paar jaar geleden had je toch die situatie dat hamilton het bandje signeerde, maar dat bottas hem mee naar huis mocht nemen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee Max heeft pole, Sainz mag alleen morgen van P1 starten omdat Max een gridstraf heeft
Ze hebben twee versies van het commentaar. Sky team hoor je als je naar International switched (2e icoontje rechts). Default is een ander team geloof ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:30 schreef NaturalScience het volgende: [..] F1TV (Is hetzelfde commentaar toch?)
Was dat toen niet gewoon omdat Hamiltons tijd werd afgenomen wegens track limits?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:31 schreef Adames het volgende:
[..]
paar jaar geleden had je toch die situatie dat hamilton het bandje signeerde, maar dat bottas hem mee naar huis mocht nemen.
daarna was er kritiek, maar heb eigenlijk niet door of dat is veranderd.
vorig jaar niet voorgekomen
Hopelijk is die er blij meequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is de startpositie, max haalt zn bandje
ik ook niet nee.quote:
Zit diep he.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hopelijk is die er blij mee
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:32 schreef Rianne84 het volgende:
Was dat Hamilton die de Red Bull stond te inspecteren?
mwah, er werken een aantal die je beter in de kroeg had kunnen latenquote:
Er is nog een F2 racequote:
Waarom zou hetquote:
Dichterbij komt ie toch nietquote:
Zoals Sam Collinsquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, er werken een aantal die je beter in de kroeg had kunnen laten
Zo vroeg etenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zo eens even wat te eten maken en daarna F2 kijken
Ik snap heel deze reactie niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:34 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Zet je telefoon als je iPhone hebt op Engelse taal. Sky f1 commentaar
Alles is dan Engels
eerst nog maken hequote:
Dat zijn tekstenquote:
Dikke nattekatquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:35 schreef Nattekat het volgende:
Oja, eten, helemaal vergeten...
Ik ga maar #viesdik mijn BurgerMe coupon inwisselen.
Mijn laatste maaltijd was om 11:30 uurquote:
Hij heeft zelf toch zo hard gewerkt aan de verbetering van de auto waardoor Russell sneller was?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lewis vraagt zich af waar ze mee bezig zijn.
Dan is het terechtquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn laatste maaltijd was om 11:30 uur
Verstappen en La Source zijn geen beste combinatie...quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:37 schreef Perox het volgende:
P15 --> podium moet kunnen.
Maar kan net zo goed een tranendal worden.
Voorzichtig beginnen, de race wordt niet gewonnen in ronde 1.
Wel door twee legendes getekendquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:37 schreef HiDiHo het volgende:
En weer een bandje voor zijn cart erbij...
[ afbeelding ]
Chips vóór het avondetenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan is het terecht
Net zak bugles chips op
Schande.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan is het terecht
Net zak bugles chips op
Als Jack daar nog rond liep, had hij het zo gedaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:40 schreef Evenstar het volgende:
Is er dan niet één echte journalist/interviewer/gast die even richting Toto, Lewis en Russell loopt en gewoon even vraagt "watskeburt"?
Bla bla ze spelen vals, bla bla we vinden aansluiten, bla bla we gaan winnen
je hebt niet zoveel trek?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:42 schreef Nattekat het volgende:
Oh, toch niet BurgerMe. Die coupon is bijzonder waardeloos als ik eerst al meer moet bestellen dan ik op krijg
Pizza dan maar.
Dat Toto hem een tik op de billen geeftquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Krijgt eerst nog instructie van de pr afdeling
Heeft hij niet nodig. Hij gaat de PR-afdeling vertellen wat ze moeten zeggen, zo goed is de spreekbuis er in gewordenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Krijgt eerst nog instructie van de pr afdeling
Eigenlijk wel. Ik ben toch maar even gaan kijken, het blijkt dus dat het gewoon belachelijk duur isquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als Jack daar nog rond liep, had hij het zo gedaan
mooi dus dat ze dat hebben veranderdquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:37 schreef HiDiHo het volgende:
En weer een bandje voor zijn cart erbij...
[ afbeelding ]
Zou ook tijd worden. Gezond voedsel moet goedkoper worden voor de consumentquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Ik ben toch maar even gaan kijken, het blijkt dus dat het gewoon belachelijk duur is
in hongarije ging het ook goed.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:37 schreef Perox het volgende:
P15 --> podium moet kunnen.
Maar kan net zo goed een tranendal worden.
Voorzichtig beginnen, de race wordt niet gewonnen in ronde 1.
Maar gezond voedsel kan ik niet thuis laten bezorgenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zou ook tijd worden. Gezond voedsel moet goedkoper worden voor de consument
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar gezond voedsel kan ik niet thuis laten bezorgen
poke bowlquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
arme jijquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of jij met de jouwequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Van mij mag George ook wel even geconfronteerd worden met zijn uitspraken.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mercedes heeft nog wel wat in de tas hoor.
Poke bowls, salades is gezondquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was net n interview met m op Sky UK, hij begreep er niks van. Zei dat Max gaat winnen morgen.quote:
Geen supermarkt op loopafstand hebbenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:59 schreef Nattekat het volgende:
Verdorie, anderhalf uur wachten op mijn pizza
Luiheid wordt genadeloos afgestraft
Uhm...quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geen supermarkt op loopafstand hebben
Max moet die eerste bocht/ronde zien te overleven en kan dan podium halen, winnen gaat lastig worden als Perez en Sainz foutloos blijven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:59 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Was net n interview met m op Sky UK, hij begreep er niks van. Zei dat Max gaat winnen morgen.
hangt heel erg af hoe snel hij door het veld kan bewegenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Max moet die eerste bocht/ronde zien te overleven en kan dan podium halen, winnen gaat lastig worden als Perez en Sainz foutloos blijven.
Konden ze hem by Sky niet even opbeuren met de woorden dat ze maar een seconde achter RedBull zitten alleen dat Verstappens talent voor hem onbereikbaar is?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:00 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Interviewtje met Lewis, maakt n enorm moedeloze indruk. Ze waren heel optimistisch vantevoren.
Vraag me af of Sainz/Perez het veld dicht bij elkaar houden ipv zo ver mogelijk zien weg te komen... (vanuit team tactiek gezien)quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Max moet die eerste bocht/ronde zien te overleven en kan dan podium halen, winnen gaat lastig worden als Perez en Sainz foutloos blijven.
Misschien ook nog een gelukje met een safetycar op het juiste moment?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ben er in 1 minuutquote:
boetequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:05 schreef Nizno het volgende:
HAM wil niet voor de camera, heeft er de pee in
Spa heeft gelegenheden zat om in te halen, als het in Hongarije al lukte, moet dat nu makkelijk kunnen. Overspeed is enorm op deze baan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hangt heel erg af hoe snel hij door het veld kan bewegen
Als ik naar mijn auto sprint en dan iedere fietser overhoop rij die ik tegen kom, kan ik vast ook wel in 1 minuut daar aan komen.quote:
Hij moet die +1.8 seconden verwerken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:05 schreef Nizno het volgende:
HAM wil niet voor de camera, heeft er de pee in
Ik woon bijna praktisch een supermarktquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik naar mijn auto sprint en dan iedere fietser overhoop rij die ik tegen kom, kan ik vast ook wel in 1 minuut daar aan komen.
Wat? 1.8?!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij moet die +1.8 seconden verwerken.
2.30 minuten moet mij wel lukken, inclusief het oversteken van een drukke wegquote:
Perez zal gewoon aan de kant moeten natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
eh, watte?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik woon bijna praktisch een supermarkt
Hoorde ik tijdens de boordradio toen Lewis vroeg hoe ver hij achter Max stond.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat? 1.8?!
Dat had ik nog niet meegekregen
boven een supermarktquote:
In de race zal het verschil geen 1.8 zijn. Maar dit was toch wel opmerkelijkquote:
Kan best hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In de race zal het verschil geen 1.8 zijn. Maar dit was toch wel opmerkelijk
Alonso had maar één setje banden in Q3 en staat alsnog voor beide Mercedessenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:09 schreef Nizno het volgende:
wat kan mij het verrekken hoe ver de supermarkt is, kom op vertel hoe gezellig de andere zenders spreken over de kwalificatie
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mercedes heeft nog wel wat in de tas hoor.
Ben benieuwd hoeveel het verschil was geweest als RedBull hier de “cheat” vloer nog zou hebben? 2 sec.?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoorde ik tijdens de boordradio toen Lewis vroeg hoe ver hij achter Max stond.
1,4 secondequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel het verschil was geweest als RedBull hier de “cheat” vloer nog zou hebben? 2 sec.?
Nee, Schumacher had een keer absurd snel het kampioenschap beslist.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:19 schreef TjjWester het volgende:
Is er een lijst van hoeveel wedstrijden een kampioen nodig had om kampioen te worden, per seizoen???
Volgens mij gaat max aardig hoog scoren.
Zolang hij voor Leclerc eindigt, is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:19 schreef TjjWester het volgende:
Is er een lijst van hoeveel wedstrijden een kampioen nodig had om kampioen te worden, per seizoen???
Ik denk vooral dat bashen, want Britten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:20 schreef Evenstar het volgende:
Heeft iemand trouwens een uitleg gezien/gehoord over waarom Max geen tow gaf aan Perez? Bij F1TV gingen ze echt hard tekeer. Gingen helemaal los op Red Bull en Max.
Kan best zijn geweest dat Perez dacht "laat lekker zitten", want je zag ook bij andere coureurs dat het niet helemaal lekker werkte, maar gewoon geen kans onbenut laten op Max en Red Bull te bashen natuurlijk.
ik dacht iets te horen maar ik moet bekennen dat ik toen net op de plee zat dus niet zeker weet of het om checo en max ging of iemand anders, maar ik hoorde dat de coureur (checo dus of een andere) had gevraagd of er nog een tow in zat, maar dat er was aangegeven op de boordradio dat hij daar niet vanuit kon gaan,quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:20 schreef Evenstar het volgende:
Heeft iemand trouwens een uitleg gezien/gehoord over waarom Max geen tow gaf aan Perez? Bij F1TV gingen ze echt hard tekeer. Gingen helemaal los op Red Bull en Max.
Kan best zijn geweest dat Perez dacht "laat lekker zitten", want je zag ook bij andere coureurs dat het niet helemaal lekker werkte, maar gewoon geen kans onbenut laten op Max en Red Bull te bashen natuurlijk.
Hij heeft gevraagd om een tow maar hij kreeg hem niet. Erg opmerkelijk toch wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:20 schreef Evenstar het volgende:
Kan mij niet voorstellen dat Max "stik er in" zou zeggen als ze hem om een tow zouden vragen. Echt geen reden voor met 85 punten voorsprong. Ben wel benieuwd naar een uitleg. Uiteindelijk is het in belang van RB en ook van Max.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik dacht iets te horen maar ik moet bekennen dat ik toen net op de plee zat dus niet zeker weet of het om checo en max ging of iemand anders, maar ik hoorde dat de coureur (checo dus of een andere) had gevraagd of er nog een tow in zat, maar dat er was aangegeven op de boordradio dat hij daar niet vanuit kon gaan,
Niet echt een uitleg, eerder alsof zijn eigen directe teamonderdeel het niet eens durfde te vragen aan het onderdeel max
Het is in iedereens belang dat Perez voor Sainz start, dus het is onzin om te stellen dat ze het hebben laten liggen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik dacht iets te horen maar ik moet bekennen dat ik toen net op de plee zat dus niet zeker weet of het om checo en max ging of iemand anders, maar ik hoorde dat de coureur (checo dus of een andere) had gevraagd of er nog een tow in zat, maar dat er was aangegeven op de boordradio dat hij daar niet vanuit kon gaan,
Niet echt een uitleg, eerder alsof zijn eigen directe teamonderdeel het niet eens durfde te vragen aan het onderdeel max
nogmaals ik weet niet zeker om welk team die opmerking ging maar volgens mij was het RB, en er werd ook niet uitgelegd waarom hij er niet vanuit kon gaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is in iedereens belang dat Perez voor Sainz start, dus het is onzin om te stellen dat ze het hebben laten liggen.
RBR doet zelden tot nooit aan tows. Ook niet als het Max zou kunnen helpen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:24 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat Max "stik er in" zou zeggen als ze hem om een tow zouden vragen. Echt geen reden voor met 85 punten voorsprong. Ben wel benieuwd naar een uitleg. Uiteindelijk is het in belang van RB en ook van Max.
Daarom deden ze op Abu Dhabi, Paul Ricard, Baku etc. niet idd. lolquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
RBR doet zelden tot nooit aan tows. Ook niet als het Max zou kunnen helpen.
Ik denk naar voren, daar ze zien ze de rest van de grid aan de horizon op dezelfde banden verdwijnen😂quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:04 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens Sjors zijn het nu de banden die het niet doen. Misschien moeten ze eens in de spiegel kijken
Toch SC nu, we staan lekker op de fanzone bij Sander van Doornquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:28 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker de file in duiken terwijl de F2 nog bezig is.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het zal wel 2 seconden zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In kwali is het geen 1.6 kan ik je al vertellen
Ik had gelijk, het was 1.8quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:13 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
[..]
Het zal wel 2 seconden zijn.
Picsquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:31 schreef nils7 het volgende:
Festival nu in de fanzone is wel een tof idee
Wel Heineken helaas
Er zijn zoveel redenen te bedenken waarom een tow geven niet handig was en 'stik er in' is dan de minst voor de hand liggende omdat het voor Verstappen ook fijn zou zijn als zijn teamgenoot het tempo voorin kan bepalen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:24 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat Max "stik er in" zou zeggen als ze hem om een tow zouden vragen. Echt geen reden voor met 85 punten voorsprong. Ben wel benieuwd naar een uitleg. Uiteindelijk is het in belang van RB en ook van Max.
Prima maar geen idee hoe ik die upload vanaf m’n telefoon.quote:
Foto's kan via imgurquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:46 schreef nils7 het volgende:
[..]
Prima maar geen idee hoe ik die upload vanaf m’n telefoon.
Hele video’s hahaha
Pogingquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Foto's kan via imgur
https://imgur.com/upload
euh, nou twee mensen in 1 auto gaat lastig... dus in dezelfde auto zal erg moeilijk zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:58 schreef SjonShitcoin het volgende:
Is er iemand die bij Verstappen in de buurt zou kunnen blijven op de grid(in dezelfde auto?)
Met die hoeveelheid grind rond de baan kun je er vanuit gaan dat dat als een magneet gaat werken bij Carlos. Net zoals vandaag al even het voorproefje daar van was...quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die gifbeker moet helemaal leeg! En hij komt ook leeg!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
De portie karma voor Mercedes is nog niet op
Plus alonso en oconquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:18 schreef DKUp het volgende:
Maar Hamilton zou dit weekend winnen volgens deskundigen![]()
Kan overigens nog steeds als de top compleet uitvalt
tegen gekomen? hij ging weer terug naar het circuit terwijl jij er vandaan ging?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:46 schreef nils7 het volgende:
Ben Pierre Gasly in de file tegen gekomen.
Foto komt zodra ik wat beter bereik heb
Hij is zo gewoon gebleven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:46 schreef nils7 het volgende:
Stalken is ook in België strafbaarquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:46 schreef nils7 het volgende:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Stalken is ook in België strafbaar
Om de putten in de weg manoeuvreren kost tijdquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is zo gewoon gebleven.
En nu nog file? Hoe dan
Leuk hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:53 schreef nils7 het volgende:
[..]
Poging
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoi Totoquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:23 schreef Peterselieman het volgende:
Dat stuiteren kan toch niet gezond zijn?
Zit gewoon een springveer onder zijn stoeltjequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:37 schreef Nizno het volgende:
rond de 1.30 gaat het best ernstig terwijl hij geen rare dingen doet ofzo
"Pole lap"? Uh... Verstappen heeft de pole lap gereden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:23 schreef Peterselieman het volgende:
Nee, Sainz heeft de polelap, want de pole wordt pas op zondag uitgedeeld. Max had de snelste rondequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
"Pole lap"? Uh... Verstappen heeft de pole lap gereden.
Waarom heeft Max dat kleine bandje gekregen dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, Sainz heeft de polelap, want de pole wordt pas op zondag uitgedeeld. Max had de snelste ronde
Die is voor de snelste ronde in Q3 op de zaterdagquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom heeft Max dat kleine bandje gekregen dan?
HMMMMM ok.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die is voor de snelste ronde in Q3 op de zaterdag
Dat zijn de commentaren onder de video ook. Ik verwacht dat de ronde van Max nog wel online komtquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
HMMMMM ok.
Desalniettemin hadden ze beter de snelste lap van de dag kunnen tonen dan deze middelmatigheid van Sainz imho
Als alles goed gaat morgen bij de start, snijdt Max door het hele veld als een mes door de boter.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:50 schreef DKUp het volgende:
Verstappen was iets van 0,7 sec sneller maar oké….
Wel leuk met je pole Sainz
Max heeft pole gekwalificeerd. Dus de pole lap gereden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, Sainz heeft de polelap, want de pole wordt pas op zondag uitgedeeld. Max had de snelste ronde
Ik hoop dat je gevoel niet bewaarheid wordt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:08 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb al de hele dag het gevoel dat Max morgen buiten zijn schuld, in lap 1 van de baan wordt gekegeld.
En ik heb het gevoel dat hij gaat winnen. En nu?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:08 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb al de hele dag het gevoel dat Max morgen buiten zijn schuld, in lap 1 van de baan wordt gekegeld.
We pakken het gemiddelde. Hij wordt eraf gekegeld en wint alsnog dankzij rode vlag reparaties..quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb heb het gevoel dat hij gaat winnen. En nu?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We pakken het gemiddelde. Hij wordt eraf gekegeld en wint alsnog dankzij rode vlag reparaties..
Hongarije 2022 stylequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We pakken het gemiddelde. Hij wordt eraf gekegeld en wint alsnog dankzij rode vlag reparaties..
Dat was een masterclass. Nee, het was een Maxterclassquote:
Het is een risico. Leclerc zal all-in gaan om hem meteen te pakken te nemen. Wordt heerlijke TV dusquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:08 schreef FireFox1 het volgende:
Leclerc weet dat het kansloos is en gaat echt niet zo veel risico nemen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is een risico. Leclerc zal all-in gaan om hem meteen te pakken te nemen. Wordt heerlijke TV dus
Dit wordt in ieder geval een gave race.
Hoop ik vooral dat jij gelijk krijgt, en mijn gevoel nergens op gebaseerd is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik heb het gevoel dat hij gaat winnen. En nu?
Heerlijk dit soort hussel werk. Maakt de race alleen maar spannender op.quote:
Waarom zou hij kansloos zijn? Op racepace/tyredeg weten we nog niet hoe de kaarten verdeeld zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leclerc weet dat het kansloos is en gaat echt niet zo veel risico nemen.
Heb ik met Ocon. Ik miste iemand vooraan maar kon niet pinpointen wiequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:37 schreef Peterselieman het volgende:
Zhou dus ook straffen. Die stond nog niet in mijn lijstje voor dit weekend
Zagen we tijdens de kwalificatie en vrije trainingen ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:30 schreef Ferry_76 het volgende:
Leclerc die all-in gaat eindigt in het grind of in de banden.
Niet eens die van de GOAT?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Even F1TV aanslingeren om DE RONDE van Max terug te kijken
Als hij om die reden belachelijke risico's gaat nemen, dan vind ik hem zeker niet WK-waardig. Maar ik denk niet dat hij dat gaat doen. Als hij een mogelijkheid ziet zal hij die uiteraard wel pakken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het is een risico. Leclerc zal all-in gaan om hem meteen te pakken te nemen.
Nee, die zit in soort van vegetatieve toestand in een rolstoel naar een scherm te staren waar zijn zoon afentoe voorbij rijdt in een HAASquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, die zit in soort van vegetatieve toestand in een rolstoel naar een scherm te staren waar zijn zoon afentoe voorbij rijdt in een HAAS
Hij kan echt wel rijden hoor, maar 7 kampioenschappen is teveel eer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eens hoor, maar tis nog steeds pijnlijk.
Ja dat wel… ik zeg het wat boud, maar voor mij is hij de GOAT en niemand andersquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eens hoor, maar tis nog steeds pijnlijk.
Michaël is ook niet de GOAT hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, die zit in soort van vegetatieve toestand in een rolstoel naar een scherm te staren waar zijn zoon afentoe voorbij rijdt in een HAAS
Ze hebben het over Der Michaëlquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij kan echt wel rijden hoor, maar 7 kampioenschappen is teveel eer.
Fangio? Om er maar 1 te noemen die in aanmerking komt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat wel… ik zeg het wat boud, maar voor mij is hij de GOAT en niemand anders
Die stopte met racen toen mijn moeder 12 wasquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fangio? Om er maar 1 te noemen die in aanmerking komt.
Maar die reed niet toen jij keek en telt dus niet
Kan ik het vooralsnog mee eens zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die stopte met racen toen mijn moeder 12 was![]()
Maar laat ik het dan anders formuleren: de GOAT staat (al zeer geruime tijd) niet meer op de grid
En ik wil ook niet suggereren dat nummer 44 niets kan, maar GOAT zeker niet.
Michael Schumacher was in 2002, na 11 van de 17 races kampioen. Oftewel op 65% van het seizoen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:19 schreef TjjWester het volgende:
Toto Wolff zegt van wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Michaël is ook niet de GOAT hoor
Dat mag. Ben het er niet noodzakelijkerwijs mee eens. En ja, ik keek F1 in zijn hoogtijdagen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Toto Wolff zegt van wel.
(En dat is het enige waar Toto en ik het over eens zijn).
Ik heb de Formule 1 gevolgd van 1993 t/m 2006. Daarna pas weer in 2016.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat mag. Ben het er niet noodzakelijkerwijs mee eens. En ja, ik keek F1 in zijn hoogtijdagen.
Eerlijk gezegd heb ik meer een idee van wie NIET (voor mij)quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik heb de Formule 1 gevolgd van 1993 t/m 2006. Daarna pas weer in 2016.
Maar wie is het dan wel, volgens jou? En gebaseerd op wat?
is toch allemaal subjectief, nog steeds mijn favoriete coureur of all time, goat maak je lekkere saté vanquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat mag. Ben het er niet noodzakelijkerwijs mee eens. En ja, ik keek F1 in zijn hoogtijdagen.
Klopt, zeker omdat bijna iedereen iemand uit zijn/haar kijktijd als GOAT ziet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch allemaal subjectief, nog steeds mijn favoriete coureur of all time, goat maak je lekkere saté van
vroeger had je maar 1 goat en dat was Muhammad Ali, de rest is allemaal copy goatsquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt, zeker omdat bijna iedereen iemand uit zijn/haar kijktijd als GOAT ziet.
Mag ik ffquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
vroeger had je maar 1 goat en dat was Muhammad Ali, de rest is allemaal copy goats
Dat zal zeker invloed hebben.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt, zeker omdat bijna iedereen iemand uit zijn/haar kijktijd als GOAT ziet.
Daar had ik het met mijn man ook over, die wagen van Max loopt zo glad over het circuit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:23 schreef Peterselieman het volgende:
Dit is met de helmetcam, die heeft geen beeldstabilisatie oid, en stuitert sowieso 100x harder. Als jij dat in je eigen auto op zou zetten zou je ook denken van wtf is dit.quote:Op zondag 28 augustus 2022 00:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar had ik het met mijn man ook over, die wagen van Max loopt zo glad over het circuit.
Niet normaal.
Volgens mij heeft Max (net als een paar andere coureurs) geen helmetcam omdat-ie een ander merk helm heeft, waar nog geen camera ingebouwd zit.quote:Op zondag 28 augustus 2022 00:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zijn er eigenlijk vergelijkbare beelden vanuit Max' cockpit? Ik geloof best dat de Red Bull veel minder stuitert, maar ik zou wel eens willen zien hoe een rondje van Max er uit ziet vanuit zijn helm.
Albroem!quote:Op zondag 28 augustus 2022 00:25 schreef ootjekatootje het volgende:
En trouwens dik applaus hier voor Albon.
Kan ik enorm van genieten, hoe ineens de pace er is bij Williams.
Kijk nou wat je doet Messi. Je zwengelt weer eens de meest vermoeiende discussie van het forum aanquote:
Marko zag potentie, Albon reed beter met Williams materiaal dan de Mercedessen. Daar laat Gasly constant dingen liggen. Beide oud-collega’s van Max maar Albon liet wel ff zien te kunnen racen in een C-wagen. Ik vind het knap.quote:
Is het ook, ik ben ook blij dat hij weer meedoet. Nu Latifi nog weg daar en ook een potentiele coureur ernaast.quote:Op zondag 28 augustus 2022 00:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Marko zag potentie, Albon reed beter met Williams materiaal dan de Mercedessen. Daar laat Gasly constant dingen liggen. Beide oud-collega’s van Max maar Albon liet wel ff zien te kunnen racen in een C-wagen. Ik vind het knap.
Dit gaat er inderdaad over dat men er bewust voor heeft gekozen om Perez geen tow te geven omdat ze liever van P2 starten. Dat was al besproken voor dat duidelijk was dat Verstappen naar binnen zou gaan.quote:Op zondag 28 augustus 2022 02:45 schreef chufi het volgende:
Sainz kreeg die tow... maar werkte niet en hij stond al op 2 achter verstappen, waarvan bekend was dat ie teruggezet worden ... dus doe ff naam en toenaam over wie het anders zou gaan ? Perez kreeg geen tow want Max bleef binnen..
Veel plezier, stuur je af en toe wat foto’s door van het sfeertje?quote:Op zondag 28 augustus 2022 07:01 schreef nils7 het volgende:
Bier en nootjes in de tas
Busje gaat al vroeg
Dus vandaag kunnen we overslaan. Wat gaan we nu kijken?quote:Op zondag 28 augustus 2022 07:29 schreef -XOR- het volgende:
Verstappen rijdt binnen 15 rondes alweer vrolijk aan de leiding.
De vueltaquote:Op zondag 28 augustus 2022 08:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dus vandaag kunnen we overslaan. Wat gaan we nu kijken?
Paar flinke puisten over fietsen vandaag. Erg mooi.quote:
Dus straks lekker genieten van de F3 race daaroquote:Op zondag 28 augustus 2022 08:40 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
Gasly gister avond nog
Huidige plek:
[ afbeelding ]
quote:
Wat is dit voor onzin, waar is de echte pole lap ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:23 schreef Peterselieman het volgende:
Was dat vorig jaar ook toen Lewis straf moest pakken en pole naar Bottas ging? Of hadden ze toen wel het rondje van Lewis?quote:Op zondag 28 augustus 2022 09:02 schreef Breekfast het volgende:
Iemand een link naar de lap van Max Verstappen? Belachelijk dat F1 die van Sainz erop gooit
https://streamable.com/5lv1bdquote:Op zondag 28 augustus 2022 09:02 schreef Breekfast het volgende:
Iemand een link naar de lap van Max Verstappen? Belachelijk dat F1 die van Sainz erop gooit
Daar kan je wel lekker een paar pintjes wegroeienquote:Op zondag 28 augustus 2022 08:40 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
Gasly gister avond nog
Huidige plek:
[ afbeelding ]
Toilet is wel ff stappenquote:Op zondag 28 augustus 2022 09:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Daar kan je wel lekker een paar pintjes wegroeien
Snelle gazonmaaiers.quote:
S ainzquote:
Wij zaten vrijdag binnenkant Bruxelles. Is altijd wel een mooi plekje.quote:Op zondag 28 augustus 2022 08:40 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
Gasly gister avond nog
Huidige plek:
[ afbeelding ]
Als hij de 1e ronde doorkomt. Daar ben ik wel bang voor. Rond die 15e startplek is het wel vaak waar het bij de start mis gaat.quote:Op zondag 28 augustus 2022 09:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen gaat iedereen aan gort rijden vanmiddag.
Max is wel een stuk volwassener dan vroeger, dus zal niet de meest onnodige risico's nemen. Maar goed, je hebt ook de rest van het veld nog...quote:Op zondag 28 augustus 2022 09:50 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Als hij de 1e ronde doorkomt. Daar ben ik wel bang voor. Rond die 15e startplek is het wel vaak waar het bij de start mis gaat.
aan hem zal het niet liggen inderdaadquote:Op zondag 28 augustus 2022 09:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Max is wel een stuk volwassener dan vroeger, dus zal niet de meest onnodige risico's nemen. Maar goed, je hebt ook de rest van het veld nog...
ik denk niet dat je deze beelden echt duidelijk kan vergelijken. camera op de helm zal sowieso elke stuiter ook gewoon met het hoofd registreren terwijl je die bij een onboard mogelijk amper ziet.quote:Op zondag 28 augustus 2022 09:11 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
wat een wereld van verschil hoe veel minder de RB stuitert ten opzichte van de Ferrari
Het is lastig te vergelijken inderdaad. Dat gezegd hebbende zie je bij Sainz als het richting topsnelheid gaat het stuiteren flink toenemen en dat lijkt de Redbull toch veel minder te hebben.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk niet dat je deze beelden echt duidelijk kan vergelijken. camera op de helm zal sowieso elke stuiter ook gewoon met het hoofd registreren terwijl je die bij een onboard mogelijk amper ziet.
maar hij lijkt idd beter en rustiger te zitten dan sainz
Ik vraag me vooral af wat de invloed op Merc is. Is het een kwestie van de banden niet aan de praat krijgen vanwege de lage temperatuur of hebben ze toch de boel aan moeten passen omdat ze te hard stuiterden volgens de FIA?quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:29 schreef Tarado het volgende:
Die TD heeft op de Red Bull weinig invloed gehad, op de Ferrari misschien wel want het gat is opeens groot
dat wordt lastig zonder tv aboquote:Op zondag 28 augustus 2022 10:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie kunnen deze wedstrijd uitzonderlijk zien op de "Belg" of gewoon "sporza"
Vorige keer gingen ze juist wel lekker op lage temperatuur. Het was ferrari die er moeite mee had.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wat de invloed op Merc is. Is het een kwestie van de banden niet aan de praat krijgen vanwege de lage temperatuur of hebben ze toch de boel aan moeten passen omdat ze te hard stuiterden volgens de FIA?
Temperatuur zal zeker van invloed zijn maar 1.8 over een rondje is giga, op racepace schijnt het 1 seconde te zijn, drag is een groot probleem bij hun, ze zeggen zelf dat ze niets aan hebben hoeven passen qua vloer (buiten normale updates) maar of dat klopt weet ik niet.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wat de invloed op Merc is. Is het een kwestie van de banden niet aan de praat krijgen vanwege de lage temperatuur of hebben ze toch de boel aan moeten passen omdat ze te hard stuiterden volgens de FIA?
Zouden ze dit jaar inmiddels niet compleet opgegeven hebben en alle resources gebruiken voor de 2023 auto. Want ik kan me niet voorstellen dat ze met dit concept verder gaan.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Temperatuur zal zeker van invloed zijn maar 1.8 over een rondje is giga, op racepace schijnt het 1 seconde te zijn, drag is een groot probleem bij hun, ze zeggen zelf dat ze niets aan hebben hoeven passen qua vloer (buiten normale updates) maar of dat klopt weet ik niet.
Zo ziet het er voor Mercedes beter uit dan dat ze ruim 1,5 seconden, of gewoon 1.8 seconden schrijvenquote:Zijn coureurs Lewis Hamilton en George Russell reden hun snelste rondje in ruim 1 seconde meer dan Max Verstappen en noteerden respectievelijk de zevende en achtste tijd.
Red Bull heeft gewoon Adrian Newey, die weet wel hoe je een auto moet ontwerpenquote:Op zondag 28 augustus 2022 10:29 schreef Tarado het volgende:
Die TD heeft op de Red Bull weinig invloed gehad, op de Ferrari misschien wel want het gat is opeens groot
Het gat achter Ferrari is hetzelfde gebleven, RB is gewoon ijzersterk.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:29 schreef Tarado het volgende:
De vraag is elke keer, wat is nu echt de pace van de RB. Het rondje van Max zat gisteren niet ver van een optimaal rondje en tegelijkertijd is het gat met Perez enorm. Jammer genoeg zullen we nooit weten wat een Hamilton of Leclerc met de RB gisteren gereden hadquote:Op zondag 28 augustus 2022 10:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gat achter Ferrari is hetzelfde gebleven, RB is gewoon ijzersterk.
Perez heeft geen enkel goed Q3 rondje gereden.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De vraag is elke keer, wat is nu echt de pace van de RB. Het rondje van Max zat gisteren niet ver van een optimaal rondje en tegelijkertijd is het gat met Perez enorm. Jammer genoeg zullen we nooit weten wat een Hamilton of Leclerc met de RB gisteren gereden had
joh ik kijk gewoon viaplay die ik gekregen heb van iemand met ziggo abo die het gratis kreeg en er niets mee doetquote:Op zondag 28 augustus 2022 10:50 schreef Newone82 het volgende:
[..]
NLziet 2 weken gratis proef nemenheb je ook de belg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |