* Fred van Leer has joined.quote:
En jij op F1? Dan kan ik wat anders gaan doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach sommige mensen houden zichzelf schromelijk voor de gek. Zo te zien kunnen ze hier wel een grote schoonmaak gebruiken.
Is goed ik ga solliciteren bij GGMMquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach sommige mensen houden zichzelf schromelijk voor de gek. Zo te zien kunnen ze hier wel een grote schoonmaak gebruiken.
Wil je dat zo graag dan? Nou op zich ben ik overal geschikt voor in principe.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:26 schreef Sked het volgende:
[..]
En jij op F1? Dan kan ik wat anders gaan doen.
Ohja het is die dag he, nouja zal ik het dan maar zeggenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is niet abnormaal om hier opgewonden van te worden, zeker niet op coming out day.
F1 modereren lijkt me echt stom heequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:26 schreef Sked het volgende:
[..]
En jij op F1? Dan kan ik wat anders gaan doen.
Dan kan ik speciaal voor @Maanvis exclusief ONZ gaan modereren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wil je dat zo graag dan? Nou op zich ben ik overal geschikt voor in principe.
Lijkt me heel geruststellendquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan kan ik speciaal voor @:Maanvis exclusief ONZ gaan modereren.
misschien moet hij mod worden, dan schijn je in alle topics waarvoor niet verantwoordelijk gewoon de debiel uit te kunnen hangen zonder consequentiesquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:53 schreef fetX het volgende:
Tijd dat we de nuance van @:Caland weer eens terugkrijgen in dit topic.
Alweer of restjes van zaterdag?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Ook in topics waar je wel verantwoordelijk bentquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien moet hij mod worden, dan schijn je in alle topics waarvoor niet verantwoordelijk gewoon de debiel uit te kunnen hangen zonder consequenties
Het zit je hoogquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien moet hij mod worden, dan schijn je in alle topics waarvoor niet verantwoordelijk gewoon de debiel uit te kunnen hangen zonder consequenties
Uit Delft komt louter kwaliteitquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:09 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga morgen naar Delft om te studeren. Naar de TU om precies te zijn.
Ik dacht dat we vriendjes waren en het is teleurstellend dat dat niet zo blijkt tee zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oei, mijn opmerking in je eigen geopende verjaardagtopic is niet helemaal goed gevallen merk ik.
Leg eens uit. Voordat ik in deze SC mee postte ben ik in groepsverband gepest op FOK! door de SCers.quote:
Caland was de grootste. Ik ben nu de grootste voorstander van zijn unban.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alweer of restjes van zaterdag?
Het mea culpa is me niet vreemd. Maar je overdrijft en legt de bal bij mij. Ik pest niemand en nooit gedaan. Dat is wat anders.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was het niet zo dat jij onder invloed van een flink aantal pakken wijn weer iedereen de maat nam en zelf structureel de dorpsidioot uithing, met volledig overbodige topics? Daarna hing je weer constant in feedback te janken, om op een (zeldzaam) nuchter moment weer je excuses aan te bieden.
Althans, zo herinner ik het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |