Ik dacht dat we vriendjes waren en het is teleurstellend dat dat niet zo blijkt tee zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oei, mijn opmerking in je eigen geopende verjaardagtopic is niet helemaal goed gevallen merk ik.
Leg eens uit. Voordat ik in deze SC mee postte ben ik in groepsverband gepest op FOK! door de SCers.quote:
Caland was de grootste. Ik ben nu de grootste voorstander van zijn unban.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alweer of restjes van zaterdag?
Het mea culpa is me niet vreemd. Maar je overdrijft en legt de bal bij mij. Ik pest niemand en nooit gedaan. Dat is wat anders.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was het niet zo dat jij onder invloed van een flink aantal pakken wijn weer iedereen de maat nam en zelf structureel de dorpsidioot uithing, met volledig overbodige topics? Daarna hing je weer constant in feedback te janken, om op een (zeldzaam) nuchter moment weer je excuses aan te bieden.
Althans, zo herinner ik het.
Als er niet wordt gepost is het inderdaad een wereld van rust.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mjah Chevy komt hier echt alleen maar om vervelend te doen, net als Paul bijvoorbeeld. En het probleem Tong is allang duidelijk, prima user als ie een periode niet naar de fles grijpt maar zodra dat vroeg of laat weer gebeurt zit hij werkelijk waar overal te stoken en uit te dagen.
Ik vind het qua sfeer de laatste tijd sowieso wel weer meevallen.
Flikker op. Je hebt zelfs Onzin weten te verkloten.quote:
Ik doe hetzelfde maar dan zonder de kaas en met groenten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Pas nou op hiermee, er zijn ook users die op een niet vermakelijke wijze debiel doen die je straks op ideeën brengtquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien moet hij mod worden, dan schijn je in alle topics waarvoor niet verantwoordelijk gewoon de debiel uit te kunnen hangen zonder consequenties
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flikker op. Je hebt zelfs Onzin weten te verkloten.
Zou jij niet een type zijn die het warme bad van DRT zou waarderen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist helaas al dat je dit ging antwoorden wat hebben we toch een lol in VBL.
Dat blijkt niet uit die desbetreffende postquote:
Echt hequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist helaas al dat je dit ging antwoorden wat hebben we toch een lol in VBL.
Probleem is dat ik dan darten moet kijken, of nou ja, het is wenselijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou jij niet een type zijn die het warme bad van DRT zou waarderen?
Ga eerst eens modereren in ONZ. Dat is een poel van overconsumptie van één user. Ik post er niet meer voordat het weer "normaal" is.quote:
Nee joh de helft kijkt toch niet echtquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Probleem is dat ik dan darten moet kijken, of nou ja, het is wenselijk.
ik maak me nooit druk om zaken waar ik niets aan kan doenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat blijkt niet uit die desbetreffende post
Maar het zit hoog. Hopelijk kom je eroverheen
Niet te veel en hard stoken tijdens de energiecrisis.quote:
Dat is echt zon topic die je absoluut niet hoeft aan te klikken als je je er over opwindt. Daar makkelijk scoren is net zo goed eigenpijperijquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:53 schreef fetX het volgende:
@:tong80 slaat wild om zich heen in zijn eigen gemaakte verjaardagstopic.
Wist ik veel wat daar inhoudelijk stond, dat is altijd afwachten. En ik ben inderdaad echt een user die zich opwindt over topics en aan eigenpijperij doet (lol)quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is echt zon topic die je absoluut niet hoeft aan te klikken als je je er over opwindt. Daar makkelijk scoren is net zo goed eigenpijperij
De topic titel stelt letterlijk dat hij 60 wordt wat had je dan van hem verwachtquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Wist ik veel wat daar inhoudelijk stond, dat is altijd afwachten. En ik ben inderdaad echt een user die aan eigenpijperij doet (lol)
Zoals ik eerder al zei; dat is met Tong altijd afwachten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De topic titel stelt letterlijk dat hij 60 wordt wat had je dan van hem verwacht
Bij twijfel kan je beter zijn topics gewoon niet aanklikken, in het beste geval is het een gekopieerd artikel over iets irrelevants in het slechtste geval woordendiarreequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al zei; dat is met Tong altijd afwachten.
Nou, mooi dat zijn opmerking toch nog op iemand van toepassing isquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij twijfel kan je beter zijn topics gewoon niet aanklikken, in het beste geval is het een gekopieerd artikel over iets irrelevants in het slechtste geval woordendiarree
Overigens kwam ik wel degelijk in het topic om makkelijk te scoren dus ik voel mij een beetje op mijn plek gezet door @:littlerabbit , maar goed een echte spits kopt zijn kansen in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |