volg het spoorquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:27 schreef ChocoFan het volgende:
Eunice vindt het wel leuk allemaal, dat aanraken.
Brrrr... ik wil graag naïef zijn en je niet begrijpen. Helaas gaat die vlieger niet opquote:
quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Brrrr... ik wil graag naïef zijn en je niet begrijpen. Helaas gaat die vlieger niet op
Jammer, had hem graag willen uitleggen.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Brrrr... ik wil graag naïef zijn en je niet begrijpen. Helaas gaat die vlieger niet op
nee geeft niet, ik droom vannacht over naaktslakkenquote:
quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
nee geeft niet, ik droom vannacht over naaktslakken
Valt vies tegen zelfs.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:29 schreef chufi het volgende:
Je zou denken dat ze meer zouden herkennen maar dat valt tegen
Mee eens, genieten!quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:30 schreef zodeju het volgende:
Gert Jan doet het leuk, staat niet met een mond vol tanden.
Van mij mag ie wel een spelshow op tv gaan doen, die kijk ik toch niet.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:30 schreef zodeju het volgende:
Gert Jan doet het leuk, staat niet met een mond vol tanden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja dat ... maar ze hebben wel allemaal lol behalve Wanda ... heeft die nou wel of niet gevoeld ?quote:
Over verslag bij het voetbal danquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Van mij mag ie wel een spelshow op tv gaan doen, die kijk ik toch niet.
quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat ... maar ze hebben wel allemaal lol behalve Wanda ... heeft die nou wel of niet gevoeld ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |