quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:09 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ziggo deed het ook niet, kpn ook niet. Stekker van de router lag er uit in de meterkast![]()
Enniewee, opgelost
Mijn punt was: laten we niet stelselmatig de één afkraken en doen of de ander geweldig is. Ze kunnen er allemaal wat van; fouten maken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Foutje bedankt voor wat we op tv kunnen doen is veel minder erg dan continu dezelfde onzin over tactiek herhalen. En op Viaplay worden ook vaak genoeg dignen gemist of door elkaar gehaald.
Okay, vond het al een raar verhaal.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar inmiddels is naar buiten gebracht dat dat geen enkel verschil maakt.
Waarom begin je er dan zelf over?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn punt was: laten we niet stelselmatig de één afkraken en doen of de ander geweldig is. Ze kunnen er allemaal wat van fouten maken.
En ik persoonlijk begin het schijtirritant te vinden na een half seizoen...
Omdat ze niet up to date zijn daarquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:11 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Okay, vond het al een raar verhaal.
Rest de vraag, waarom brengen ze dat dan bij Viaplay zojuist
Ik kan niet kijken maar dat wordt leuk want vanaf dit weekend wordt er voor het eerst gehandhaafd. Wordt een interessante kwalificatiequote:
Hou nou toch eens op met dat stelselmatige gezeik op Viaplay. Kijk gewoon elders.quote:
Ben niet voor niks een Nederlanderquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hou nou toch eens op met dat stelselmatige gezeik op Viaplay. Kijk gewoon elders.
Inderdaad. Nu krijgen we weer lange rechte stukken waarbij de kans op stuiteren weer hoger isquote:
Ik begon er niet overquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan zelf over?
Memoriesquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lewis verneukt het rondje van Bottas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |