SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Er is dan ook weinig nieuwsquote:Op vrijdag 16 september 2022 13:12 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik vind het totale zwijgen en afwezigheid van een aantal users wel heel bijzonder![]()
Of ze krijgen geen geld meer van het Kremlinquote:Op vrijdag 16 september 2022 13:13 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Er is dan ook weinig nieuws
Vladivostok ligt wel een stukje rijden van de actie vandaan. Poetin zal wel wat materieel besteld hebben op AliExpress?quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:19 schreef Vliegbaard het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
Blijkbaar arriveren de Chinezen in Rusland. Onbekend of zij enkel spullen komen leveren of zelf actief mee gaan vechten.
Ik zie China zich echt niet actief mengen in dit conflict, dan lopen ze het risico om zelf harde sancties te krijgen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:19 schreef Vliegbaard het volgende:
Blijkbaar arriveren de Chinezen in Rusland. Onbekend of zij enkel spullen komen leveren of zelf actief mee gaan vechten.
Natuurlijk, maar ze moeten ergens op de trein gezet worden.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vladivostok ligt wel een stukje rijden van de actie vandaan. Poetin zal wel wat materieel besteld hebben op AliExpress?
Denk dat de kans groot is dat het daar blijft, daar hebben ze ook behoefte aan trucks enzo. Werkende Russische militaire voertuigen worden om een of andere reden steeds schaarser.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:22 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ze moeten ergens op de trein gezet worden.
Aangezien Rusland en China in die regio vaker oefeningen houden denk ik dat het niet meer is dan slechts dat. Maar ik kan er natuurlijk naast zitten.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:22 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ze moeten ergens op de trein gezet worden.
Zijn dit niet de hulptroepen voor Kazachstan?quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vladivostok ligt wel een stukje rijden van de actie vandaan. Poetin zal wel wat materieel besteld hebben op AliExpress?
Dat lukt niet. Mensen met een paspoort uitgegeven in DNR, LNR en De Krim komen Rusland niet inquote:Op vrijdag 16 september 2022 13:38 schreef Ulx het volgende:
Tja, d'r zullen er nog wel een zooi landverraders worden afgeschoten. Maar die lui hebben Russische paspoorten, dus ze kunnen proberen Rusland binnen te komen.
quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:19 schreef Vliegbaard het volgende:
Dat is nou jammer voor ze.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat lukt niet. Mensen met een paspoort uitgegeven in DNR, LNR en De Krim komen Rusland niet inDie zijn dus de lul
Aftellen tot bijltjesdagquote:
Misschien is het geld op en kan Rusland de webcare niet meer betalenquote:Op vrijdag 16 september 2022 13:12 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik vind het totale zwijgen en afwezigheid van een aantal users wel heel bijzonder![]()
Za al een week niet gezien dat is goed nieuws!quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:12 schreef Straatcommando. het volgende:
Ja.quote:
Ook weer zo'n ongefundeerd nepnieuws stukje.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze onderweg wat Wagner-huurlingen meenemenquote:Op vrijdag 16 september 2022 13:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zie je wel heel Rusland als je dat gaat rijden..
[ afbeelding ]
Ah, kijk. Ja dat verklaart.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:46 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Ook weer zo'n ongefundeerd nepnieuws stukje.
In het oosten is Vostok-2022 bezig.
Vostok-2022 liep van 1-7 Sep (de actieve fase toch)quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:46 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Ook weer zo'n ongefundeerd nepnieuws stukje.
In het oosten is Vostok-2022 bezig.
De geschiedenis leert toch dat het meestal niet zo goed afloopt met mensen die hebben lopen heulen met de vijand.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:38 schreef Ulx het volgende:
Tja, d'r zullen er nog wel een zooi landverraders worden afgeschoten. Maar die lui hebben Russische paspoorten, dus ze kunnen proberen Rusland binnen te komen.
Klopt. Dat zal in Oekrane ook wel gebeuren.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:50 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De geschiedenis leert toch dat het meestal niet zo goed afloopt met mensen die hebben lopen heulen met de vijand.
In de meidagen van 1945 zijn ook echt veel collaborateurs onder vaak onopgehelderde omstandigheden afgemaakt, in de chaos.
Hadden ze niet laatst een gezamenlijke oefening?quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:19 schreef Vliegbaard het volgende:
Waarom zou 'ie ook? Rusland heeft China harder nodig dan andersom, en hoe meer de Russische economie gesloopt is hoe meer China daarvan kan profiteren.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:56 schreef Ulx het volgende:
Xi heeft gisteren tegen Poetin gezegd dat hij "bezorgd" was over de Russische inval. Die gaat hem dus niet helpen.
China heeft het westen keihard nodig voor de centjes.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie China zich echt niet actief mengen in dit conflict, dan lopen ze het risico om zelf harde sancties te krijgen.
Die smerige feeks komt nog wel een keer aan de beurt op een parkeerplaats of zo.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:14 schreef Aether het volgende:
Nog even de doden een propagandatrap nageven.
[ twitter ]
Alleen als Hollywoord het regiseert, dan krijg je helden zoals de dirty dozen.quote:
Bron?quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:56 schreef Ulx het volgende:
Xi heeft gisteren tegen Poetin gezegd dat hij "bezorgd" was over de Russische inval. Die gaat hem dus niet helpen.
BBCquote:
Hun plan om gebruik te maken van een verzwakt westen om Taiwan ongestraft binnen te kunnen vallen kan de prullenbak in.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:25 schreef Tocadisco het volgende:
Natuurlijk ook logisch dat China er niet zo blij mee is. Een hoop van de negatieve effecten van de oorlog treffen hun ook vrij hard en enige voordelen (vooral het verzwakken van het Westen) zitten er ook niet in als Rusland die hele oorlog niet kan winnen.
Binnenkort allemaal onderdeel van de EU, dan kun je gewoon bij de NS-reisplanner je reis boeken.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zie je wel heel Rusland als je dat gaat rijden..
[ afbeelding ]
Ja hoor.quote:Op donderdag 15 september 2022 12:33 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wil je video's zien als bewijs voor je het gelooft?
5 seconden naar zijn profiel gekeken, NEXT.quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:08 schreef NoCigar het volgende:
Even een voorbeeld van de andere kant: een fanatiek Nederlander die al een tijdje in Luhansk woont beweert dat Oekrane Himars gebruikt om de plaatselijke muziekschool aan te vallen.
[ twitter ]
Die muziekschool lijkt eigenlijk meer op een soort kazerne, maar goed. Je wilt als Oekrane het natuurlijk niet opnemen tegen een groepje getrainde clarinetspelers.
En hoewel er geen slachtoffers te betreuren zijn hebben de plaatselijke autoriteiten toch een blik jongen vrouwen opengetrokken om bloemen te leggen bij een herdenkingsmonument. Helaas kan ik niet lezen wat er allemaal op die foto staat. herdenken ze nu de muziekschool (2004-2022)? M
Misschien dat iemand hier het kan vertalen?
[ twitter ]
Sowieso wel aardig om die persoon af en toe eens te volgen: hij woont min of meer in de stront in Perevalsk, maar verspreidt ook tamelijk actief vrij giftige propaganda. Het regime daar gebruikt hem af en toe om te laten zien dat ze ook voormalige inwoners van de EU hebben.
Ow, dat is die cuck die met dat ruski wijf daar is gaan wonen, en zo af en toe naar voren geschoven wordt als propaganda pop.quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:08 schreef NoCigar het volgende:
Even een voorbeeld van de andere kant: een fanatiek Nederlander die al een tijdje in Luhansk woont beweert dat Oekrane Himars gebruikt om de plaatselijke muziekschool aan te vallen.
[ twitter ]
Die muziekschool lijkt eigenlijk meer op een soort kazerne, maar goed. Je wilt als Oekrane het natuurlijk niet opnemen tegen een groepje getrainde clarinetspelers.
En hoewel er geen slachtoffers te betreuren zijn hebben de plaatselijke autoriteiten toch een blik jongen vrouwen opengetrokken om bloemen te leggen bij een herdenkingsmonument. Helaas kan ik niet lezen wat er allemaal op die foto staat. herdenken ze nu de muziekschool (2004-2022)? M
Die @perevalsk poept iig non stop propaganda uit, dus ik zou dat allemaal met een korreltje zout (of twee) nemen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:08 schreef NoCigar het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Sowieso wel aardig om die persoon af en toe eens te volgen: hij woont min of meer in de stront in Perevalsk, maar verspreidt ook tamelijk actief vrij giftige propaganda. Het regime daar gebruikt hem af en toe om te laten zien dat ze ook voormalige inwoners van de EU hebben.
Even stukje van zijn twitter zitten lezen. Wat een gastquote:Op vrijdag 16 september 2022 15:08 schreef NoCigar het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Hoop voor hem dat de Russen 'm goed betalen, want anders is hij behoorlijk de weg kwijt. Wat is er zo interessant aan deze propagandapapegaaier?quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:08 schreef NoCigar het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Daarmee worden die overlopers ook even goed wakker geschud, de tering!quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat lukt niet. Mensen met een paspoort uitgegeven in DNR, LNR en De Krim komen Rusland niet inDie zijn dus de lul
Ze hebben nog even de tijd om hun levenskeuzes te heroverwegen, tot het Oekrainse leger op visite komt.quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daarmee worden die overlopers ook even goed wakker geschud, de tering!
Het is beter dat ze die keuze juist niet maken, maar aan het Oekrainse leger overlaten.quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze hebben nog even de tijd om hun levenskeuzes te heroverwegen, tot het Oekrainse leger op visite komt.
Dat ik eigenlijk nog moeite voor je doequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spijtoptanten als ze nu wl in UA willen wonen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze hebben nog even de tijd om hun levenskeuzes te heroverwegen, tot het Oekrainse leger op visite komt.
quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:23 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat ik eigenlijk nog moeite voor je doe
NSFW?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:23 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat ik eigenlijk nog moeite voor je doe
Dit zegt natuurlijk vrij weinig. Geloof direct dat beide partijen niet heilig zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zou dat in godsnaam willen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:28 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Jij wil toch afgehakte hoofden en ledematen zien?
Moet je ook gewoon niet doen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:23 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat ik eigenlijk nog moeite voor je doe![]()
Nou ja of het weinig zegt mag je zelf bepalen. Dit is 1 voorbeeld maar an er wel 100 plaatsen. Van beide partijen overigens.quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit zegt natuurlijk vrij weinig. Geloof direct dat beide partijen niet heilig zijn.
Het zegt ook dat een van de partijen overduidelijk minder netjes met hun POW's omgaat dan de ander.quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:32 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nou ja of het weinig zegt mag je zelf bepalen. Dit is 1 voorbeeld maar an er wel 100 plaatsen. Van beide partijen overigens.
Het zegt in ieder geval dat beide partijen niet altijd even netjes met hun POW's om gaan.
Nou je ziet niemand onthoofd worden oid maar alleen foto's dit kan ook weer in scne gezet worden niet dat ik daar in geloof verder.quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:32 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nou ja of het weinig zegt mag je zelf bepalen. Dit is 1 voorbeeld maar an er wel 100 plaatsen. Van beide partijen overigens.
Het zegt in ieder geval dat beide partijen niet altijd even netjes met hun POW's om gaan.
Hij kan waarschijnlijk geen kant meer op, maar dan kun je f stil zijn en in een hoekje gaan zitten en hopen dat het geweld aan jouw gezin voorbijgaat (lijkt mij handig), f actief giftige propaganda en leugens verspreiden. En strakjes Rusland niet binnenkomen met je paspoortquote:Op vrijdag 16 september 2022 15:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, dat is die cuck die met dat ruski wijf daar is gaan wonen, en zo af en toe naar voren geschoven wordt als propaganda pop.
Wel knap van hem dat hij aan de schade kan zien dat het GMLRS raketten waren.
Aan Oekranse zijde zie je ze ook maar wel een stuk minder en bevatten voornamelijk "Azov" in de beschrijving.quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:34 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Het zegt ook dat een van de partijen overduidelijk minder netjes met hun POW's omgaat dan de ander.
En waar baseer je een 'een stuk minder' dan op? Retorische vraag natuurlijk dus doe geen moeite.quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:40 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Aan Oekranse zijde zie je ze ook maar wel een stuk minder en bevatten voornamelijk "Azov" in de beschrijving.
quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:53 schreef polderturk het volgende:
Getraumatiseerde Wagner soldaat valt Rosgvardia aan bij terugkeer in Rusland.
[ twitter ]
Zo zie je wel mooi wat een maffia staat Rusland is, het gedrag van troepen en politie schreeuwt dat uit naar mijn mening.quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:53 schreef polderturk het volgende:
Getraumatiseerde Wagner soldaat valt Rosgvardia aan bij terugkeer in Rusland.
[ twitter ]
Wat een enorm debiele post. IK zie beduidend minder Oekrainse NSFW filmpjes dan Russische. Dat ik ze niet zie wil niet zeggen dat ze er niet zijn en dat beweer ik ook helemaal niet.quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:50 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
En waar baseer je een 'een stuk minder' dan op? Retorische vraag natuurlijk dus doe geen moeite.
Het is geen strijd welke partij al dan niet de meeste of ergste oorlogsmisdaden begaat, het gaat om whatever de waarheid is. Die waarheid zal op dit moment lastig onafhankelijk te achterhalen zijn.
Het enige wat uiteindelijk telt is de waarheid en de verantwoordelijken daarvoor straffen, wie dat ook mogen zijn.
Nee, ik ga geen NSFW-filmpjes kijken als ik ook nog aan het werk ben. Vreemd he? Maar als het de enige beschikbare vorm van bewijs is dan accepteer ik dat maar ik ga er geen popcorn bij pakken nee.quote:Op vrijdag 16 september 2022 16:01 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wat een enorm debiele post. IK zie beduidend minder Oekrainse NSFW filmpjes dan Russische. Dat ik ze niet zie wil niet zeggen dat ze er niet zijn en dat beweer ik ook helemaal niet.
De waarheid interesseert jou gewoon helemaal niks. Je wil bronnen f niet zien f je het is allemaal in scne gezet.
quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:49 schreef Slayage het volgende:
Aardig wat leuke captions in de comments :p
[ twitter ]
quote:
Ik had deze discussie laats elders, en we kwamen tot de conclusie dat hij alleen in N-Korea echt veilig zou zijn. Turkije en iran is die echt niet veilig. Turkije is het een kwestie van tijd voor de CIA je komt halen, in iran de mossad.quote:
Ja maar Turkije heeft mooie stranden, jonguh!quote:Op vrijdag 16 september 2022 16:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik had deze discussie laats elders, en we kwamen tot de conclusie dat hij alleen in N-Korea echt veilig zou zijn. Turkije en iran is die echt niet veilig. Turkije is het een kwestie van tijd voor de CIA je komt halen, in iran de mossad.
Maar of je het dan naar je zin hebt, in N-Korea, denk et niet.
De enige waarheid op dit moment is dat Rusland Oekrane binnen is gevallen. Daar vloeit een oorlog uit en aan beide zijden gebeuren dingen die we liever niet zien.quote:Op vrijdag 16 september 2022 16:06 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen NSFW-filmpjes kijken als ik ook nog aan het werk ben. Vreemd he? Maar als het de enige beschikbare vorm van bewijs is dan accepteer ik dat maar ik ga er geen popcorn bij pakken nee.
Hoe kan je streven naar de waarheid in godsnaam debiel noemen? En waar baseer je op dat de waarheid mij niet zou boeien terwijl ik je net het tegenovergestelde vertel?
En waarom zo aanvallend de hele tijd, we hadden toch gewoon een normaal gesprek.
Ik heb nog nooit gezegd dat iets in scene gezet zou zijn. Ik zeg dat de waarheid op dit moment lastig onafhankelijk te achterhalen is. Iets waar je het onmogelijk mee oneens kunt zijn.
De locaties van deze mensen worden zeker doorgegeven door Partizanen.quote:
Dit soort grappen moet je zo snel mogelijk uitzoeken, schuldigen vlot berechten en executeren.quote:Op vrijdag 16 september 2022 16:41 schreef Jemoederniet het volgende:
Er wordt steeds meer bekend over de vele graven in het bos bij Izyum:
En dit gebeurt er met Russische bezetters.quote:Op vrijdag 16 september 2022 16:41 schreef Jemoederniet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stalin would be proudquote:Op vrijdag 16 september 2022 16:41 schreef Jemoederniet het volgende:
Grote kans dat de daders onder de PoW's zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2022 16:43 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dit soort grappen moet je zo snel mogelijk uitzoeken, schuldigen vlot berechten en executeren.
Uiteindelijk wordt ie door beiden kanten denk ik niet serieus genomen en niet echt vertrouwdquote:
Op zich is het wel logisch dat Erdogan naar een top gaat waar Azerbeidzjan, Turkmenistan, Kazachstan, Kirgizi en Oezbekistan vertegenwoordigd zijn, dat zijn allemaal Turkse volkeren. Ik vraag me eerder af wat Loekasjenko daar te zoeken heeft, is dat de +1 van Poetin of zo?quote:
Kandidaat van SCO.quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:24 schreef J.B. het volgende:
[..]
Op zich is het wel logisch dat Erdogan naar een top gaat waar Azerbeidzjan, Turkmenistan, Kazachstan, Kirgizi en Oezbekistan vertegenwoordigd zijn, dat zijn allemaal Turkse volkeren. Ik vraag me eerder af wat Loekasjenko daar te zoeken heeft, is dat de +1 van Poetin of zo?
Thierry is even een fapje aan het doen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:56 schreef Isdatzo het volgende:
Inmiddels staat de teller op bijna 500 lijken, grotendeels burgers, waarvan sommigen met een touw om hun nek en vastgebonden handen zijn aangetroffen. Daar gaan we weer.
https://www.reuters.com/w(...)nd-necks-2022-09-16/
“Het optreden van de Russen in Oekrane is tot nu toe zeer mild”quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Thierry is even een fapje aan het doen.
quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:11 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
“Het optreden van de Russen in Oekrane is tot nu toe zeer mild”
Zijn er hier nog users die nog steeds beweren dat de sancties tegen Rusland niet werken?quote:Poetin: gratis kunstmest naar derde wereld bij opheffen sancties
Rusland wil meer dan 300.000 ton kunstmest gratis aan ontwikkelingslanden leveren als Europa de sancties op Russische export verder versoepelt. Dat heeft president Vladimir Poetin gezegd op een top in Oezbekistan. De kunstmest ligt momenteel in Europese havens en mag niet worden vervoerd door de westerse sancties vanwege de oorlog in Oekrane.
https://www.parool.nl/wer(...)e-gebieden~b2718d7e/
Als het bericht dat Rusland in grote getalen wasmachines en koelkasten uit elkaar haalt om genoeg onderdelen te krijgen om wapens te kunnen maken ze niet overtuigd heeft, dan zal dit bericht ze ook wel niet overtuigen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:42 schreef sp3c het volgende:
Denk niet dat dat berichtje ze heeft overtuigd nee
En lantaarnpalen want daar zitten accu's inquote:Op vrijdag 16 september 2022 18:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als het bericht dat Rusland in grote getalen wasmachines en koelkasten uit elkaar haalt om genoeg onderdelen te krijgen om wapens te kunnen maken ze niet overtuigd heeft, dan zal dit bericht ze ook wel niet overtuigen.
Dat klopt
Is het de bedoeling dat ze hiermee gaan vliegen?quote:
Aan het achtergrondgeluid te horen vliegen ze al? Weet nie zekerquote:Op vrijdag 16 september 2022 18:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat ze hiermee gaan vliegen?
Nog ff en ze gaan het gejatte staal uit Mariupol ook nog gratis weggevenquote:Op vrijdag 16 september 2022 18:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zijn er hier nog users die nog steeds beweren dat de sancties tegen Rusland niet werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Je zou toch denken dat het nationaliseren van nutsvoorzieningen iets is waar ze bij Die Linke aan denken als ze iets sneller proberen klaar te komen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:07 schreef Hyperdude het volgende:
Rosneft raffinaderijen in Duitsland worden "overgenomen" door Duitse staat/Treuhand.
Die Linke is tegen, dus waarschijnlijk nuttige maatregel.
https://m.faz.net/aktuell(...)altung-18320379.html
Die Linke is tegen nationaliseren? Goh.quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:07 schreef Hyperdude het volgende:
Rosneft raffinaderijen in Duitsland worden "overgenomen" door Duitse staat/Treuhand.
Die Linke is tegen, dus waarschijnlijk nuttige maatregel.
https://m.faz.net/aktuell(...)altung-18320379.html
Die knakker op 0:10quote:
Het is wel begrijpelijk dat dit gebeurt, het heeft echter wel tegenreacties tot gevolg. Ik denk dat het beter is op het leger te wachten zodat pro-Russische Oekraners het land vanzelf zullen ontvluchten.quote:
Leden van Die Linke komen, net als het gros van de SPD-ers, vooral sneller klaar bij de gedachte aan een door Rusland gedomineerd Euraziatische rijk van Lissabon tot Vladivostok.quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:09 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat het nationaliseren van nutsvoorzieningen iets is waar ze bij Die Linke aan denken als ze iets sneller proberen klaar te komen.
Dit hoeft ook niet perse waar te zijn. Want er zijn bewegende beelden te zien. En ja dat kan je ook faken. Maar is al iets moeilijker. En die patch weg shoppen is natuurlijk nog makkelijkerquote:
Het zijn meer de randen van het politieke spectrum:quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:35 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Leden van Die Linke komen, net als het gros van de SPD-ers, vooral sneller klaar bij de gedachte aan een door Rusland gedomineerd Euraziatische rijk van Lissabon tot Vladivostok.
Advisory - Story has been withdrawn - Multiple bodies found at mass burial site in Ukraine's Izium with rope aroundquote:Op vrijdag 16 september 2022 14:56 schreef Isdatzo het volgende:
Inmiddels staat de teller op bijna 500 lijken, grotendeels burgers, waarvan sommigen met een touw om hun nek en vastgebonden handen zijn aangetroffen. Daar gaan we weer.
https://www.reuters.com/w(...)nd-necks-2022-09-16/
Ik heb de indruk dat er hier in Duitsland sowieso aardig wat Russen en Rusland- en Poetinaanhangers zitten; in Nederland heb ik nog nergens een Russische vlag gezien, hier echter wel.quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het zijn meer de randen van het politieke spectrum:
[ afbeelding ]
Waarom klik ik toch ook op bekijkenquote:
De hang naar een "sterke leider", zouden die mensen wel beseffen dat een sterke leider niet zo heel fijn is voor het individu?quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het zijn meer de randen van het politieke spectrum:
[ afbeelding ]
Er zijn er ook maar 30.000 in Nederland, en een aanzienlijk deel is politieke vluchteling of kennismigrant. Niet de backbone van poetin zeg maar. Maar dat zijn mijn vooroordelen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:49 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat er hier in Duitsland sowieso aardig wat Russen en Rusland- en Poetinaanhangers zitten; in Nederland heb ik nog nergens een Russische vlag gezien, hier echter wel.
De software dat je live beelden kan editen zonder dat je dit doorhebt of kan zien, is jaren geleden notabene hier in Nederland op de, meen, universiteit van Utrecht ontwikkeld.quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dit hoeft ook niet perse waar te zijn. Want er zijn bewegende beelden te zien. En ja dat kan je ook faken. Maar is al iets moeilijker. En die patch weg shoppen is natuurlijk nog makkelijker
volgens iemand die er op reageerde is de patch wel echt. Heeft het alleen niks met nazis te maken.
[ twitter ]
Niet dat ik de staats media van rusland wil verdedigen hoorMaar die video lijkt wel echt te zijn
SS Totenkopf.quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dit hoeft ook niet perse waar te zijn. Want er zijn bewegende beelden te zien. En ja dat kan je ook faken. Maar is al iets moeilijker. En die patch weg shoppen is natuurlijk nog makkelijker
volgens iemand die er op reageerde is de patch wel echt. Heeft het alleen niks met nazis te maken.
[ twitter ]
Niet dat ik de staats media van rusland wil verdedigen hoorMaar die video lijkt wel echt te zijn
Er is natuurlijk ook een heel aantal Aussiedler met Rusland-sympathie in Duitsland. Ik heb op reddit ook vrij grote pro-Rusland demonstraties in Duitsland voorbij zien komen, die zie je hier inderdaad ook niet.quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:49 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat er hier in Duitsland sowieso aardig wat Russen en Rusland- en Poetinaanhangers zitten; in Nederland heb ik nog nergens een Russische vlag gezien, hier echter wel.
Ja. dus? Ik kan het ook. Zo gedaan in after effects. Geen speciale software voor nodig. Veranderd van de rest niks aan dat het wegshoppen nog steeds veel makkelijker is.quote:Op vrijdag 16 september 2022 20:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
De software dat je live beelden kan editen zonder dat je dit doorhebt of kan zien, is jaren geleden notabene hier in Nederland op de, meen, universiteit van Utrecht ontwikkeld.
Kwam destijds zelfs nog in het jeugdjournaal langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |