Niet zo projecteren kale.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij steekt liever een phallus in z'n muil.
Lewis heeft een beetje zijn ritme gevonden. Maar ik vrees voor de race van Austin. Die zou er zomaar niet goed uit kunnen zien voor de Merries.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
George gaat het zwaar krijgen maat
Ham is helemaal back
Wanneer race?quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lewis heeft een beetje zijn ritme gevonden. Maar ik vrees voor de race van Austin. Die zou er zomaar niet goed uit kunnen zien voor de Merries.
Max wint ook die race weer met gemak ben ik bang.
Oké, bizar. Fruit is het snoep van de natuur. Mandarijntje, ananas, meloen, druifjes. Tegenwoordig zoveel te krijgen, een luxe. Of gewoon eten voor de gezondheid ipv of je het super lekker vindt.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Een appel soms, maar verder niet nee. Geen fan van aardbeien e.d.
Over twee weken gisteren.quote:
Wat een lekker huismoedertje ben jij toch.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oké, bizar. Fruit is het snoep van de natuur. Mandarijntje, ananas, meloen, druifjes. Tegenwoordig zoveel te krijgen, een luxe. Of gewoon eten voor de gezondheid ipv of je het super lekker vindt.
Zie niet wat dat met elkaar te maken heeft.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een lekker huismoedertje ben jij toch.
Geeft niks.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zie niet wat dat met elkaar te maken heeft.
Geheel synchroon mee in dit bad. Je kent me.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oké, je kan alleen een random iets eruit flappen dus.
Robbengodquote:Op maandag 10 oktober 2022 14:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb jij ook de 4 mijl gelopen gisteren?
[ afbeelding ]
Prima reviews. Lekker kort en bondig!quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
Uncharted 6/10
We own this city 7/10
Lotr aflevering 1-4 7,5/10
Ter info. @:ggmm @:coco @:scrummie
Dan ken je alleen tieners die bezig zijn met bier drinken of het komt in 'real life' gesprekken gewoon niet zozeer voor bij man-vrouw gesprekken. Afgelopen week nog hele lekkere Hollandse aarbeien bij Albert Heijn. De lekkerste mandarijnen komen nu juist.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geheel synchroon mee in dit bad. Je kent me.
Maar nee, ik hoor nooit mannen over vitamientjes.
Zomer is helaas voorbij voor lekker fruit.
KAZIMIERZ DEYNAAAquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Af en toe een relevante tweet post. Etto strijdt met Putinlovers.
Gelukkig heb je het hele jaar door bruin fruit!quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geheel synchroon mee in dit bad. Je kent me.
Maar nee, ik hoor nooit mannen over vitamientjes.
Zomer is helaas voorbij voor lekker fruit.
Nee nog niet, ik zet em bovenaan de lijst dit weekend.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:39 schreef Scrummie het volgende:
@:Coco had je 1883 al uit? Aangezien we niet meer socializen tijdens haxball mis ik je review nu.
Togo?quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee nog niet, ik zet em bovenaan de lijst dit weekend.
En die ene film met die hond op 2.
Die harige kiwi’s mag je bij je houden.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het hele jaar door bruin fruit!
Hachi? Kijk ik echt nooit meerquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Bruin fruit = bitterballenquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die harige kiwi’s mag je bij je houden.
Beethoven?quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:46 schreef Coco het volgende:
[..]
@Pisces29 is duidelijk geen culinair wonder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |