Andersom ookquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:01 schreef Charmian het volgende:
Nadir is wel een beetje wendy aan het stalken
Misschien vindt zij het wel okquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:01 schreef Charmian het volgende:
Ik 1 die in het leger heeft gezetenquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb een bouwvakker
zonder bolle buik![]()
beetje jeffrey style maar dan geen lang haar
Dat vindt ze volgens mij niet zo heel erg..quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:01 schreef Charmian het volgende:
weer niet goed opgelet jijquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En volgens mij had ze Bern ook niet geraden, zal Bern niet leuk vinden dan denk ik.
sommige mannen kunnen het hebbenquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik 1 die in het leger heeft gezeten, wel 20 jaar geleden maar ik hoor het vaak.
![]()
Klein buikje maar gelukkig en geen lang haar.
Heeft ze daar wel puf voor dan, lijkt wel of ze niets kan, totaal geen energie en ik weet dat ze flink ziek is geweest maar doe dan niet mee met een tv programma.quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat als Bern er klaar mee is( wat ik wel verwacht een keer, we een enorm drama hebben)
Overloper is hetquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik 1 die in het leger heeft gezeten, wel 20 jaar geleden maar ik hoor het vaak.
![]()
Klein buikje maar gelukkig en geen lang haar.
Berend staat al die zoute sticks naar binnen te douwenquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:02 schreef FreshFruit het volgende:
Berend Badmeester.![]()
[ afbeelding ]
ik snap het ook niet helemaalquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heeft ze daar wel puf voor dan, lijkt wel of ze niets kan, totaal geen energie en ik weet dat ze flink ziek is geweest maar doe dan niet mee met een tv programma.
Oog voor detail jijquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Berend staat al die zoute sticks naar binnen te douwen
maar echt douwenquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Berend staat al die zoute sticks naar binnen te douwen
Goffer, komt door dat tikken hier ook, lijd ik mezelf af.quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
weer niet goed opgelet jij...bern zei dat het goed was dat ze hem niet had geraden, werd te kleverig en heb weggezapt
Long covid.quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heeft ze daar wel puf voor dan, lijkt wel of ze niets kan, totaal geen energie en ik weet dat ze flink ziek is geweest maar doe dan niet mee met een tv programma.
Blue, saai, er zit weinig bijquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap het ook niet helemaal
maar ze komt mij ook blue over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |