Lopend of met de auto?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien haal ik de Raidillon wel niet eens en blijf ik hangen onderaan bij de Eau Rouge
Ik heb altijd zin in een raceweekendquote:
Als je er af vliegt heb je meestal geen goede flow neequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Geen goede flow voor Pierre in sector 2. Kan een stuk beter dus
Dat gaat 't 'm niet meer worden neequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er tegenwoordig wel iets anders uit
Toch wel knap dat ze 15 minuten aan smoesjes hebben kunnen bedenken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:39 schreef Evenstar het volgende:
Bij F1TV lijken ze een beetje vastgelopen. Hebben het serieus al minstens 15 minuten lang over hoe het toch kan dat Williams sneller is dan de Mercedes.
Ik heb het over zijn laatste timed lap.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je er af vliegt heb je meestal geen goede flow nee
In kwali is het geen 1.6 kan ik je al vertellenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:42 schreef El_Thijs het volgende:
Mercedes: "Wij doen weer mee!"
+1.609
Ik wacht Q nog even af, maar als ze er serieus +1s achter blijken te zitten ga ik wel heel hard lachen. Droeftoeter Russell zit al weken te roepen dat het allemaal niet eerlijk was en dat RB en Ferrari "vals" hebben gespeeld en dan krijg je dit nadat de regels zijn aangepast (op verzoek van Mercedes).quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:42 schreef El_Thijs het volgende:
Mercedes: "Wij doen weer mee!"
+1.609
Neuh, +3quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In kwali is het geen 1.6 kan ik je al vertellen
Heel apartquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:44 schreef Nattekat het volgende:
Op de onboard van Verstappen kan ik ook nergens een gele vlag zien. Het lichtje op zijn stuur gaat ook pas aan op het moment dat ie Gasly al voorbij rijdt.
Je ziet wel heel duidelijk een groen bord, dus zal wel niks zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:44 schreef Nattekat het volgende:
Op de onboard van Verstappen kan ik ook nergens een gele vlag zien. Het lichtje op zijn stuur gaat ook pas aan op het moment dat ie Gasly al voorbij rijdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |