SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze dacht dat haar vriend het niet tof zou vinden, verder geen idee, ik wissel vrij snel als zij aan het praten is.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ze vond dit te opwindend en had allemaal erotische gedachten?
Eens!quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zou die seksuele vragen bij dat spellenpakket als partner vervelender vinden dan dit betasten...
quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Djedi voelt de mannen - 24 september 2022.wie heeft het mailadres van de vriend van DJedi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
Haar vriend is allang Buitenlandse missie met echte stoere meidenquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze dacht dat haar vriend het niet tof zou vinden, verder geen idee, ik wissel vrij snel als zij aan het praten is.
quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Haar vriend is allang Buitenlandse missie met echte stoere meiden
Ok.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Haar vriend is allang Buitenlandse missie met echte stoere meiden
Ze zegt dus eigenlijk dat haar vriend overdreven jaloers en geen gevoel voor humor heeft?quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze dacht dat haar vriend het niet tof zou vinden, verder geen idee, ik wissel vrij snel als zij aan het praten is.
Tja, zo kan je het ook bekijken inderdaad.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zegt dus eigenlijk dat haar vriend overdreven jaloers en geen gevoel voor humor heeft?
Dat deed ik dusquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja, zo kan je het ook bekijken inderdaad.
Slaap welquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Verrek het is tien over bedtijd
Mensen veel plezier nog met de streams, zie jullie morgen weer
over welke dame hadden ze het?quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:41 schreef FreshFruit het volgende:
Die zou myn mem ook kunnen zeggen;"Jammer dat het alleen maar heteros zijn."
[ afbeelding ]
Dan gedraag je je dus als vrijwillige slavin ?quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zegt dus eigenlijk dat haar vriend overdreven jaloers en geen gevoel voor humor heeft?
juist andersom. Waarschijnlijk zou haar vriend het niet erg vinden, maar zij voelde zich er niet goed bij als ze het zou doenquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Trusten.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Verrek het is tien over bedtijd
Mensen veel plezier nog met de streams, zie jullie morgen weer
iemand van 42. wie is dat?quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
over welke dame hadden ze het?
Ik heb niet goed opgelet dus daarstraks.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
juist andersom. Waarschijnlijk zou haar vriend het niet erg vinden, maar zij voelde zich er niet goed bij als ze het zou doen
ik heb denk ik net iets langer geluisterdquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb niet goed opgelet dus daarstraks.
Over dat er voor Rupert geen leuk bait is.Dat bedoelde ze.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
over welke dame hadden ze het?
nee daarna hadden ze het over een damequote:Op zaterdag 24 september 2022 22:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over dat er voor Rupert geen leuk bait is.Dat bedoelde ze.
Dat kan ook, moet ik maar niet wisselen als zij praat.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb denk ik net iets langer geluisterd
quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over dat er voor Rupert geen leuk bait is.Dat bedoelde ze.
Alles gemist! Maar er zijn filmpjesquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Joehoe![]()
Wat heb ik gemist en wat zijn ze aan het doen?
Sjakieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 24 september 2022 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Joehoe![]()
Joehoeeeeequote:Op zaterdag 24 september 2022 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Joehoe![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Joehoe![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Djedi voelt de mannen - 24 september 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Kim voelt de mannen - 24 september 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Greetquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sjakieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |