Geen supermarkt op loopafstand hebbenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:59 schreef Nattekat het volgende:
Verdorie, anderhalf uur wachten op mijn pizza
Luiheid wordt genadeloos afgestraft
Uhm...quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geen supermarkt op loopafstand hebben
Max moet die eerste bocht/ronde zien te overleven en kan dan podium halen, winnen gaat lastig worden als Perez en Sainz foutloos blijven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:59 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Was net n interview met m op Sky UK, hij begreep er niks van. Zei dat Max gaat winnen morgen.
hangt heel erg af hoe snel hij door het veld kan bewegenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Max moet die eerste bocht/ronde zien te overleven en kan dan podium halen, winnen gaat lastig worden als Perez en Sainz foutloos blijven.
Konden ze hem by Sky niet even opbeuren met de woorden dat ze maar een seconde achter RedBull zitten alleen dat Verstappens talent voor hem onbereikbaar is?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:00 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Interviewtje met Lewis, maakt n enorm moedeloze indruk. Ze waren heel optimistisch vantevoren.
Vraag me af of Sainz/Perez het veld dicht bij elkaar houden ipv zo ver mogelijk zien weg te komen... (vanuit team tactiek gezien)quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Max moet die eerste bocht/ronde zien te overleven en kan dan podium halen, winnen gaat lastig worden als Perez en Sainz foutloos blijven.
Misschien ook nog een gelukje met een safetycar op het juiste moment?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ben er in 1 minuutquote:
boetequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:05 schreef Nizno het volgende:
HAM wil niet voor de camera, heeft er de pee in
Spa heeft gelegenheden zat om in te halen, als het in Hongarije al lukte, moet dat nu makkelijk kunnen. Overspeed is enorm op deze baan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hangt heel erg af hoe snel hij door het veld kan bewegen
Als ik naar mijn auto sprint en dan iedere fietser overhoop rij die ik tegen kom, kan ik vast ook wel in 1 minuut daar aan komen.quote:
Hij moet die +1.8 seconden verwerken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:05 schreef Nizno het volgende:
HAM wil niet voor de camera, heeft er de pee in
Ik woon bijna praktisch een supermarktquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik naar mijn auto sprint en dan iedere fietser overhoop rij die ik tegen kom, kan ik vast ook wel in 1 minuut daar aan komen.
Wat? 1.8?!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij moet die +1.8 seconden verwerken.
2.30 minuten moet mij wel lukken, inclusief het oversteken van een drukke wegquote:
Perez zal gewoon aan de kant moeten natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
eh, watte?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik woon bijna praktisch een supermarkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |