Geen supermarkt op loopafstand hebbenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:59 schreef Nattekat het volgende:
Verdorie, anderhalf uur wachten op mijn pizza
Luiheid wordt genadeloos afgestraft
Uhm...quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geen supermarkt op loopafstand hebben
Max moet die eerste bocht/ronde zien te overleven en kan dan podium halen, winnen gaat lastig worden als Perez en Sainz foutloos blijven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:59 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Was net n interview met m op Sky UK, hij begreep er niks van. Zei dat Max gaat winnen morgen.
hangt heel erg af hoe snel hij door het veld kan bewegenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Max moet die eerste bocht/ronde zien te overleven en kan dan podium halen, winnen gaat lastig worden als Perez en Sainz foutloos blijven.
Konden ze hem by Sky niet even opbeuren met de woorden dat ze maar een seconde achter RedBull zitten alleen dat Verstappens talent voor hem onbereikbaar is?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:00 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Interviewtje met Lewis, maakt n enorm moedeloze indruk. Ze waren heel optimistisch vantevoren.
Vraag me af of Sainz/Perez het veld dicht bij elkaar houden ipv zo ver mogelijk zien weg te komen... (vanuit team tactiek gezien)quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Max moet die eerste bocht/ronde zien te overleven en kan dan podium halen, winnen gaat lastig worden als Perez en Sainz foutloos blijven.
Misschien ook nog een gelukje met een safetycar op het juiste moment?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ben er in 1 minuutquote:
boetequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:05 schreef Nizno het volgende:
HAM wil niet voor de camera, heeft er de pee in
Spa heeft gelegenheden zat om in te halen, als het in Hongarije al lukte, moet dat nu makkelijk kunnen. Overspeed is enorm op deze baan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hangt heel erg af hoe snel hij door het veld kan bewegen
Als ik naar mijn auto sprint en dan iedere fietser overhoop rij die ik tegen kom, kan ik vast ook wel in 1 minuut daar aan komen.quote:
Hij moet die +1.8 seconden verwerken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:05 schreef Nizno het volgende:
HAM wil niet voor de camera, heeft er de pee in
Ik woon bijna praktisch een supermarktquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik naar mijn auto sprint en dan iedere fietser overhoop rij die ik tegen kom, kan ik vast ook wel in 1 minuut daar aan komen.
Wat? 1.8?!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij moet die +1.8 seconden verwerken.
2.30 minuten moet mij wel lukken, inclusief het oversteken van een drukke wegquote:
Perez zal gewoon aan de kant moeten natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
eh, watte?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik woon bijna praktisch een supermarkt
Hoorde ik tijdens de boordradio toen Lewis vroeg hoe ver hij achter Max stond.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat? 1.8?!
Dat had ik nog niet meegekregen
boven een supermarktquote:
In de race zal het verschil geen 1.8 zijn. Maar dit was toch wel opmerkelijkquote:
Kan best hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In de race zal het verschil geen 1.8 zijn. Maar dit was toch wel opmerkelijk
Alonso had maar één setje banden in Q3 en staat alsnog voor beide Mercedessenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:09 schreef Nizno het volgende:
wat kan mij het verrekken hoe ver de supermarkt is, kom op vertel hoe gezellig de andere zenders spreken over de kwalificatie
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mercedes heeft nog wel wat in de tas hoor.
Ben benieuwd hoeveel het verschil was geweest als RedBull hier de “cheat” vloer nog zou hebben? 2 sec.?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoorde ik tijdens de boordradio toen Lewis vroeg hoe ver hij achter Max stond.
1,4 secondequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel het verschil was geweest als RedBull hier de “cheat” vloer nog zou hebben? 2 sec.?
Nee, Schumacher had een keer absurd snel het kampioenschap beslist.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:19 schreef TjjWester het volgende:
Is er een lijst van hoeveel wedstrijden een kampioen nodig had om kampioen te worden, per seizoen???
Volgens mij gaat max aardig hoog scoren.
Zolang hij voor Leclerc eindigt, is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:19 schreef TjjWester het volgende:
Is er een lijst van hoeveel wedstrijden een kampioen nodig had om kampioen te worden, per seizoen???
Volgens mij gaat max aardig hoog scoren.
Ik denk vooral dat bashen, want Britten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:20 schreef Evenstar het volgende:
Heeft iemand trouwens een uitleg gezien/gehoord over waarom Max geen tow gaf aan Perez? Bij F1TV gingen ze echt hard tekeer. Gingen helemaal los op Red Bull en Max.
Kan best zijn geweest dat Perez dacht "laat lekker zitten", want je zag ook bij andere coureurs dat het niet helemaal lekker werkte, maar gewoon geen kans onbenut laten op Max en Red Bull te bashen natuurlijk.
ik dacht iets te horen maar ik moet bekennen dat ik toen net op de plee zat dus niet zeker weet of het om checo en max ging of iemand anders, maar ik hoorde dat de coureur (checo dus of een andere) had gevraagd of er nog een tow in zat, maar dat er was aangegeven op de boordradio dat hij daar niet vanuit kon gaan,quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:20 schreef Evenstar het volgende:
Heeft iemand trouwens een uitleg gezien/gehoord over waarom Max geen tow gaf aan Perez? Bij F1TV gingen ze echt hard tekeer. Gingen helemaal los op Red Bull en Max.
Kan best zijn geweest dat Perez dacht "laat lekker zitten", want je zag ook bij andere coureurs dat het niet helemaal lekker werkte, maar gewoon geen kans onbenut laten op Max en Red Bull te bashen natuurlijk.
Hij heeft gevraagd om een tow maar hij kreeg hem niet. Erg opmerkelijk toch wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:20 schreef Evenstar het volgende:
Kan mij niet voorstellen dat Max "stik er in" zou zeggen als ze hem om een tow zouden vragen. Echt geen reden voor met 85 punten voorsprong. Ben wel benieuwd naar een uitleg. Uiteindelijk is het in belang van RB en ook van Max.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik dacht iets te horen maar ik moet bekennen dat ik toen net op de plee zat dus niet zeker weet of het om checo en max ging of iemand anders, maar ik hoorde dat de coureur (checo dus of een andere) had gevraagd of er nog een tow in zat, maar dat er was aangegeven op de boordradio dat hij daar niet vanuit kon gaan,
Niet echt een uitleg, eerder alsof zijn eigen directe teamonderdeel het niet eens durfde te vragen aan het onderdeel max
Het is in iedereens belang dat Perez voor Sainz start, dus het is onzin om te stellen dat ze het hebben laten liggen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik dacht iets te horen maar ik moet bekennen dat ik toen net op de plee zat dus niet zeker weet of het om checo en max ging of iemand anders, maar ik hoorde dat de coureur (checo dus of een andere) had gevraagd of er nog een tow in zat, maar dat er was aangegeven op de boordradio dat hij daar niet vanuit kon gaan,
Niet echt een uitleg, eerder alsof zijn eigen directe teamonderdeel het niet eens durfde te vragen aan het onderdeel max
nogmaals ik weet niet zeker om welk team die opmerking ging maar volgens mij was het RB, en er werd ook niet uitgelegd waarom hij er niet vanuit kon gaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is in iedereens belang dat Perez voor Sainz start, dus het is onzin om te stellen dat ze het hebben laten liggen.
RBR doet zelden tot nooit aan tows. Ook niet als het Max zou kunnen helpen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:24 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat Max "stik er in" zou zeggen als ze hem om een tow zouden vragen. Echt geen reden voor met 85 punten voorsprong. Ben wel benieuwd naar een uitleg. Uiteindelijk is het in belang van RB en ook van Max.
Daarom deden ze op Abu Dhabi, Paul Ricard, Baku etc. niet idd. lolquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
RBR doet zelden tot nooit aan tows. Ook niet als het Max zou kunnen helpen.
Ik denk naar voren, daar ze zien ze de rest van de grid aan de horizon op dezelfde banden verdwijnen😂quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:04 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens Sjors zijn het nu de banden die het niet doen. Misschien moeten ze eens in de spiegel kijken
Toch SC nu, we staan lekker op de fanzone bij Sander van Doornquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:28 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker de file in duiken terwijl de F2 nog bezig is.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het zal wel 2 seconden zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In kwali is het geen 1.6 kan ik je al vertellen
Ik had gelijk, het was 1.8quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:13 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
[..]
Het zal wel 2 seconden zijn.
Picsquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:31 schreef nils7 het volgende:
Festival nu in de fanzone is wel een tof idee
Wel Heineken helaas
Er zijn zoveel redenen te bedenken waarom een tow geven niet handig was en 'stik er in' is dan de minst voor de hand liggende omdat het voor Verstappen ook fijn zou zijn als zijn teamgenoot het tempo voorin kan bepalen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:24 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat Max "stik er in" zou zeggen als ze hem om een tow zouden vragen. Echt geen reden voor met 85 punten voorsprong. Ben wel benieuwd naar een uitleg. Uiteindelijk is het in belang van RB en ook van Max.
Prima maar geen idee hoe ik die upload vanaf m’n telefoon.quote:
Foto's kan via imgurquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:46 schreef nils7 het volgende:
[..]
Prima maar geen idee hoe ik die upload vanaf m’n telefoon.
Hele video’s hahaha
Pogingquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Foto's kan via imgur
https://imgur.com/upload
euh, nou twee mensen in 1 auto gaat lastig... dus in dezelfde auto zal erg moeilijk zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:58 schreef SjonShitcoin het volgende:
Is er iemand die bij Verstappen in de buurt zou kunnen blijven op de grid(in dezelfde auto?)
Met die hoeveelheid grind rond de baan kun je er vanuit gaan dat dat als een magneet gaat werken bij Carlos. Net zoals vandaag al even het voorproefje daar van was...quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die gifbeker moet helemaal leeg! En hij komt ook leeg!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
De portie karma voor Mercedes is nog niet op
Plus alonso en oconquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:18 schreef DKUp het volgende:
Maar Hamilton zou dit weekend winnen volgens deskundigen![]()
Kan overigens nog steeds als de top compleet uitvalt
tegen gekomen? hij ging weer terug naar het circuit terwijl jij er vandaan ging?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:46 schreef nils7 het volgende:
Ben Pierre Gasly in de file tegen gekomen.
Foto komt zodra ik wat beter bereik heb
Hij is zo gewoon gebleven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:46 schreef nils7 het volgende:
Stalken is ook in België strafbaarquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:46 schreef nils7 het volgende:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Stalken is ook in België strafbaar
Om de putten in de weg manoeuvreren kost tijdquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is zo gewoon gebleven.
En nu nog file? Hoe dan
Leuk hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:53 schreef nils7 het volgende:
[..]
Poging
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoi Totoquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:23 schreef Peterselieman het volgende:
Dat stuiteren kan toch niet gezond zijn?
Zit gewoon een springveer onder zijn stoeltjequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:37 schreef Nizno het volgende:
rond de 1.30 gaat het best ernstig terwijl hij geen rare dingen doet ofzo
"Pole lap"? Uh... Verstappen heeft de pole lap gereden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:23 schreef Peterselieman het volgende:
Dat stuiteren kan toch niet gezond zijn?
Nee, Sainz heeft de polelap, want de pole wordt pas op zondag uitgedeeld. Max had de snelste rondequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
"Pole lap"? Uh... Verstappen heeft de pole lap gereden.
Waarom heeft Max dat kleine bandje gekregen dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, Sainz heeft de polelap, want de pole wordt pas op zondag uitgedeeld. Max had de snelste ronde
Die is voor de snelste ronde in Q3 op de zaterdagquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom heeft Max dat kleine bandje gekregen dan?
HMMMMM ok.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die is voor de snelste ronde in Q3 op de zaterdag
Dat zijn de commentaren onder de video ook. Ik verwacht dat de ronde van Max nog wel online komtquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
HMMMMM ok.
Desalniettemin hadden ze beter de snelste lap van de dag kunnen tonen dan deze middelmatigheid van Sainz imho
Als alles goed gaat morgen bij de start, snijdt Max door het hele veld als een mes door de boter.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:50 schreef DKUp het volgende:
Verstappen was iets van 0,7 sec sneller maar oké….
Wel leuk met je pole Sainz
Max heeft pole gekwalificeerd. Dus de pole lap gereden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, Sainz heeft de polelap, want de pole wordt pas op zondag uitgedeeld. Max had de snelste ronde
Ik hoop dat je gevoel niet bewaarheid wordt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:08 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb al de hele dag het gevoel dat Max morgen buiten zijn schuld, in lap 1 van de baan wordt gekegeld.
En ik heb het gevoel dat hij gaat winnen. En nu?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:08 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb al de hele dag het gevoel dat Max morgen buiten zijn schuld, in lap 1 van de baan wordt gekegeld.
We pakken het gemiddelde. Hij wordt eraf gekegeld en wint alsnog dankzij rode vlag reparaties..quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb heb het gevoel dat hij gaat winnen. En nu?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We pakken het gemiddelde. Hij wordt eraf gekegeld en wint alsnog dankzij rode vlag reparaties..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |