Dit soort grappen moet je zo snel mogelijk uitzoeken, schuldigen vlot berechten en executeren.quote:Op vrijdag 16 september 2022 16:41 schreef Jemoederniet het volgende:
Er wordt steeds meer bekend over de vele graven in het bos bij Izyum:
En dit gebeurt er met Russische bezetters.quote:Op vrijdag 16 september 2022 16:41 schreef Jemoederniet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stalin would be proudquote:Op vrijdag 16 september 2022 16:41 schreef Jemoederniet het volgende:
Grote kans dat de daders onder de PoW's zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2022 16:43 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dit soort grappen moet je zo snel mogelijk uitzoeken, schuldigen vlot berechten en executeren.
Uiteindelijk wordt ie door beiden kanten denk ik niet serieus genomen en niet echt vertrouwdquote:
Op zich is het wel logisch dat Erdogan naar een top gaat waar Azerbeidzjan, Turkmenistan, Kazachstan, Kirgizi en Oezbekistan vertegenwoordigd zijn, dat zijn allemaal Turkse volkeren. Ik vraag me eerder af wat Loekasjenko daar te zoeken heeft, is dat de +1 van Poetin of zo?quote:
Kandidaat van SCO.quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:24 schreef J.B. het volgende:
[..]
Op zich is het wel logisch dat Erdogan naar een top gaat waar Azerbeidzjan, Turkmenistan, Kazachstan, Kirgizi en Oezbekistan vertegenwoordigd zijn, dat zijn allemaal Turkse volkeren. Ik vraag me eerder af wat Loekasjenko daar te zoeken heeft, is dat de +1 van Poetin of zo?
Thierry is even een fapje aan het doen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:56 schreef Isdatzo het volgende:
Inmiddels staat de teller op bijna 500 lijken, grotendeels burgers, waarvan sommigen met een touw om hun nek en vastgebonden handen zijn aangetroffen. Daar gaan we weer.
https://www.reuters.com/w(...)nd-necks-2022-09-16/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Het optreden van de Russen in Oekrane is tot nu toe zeer mild”quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Thierry is even een fapje aan het doen.
quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:11 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
“Het optreden van de Russen in Oekrane is tot nu toe zeer mild”
Zijn er hier nog users die nog steeds beweren dat de sancties tegen Rusland niet werken?quote:Poetin: gratis kunstmest naar derde wereld bij opheffen sancties
Rusland wil meer dan 300.000 ton kunstmest gratis aan ontwikkelingslanden leveren als Europa de sancties op Russische export verder versoepelt. Dat heeft president Vladimir Poetin gezegd op een top in Oezbekistan. De kunstmest ligt momenteel in Europese havens en mag niet worden vervoerd door de westerse sancties vanwege de oorlog in Oekrane.
https://www.parool.nl/wer(...)e-gebieden~b2718d7e/
Als het bericht dat Rusland in grote getalen wasmachines en koelkasten uit elkaar haalt om genoeg onderdelen te krijgen om wapens te kunnen maken ze niet overtuigd heeft, dan zal dit bericht ze ook wel niet overtuigen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:42 schreef sp3c het volgende:
Denk niet dat dat berichtje ze heeft overtuigd nee
En lantaarnpalen want daar zitten accu's inquote:Op vrijdag 16 september 2022 18:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als het bericht dat Rusland in grote getalen wasmachines en koelkasten uit elkaar haalt om genoeg onderdelen te krijgen om wapens te kunnen maken ze niet overtuigd heeft, dan zal dit bericht ze ook wel niet overtuigen.
Dat klopt
Is het de bedoeling dat ze hiermee gaan vliegen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |