quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:09 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ziggo deed het ook niet, kpn ook niet. Stekker van de router lag er uit in de meterkast![]()
Enniewee, opgelost
Mijn punt was: laten we niet stelselmatig de één afkraken en doen of de ander geweldig is. Ze kunnen er allemaal wat van; fouten maken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Foutje bedankt voor wat we op tv kunnen doen is veel minder erg dan continu dezelfde onzin over tactiek herhalen. En op Viaplay worden ook vaak genoeg dignen gemist of door elkaar gehaald.
Okay, vond het al een raar verhaal.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar inmiddels is naar buiten gebracht dat dat geen enkel verschil maakt.
Waarom begin je er dan zelf over?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn punt was: laten we niet stelselmatig de één afkraken en doen of de ander geweldig is. Ze kunnen er allemaal wat van fouten maken.
En ik persoonlijk begin het schijtirritant te vinden na een half seizoen...
Omdat ze niet up to date zijn daarquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:11 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Okay, vond het al een raar verhaal.
Rest de vraag, waarom brengen ze dat dan bij Viaplay zojuist
Ik kan niet kijken maar dat wordt leuk want vanaf dit weekend wordt er voor het eerst gehandhaafd. Wordt een interessante kwalificatiequote:
Hou nou toch eens op met dat stelselmatige gezeik op Viaplay. Kijk gewoon elders.quote:
Ben niet voor niks een Nederlanderquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hou nou toch eens op met dat stelselmatige gezeik op Viaplay. Kijk gewoon elders.
Inderdaad. Nu krijgen we weer lange rechte stukken waarbij de kans op stuiteren weer hoger isquote:
Ik begon er niet overquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan zelf over?
Memoriesquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lewis verneukt het rondje van Bottas
Ik heb er een keer een rondje gelopenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:24 schreef R-woud93 het volgende:
Wat een baan blijft dit toch![]()
Zou er graag een keer een rondje willen doen.
Mijn auto zou de Eau Rouge niet op komenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:24 schreef R-woud93 het volgende:
Wat een baan blijft dit toch![]()
Zou er graag een keer een rondje willen doen.
Dat zie ik dan niet zo zittenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb er een keer een rondje gelopen
Mijn turbo diesel gaat dat wel reddenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn auto zou de Eau Rouge niet op komen
Lopend de Eau Rouge op is wel echt genot.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zie ik dan niet zo zitten
[..]
Mijn turbo diesel gaat dat wel redden
Eau rouge is bij het water onderaan...quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Met 300 door Raidillon? Oké dus? Eau Rouge is indrukwekkender
Je kunt Eau rouge niet op... Het bevindt zich onderaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn auto zou de Eau Rouge niet op komen
Ok...ik begreep dat het contract afgelopen was...quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgend jaar is min of meer bevestigd.
Mooi shirt voor je:quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kunt Eau rouge niet op... Het bevindt zich onderaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:29 schreef Peterselieman het volgende:
Williams heeft de engineers van Mercedes geleend
Niet dusquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Met 300 door Raidillon? Oké dus? Eau Rouge is indrukwekkender
Beter ruilen ze deze kutbaan snel in voor een parkeerplaats in Amerikaquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tot nu toe een wat saai weekend althans in f1. Zo zie je maar dat ze dit circuit inmiddels veel te goed kennen. Tijd voor andere banen zou ik zeggen.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi shirt voor je:Het is gewoon dom om het over Eau rouge te hebben als je die niet bedoeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:32 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Beter ruilen ze deze kutbaan snel in voor een parkeerplaats in Amerika
Misschien haal ik de Raidillon wel niet eens en blijf ik hangen onderaan bij de Eau Rougequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is gewoon dom om het over Eau rouge te hebben als je die niet bedoelt
Net niet lekker neequote:
Lopend of met de auto?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien haal ik de Raidillon wel niet eens en blijf ik hangen onderaan bij de Eau Rouge
Ik heb altijd zin in een raceweekendquote:
Als je er af vliegt heb je meestal geen goede flow neequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Geen goede flow voor Pierre in sector 2. Kan een stuk beter dus
Dat gaat 't 'm niet meer worden neequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er tegenwoordig wel iets anders uit
Toch wel knap dat ze 15 minuten aan smoesjes hebben kunnen bedenken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:39 schreef Evenstar het volgende:
Bij F1TV lijken ze een beetje vastgelopen. Hebben het serieus al minstens 15 minuten lang over hoe het toch kan dat Williams sneller is dan de Mercedes.
Einde perez tijdperkquote:
Ik heb het over zijn laatste timed lap.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je er af vliegt heb je meestal geen goede flow nee
In kwali is het geen 1.6 kan ik je al vertellenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:42 schreef El_Thijs het volgende:
Mercedes: "Wij doen weer mee!"
+1.609
Ik wacht Q nog even af, maar als ze er serieus +1s achter blijken te zitten ga ik wel heel hard lachen. Droeftoeter Russell zit al weken te roepen dat het allemaal niet eerlijk was en dat RB en Ferrari "vals" hebben gespeeld en dan krijg je dit nadat de regels zijn aangepast (op verzoek van Mercedes).quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:42 schreef El_Thijs het volgende:
Mercedes: "Wij doen weer mee!"
+1.609
Neuh, +3quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In kwali is het geen 1.6 kan ik je al vertellen
Heel apartquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:44 schreef Nattekat het volgende:
Op de onboard van Verstappen kan ik ook nergens een gele vlag zien. Het lichtje op zijn stuur gaat ook pas aan op het moment dat ie Gasly al voorbij rijdt.
Je ziet wel heel duidelijk een groen bord, dus zal wel niks zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:44 schreef Nattekat het volgende:
Op de onboard van Verstappen kan ik ook nergens een gele vlag zien. Het lichtje op zijn stuur gaat ook pas aan op het moment dat ie Gasly al voorbij rijdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |