een snicker XLquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
Is een snicker 15cm dan? Dacht korter.
Ja dat, ik heb hem langer en niet erbij gekregen dus dat klopt niet en ze dacht, DACHT dat ze een aanhanger rijbewijs had, dat denk je niet dat weet je dan wel gewoon. Denk dat ze hem in het leger heeft gehaald dan en dan is het misschien anders maar toch betwijfel ik het.quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja hoorde het ook
dat ze de tractor erbij heeft gekregen
dat ze niet met een aanhanger mag rijden
De ex van mijn broertje zit ook bij defensie.Ze betalen alles voor je.quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja hoorde het ook
dat ze de tractor erbij heeft gekregen
dat ze niet met een aanhanger mag rijden
is hetzelfde allemaal via RDWquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat, ik heb hem langer en niet erbij gekregen dus dat klopt niet en ze dacht, DACHT dat ze een aanhanger rijbewijs had, dat denk je niet dat weet je dan wel gewoon. Denk dat ze hem in het leger heeft gehaald dan en dan is het misschien anders maar toch betwijfel ik het.
Dan moet je volgens mij voor de trekker gewoon apart halen, is mij ook verteld want ik dacht toen dat dat ook zo was en ja 40 jaar geleden kreeg je wel alles in 1 keer met alleen c rijbewijs. Laatste jaren is alles apart.quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
is hetzelfde allemaal via RDW
Vertel?quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:20 schreef FreshFruit het volgende:
Op welk lichaamsdeel ben jj het meest trots?
trekker of tractor?quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan moet je volgens mij voor de trekker gewoon apart halen, is mij ook verteld want ik dacht toen dat dat ook zo was en ja 40 jaar geleden kreeg je wel alles in 1 keer met alleen c rijbewijs. Laatste jaren is alles apart.
Ja sorry, tractor.quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
trekker of tractor?
ik heb ook mijn tractor rijbewij
gratis en voor niks omdat ik voor een bepaald jaar ben geboren
Wat een intieme vraagquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:20 schreef FreshFruit het volgende:
Op welk lichaamsdeel ben jjij het meest trots?
Ook vakantie?quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De ex van mijn broertje zit ook bij defensie.Ze betalen alles voor je.
Berend vraagt het.quote:
quote:
Ja maar ik bedoelde nu jou natuurlijk en zeg niet je haarquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Berend vraagt het.
[ afbeelding ]
Welk onderdeel van Greysbones heb jij in je hoofd?quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Wat een goed antwoord, ik was daar niet opgekomen, had al een ander onderdeel in mijn hoofd.
Na een uitzending zeker.quote:
Van mezelf bedoelde ik, ik ken greys toch niet in het echiequote:Op zaterdag 24 september 2022 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Welk onderdeel van Greysbones heb jij in je hoofd?
Kortharige knarquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Van mezelf bedoelde ik, ik ken greys toch niet in het echie![]()
Jou wel met je kale knar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |