 topic.
We hebben er ook geen klote aan.
Hij maakt er eigenhandig een stokerig sfeertje van.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nu gaat hij wel erg ver.
Dit bedoelde ik niet met pittige statements.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |