Ik heb er een keer een rondje gelopenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:24 schreef R-woud93 het volgende:
Wat een baan blijft dit toch![]()
Zou er graag een keer een rondje willen doen.
Mijn auto zou de Eau Rouge niet op komenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:24 schreef R-woud93 het volgende:
Wat een baan blijft dit toch![]()
Zou er graag een keer een rondje willen doen.
Dat zie ik dan niet zo zittenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb er een keer een rondje gelopen
Mijn turbo diesel gaat dat wel reddenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn auto zou de Eau Rouge niet op komen
Lopend de Eau Rouge op is wel echt genot.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zie ik dan niet zo zitten
[..]
Mijn turbo diesel gaat dat wel redden
Eau rouge is bij het water onderaan...quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Met 300 door Raidillon? Oké dus? Eau Rouge is indrukwekkender
Je kunt Eau rouge niet op... Het bevindt zich onderaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn auto zou de Eau Rouge niet op komen
Ok...ik begreep dat het contract afgelopen was...quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgend jaar is min of meer bevestigd.
Mooi shirt voor je:quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kunt Eau rouge niet op... Het bevindt zich onderaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:29 schreef Peterselieman het volgende:
Williams heeft de engineers van Mercedes geleend
Niet dusquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Met 300 door Raidillon? Oké dus? Eau Rouge is indrukwekkender
Beter ruilen ze deze kutbaan snel in voor een parkeerplaats in Amerikaquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tot nu toe een wat saai weekend althans in f1. Zo zie je maar dat ze dit circuit inmiddels veel te goed kennen. Tijd voor andere banen zou ik zeggen.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi shirt voor je:Het is gewoon dom om het over Eau rouge te hebben als je die niet bedoeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:32 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Beter ruilen ze deze kutbaan snel in voor een parkeerplaats in Amerika
Misschien haal ik de Raidillon wel niet eens en blijf ik hangen onderaan bij de Eau Rougequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is gewoon dom om het over Eau rouge te hebben als je die niet bedoelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |