Heb je het ook gezien?quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
en hij duwt ze aan met zijn hand![]()
![]()
Huh hoezo dat? Dat het goed zou zijn 😅quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
weer niet goed opgelet jij...bern zei dat het goed was dat ze hem niet had geraden, werd te kleverig en heb weggezapt
Denk van zijn eigen geld, en het verbaast me niks, echt een luie hangbuik van het eten.quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Berend staat al die zoute sticks naar binnen te douwen
Zo deed ik dat vroeger ookquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
en hij duwt ze aan met zijn hand![]()
![]()
D. is een aandouwerquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Zo deed ik dat vroeger ook
Wel met 1 stokje per keer
Ow menquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:06 schreef greysbones het volgende:
de hottub is zuur volgens de dames en heren
door het nieuwe hout zeggen ze![]()
dat heb ik dus niet meer meegekregenquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:05 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Huh hoezo dat? Dat het goed zou zijn 😅
quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:07 schreef ChocoFan het volgende:
Water is ook niet echt zuiver meer, hadden ze het vandaag niet schoongemaakt?
Ze stoken het warm met hout ....quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar gaat de hottub niet van stinken![]()
Erg hoor....zijn smeerlapjes daar. Soms in de keuken als ze bezig zijn vliegen de vliegen om je oren en niemand reageert. En dan heb ik het niet over 1 vliegje.quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:06 schreef greysbones het volgende:
de hottub is zuur volgens de dames en heren
door het nieuwe hout zeggen ze![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |