ik heb denk ik net iets langer geluisterdquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb niet goed opgelet dus daarstraks.
Over dat er voor Rupert geen leuk bait is.Dat bedoelde ze.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
over welke dame hadden ze het?
nee daarna hadden ze het over een damequote:Op zaterdag 24 september 2022 22:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over dat er voor Rupert geen leuk bait is.Dat bedoelde ze.
Dat kan ook, moet ik maar niet wisselen als zij praat.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb denk ik net iets langer geluisterd
quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over dat er voor Rupert geen leuk bait is.Dat bedoelde ze.
Alles gemist! Maar er zijn filmpjesquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Joehoe![]()
Wat heb ik gemist en wat zijn ze aan het doen?
Sjakieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 24 september 2022 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Joehoe![]()
Joehoeeeeequote:Op zaterdag 24 september 2022 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Joehoe![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Joehoe![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Djedi voelt de mannen - 24 september 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Kim voelt de mannen - 24 september 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Greetquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sjakieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |