volg het spoorquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:27 schreef ChocoFan het volgende:
Eunice vindt het wel leuk allemaal, dat aanraken.
Brrrr... ik wil graag naïef zijn en je niet begrijpen. Helaas gaat die vlieger niet opquote:
quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Brrrr... ik wil graag naïef zijn en je niet begrijpen. Helaas gaat die vlieger niet op
Jammer, had hem graag willen uitleggen.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Brrrr... ik wil graag naïef zijn en je niet begrijpen. Helaas gaat die vlieger niet op
nee geeft niet, ik droom vannacht over naaktslakkenquote:
quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
nee geeft niet, ik droom vannacht over naaktslakken
Valt vies tegen zelfs.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:29 schreef chufi het volgende:
Je zou denken dat ze meer zouden herkennen maar dat valt tegen
Mee eens, genieten!quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:30 schreef zodeju het volgende:
Gert Jan doet het leuk, staat niet met een mond vol tanden.
Van mij mag ie wel een spelshow op tv gaan doen, die kijk ik toch niet.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:30 schreef zodeju het volgende:
Gert Jan doet het leuk, staat niet met een mond vol tanden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja dat ... maar ze hebben wel allemaal lol behalve Wanda ... heeft die nou wel of niet gevoeld ?quote:
Over verslag bij het voetbal danquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Van mij mag ie wel een spelshow op tv gaan doen, die kijk ik toch niet.
quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat ... maar ze hebben wel allemaal lol behalve Wanda ... heeft die nou wel of niet gevoeld ?
Boeeeeeeeequote:Op zaterdag 24 september 2022 22:32 schreef ChocoFan het volgende:
Gelukkig, afgelopen.![]()
De winnaar is Kim
Wanda niet want vriendquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat ... maar ze hebben wel allemaal lol behalve Wanda ... heeft die nou wel of niet gevoeld ?
vind ik ook vreemdquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:33 schreef zodeju het volgende:
Geen Zoë.......die zo graag aandacht wil en zo hunkert naar liefde??
Ja... echt om een relatie uit te maken... tjongejonge wat een vertrouwen is er danquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wanda niet want vriend![]()
En zoe ook niet, had die wel verwacht maar nee.
Heel raar ja.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:33 schreef zodeju het volgende:
Geen Zoë.......die zo graag aandacht wil en zo hunkert naar liefde??
2 spelbrekers... die mogen op de bank ... eliminatie spel zpelen zeg geen TuutTuutquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wanda niet want vriend![]()
En zoe ook niet, had die wel verwacht maar nee.
Gaat ze de hele week over janken dat ze Nadir niet meer wilde voelen.quote:
Waren er meer die niet voelde he.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
2 spelbrekers... die mogen op de bank ... eliminatie spel zpelen zeg geen TuutTuut
Babbete toch?quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waren er meer die niet voelde he.
Ik zou die seksuele vragen bij dat spellenpakket als partner vervelender vinden dan dit betasten...quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ze vond dit te opwindend en had allemaal erotische gedachten?
Ze vindt het waarschijnlijk viesquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze dacht dat haar vriend het niet tof zou vinden, verder geen idee, ik wissel vrij snel als zij aan het praten is.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Eens!quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zou die seksuele vragen bij dat spellenpakket als partner vervelender vinden dan dit betasten...
quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Djedi voelt de mannen - 24 september 2022.wie heeft het mailadres van de vriend van DJedi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
Haar vriend is allang Buitenlandse missie met echte stoere meidenquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze dacht dat haar vriend het niet tof zou vinden, verder geen idee, ik wissel vrij snel als zij aan het praten is.
quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Haar vriend is allang Buitenlandse missie met echte stoere meiden
Ok.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Haar vriend is allang Buitenlandse missie met echte stoere meiden
Ze zegt dus eigenlijk dat haar vriend overdreven jaloers en geen gevoel voor humor heeft?quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze dacht dat haar vriend het niet tof zou vinden, verder geen idee, ik wissel vrij snel als zij aan het praten is.
Tja, zo kan je het ook bekijken inderdaad.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zegt dus eigenlijk dat haar vriend overdreven jaloers en geen gevoel voor humor heeft?
Dat deed ik dusquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja, zo kan je het ook bekijken inderdaad.
Slaap welquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Verrek het is tien over bedtijd
Mensen veel plezier nog met de streams, zie jullie morgen weer
over welke dame hadden ze het?quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:41 schreef FreshFruit het volgende:
Die zou myn mem ook kunnen zeggen;"Jammer dat het alleen maar heteros zijn."
[ afbeelding ]
Dan gedraag je je dus als vrijwillige slavin ?quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zegt dus eigenlijk dat haar vriend overdreven jaloers en geen gevoel voor humor heeft?
juist andersom. Waarschijnlijk zou haar vriend het niet erg vinden, maar zij voelde zich er niet goed bij als ze het zou doenquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Trusten.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Verrek het is tien over bedtijd
Mensen veel plezier nog met de streams, zie jullie morgen weer
iemand van 42. wie is dat?quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
over welke dame hadden ze het?
Ik heb niet goed opgelet dus daarstraks.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
juist andersom. Waarschijnlijk zou haar vriend het niet erg vinden, maar zij voelde zich er niet goed bij als ze het zou doen
ik heb denk ik net iets langer geluisterdquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb niet goed opgelet dus daarstraks.
Over dat er voor Rupert geen leuk bait is.Dat bedoelde ze.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
over welke dame hadden ze het?
nee daarna hadden ze het over een damequote:Op zaterdag 24 september 2022 22:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over dat er voor Rupert geen leuk bait is.Dat bedoelde ze.
Dat kan ook, moet ik maar niet wisselen als zij praat.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb denk ik net iets langer geluisterd
quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over dat er voor Rupert geen leuk bait is.Dat bedoelde ze.
Alles gemist! Maar er zijn filmpjesquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Joehoe![]()
Wat heb ik gemist en wat zijn ze aan het doen?
Sjakieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 24 september 2022 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Joehoe![]()
Joehoeeeeequote:Op zaterdag 24 september 2022 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Joehoe![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Joehoe![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Djedi voelt de mannen - 24 september 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Kim voelt de mannen - 24 september 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Greetquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sjakieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ik ookquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik ook niet, dacht de 50 al gepasseerd.
Hou me even op de hoogte. Ik zag het anders.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:44 schreef Adat231 het volgende:
[..]een vrouw die ze knap vinden, maar neppig
Ik ga ff een snelle scroll doenquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Joehoeeeee![]()
Vrouwen die mannen betastte en moesten raden wie het was, 1 rondje mannen zonder shirts ook, ff terug lezen en je komt de pics tegen.
quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik ook niet, dacht de 50 al gepasseerd.
ze komt qua gedrag erg oud overquote:
Want dan is het minder druk met live-streams, denk je?quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over 2-3 weken ga ik die filmpjes kijken
Zeker snel doen, was verder niet echt boeiend alleen Janet heeft flink lopen tasten.quote:
Te oud voor mijquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
ze komt qua gedrag erg oud over
eerst had Esther het over dat het jammer was dat er geen homo's inzaten voor Rupert(is Imaddidin geen homo?)quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hou me even op de hoogte. Ik zag het anders.
quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Janet voelt de mannen - 24 september 2022.Deze moet je wel ff snel kijken en niet 2 weken wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom plaag je dees altijd zo?quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Want dan is het minder druk met live-streams, denk je?
Dees kan dat wel hebben, van mijquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom plaag je dees altijd zo?
meisjes plagen kusjes vragen?quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom plaag je dees altijd zo?
Wanda is een mensen mens.
Dan ging het mij over de eerste frase van de tekst.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerst had Esther het over dat het jammer was dat er geen homo's inzaten voor Rupert(is Imaddidin geen homo?)
daarna ging het gesprek over in een dame die nep was
Ik dacht daarmee aan te duiden dat ik het niet ging doenquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Want dan is het minder druk met live-streams, denk je?
Niet vergeten vooralquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
je gaat me dit niet vergeven he
Je dacht dat ik niet 2-3 weken teruglas normaal?quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht daarmee aan te duiden dat ik het niet ging doen
Misschien nog wel meer, ook tussen de vrouwen.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerst had Esther het over dat het jammer was dat er geen homo's inzaten voor Rupert(is Imaddidin geen homo?)
daarna ging het gesprek over in een dame die nep was
En een lekker lichaam waarschijnlijk, nee ik luister niet want ze is met wanda aan het praten.quote:
Daar zap ik net weg. Dat stond al even aan, maar ging ene oor in , andere weer uitquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En een lekker lichaam waarschijnlijk, nee ik luister niet want ze is met wanda aan het praten.![]()
Ik probeer nu te luisteren naar Leila en Alicia.
Dat heb ik nu ook. lukt me niet om het te volgen, komt niet aan bij mij.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Daar zap ik net weg. Dat stond al even aan, maar ging ene oor in , andere weer uit
Die Janetquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Deze moet je wel ff snel kijken en niet 2 weken wachten.
Jij zit gewoon nog met Berend zonder shirt in je hoofdquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook. lukt me niet om het te volgen, komt niet aan bij mij.![]()
Wel?quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Je dacht dat ik niet 2-3 weken teruglas normaal?
Nee, eerder Jerrold danquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Jij zit gewoon nog met Berend zonder shirt in je hoofd
Je kunt ook overdrijvenquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:55 schreef FreshFruit het volgende:
Wel leuk hoe Wanda haar officiier aanbidt.
ik heb een bouwvakkerquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, eerder Jerrold dan, wel nog in shock van erik zonder shirt en geen positieve shock ook.
![]()
En mijn exman was ook een flinke man, niet zoals berend met zijn hangbuik maar geen slanke iig.
Slungelig?quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:58 schreef greysbones het volgende:
beetje jeffrey style maar dan geen lang haar
vond Sasha ook heeeel ongemakkelijk doenquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
Wie klaagt er nu op de achtergrond dat het wel wat veel was? Dacht Sacha.
Die voelde wel heel preuts iddquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
Wie klaagt er nu op de achtergrond dat het wel wat veel was? Dacht Sacha.
Dat kan ik zeker wel,maar zou niet zo opscheppen over Soul als ik in een RLS zat.quote:
Zag er best gemakkelijk uitquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
vond Sasha ook heeeel ongemakkelijk doen
nee breedquote:
En volgens mij had ze Bern ook niet geraden, zal Bern niet leuk vinden dan denk ik.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
vond Sasha ook heeeel ongemakkelijk doen
Dat is geen bouwvakker meer maar overtreffende trap.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb een bouwvakker
zonder bolle buik![]()
ik denk dat als Bern er klaar mee is( wat ik wel verwacht een keer, we een enorm drama hebben)quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En volgens mij had ze Bern ook niet geraden, zal Bern niet leuk vinden dan denk ik.
Andersom ookquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:01 schreef Charmian het volgende:
Nadir is wel een beetje wendy aan het stalken
Misschien vindt zij het wel okquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:01 schreef Charmian het volgende:
Ik 1 die in het leger heeft gezetenquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb een bouwvakker
zonder bolle buik![]()
Dat vindt ze volgens mij niet zo heel erg..quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:01 schreef Charmian het volgende:
weer niet goed opgelet jijquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En volgens mij had ze Bern ook niet geraden, zal Bern niet leuk vinden dan denk ik.
sommige mannen kunnen het hebbenquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik 1 die in het leger heeft gezeten, wel 20 jaar geleden maar ik hoor het vaak.
![]()
Klein buikje maar gelukkig en geen lang haar.
Heeft ze daar wel puf voor dan, lijkt wel of ze niets kan, totaal geen energie en ik weet dat ze flink ziek is geweest maar doe dan niet mee met een tv programma.quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat als Bern er klaar mee is( wat ik wel verwacht een keer, we een enorm drama hebben)
Overloper is hetquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik 1 die in het leger heeft gezeten, wel 20 jaar geleden maar ik hoor het vaak.
![]()
Klein buikje maar gelukkig en geen lang haar.
Berend staat al die zoute sticks naar binnen te douwenquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:02 schreef FreshFruit het volgende:
Berend Badmeester.![]()
[ afbeelding ]
ik snap het ook niet helemaalquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heeft ze daar wel puf voor dan, lijkt wel of ze niets kan, totaal geen energie en ik weet dat ze flink ziek is geweest maar doe dan niet mee met een tv programma.
Oog voor detail jijquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Berend staat al die zoute sticks naar binnen te douwen
maar echt douwenquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goffer, komt door dat tikken hier ook, lijd ik mezelf af.quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
weer niet goed opgelet jij...bern zei dat het goed was dat ze hem niet had geraden, werd te kleverig en heb weggezapt
Long covid.quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heeft ze daar wel puf voor dan, lijkt wel of ze niets kan, totaal geen energie en ik weet dat ze flink ziek is geweest maar doe dan niet mee met een tv programma.
Blue, saai, er zit weinig bijquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap het ook niet helemaal
maar ze komt mij ook blue over
Heb je het ook gezien?quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
en hij duwt ze aan met zijn hand![]()
![]()
Huh hoezo dat? Dat het goed zou zijn 😅quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
weer niet goed opgelet jij...bern zei dat het goed was dat ze hem niet had geraden, werd te kleverig en heb weggezapt
Denk van zijn eigen geld, en het verbaast me niks, echt een luie hangbuik van het eten.quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo deed ik dat vroeger ookquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
en hij duwt ze aan met zijn hand![]()
![]()
D. is een aandouwerquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Zo deed ik dat vroeger ook
Wel met 1 stokje per keer
Ow menquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:06 schreef greysbones het volgende:
de hottub is zuur volgens de dames en heren
door het nieuwe hout zeggen ze![]()
dat heb ik dus niet meer meegekregenquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:05 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Huh hoezo dat? Dat het goed zou zijn 😅
quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:07 schreef ChocoFan het volgende:
Water is ook niet echt zuiver meer, hadden ze het vandaag niet schoongemaakt?
Ze stoken het warm met hout ....quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar gaat de hottub niet van stinken![]()
Erg hoor....zijn smeerlapjes daar. Soms in de keuken als ze bezig zijn vliegen de vliegen om je oren en niemand reageert. En dan heb ik het niet over 1 vliegje.quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:06 schreef greysbones het volgende:
de hottub is zuur volgens de dames en heren
door het nieuwe hout zeggen ze![]()
ieuw, dat is toch iets met stukjes erin?quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat ziet dat water er goor uit, lijkt wel watergruwel
Als ik daar in huis zou zitten zou ik het iedere keer voor ik er zelf in zou gaan schoonmakenquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:08 schreef greysbones het volgende:
lekker een 38 graden badje vol smeer van andere mensen
als ze morgen ziek zijn
Echt goorquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:08 schreef greysbones het volgende:
lekker een 38 graden badje vol smeer van andere mensen
als ze morgen ziek zijn
Wie weet wat er allemaal in die hottub zit nuquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:08 schreef Verida het volgende:
[..]
ieuw, dat is toch iets met stukjes erin?
maar het water komt niet in aanraking met het houtquote:
stukjes en brokkenquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:08 schreef Verida het volgende:
[..]
1000 liter water wegspoelen en opnieuw vullenquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik daar in huis zou zitten zou ik het iedere keer voor ik er zelf in zou gaan schoonmaken
Krenten ookquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Daar zal ook geur uit komen ja.quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:09 schreef chufi het volgende:
Kijk die zilveren pijp nast de Hottube
ik zou ook niet erg blij worden van al die mensen in dat badquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik daar in huis zou zitten zou ik het iedere keer voor ik er zelf in zou gaan schoonmaken
Ik denk dat het rvs isquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:09 schreef chufi het volgende:
Kijk die zilveren pijp nast de Hottube
Huidschilvers, tenenkaas, ...quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Gewoon mee douchen, niks weggooien.quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
1000 liter water wegspoelen en opnieuw vullen
Er is altijd wel 1 die close-up op de camera wilquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Erg hoor....zijn smeerlapjes daar. Soms in de keuken als ze bezig zijn vliegen de vliegen om je oren en niemand reageert. En dan heb ik het niet over 1 vliegje.
quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:11 schreef ChocoFan het volgende:
Heel de dag lekker zweten en zo en dan lekker in de hottub met alle lichaamssappen. Boven en onder de gordel
quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:11 schreef FreshFruit het volgende:
Eikenhout ruikt anders dan Essenhout.
quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gewoon mee douchen, niks weggooien.
Onder de douche, toch?quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:12 schreef greysbones het volgende:
Janet wast er haar onderbroeken ook in??
of was dat alleen in een koud bad
Ik behave me heel netjes.quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:12 schreef ChocoFan het volgende:
Hun zijn goorlellen met in die hottub zitten maar wat wij allemaal uitkramen zijn we ook gewoon goorlellen.
Hoho, dit is de COS, wij doen enkel verslagquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:12 schreef ChocoFan het volgende:
Hun zijn goorlellen met in die hottub zitten maar wat wij allemaal uitkramen zijn we ook gewoon goorlellen.
snicker?quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:13 schreef ChocoFan het volgende:
Ja genoeg nu, ik word serieus misselijk.![]()
Ja ok.quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Hoho, dit is de COS, wij doen enkel verslag
Nee hoor.Of heb je iets gehoord?quote:
dan moet de R vervangen voor een Lquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Zou dat de 15cm zijn die Babette graag in haar mond wilde?
neequote:Op zaterdag 24 september 2022 23:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee hoor.Of heb je iets gehoord?
15cm.......maar?quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Nope, gelukkig dan maar.quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee hoor.Of heb je iets gehoord?
quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:15 schreef greysbones het volgende:
Zou dat de 15cm zijn die Babette glaag in haar mond wilde?quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet de R vervangen voor een L
quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou dat de 15cm zijn die Babette glaag in haar mond wilde?
ja hoorde het ookquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, gelukkig dan maar.![]()
En kim ik denk d, zit op te scheppen over dat ze een groot rijbewijs heeft maar zegt dingen die niet kloppen.dombo
ja die r jaquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Zou dat de 15cm zijn die Babette glaag in haar mond wilde?
een snicker XLquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
Is een snicker 15cm dan? Dacht korter.
Ja dat, ik heb hem langer en niet erbij gekregen dus dat klopt niet en ze dacht, DACHT dat ze een aanhanger rijbewijs had, dat denk je niet dat weet je dan wel gewoon. Denk dat ze hem in het leger heeft gehaald dan en dan is het misschien anders maar toch betwijfel ik het.quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja hoorde het ook
dat ze de tractor erbij heeft gekregen
dat ze niet met een aanhanger mag rijden
De ex van mijn broertje zit ook bij defensie.Ze betalen alles voor je.quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja hoorde het ook
dat ze de tractor erbij heeft gekregen
dat ze niet met een aanhanger mag rijden
is hetzelfde allemaal via RDWquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat, ik heb hem langer en niet erbij gekregen dus dat klopt niet en ze dacht, DACHT dat ze een aanhanger rijbewijs had, dat denk je niet dat weet je dan wel gewoon. Denk dat ze hem in het leger heeft gehaald dan en dan is het misschien anders maar toch betwijfel ik het.
Dan moet je volgens mij voor de trekker gewoon apart halen, is mij ook verteld want ik dacht toen dat dat ook zo was en ja 40 jaar geleden kreeg je wel alles in 1 keer met alleen c rijbewijs. Laatste jaren is alles apart.quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
is hetzelfde allemaal via RDW
Vertel?quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:20 schreef FreshFruit het volgende:
Op welk lichaamsdeel ben jj het meest trots?
trekker of tractor?quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan moet je volgens mij voor de trekker gewoon apart halen, is mij ook verteld want ik dacht toen dat dat ook zo was en ja 40 jaar geleden kreeg je wel alles in 1 keer met alleen c rijbewijs. Laatste jaren is alles apart.
Ja sorry, tractor.quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
trekker of tractor?
ik heb ook mijn tractor rijbewij
gratis en voor niks omdat ik voor een bepaald jaar ben geboren
Wat een intieme vraagquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:20 schreef FreshFruit het volgende:
Op welk lichaamsdeel ben jjij het meest trots?
Ook vakantie?quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De ex van mijn broertje zit ook bij defensie.Ze betalen alles voor je.
Berend vraagt het.quote:
quote:
Ja maar ik bedoelde nu jou natuurlijk en zeg niet je haarquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Berend vraagt het.
[ afbeelding ]
Welk onderdeel van Greysbones heb jij in je hoofd?quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Wat een goed antwoord, ik was daar niet opgekomen, had al een ander onderdeel in mijn hoofd.
Na een uitzending zeker.quote:
Van mezelf bedoelde ik, ik ken greys toch niet in het echiequote:Op zaterdag 24 september 2022 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Welk onderdeel van Greysbones heb jij in je hoofd?
Kortharige knarquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Van mezelf bedoelde ik, ik ken greys toch niet in het echie![]()
Jou wel met je kale knar.
1.2mm minimaalquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw, nou ja, heel heel heel kort iig.
Ik heb best nog wel brede schouders.quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoelde nu jou natuurlijk en zeg niet je haar
Door het typenquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb best nog wel brede schouders.
of hoef het niet te wetenquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:27 schreef ChocoFan het volgende:
Zeg zeg heren, boeiend of jullie nu kaal zijn of niet.
Hoe zit dat bij jullie dan?quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:27 schreef ChocoFan het volgende:
Zeg zeg heren, boeiend of jullie nu kaal zijn of niet.
einde discussiequote:Op zaterdag 24 september 2022 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
Na de 40 zakt van de meeste mannen het haar naar beneden. PUNT.
quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:28 schreef D. het volgende:
[..]
Of ze kaal zijn?
We dwalen af, back on topic
quote:
Nog steeds lang maar inmiddels bijna helemaal grijs.quote:
blond foreverquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog steeds lang maar inmiddels bijna helemaal grijs.Fuck verven.
Ik ga nu stoppen met off topic posten. Proberen dan toch.