Dat heb ik nu ook. lukt me niet om het te volgen, komt niet aan bij mij.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Daar zap ik net weg. Dat stond al even aan, maar ging ene oor in , andere weer uit
Die Janetquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Deze moet je wel ff snel kijken en niet 2 weken wachten.
Jij zit gewoon nog met Berend zonder shirt in je hoofdquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook. lukt me niet om het te volgen, komt niet aan bij mij.![]()
Wel?quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Je dacht dat ik niet 2-3 weken teruglas normaal?
Nee, eerder Jerrold danquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Jij zit gewoon nog met Berend zonder shirt in je hoofd
Je kunt ook overdrijvenquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:55 schreef FreshFruit het volgende:
Wel leuk hoe Wanda haar officiier aanbidt.
ik heb een bouwvakkerquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, eerder Jerrold dan, wel nog in shock van erik zonder shirt en geen positieve shock ook.
![]()
En mijn exman was ook een flinke man, niet zoals berend met zijn hangbuik maar geen slanke iig.
Slungelig?quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:58 schreef greysbones het volgende:
beetje jeffrey style maar dan geen lang haar
vond Sasha ook heeeel ongemakkelijk doenquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
Wie klaagt er nu op de achtergrond dat het wel wat veel was? Dacht Sacha.
Die voelde wel heel preuts iddquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
Wie klaagt er nu op de achtergrond dat het wel wat veel was? Dacht Sacha.
Dat kan ik zeker wel,maar zou niet zo opscheppen over Soul als ik in een RLS zat.quote:
Zag er best gemakkelijk uitquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
vond Sasha ook heeeel ongemakkelijk doen
nee breedquote:
En volgens mij had ze Bern ook niet geraden, zal Bern niet leuk vinden dan denk ik.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
vond Sasha ook heeeel ongemakkelijk doen
Dat is geen bouwvakker meer maar overtreffende trap.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb een bouwvakker
zonder bolle buik![]()
beetje jeffrey style maar dan geen lang haar
ik denk dat als Bern er klaar mee is( wat ik wel verwacht een keer, we een enorm drama hebben)quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En volgens mij had ze Bern ook niet geraden, zal Bern niet leuk vinden dan denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |