Aan Oekraïnse zijde zie je ze ook maar wel een stuk minder en bevatten voornamelijk "Azov" in de beschrijving.quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:34 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Het zegt ook dat een van de partijen overduidelijk minder netjes met hun POW's omgaat dan de ander.
En waar baseer je een 'een stuk minder' dan op? Retorische vraag natuurlijk dus doe geen moeite.quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:40 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Aan Oekraïnse zijde zie je ze ook maar wel een stuk minder en bevatten voornamelijk "Azov" in de beschrijving.
quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:53 schreef polderturk het volgende:
Getraumatiseerde Wagner soldaat valt Rosgvardia aan bij terugkeer in Rusland.
[ twitter ]
Zo zie je wel mooi wat een maffia staat Rusland is, het gedrag van troepen en politie schreeuwt dat uit naar mijn mening.quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:53 schreef polderturk het volgende:
Getraumatiseerde Wagner soldaat valt Rosgvardia aan bij terugkeer in Rusland.
[ twitter ]
Wat een enorm debiele post. IK zie beduidend minder Oekrainse NSFW filmpjes dan Russische. Dat ik ze niet zie wil niet zeggen dat ze er niet zijn en dat beweer ik ook helemaal niet.quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:50 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
En waar baseer je een 'een stuk minder' dan op? Retorische vraag natuurlijk dus doe geen moeite.
Het is geen strijd welke partij al dan niet de meeste of ergste oorlogsmisdaden begaat, het gaat om whatever de waarheid is. Die waarheid zal op dit moment lastig onafhankelijk te achterhalen zijn.
Het enige wat uiteindelijk telt is de waarheid en de verantwoordelijken daarvoor straffen, wie dat ook mogen zijn.
Nee, ik ga geen NSFW-filmpjes kijken als ik ook nog aan het werk ben. Vreemd he? Maar als het de enige beschikbare vorm van bewijs is dan accepteer ik dat maar ik ga er geen popcorn bij pakken nee.quote:Op vrijdag 16 september 2022 16:01 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wat een enorm debiele post. IK zie beduidend minder Oekrainse NSFW filmpjes dan Russische. Dat ik ze niet zie wil niet zeggen dat ze er niet zijn en dat beweer ik ook helemaal niet.
De waarheid interesseert jou gewoon helemaal niks. Je wil bronnen óf niet zien óf je het is allemaal in scène gezet.
quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:49 schreef Slayage het volgende:
Aardig wat leuke captions in de comments :p
[ twitter ]
quote:
Ik had deze discussie laats elders, en we kwamen tot de conclusie dat hij alleen in N-Korea echt veilig zou zijn. Turkije en iran is die echt niet veilig. Turkije is het een kwestie van tijd voor de CIA je komt halen, in iran de mossad.quote:
Ja maar Turkije heeft mooie stranden, jonguh!quote:Op vrijdag 16 september 2022 16:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik had deze discussie laats elders, en we kwamen tot de conclusie dat hij alleen in N-Korea echt veilig zou zijn. Turkije en iran is die echt niet veilig. Turkije is het een kwestie van tijd voor de CIA je komt halen, in iran de mossad.
Maar of je het dan naar je zin hebt, in N-Korea, denk et niet.
De enige waarheid op dit moment is dat Rusland Oekraïne binnen is gevallen. Daar vloeit een oorlog uit en aan beide zijden gebeuren dingen die we liever niet zien.quote:Op vrijdag 16 september 2022 16:06 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen NSFW-filmpjes kijken als ik ook nog aan het werk ben. Vreemd he? Maar als het de enige beschikbare vorm van bewijs is dan accepteer ik dat maar ik ga er geen popcorn bij pakken nee.
Hoe kan je streven naar de waarheid in godsnaam debiel noemen? En waar baseer je op dat de waarheid mij niet zou boeien terwijl ik je net het tegenovergestelde vertel?
En waarom zo aanvallend de hele tijd, we hadden toch gewoon een normaal gesprek.
Ik heb nog nooit gezegd dat iets in scene gezet zou zijn. Ik zeg dat de waarheid op dit moment lastig onafhankelijk te achterhalen is. Iets waar je het onmogelijk mee oneens kunt zijn.
De locaties van deze mensen worden zeker doorgegeven door Partizanen.quote:
Dit soort grappen moet je zo snel mogelijk uitzoeken, schuldigen vlot berechten en executeren.quote:Op vrijdag 16 september 2022 16:41 schreef Jemoederniet het volgende:
Er wordt steeds meer bekend over de vele graven in het bos bij Izyum:
En dit gebeurt er met Russische bezetters.quote:Op vrijdag 16 september 2022 16:41 schreef Jemoederniet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stalin would be proudquote:Op vrijdag 16 september 2022 16:41 schreef Jemoederniet het volgende:
Grote kans dat de daders onder de PoW's zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2022 16:43 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dit soort grappen moet je zo snel mogelijk uitzoeken, schuldigen vlot berechten en executeren.
Uiteindelijk wordt ie door beiden kanten denk ik niet serieus genomen en niet echt vertrouwdquote:
Op zich is het wel logisch dat Erdogan naar een top gaat waar Azerbeidzjan, Turkmenistan, Kazachstan, Kirgizië en Oezbekistan vertegenwoordigd zijn, dat zijn allemaal Turkse volkeren. Ik vraag me eerder af wat Loekasjenko daar te zoeken heeft, is dat de +1 van Poetin of zo?quote:
Kandidaat van SCO.quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:24 schreef J.B. het volgende:
[..]
Op zich is het wel logisch dat Erdogan naar een top gaat waar Azerbeidzjan, Turkmenistan, Kazachstan, Kirgizië en Oezbekistan vertegenwoordigd zijn, dat zijn allemaal Turkse volkeren. Ik vraag me eerder af wat Loekasjenko daar te zoeken heeft, is dat de +1 van Poetin of zo?
Thierry is even een fapje aan het doen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:56 schreef Isdatzo het volgende:
Inmiddels staat de teller op bijna 500 lijken, grotendeels burgers, waarvan sommigen met een touw om hun nek en vastgebonden handen zijn aangetroffen. Daar gaan we weer.
https://www.reuters.com/w(...)nd-necks-2022-09-16/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Het optreden van de Russen in Oekraïne is tot nu toe zeer mild”quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Thierry is even een fapje aan het doen.
quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:11 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
“Het optreden van de Russen in Oekraïne is tot nu toe zeer mild”
Zijn er hier nog users die nog steeds beweren dat de sancties tegen Rusland niet werken?quote:Poetin: gratis kunstmest naar derde wereld bij opheffen sancties
Rusland wil meer dan 300.000 ton kunstmest gratis aan ontwikkelingslanden leveren als Europa de sancties op Russische export verder versoepelt. Dat heeft president Vladimir Poetin gezegd op een top in Oezbekistan. De kunstmest ligt momenteel in Europese havens en mag niet worden vervoerd door de westerse sancties vanwege de oorlog in Oekraïne.
https://www.parool.nl/wer(...)e-gebieden~b2718d7e/
Als het bericht dat Rusland in grote getalen wasmachines en koelkasten uit elkaar haalt om genoeg onderdelen te krijgen om wapens te kunnen maken ze niet overtuigd heeft, dan zal dit bericht ze ook wel niet overtuigen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:42 schreef sp3c het volgende:
Denk niet dat dat berichtje ze heeft overtuigd nee
En lantaarnpalen want daar zitten accu's inquote:Op vrijdag 16 september 2022 18:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als het bericht dat Rusland in grote getalen wasmachines en koelkasten uit elkaar haalt om genoeg onderdelen te krijgen om wapens te kunnen maken ze niet overtuigd heeft, dan zal dit bericht ze ook wel niet overtuigen.
Dat klopt
Is het de bedoeling dat ze hiermee gaan vliegen?quote:
Aan het achtergrondgeluid te horen vliegen ze al? Weet nie zekerquote:Op vrijdag 16 september 2022 18:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat ze hiermee gaan vliegen?
Nog ff en ze gaan het gejatte staal uit Mariupol ook nog gratis weggevenquote:Op vrijdag 16 september 2022 18:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zijn er hier nog users die nog steeds beweren dat de sancties tegen Rusland niet werken?
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2022 19:00:51 ]
Je zou toch denken dat het nationaliseren van nutsvoorzieningen iets is waar ze bij Die Linke aan denken als ze iets sneller proberen klaar te komen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:07 schreef Hyperdude het volgende:
Rosneft raffinaderijen in Duitsland worden "overgenomen" door Duitse staat/Treuhand.
Die Linke is tegen, dus waarschijnlijk nuttige maatregel.
https://m.faz.net/aktuell(...)altung-18320379.html
Die Linke is tegen nationaliseren? Goh.quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:07 schreef Hyperdude het volgende:
Rosneft raffinaderijen in Duitsland worden "overgenomen" door Duitse staat/Treuhand.
Die Linke is tegen, dus waarschijnlijk nuttige maatregel.
https://m.faz.net/aktuell(...)altung-18320379.html
Die knakker op 0:10quote:
Het is wel begrijpelijk dat dit gebeurt, het heeft echter wel tegenreacties tot gevolg. Ik denk dat het beter is op het leger te wachten zodat pro-Russische Oekraïners het land vanzelf zullen ontvluchten.quote:
Leden van Die Linke komen, net als het gros van de SPD-ers, vooral sneller klaar bij de gedachte aan een door Rusland gedomineerd Euraziatische rijk van Lissabon tot Vladivostok.quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:09 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat het nationaliseren van nutsvoorzieningen iets is waar ze bij Die Linke aan denken als ze iets sneller proberen klaar te komen.
Dit hoeft ook niet perse waar te zijn. Want er zijn bewegende beelden te zien. En ja dat kan je ook faken. Maar is al iets moeilijker. En die patch weg shoppen is natuurlijk nog makkelijkerquote:
Het zijn meer de randen van het politieke spectrum:quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:35 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Leden van Die Linke komen, net als het gros van de SPD-ers, vooral sneller klaar bij de gedachte aan een door Rusland gedomineerd Euraziatische rijk van Lissabon tot Vladivostok.
Advisory - Story has been withdrawn - Multiple bodies found at mass burial site in Ukraine's Izium with rope aroundquote:Op vrijdag 16 september 2022 14:56 schreef Isdatzo het volgende:
Inmiddels staat de teller op bijna 500 lijken, grotendeels burgers, waarvan sommigen met een touw om hun nek en vastgebonden handen zijn aangetroffen. Daar gaan we weer.
https://www.reuters.com/w(...)nd-necks-2022-09-16/
Ik heb de indruk dat er hier in Duitsland sowieso aardig wat Russen en Rusland- en Poetinaanhangers zitten; in Nederland heb ik nog nergens een Russische vlag gezien, hier echter wel.quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het zijn meer de randen van het politieke spectrum:
[ afbeelding ]
Waarom klik ik toch ook op bekijkenquote:
De hang naar een "sterke leider", zouden die mensen wel beseffen dat een sterke leider niet zo heel fijn is voor het individu?quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het zijn meer de randen van het politieke spectrum:
[ afbeelding ]
Er zijn er ook maar 30.000 in Nederland, en een aanzienlijk deel is politieke vluchteling of kennismigrant. Niet de backbone van poetin zeg maar. Maar dat zijn mijn vooroordelen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:49 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat er hier in Duitsland sowieso aardig wat Russen en Rusland- en Poetinaanhangers zitten; in Nederland heb ik nog nergens een Russische vlag gezien, hier echter wel.
De software dat je live beelden kan editen zonder dat je dit doorhebt of kan zien, is jaren geleden notabene hier in Nederland op de, meen, universiteit van Utrecht ontwikkeld.quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dit hoeft ook niet perse waar te zijn. Want er zijn bewegende beelden te zien. En ja dat kan je ook faken. Maar is al iets moeilijker. En die patch weg shoppen is natuurlijk nog makkelijker
volgens iemand die er op reageerde is de patch wel echt. Heeft het alleen niks met nazis te maken.
[ twitter ]
Niet dat ik de staats media van rusland wil verdedigen hoorMaar die video lijkt wel echt te zijn
SS Totenkopf.quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dit hoeft ook niet perse waar te zijn. Want er zijn bewegende beelden te zien. En ja dat kan je ook faken. Maar is al iets moeilijker. En die patch weg shoppen is natuurlijk nog makkelijker
volgens iemand die er op reageerde is de patch wel echt. Heeft het alleen niks met nazis te maken.
[ twitter ]
Niet dat ik de staats media van rusland wil verdedigen hoorMaar die video lijkt wel echt te zijn
Er is natuurlijk ook een heel aantal Aussiedler met Rusland-sympathie in Duitsland. Ik heb op reddit ook vrij grote pro-Rusland demonstraties in Duitsland voorbij zien komen, die zie je hier inderdaad ook niet.quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:49 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat er hier in Duitsland sowieso aardig wat Russen en Rusland- en Poetinaanhangers zitten; in Nederland heb ik nog nergens een Russische vlag gezien, hier echter wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |