ik ookquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook niet, dacht de 50 al gepasseerd.
Hou me even op de hoogte. Ik zag het anders.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:44 schreef Adat231 het volgende:
[..]
een vrouw die ze knap vinden, maar neppig
Ik ga ff een snelle scroll doenquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Joehoeeeee
Vrouwen die mannen betastte en moesten raden wie het was, 1 rondje mannen zonder shirts ook, ff terug lezen en je komt de pics tegen.
quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook niet, dacht de 50 al gepasseerd.
ze komt qua gedrag erg oud overquote:
Want dan is het minder druk met live-streams, denk je?quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over 2-3 weken ga ik die filmpjes kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zeker snel doen, was verder niet echt boeiend alleen Janet heeft flink lopen tasten. Ouwe snoepdoos gewoon.quote:
Te oud voor mijquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
ze komt qua gedrag erg oud over
eerst had Esther het over dat het jammer was dat er geen homo's inzaten voor Rupert(is Imaddidin geen homo?)quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hou me even op de hoogte. Ik zag het anders.
quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Janet voelt de mannen - 24 september 2022.Deze moet je wel ff snel kijken en niet 2 weken wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom plaag je dees altijd zo?quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Want dan is het minder druk met live-streams, denk je?
quote:
Dees kan dat wel hebben, van mijquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom plaag je dees altijd zo?
meisjes plagen kusjes vragen?quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom plaag je dees altijd zo?
Wanda is een mensen mens.
Dan ging het mij over de eerste frase van de tekst.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerst had Esther het over dat het jammer was dat er geen homo's inzaten voor Rupert(is Imaddidin geen homo?)
daarna ging het gesprek over in een dame die nep was
Ik dacht daarmee aan te duiden dat ik het niet ging doenquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Want dan is het minder druk met live-streams, denk je?
Niet vergeten vooralquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
je gaat me dit niet vergeven he
Je dacht dat ik niet 2-3 weken teruglas normaal?quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht daarmee aan te duiden dat ik het niet ging doen
Misschien nog wel meer, ook tussen de vrouwen.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerst had Esther het over dat het jammer was dat er geen homo's inzaten voor Rupert(is Imaddidin geen homo?)
daarna ging het gesprek over in een dame die nep was
En een lekker lichaam waarschijnlijk, nee ik luister niet want ze is met wanda aan het praten.quote:
Daar zap ik net weg. Dat stond al even aan, maar ging ene oor in , andere weer uitquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En een lekker lichaam waarschijnlijk, nee ik luister niet want ze is met wanda aan het praten.
Ik probeer nu te luisteren naar Leila en Alicia.
Dat heb ik nu ook. lukt me niet om het te volgen, komt niet aan bij mij.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Daar zap ik net weg. Dat stond al even aan, maar ging ene oor in , andere weer uit
Die Janetquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Deze moet je wel ff snel kijken en niet 2 weken wachten.
Jij zit gewoon nog met Berend zonder shirt in je hoofdquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook. lukt me niet om het te volgen, komt niet aan bij mij.
Wel?quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Je dacht dat ik niet 2-3 weken teruglas normaal?
Nee, eerder Jerrold dan , wel nog in shock van erik zonder shirt en geen positieve shock ook.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Jij zit gewoon nog met Berend zonder shirt in je hoofd
Je kunt ook overdrijvenquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:55 schreef FreshFruit het volgende:
Wel leuk hoe Wanda haar officiier aanbidt.
ik heb een bouwvakkerquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, eerder Jerrold dan , wel nog in shock van erik zonder shirt en geen positieve shock ook.
En mijn exman was ook een flinke man, niet zoals berend met zijn hangbuik maar geen slanke iig.
Slungelig?quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:58 schreef greysbones het volgende:
beetje jeffrey style maar dan geen lang haar
vond Sasha ook heeeel ongemakkelijk doenquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
Wie klaagt er nu op de achtergrond dat het wel wat veel was? Dacht Sacha.
Die voelde wel heel preuts iddquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
Wie klaagt er nu op de achtergrond dat het wel wat veel was? Dacht Sacha.
Dat kan ik zeker wel,maar zou niet zo opscheppen over Soul als ik in een RLS zat.quote:
Zag er best gemakkelijk uitquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
vond Sasha ook heeeel ongemakkelijk doen
nee breedquote:
En volgens mij had ze Bern ook niet geraden, zal Bern niet leuk vinden dan denk ik.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
vond Sasha ook heeeel ongemakkelijk doen
die is denk ik alles behalve gemakkelijkquote:
Dat is geen bouwvakker meer maar overtreffende trap.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb een bouwvakker
zonder bolle buik
beetje jeffrey style maar dan geen lang haar
ik denk dat als Bern er klaar mee is( wat ik wel verwacht een keer, we een enorm drama hebben)quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En volgens mij had ze Bern ook niet geraden, zal Bern niet leuk vinden dan denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |