quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In de race zal het verschil geen 1.8 zijn. Maar dit was toch wel opmerkelijk
Het zal wel 2 seconden zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In kwali is het geen 1.6 kan ik je al vertellen
Ik had gelijk, het was 1.8quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:13 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
[..]
Het zal wel 2 seconden zijn.
Picsquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:31 schreef nils7 het volgende:
Festival nu in de fanzone is wel een tof idee
Wel Heineken helaas
Er zijn zoveel redenen te bedenken waarom een tow geven niet handig was en 'stik er in' is dan de minst voor de hand liggende omdat het voor Verstappen ook fijn zou zijn als zijn teamgenoot het tempo voorin kan bepalen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:24 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat Max "stik er in" zou zeggen als ze hem om een tow zouden vragen. Echt geen reden voor met 85 punten voorsprong. Ben wel benieuwd naar een uitleg. Uiteindelijk is het in belang van RB en ook van Max.
Prima maar geen idee hoe ik die upload vanaf m’n telefoon.quote:
Foto's kan via imgurquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:46 schreef nils7 het volgende:
[..]
Prima maar geen idee hoe ik die upload vanaf m’n telefoon.
Hele video’s hahaha
Pogingquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Foto's kan via imgur
https://imgur.com/upload
euh, nou twee mensen in 1 auto gaat lastig... dus in dezelfde auto zal erg moeilijk zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:58 schreef SjonShitcoin het volgende:
Is er iemand die bij Verstappen in de buurt zou kunnen blijven op de grid(in dezelfde auto?)
Met die hoeveelheid grind rond de baan kun je er vanuit gaan dat dat als een magneet gaat werken bij Carlos. Net zoals vandaag al even het voorproefje daar van was...quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Max moet die eerste bocht/ronde zien te overleven en kan dan podium halen, winnen gaat lastig worden als Perez en Sainz foutloos blijven.
Die gifbeker moet helemaal leeg! En hij komt ook leeg!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
De portie karma voor Mercedes is nog niet op
Plus alonso en oconquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:18 schreef DKUp het volgende:
Maar Hamilton zou dit weekend winnen volgens deskundigen![]()
Kan overigens nog steeds als de top compleet uitvalt
tegen gekomen? hij ging weer terug naar het circuit terwijl jij er vandaan ging?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:46 schreef nils7 het volgende:
Ben Pierre Gasly in de file tegen gekomen.
Foto komt zodra ik wat beter bereik heb
Hij is zo gewoon gebleven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:46 schreef nils7 het volgende:
Stalken is ook in België strafbaarquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:46 schreef nils7 het volgende:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Stalken is ook in België strafbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |